Z agencją związany jest od sześciu lat.
Agencja zajmie się wsparciem w mediach digitalowych.
Agencja będzie odpowiedzialna za kreację i produkcję spotu.
Firma farmaceutyczna wybrała nowy dom mediowy.
Firma farmaceutyczna prowadzi konkurs na planowanie i zakup mediów.
Główny Inspektor Farmaceutyczny ma zastrzeżenia do reklam trzech leków. Spółce Cowit nakazał natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z przepisami reklamy produktu...
Agencja Deskartes: Health Communication koordynuje kampanię edukacyjną firmy farmaceutycznej GlaxoSmithKline. Kampania, która właśnie startuje, ma charakter ogólnopolski i dotyczy krztuśca....
Agencja Deskartes, zajmująca się projektami z zakresu health communication, zatrudniła Annę Janczak na stanowisku medical product managera. Janczak przeszła z...
Firma farmaceutyczna Boiron rozpoczyna kampanię reklamową, w której wspiera markę Homeoptic (krople do oczu). Działania prowadzone będą pod hasłem "Komputer...
Na rynku agencji PR pojawiły się nowe firmy. Pierwsza z nich to Benefit Media Communications, którą utworzyli Dariusz Dąbrowski i...
Agencja reklamowa Schulz zwyciężyła w przetargu na kampanię wizerunkową syropu przeciwkaszlowego marki Drosetux (producent: Boiron). Zwycięskie kreacje agencji Schulz zostały...
Agencja reklamowa Deskartes i dom mediowy Media Group przygotowały kampanię telewizyjną leku homeopatycznego Oscillococcinum z portfolio firmy Boiron. To pierwsza...
Agencja Paralotna zakończyła ub.r. 20-proc. wzrostem obrotów, które sięgnęły poziomu 6,2 mln zł. - Był to kolejny rok stabilnego wzrostu...
Jacek Sroczyński został nowym prezesem firmy Boiron Sp. z o.o., polskiej filii światowego producenta leków homeopatycznych. Zastąpił na tym stanowisku...
Aurora Communication, członek grupy Pegasus, podpisała umowę z firmą Boiron (producent leków homeopatycznych). Agencja zajmie się pełnym zakresem działań PR,...