M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bols (marka)"

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Kraj, 18 listopada 2014

Robert Kabot nie kieruje marketingiem firmy Sobieski

Spółka nie wybrała jeszcze jego następcy.

Kraj, 5 września 2014

Piotr Małkiewicz creative directorem w Lemon Sky JWT

Będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.

Przetargi, 12 marca 2014

CEDC wybierze agencję do obsługi marki Bols

Marketer wybiera agencję do obsługi jednego ze swoich flagowych brandów - wynika z niepotwierdzonych informacji.

Kraj, 13 września 2013

Krzysztof Kouyoumdjian w CEDC

Producent alkoholi ma nowego dyrektora ds. relacji zewnętrznych.

Kraj, 21 maja 2013

UOKiK daje zielone światło przejęciu CEDC przez Roust Trading

Rosyjski miliarder obiecał wyciągnąć firmę z długów.

Kraj, 19 marca 2013

Michał Skubis odchodzi z Nestle Waters

Z firmą żegna się marketing manager.

Kraj, 11 grudnia 2012

CEDC mocno promuje Bolsa w okresie świąteczno-noworocznym

Konsumentów ma skusić nie tylko obniżona cena, ale także możliwość wygrania podwójnych zakupów.

Kraj, 25 października 2012

Bols wybiera miss ambasadorek

Marka zachęca użytkowników Facebooka do wejścia w rolę jurorów konkursu piękności.

Przetargi, 9 października 2012

Tribal DDB wygrywa obsługę Maximusa

Agencja zajmie się działaniami interactive.

Kraj, 10 lipca 2012

William V. Carey rezygnuje ze wszystkich stanowisk w CEDC

William V. Carey zrezygnował z funkcji przewodniczącego rady dyrektorów, prezesa, dyrektora generalnego oraz członka rady dyrektorów CEDC (Central European Distribution Corporation), producenta m.in. Żubrówki, Bolsa i Absolwenta.

Kraj, 2 lipca 2012

Focus Advantage zaangażowany w relaunch Maximusa

Agencja przygotowała adaptację kampanii.

Kraj, 20 czerwca 2012

Nowa odsłona Maximusa

Wódka z portfolio Brown-Forman debiutuje z nową butelką i kampanią.

Kraj, 1 czerwca 2012

Wyborowa chce zdominować rynek premium

Marketer na wsparcie marketingowe odświeżonej marki wyda najwięcej od poprzedniego relaunchu w 2005 r.

Kraj, 25 maja 2012

Wyborowa w nowej odsłonie

Pernod Ricard postanowił odświeżyć markę Wyborowa; po siedmiu latach będzie nowa butelka.

Kraj, 27 kwietnia 2012

CEDC rozdaje nagrody w konkursie Bolsa

Zabawa promuje limitowaną edycję wódki.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Russian Standard zainwestuje 100 mln dol. w CEDC

Transakcją producent Żubrówki i Absolwenta oddala widmo niewypłacalności; Rosjanie mają objąć docelowo 28 proc. akcji CEDC.

Kraj, 15 marca 2012

Joanna Bujarska-Ciszek nie jest już dyr. marketingu CEDC

Firma ma nową strukturę marketingu.

Kraj, 15 marca 2012

CEDC potwierdza negocjacje z Russian Standard

Jeśli firmy osiągną porozumienie, jeden z największych producentów wódki w Rosji uzyska ponad jedną czwartą udziałów w CEDC i wpływ na zarządzanie spółką.

Przetargi, 7 marca 2012

Wieden + Kennedy wygrywa przetarg Maximusa

Marka z portfolio Brown-Forman będzie miała nową kampanię.

Kraj, 15 lutego 2012

Brown-Forman szuka agencji dla Maximusa

Marka wódki ma poszerzyć dystrybucję poza Polskę i otrzymać wsparcie.

Kraj, 8 grudnia 2011

CEDC bez kierownika marketingu

Po 8 miesiącach z CEDC odchodzi menedżer, który miał odpowiadać za działania marketingowe marek Bols i Soplica.

Kraj, 2 grudnia 2011

Cin & Cin ma swoje agentki

Firma winiarska Ambra rusza z kolejną kampanią telewizyjną - tym razem marki Cin & Cin.

Kraj, 15 listopada 2011

Maximus Vodka może otrzymać wsparcie

Po niedawnym przejęciu marki przez Brown-Forman firma rozważa nowe scenariusze.

Kraj, 14 listopada 2011

Smirnoff Black chce być numerem dwa

Zaostrza się rywalizacja o wysokomarżowy segment wódek premium imports.

Kraj, 7 listopada 2011

CEDC będzie agresywnie walczyć o udziały w handlu tradycyjnym

Firma alkoholowa chce poprawić swoją pozycję w tym kanale w stosunku do głównych konkurentów - Stocka i Sobieskiego.

Kraj, 21 października 2011

Jarosław Szczepański dyrektorem marketingu Goodyeara

Odpowiada za marketing marek firmy oponiarskiej w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 15 września 2011

CEDC szuka marketingowców wśród studentów

Trzech studentów ostatnich lat kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem ma szanse na staż u producenta m.in. Bolsa, a później na pracę w teamie tej marki.

Kraj, 21 lipca 2011

CEDC rozpoczyna relaunch Soplicy

Producent zdecydował się gruntownie odświeżyć wizerunek marki. Ostatnie tak duże zmiany marka Soplica przechodziła sześć lat temu.

Kraj, 13 czerwca 2011

Menedżerowie Tippingpoint chcą opatentować technikę produkcji wódki

Produkt wytwarzany tą techniką ma być smaczniejszy niż wódki powszechnie dostępne w sprzedaży i ma otwierać nowe możliwości w komunikacji z konsumentami.

Kraj, 25 maja 2011

Jan Żytko nie współpracuje już ze Stock Polska

Doświadczony marketingowiec był m.in. współtwórcą projektu Stock Prestige.

Kraj, 12 maja 2011

Tomasz Borchowiec odpowiada za marketing Bolsa i Soplicy

Były dyrektor ds. komunikacji marketingowej w PZU, wcześniej szef marketingu w Link4 i Ambrze, powraca do branży alkoholowej.

Kraj, 18 kwietnia 2011

Partner ASM tworzy dział analiz

Do jego składu dołącza Monika Dacewicz.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Paweł Gorczyca wprowadzi na rynek wódkę Baczewski

Były marketingowiec z CEDC pokieruje firmą Altvater Gessler - J.A. Baczewski.

Kraj, 14 marca 2011

Marcin Molin w strukturach marketingowych Philipsa

Od marca br. dotychczasowy marketing manager w Bols zajmuje się produktami z kategorii personal care z portfolio Philipsa.

Kraj, 15 lutego 2011

Paweł Gorczyca odchodzi z CEDC

Z firmą rozstaje się marketing manager odpowiedzialny za kluczowe marki.

Kraj, 3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.

Kraj, 21 października 2010

Anna Mucha w projekcie dla wódki Smirnoff

Projekt "The Night is in Your Hands" ma sprawić, że Smirnoff Black z marki kupowanej w prezencie stanie się wódką na sobotnią imprezę.

Kraj, 28 września 2010

Wyborowa inwestuje w "Aniołki Charliego"

Popularną markę wódki będzie wspierała żeńska "Drużyna W".

Kraj, 10 września 2010

Żubrówka Czysta nowością CEDC

Nowa marka ma poprawić nadwątloną pozycję marketera na polskim rynku wódki.

Kraj, 9 sierpnia 2010

Nowa wódka wesprze Absolwenta i Bolsa

CEDC w drugim kwartale odnotował 12-proc. spadek sprzedaży wódki w Polsce, ale straty zamierza odrobić nową marką.

Artykuły weekendowe, 30 lipca 2010

Konteksty informacji

Krzysztof Kuwałek, prezes zarządu BrainJuice Group, pisze o wydarzeniach mijającego tygodnia.

Kraj, 28 lipca 2010

Anty-fan page Bolsa

CEDC nie będzie interweniować w sprawie strony internetowej "Bols - najgorsza wódka świata".

Artykuły weekendowe, 9 lipca 2010

Pracowite lato dla ambasadorek Bolsa

Producent wódki Bols zaplanował na lato ponad 200 weekendowych imprez z udziałem ambasadorek tej marki.

Kraj, 8 lipca 2010

CEDC jednak nie kupi Nemiroffa

Producent Absolwenta i Żubrówki wycofuje się z przejęcia ukraińskiego producenta.

Kraj, 16 lutego 2010

Bols testuje marketing zapachowy

Należąca do CEDC marka Bols testuje marketing zapachowy. W delikatesach sieci Alma prowadzona jest akcja rozpylania zapachu cynamonu. W ten...

Kraj, 8 lutego 2010

Były prezes Hoopa został commercial directorem w CEDC

Vassilen Tzanov, były prezes Hoop Polska, został commercial directorem w CEDC, jednym z największych producentów i dystrybutorów napojów alkoholowych (m.in....

Kraj, 10 listopada 2009

Bols wydaje kalendarz z seksownymi zdjęciami kobiet

Marka Bols (CEDC) pozazdrościła najwyraźniej włoskim markom Pirelli i Lavazza i będzie miała swój własny kalendarz z pięknymi kobietami. Producent...

Kraj, 8 października 2009

Szymon Nessel w agencji Blue Grass

Szymon Nessel dołączył do zespołu agencji marketingu zintegrowanego Blue Grass, obejmując nowo utworzone stanowisko new business & client service managera....

Kraj, 4 września 2009

Stock Polska wprowadzi na rynek nową markę wódki - Stock Prestige

Stock Polska (d. Polmos Lublin) wprowadzi niebawem na rynek nową markę wódki premium Stock Prestige. Firma sprzedaje w Polsce brandy...