M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bombay Sapphire (marka)"

Zagranica, 21 kwietnia 2015

BBDO i OMD podzielą się globalnym budżetem Bacardi

Marketer skonsolidował budżet w wysokości 175 mln dol.

Zagranica, 5 maja 2014

Jamie Oliver pomaga Bacardi w launchu Drink Tube

Kucharz sygnuje swoim nazwiskiem uruchomienie nowego kanału dla pasjonatów drinków i barmanów.

Zagranica, 5 sierpnia 2013

ZenithOptimedia wygrywa obsługę Bacardi

Dom mediowy pokonał Universal McCann, OMD i MEC w przetargu na obsługę 76-milionowego budżetu Bacardi-Martini.

Zagranica, 7 maja 2013

Bombay Sapphire rusza z konkursem filmowym

Uczestnicy mogą zgłaszać swoje filmy online.

Zagranica, 24 stycznia 2013

Bacardi rozpoczyna przetarg

Bacardi poszukuje w USA domu mediowego, który obsłuży budżet wart 130 mln dolarów.

Kraj, 6 maja 2011

More PR z Bacardi-Martini Polska

Umowa została podpisana do marca 2012 roku.

Zagranica, 18 kwietnia 2011

Bacardi globalnie wspiera markę Bombay Sapphire

Globalny projekt komunikacyjny dżinu prowadzony jest pod hasłem "Infused with Imagination".

Zagranica, 23 lipca 2010

WPP przejmuje globalny budżet Bombay Sapphire

Bacardi powierzy budżet tej marki jednej z sieci holdingu, tyle że nie wiadomo jeszcze której.

Zagranica, 18 czerwca 2010

Bombay Sapphire stawia na social media

Media społecznościowe będą głównym kanałem dotarcia w globalnym projekcie dla marki dżinu z portfolio Bacardi.

Zagranica, 16 czerwca 2010

Bacardi prowadzi przeglądy agencyjne

Firma zmienia zasady realizacji projektów marketingowych, tłumacząc to potrzebą ograniczania kosztów.

Zagranica, 28 maja 2010

Bacardi ma globalnego szefa marketingu

Silvia Lagnado po niemal ćwierć wieku pracy w Unileverze będzie odpowiadać za marketing Bacardi na poziomie międzynarodowym.

Kraj, 26 maja 2010

Z brand managera na szefa marketingu Bacardi

Łukasz Cieplak awansował na stanowisko marketing managera jednego z wiodących producentów i dystrybutorów alkoholi w kraju.

Kraj, 22 kwietnia 2010

Nadal razem

Konkret PR będzie przez kolejny rok pracować dla Bacardi-Martini Polska.

Kraj, 5 czerwca 2009

Bacardi-Martini Polska klientem Konkret PR

Konkret PR rozpoczął działania w zakresie public relations dla Bacardi-Martini Polska, importera i dystrybutora luksusowych alkoholi. Agencja odpowiedzialna jest za...

Zagranica, 29 października 2008

Diageo konsoliduje globalny budżet marki Tanqueray

Koncern alkoholowy Diageo podjął decyzję o konsolidacji budżetu reklamowego marki ginu Tanqueray. Za globalne działania komunikacyjne ma odpowiadać agencja reklamowa...

Kraj, 25 sierpnia 2008

Bacardi-Martini promuje Grey Goose z Bombay Sapphire

Bacardi-Martini Polska przeprowadzi kampanię promocyjną ginu Bombay Sapphire i wódki Grey Goose. Projekt ma na celu zachęcenie do zakupu obu...

Kraj, 1 lutego 2008

Bacardi-Martini Polska odświeża markę Bombay Sapphire

Bacardi-Martini Polska wprowadził do sprzedaży gin Bombay Sapphire w nowym opakowaniu. Subtelne szafirowe pudełko ma podkreślać oryginalny styl oraz prestiż...

Kraj, 30 listopada 2005

Bacardi-Martini organizuje konkurs dla designerów sygnowany marką Bombay Sapphire

Firma Bacardi-Martini buduje wizerunek ginu Bombay Sapphire przez konkurs designerski Szklane Inspiracje. Zadaniem postawionym przed projektantami szkła jest stworzenie naczynia...