M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bonux (marka)"

Kraj, 19 września 2012

Barbara Penconek ma nowe kompetencje w P&G

Menedżerka odpowiada za kategorię feminine care w Europie Środkowej.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Tomasz Piszczako ma nowe kompetencje w P&G w Rosji

Odpowiada m.in. za komunikację wszystkich brandów w 12 krajach Europy.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Nowe stanowisko Rutkowskiej w P&G

Objęła funkcję POSM design & production specialista.

Kraj, 14 grudnia 2011

Polacy ze złotem w YoungGuns

Leo Burnett Worldwide została Siecią Reklamową Roku w konkursie dla młodych kreatywnych. Polacy ze złotem.

Kraj, 7 października 2011

Pierwsze laury Golden Drum dla polskich agencji

W kategorii single channel agencje z Polski zdobyły trzy grand prix. Nagrodzono nimi prace: Euro RSCG, Leo Burnett i Grey.

Kraj, 19 września 2011

Rex z gałązką kwitnącej wiśni

Henkel ma nową propozycję w ekonomicznym segmencie proszków do prania.

Kraj, 17 grudnia 2010

Znów więcej P&G w Leo Burnett

Agencja została odpowiedzialna za kat. Home & Fabrics w regionie CEE w zakresie internetu.

Kraj, 18 listopada 2010

Awanse w P&G

Menedżerowie koncernu poszerzają kompetencje.

Kraj, 27 sierpnia 2010

Letni shopper marketing

Swiift przygotował letnią promocję produktów Procter & Gamble prowadzoną w sieci hipermarketów Carrefour.

Kraj, 26 maja 2010

Leo Burnett hubem dla kolejnej marki P&G

Marketer powierza warszawskiej agencji obsługę regionalną Drefta. Do Leo Burnett trafił też sieciowo budżet Chryslera.

Kraj, 28 grudnia 2009

Swiift zrealizował dla Procter & Gamble i Carrefoura akcję "Mikołaj"

Agencja marketing services Swiift zrealizowała akcję "Mikołaj", w której główną nagrodą były wizyty Świętych Mikołajów w domach dzieci i obdarowywanie...

Kraj, 14 października 2009

P&G uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce"

Procter & Gamble (P&G) uruchamia sklep internetowy akcji "Podaruj dzieciom słońce". Można w nim kupić online produkty biorące udział w...

Kraj, 23 lutego 2009

Swiift prowadzi dla P&G program "Kupuj raz, a dobrze"

"Kupuj raz, a dobrze - zawsze sięgaj po sprawdzoną markę“ to hasło przewodnie nowej akcji Procter & Gamble opracowanej przez...

Kraj, 29 stycznia 2009

P&G wprowadzi prosprzedażową akcję kilkunastu marek w Carrefourze

Swiift przygotowała zimową odsłonę akcji promocyjnej Procter & Gamble "Rodzinna kraina" prowadzonej w sieci hipermarketów Carrefour. Agencja opracowała kreację, zarządza...

Kraj, 19 sierpnia 2008

Wiktor Zborowski w reklamach Bonux AntiKal

Procter & Gamble prowadzi kampanię promocyjną wspierającą nowy wariant proszku Bonux - AntiKal. Reklamy z udziałem aktora Wiktora Zborowskiego pod...

Kraj, 21 lutego 2008

Hanna Jackowska odpowiedzialna za P&G w agencji Leo Burnett

Hanna Jackowska, account director, została w agencji Leo Burnett Warszawa odpowiedzialna za całość prac oraz strategię dla Procter & Gamble....

Kraj, 10 listopada 2006

Bonux reklamuje się na autobusach PKS

Business Consulting Media Miejskie realizuje kampanię reklamową proszku do prania Bonux na autobusach PKS. W akcji wykorzystano format plakatu na...

Kraj, 21 września 2006

MS Services wspiera sprzedaż kilku marek P&G

MS Services - agencja BTL specjalizująca się w usługach kompleksowego wsparcia sprzedaży - realizuje działania promujące proszki do prania: Ariel,...

Kraj, 22 grudnia 2005

Agencja Option One zakończyła konkurs dla marki Bonux

Agencja reklamowa Option One zakończyła konkurs, którego celem było wzmocnienie wizerunku marki Bonux. Konkurs został przeprowadzony wśród czytelników tytułów "Tina",...

Kraj, 18 października 2005

Teresa Biernacka awansowała w kreacji Leo Burnett Warszawa

Teresa Biernacka awansowała w Leo Burnett Warszawa z copywritera na stanowisko creative grouphead Procter & Gamble (P&G). Jako copywriter tworzyła...

Kraj, 5 sierpnia 2005

P&G wprowadza na rynek nową linię proszków do prania Vizir Sensitive

Koncern Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię proszków do prania Vizir Sensitive. Produkt przeznaczony jest do stosowania przez...

Kraj, 23 października 2002

Ruszyła sekundowa kampania reklamowa proszku Dosia

Koncern Reckitt Benckiser rozpoczął kampanię reklamową proszku do prania marki Dosia. Celem kampanii jest poinformowanie o promocji cenowej, którą objęty...

Zagranica, 7 listopada 2001

Procter & Gamble we Francji ożywia ideę dodawania zabawek do proszków

Francuski oddział Procter & Gamble zdecydował się promować proszek do prania Bonux za pomocą dodawanych do niego zabawek i działań...

Kraj, 5 października 2001

CODZIENNA KORESPONDENCJA Z PORTOROŻA: 25 PRAC Z POLSKI NA SHORTLIŚCIE W KATEGORII PRINT & POSTER PACKAGE DESIGN ORAZ JEDNA W KATEGORII SPOT RADIOWY. KATASTROF

Na ogłoszonej wczoraj na festiwalu reklamy w Portorożu shortliście w kategorii Print & Poster Package Design znalazło się 25 prac...