M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Boots (firma)"

Zagranica, 11 kwietnia 2014

Brytyjczycy wskazali najbardziej wiarygodne brandy

W kolejnej edycji badania BrandAsset Valuator (BAV) konsumenci w Wlk. Brytanii wskazali brandy komercyjne, które darzą największym zaufaniem. Zwyciężył Auto Assistance przed Pocztą i siecią Boots.

Zagranica, 11 października 2013

Boots wybiera globalnego szefa marketingu

Elizabeth Fagan awansuje ze stanowiska marketing directora w Wielkiej Brytanii.

Zagranica, 2 sierpnia 2013

M&C Saatchi wygrywa obsługę Bootsa

Agencja będzie pracować dla znanej brytyjskiej sieci kosmetycznej.

Zagranica, 30 listopada 2012

"Grazia" na iPadzie namawia do zakupów

Dzięki nowej aplikacji na iPady będzie można dokonywać zakupów online podczas przeglądania gazety.

Kraj, 5 lipca 2012

Mars zaczyna działania e-commerce z Brandbankiem

Producent rozpoczął współpracę z wiodącą na rynku firmą odpowiedzialną za tworzenie danych produktowych, zarządzanie nimi i dystrybucję dla największych sieci handlowych i dostawców. Brandbank jest obecny na rynku od 12 lat.

Kraj, 24 maja 2012

Brandbank wspiera projekty e-commerce producentów FMCG

Nowy dostawca baz produktowych obecnie najbardziej intensywnie współpracuje z siecią Tesco przy tworzeniu niedawno uruchomionego e-sklepu.

Kraj, 17 maja 2012

Brandbank wchodzi do Polski

Brytyjski dostawca rozwiązań dla e-commerce produktów FMCG połączył się z lokalną firmą,

Zagranica, 12 marca 2008

Boots chce wypromować No7 jako markę globalną

Firma Boots przegląda oferty agencji reklamowych związane z obsługą marki No7 Protect & Perfect Beauty. Marketer chce, aby agencja przygotowała...

Zagranica, 21 stycznia 2008

Sony Pictures reklamuje "The Tudors" na ekranach w salonach fryzjerskich

Wytwórnia Sony Pictures Home Entertainment promuje swój nowy serial historyczny "The Tudors" na ekranach w salonach fryzjerskich, w sieci której...

Zagranica, 12 marca 2007

Momentum rozwija zespół usług interaktywnych

Agencja marketingu zintegrowanego Momentum pozyskała nowych menedżerów, którzy zajmą się rozwojem usług z zakresu komunikacji interaktywnej. Matt Kiddie został digital...

Zagranica, 29 grudnia 2004

Boots wprowadza pod marką Locarb produkty o niskiej zawartości węglowodanów

Koncern Boots wprowadza na rynek Wielkiej Brytanii linię produktów o niższej zawartości węglowodanów - Locarb. Będzie to linia 30 produktów,...

Kraj, 22 listopada 2004

22 polskie prace przeszły preselekcję w konkursie reklamowym Epica

22 prace z Polski zostały zakwalifikowane do właściwej części konkursu po tzw. preselekcji w międzynarodowym konkursie reklamy Epica. Na liście...

Zagranica, 25 października 2004

Durex planuje sprzedaż erotycznych gadżetów w sieci sklepów Boots

Durex, producent prezerwatyw, planuje wprowadzenie w Wielkiej Brytanii nowych linii produktów erotycznych takich jak wibartory i olejki do masażu. Chce...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Poszerzony dział client service w Lowe Brand

W Lowe Brand na stanowisku account executive rozpoczyna pracę Joanna Szczodry. Dotychczas pracowała w agencji McCann-Erickson, uczestnicząc w prowadzeniu projektów...

Zagranica, 16 grudnia 2003

Konsorcjum Mother wygrało budżet Boots oceniany na 90 mln funtów

Konsorcjum firm reklamowych kierowane przez Mother wygrało budżet marketingowy firmy Boots oceniany na 90 mln funtów. W skład konsorcjum występującego...

Zagranica, 4 grudnia 2003

Boots wybrał short-listę agencji w przetargu na obsługę reklamową

Na short-liście przetargu na obsługę reklamową Bootsa znalazły się dwie agencje - J. Walter Thompson i Mother. Do dalszego etapu...

Zagranica, 10 września 2003

Firma Boots wybrała cztery agencje na short-listę

Firma Boots ujawniła short-listę agencji, które walczą o oceniany na 44 mln funtów budżet reklamowy tej firmy. Na short-liście znalazły...

Zagranica, 8 sierpnia 2003

Firma Boots ogłosiła przetarg na budżet reklamowy

Firma Boots ogłosiła przetarg na budżet kreatywny szacowany na 44 mln funtów. Niewykluczone, że może on być również rozszerzony o...

Zagranica, 15 lipca 2003

Boots prawdopodobnie rozpocznie przegląd agencji reklamowych

Brytyjska sieć handlowa Boots prawdopodobnie w najbliższym czasie rozpocznie przegląd ofert od agencji reklamowych na obsługę swojego budżetu kreatywnego wartego...

Kraj, 21 sierpnia 2002

GlaxoSmithKline rozpoczął kampanię reklamową Codiparu

Koncern farmaceutyczny GlaxoSmithKline rozpoczął kilkumiesięczną kampanię reklamową leku przeciwbólowego Codipar. Celem kampanii jest wzrost udziałów Codiparu w rynku. Wysokość budżetu...