M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bosman (marka)"

Kraj, 7 sierpnia 2015

Bosman promuje się nad morzem

Marka z portfolio Carlsberg Polska startuje w okolicach Szczecina z outdoorową kampanią promującą wariant Bosman Niefiltrowane.

Kraj, 26 czerwca 2015

Aleksander Doba ambasadorem marki Bosman

Carlsberg Polska rusza z kampanią outdoorową piwnego brandu.

Kraj, 24 marca 2015

Szkoleniowcy Pogoni Szczecin reklamują piwo Bosman

Regionalna marka Carlsberga jest sponsorem szczecińskiego klubu piłkarskiego od 2004 r.

Kraj, 13 listopada 2014

Autentyczni piwowarzy w reklamach Bosmana

Carlsberg Polska prowadzi outdoorową kampanię regionalnej marki piw, wspierając się wizerunkami i nazwiskami pracowników szczecińskiego browaru.

Kraj, 5 maja 2011

Agata Pietrzyk odpowiada za DM w Pepsi

Marketer utworzył stanowisko direct marketing managera.

Przetargi, 16 marca 2011

Carlsberg wybiera agencję Ciszewski PR

Umowa została podpisana na dwa lata.

Kraj, 8 grudnia 2010

Browary Lubelskie wprowadzają Perłę Niepasteryzowaną

Kampania nowej marki rozpocznie się w styczniu.

Kraj, 29 września 2010

Royal Unibrew wprowadza kolejne piwa niepasteryzowane

Producent zachęcony sukcesem niepasteryzowanego wariantu Łomży wprowadza dwa kolejne takie piwa.

Kraj, 5 maja 2010

Kasztelan debiutuje w telewizji

Rusza pierwsza kampania telewizyjna piwa Kasztelan.

Kraj, 23 marca 2010

Royal Unibrew wprowadzi Łomżę niepasteryzowaną

Royal Unibrew wprowadzi piwo Łomża niepasteryzowane. - Przygotowujemy taki produkt, ale nie mogę na razie zdradzić żadnych szczegółów - mówi...

Kraj, 21 kwietnia 2009

Red8 przygotowała kampanię nowego piwa Bosman Niepasteryzowany

Carlsberg Polska wprowadza na rynek piwo Bosman Niepasteryzowany, które zostało przygotowane z myślą o konsumentach ceniących smak świeżego, niepasteryzowanego piwa....

Kraj, 7 lipca 2008

Carlsberg rusza z drugą odsłoną "Powiewu wolności"

Carlsberg Polska rusza z drugą odsłoną outdoorowej kampanii wizerunkowej marki piwa Bosman pod hasłem "Powiew wolności". Będzie ona prowadzona w...

Kraj, 12 maja 2008

Marcin Burdach marketing & sponsorship managerem w Carlsbergu

Marcin Burdach został marketing and sponsorship managerem Carlsberg Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój marek regionalnych wchodzących w skład portfolio Carlsberg...

Kraj, 18 stycznia 2008

Beczka Bosmana w promocji w Szczecinie

Carlsberg Polska przygotował promocję konsumencką piwa marki Bosman dla mieszkańców Szczecina pod hasłem: "Przywitajmy wspólnie niedzielę". Każdy, kto kupi piwo...

Kraj, 1 czerwca 2007

Piwo Bosman podkreśla lokalny charakter w kampanii wizerunkowej

Marka Bosman z portfolio Carlsberg Polska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową. Począwszy od 1 czerwca, na terenie całego regionu zachodniopomorskiego pojawią...

Kraj, 6 lipca 2006

Carlsberg zmienia zakres odpowiedzialności menedżerów za marki, Anna Rogalska szefuje zespołowi Harnasia

Carlsberg Polska zmienia zakres odpowiedzialności menedżerów za marki. Modyfikacje struktur marketingowych dotyczą przede wszystkim marek Carlsberg i Harnaś. Prowadzona od...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Studio DN Design Group autorem nowej wizualizacji piwa Bosman

Firma Studio DN Design Group przygotowała projekt nowego opakowania piwa Bosman należącego do Carlsberg Polska. Nowa wizualizacja opakowań produktu ma...

Kraj, 3 listopada 2005

Carlsberg Polska wprowadza zimowe warianty marek piw regionalnych

Carlsberg Polska wprowadza do sprzedaży trzy nowe warianty smakowe marek piw regionalnych. Są to: Kasztelan Zimowy, Piast Zimowy i Bosman...

Kraj, 23 maja 2005

Wojciech Żabiński został brand managerem marki Carlsberg

Mikołaj Ciaś, dotychczasowy brand manager marki Carlsberg, odchodzi z Carlsberg Polska SA. Zastąpi go Wojciech Żabiński, dotychczasowy brand manager marki...

Kraj, 20 stycznia 2005

Arkadiusz Chłopecki, media manager Carlsberg Polska, odchodzi z firmy

Arkadiusz Chłopecki, media manager i brand manager marki piwa Piast w Carlsberg Polska, rozstaje się z firmą. - Zamierzam podjąć...

Kraj, 29 listopada 2004

Taktyczne zmiany w dziale marketingu Carlsberga

W dziale marketingu firmy Carlsberg Polska miały miejsce zmiany związane z zarządzaniem markami przez poszczególnych marketing managerów. Anna Rogalska, dotychczas...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Marka Bosman sponsoruje piłkarski klub Pogoń Szczecin

Bosman Browar Szczecin SA, należący do grupy Carlsberg Okocim SA, podpisał umowę sponsorską z władzami drugoligowego klubu piłkarskiego MKS Pogoń...

Kraj, 10 grudnia 2003

Grey Worldwide Warszawa agencją regionu dla Pantene oraz Masterfoods

Agencja reklamowa Grey Worldwide Warszawa została odpowiedzialna za rozwój strategii reklamowej marki Pantene (Procter & Gamble) oraz marek Masterfoods (słodycze:...

Kraj, 13 sierpnia 2003

Krystyańczuk przechodzi z Carlsberg Okocimia do Whirlpoola

Wojciech Krystyańczuk (32 lata), absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, obejmie od 1 września stanowisko dyrektora finansowego i członka zarządu w firmie Whirlpool...

Kraj, 19 lipca 2002

Agencja reklamowa Moby Dick Group przenosi się do Warszawy

Szczecińska agencja reklamowa Moby Dick Group (MDG) przenosi się do Warszawy. "Agencje, które mają ambicje i są świadome swojej wartości,...