M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bounty (marka)"

Zagranica, 4 listopada 2015

Startuje pierwsza od 10 lat multibrandowa kampania Marsa

Głównymi bohaterami są choinkowe zabawki, które pod nieobecność ludzi łowią słodkie łupy.

Kraj, 21 lipca 2010

Urszula Mucha ma odpowiadać za komunikację Playa

Menedżerka z doświadczeniem w marketingu fast food i FMCG będzie odpowiadała za komunikację sieci komórkowej Play.

Kraj, 12 maja 2008

Marcin Burdach marketing & sponsorship managerem w Carlsbergu

Marcin Burdach został marketing and sponsorship managerem Carlsberg Polska. Będzie odpowiedzialny za rozwój marek regionalnych wchodzących w skład portfolio Carlsberg...

Kraj, 16 maja 2007

Masterfoods Polska zmienia nazwę na Mars Polska

Firma Masterfoods Polska zmieni w tym roku nazwę na Mars Polska. Proces zmiany nazwy jest w toku. Decyzja jest międzynarodowa....

Zagranica, 16 marca 2007

P&G sprzedaje europejski biznes "papierowy" szwedzkiej firmie SCA

Szwedzki producent artykułów papierowych do gospodarstw domowych SCA odkupi za 512 mln euro europejską produkcję w tym segmencie od Procter...

Kraj, 14 lipca 2006

BBDO Warszawa pierwszy raz lokalnie zrealizuje kampanię dla Masterfoods; repozycjonowanie M&M's

BBDO Warszawa będzie w Polsce przygotowywać i realizować lokalną kampanię dla marki M&M's (Masterfoods), dla której dotychczas wykonywano tylko adaptacje...

Zagranica, 2 czerwca 2005

P&G przeniósł budżet Home Made Simple do agencji Barefoot Advertising

Koncern Procter & Gamble przeniósł swój budżet kreatywny internetowego programu lojalnościowego Home Made Simple z agencji Bridge Worldwide do Barefoot...

Kraj, 1 października 2004

Masterfoods kończy współpracę z siecią Grey

Masterfoods kończy globalną współpracę z siecią Grey. Decyzja ta jest wynikiem ostatnich zmian własnościowych (Grey stanie się częścią WPP). Celem...

Zagranica, 16 lipca 2004

Starcom i Carat zajmą się planowaniem komunikacji dla P&G w Ameryce Płn.

Koncern Procter & Gamble w Ameryce Północnej wybrał do obsługi w zakresie planowania komunikacji dwie sieci domów mediowych: Starcom MediaVest...

Kraj, 18 listopada 2002

Procter & Gamble decyduje o przesunięciach globalnych budżetów

Przedstawiciele koncernu Procter & Gamble poinformowali o zmianach wśród agencji reklamowych obsługujących globalne budżety reklamowe firmy, których wysokość szacowana jest...

Kraj, 16 lipca 2001

SŁODYCZE HARRY POTTER W OFERCIE MASTER FOODS POLSKA

Master Foods Polska wprowadzi jesienią br. do swojej oferty nową linię słodyczy o nazwie Harry Potter. Umowę w tej sprawie...