M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BP Media (firma)"

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 22 lipca 2009

Według IGRZ rynek outdoorowy skurczył się o 10 proc. w II kwartale

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w II kwartale 176,5 mln zł - o 10 proc. mniej niż w...

Kraj, 14 lipca 2009

BP Media uruchamia spółkę Reklama Śląska

W grupie BP Media obok Reklamy Wielkopolskiej i Reklamy Pomorskiej powołano kolejną spółkę - Reklama Śląska z siedzibą we Wrocławiu....

Przetargi, 25 maja 2009

DSK i BP Media będą pracować dla Szczecina

Urząd Miasta Szczecina rozstrzygnął przetarg na przeprowadzenie ogólnopolskich i lokalnych kampanii outdoorowych oraz na usługi reklamowe dla magistratu (DS "MMP"...

Kraj, 2 marca 2009

Headz dołączy do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Headz Marketing Partner będzie członkiem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. Spółką specjalizującą się w OOH i ambient mediach zarządza Łukasz Wylęga....

Kraj, 9 lutego 2009

Tadeusz Józefowski key account managerem w BP Media

Tadeusz Józefowski został key account managerem w firmie reklamy zewnętrznej BP Media. Będzie odpowiedzialny za współpracę z wybranymi domami mediowymi...

Kraj, 15 lutego 2008

O 10 proc. zmniejszyła się w ub.r. liczba standardowych frontlightów - dane IGRZ

Łączna liczba nośników reklamy zewnętrznej wyniosła w ub.r. 114 504 szt. - wynika z zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ)....

Kraj, 5 kwietnia 2007

Hator rozmawia z inwestorami

Hator, firma reklamy wielkoformatowej, rozmawia z różnymi podmiotami na rynku nt. partnerstwa strategicznego. Jak powiedział Grzegorz Kostrzewski, prezes spółki, w...

Kraj, 27 marca 2007

Clear Channel rozbudowuje ofertę w segmencie super premium

Clear Channel Poland, firma reklamy zewnętrznej, rozbudowuje sieć backlite'ów 8x4 i oferuje wielkoformatowe powierzchnie reklamowe. W portfelu backlite'ów ma już...

Kraj, 5 września 2006

Peroni i "Taniec z gwiazdami" reklamują się na wielkim formacie na budynku BRE Tower

Kompania Piwowarska SA i piwo Peroni oraz program stacji TVN "Taniec z gwiazdami" są pierwszymi reklamodawcami na nowym nośniku wielkoformatowym...

Kraj, 1 czerwca 2006

BP Media, Gigaboard i Hator stworzyły porozumienie reklamowe

Firmy reklamy wielkoformatowej BP Media, Gigaboard i Hator podpisały porozumienie o współpracy. Zestandaryzowały cenniki reklam na siatkach i wprowadziły wspólne...