M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BP Polska (firma)"

Kraj, 25 marca 2015

Wspólna kampania reklamowa BP i Payback

Uczestnicy programu lojalnościowego, tankując na stacjach BP, mogą odebrać nagrody, np. bidon, ręcznik lub torbę marki 4F. Kampanię, która potrwa do 12 kwietnia br., przygotowały Kineskop, High Noon oraz Havas Media.

Kraj, 16 października 2013

Bogdan Kucharski w londyńskiej centrali BP

Zmiana na stanowisku szefa koncernu paliwowego w Polsce.

Kraj, 14 sierpnia 2012

Anna Wilczewska szefem marketingu Castrola

Po reorganizacji w dziale marketingu jego szefem ostatecznie została menedżerka pełniąca obowiązki dyrektora przez ostatnich kilka tygodni.

Kraj, 5 czerwca 2012

Reorganizacja w marketingu Castrola

W związku z awansem Sławomira Radonia w strukturach międzynarodowych koncernu p.o. szefem marketingu jest Anna Wilczewska. Nową funkcję objął także Krzysztof Nakoneczny.

Kraj, 2 marca 2012

Marka BP korzysta z praw Castrola do Euro 2012

Wśród brandów, które rozdają bilety na imprezę, niespodziewanie pojawiła się sieć stacji paliw.

Kraj, 22 listopada 2011

3,6 mln zł na nagrody w loterii BP

Koncern paliwowy loterią świętuje swój jubileusz w Polsce.

Kraj, 21 lutego 2011

Citi Handlowy uruchamia program multipartnerski

Bank wraz z siedmioma partnerami handlowymi będzie go reklamował.

Kraj, 15 lutego 2011

Korcz i Maliszewski w Huncwocie

Zespół studia interaktywnego Huncwot zasiliły dwie osoby: Magda Korcz i Michał Maliszewski.

Kraj, 9 września 2010

Payback po roku ma 6,5 mln aktywnych kart

Operator programu lojalnościowego zapowiada pozyskanie kolejnych partnerów.

Kraj, 28 lipca 2009

Orlen chce mieć do końca roku prawie 600 punktów pod marką Stop Cafe

Sieć paliwowa PKN Orlen rozwija projekt gastronomicznej sieci Stop Cafe. Obecnie jest ona podzielona na dwa brandy: 416 kącików kawowych...

Kraj, 16 kwietnia 2009

Change Communications rozbudowuje dział obsługi klienta

Dział obsługi klienta Change Communications powiększył się o cztery osoby. Katarzyna Borucka objęła w agencji stanowisko account supervisora. Ostatnio pracowała...

Kraj, 6 kwietnia 2009

Tytuły Axel Springer promowane na stacjach BP

Wydawnictwo Axel Springer Polska podpisało umowę na promocję swoich tytułów prasowych w sieci stacji benzynowych BP Polska. Tytuły wydawcy eksponowane...

Kraj, 13 lutego 2009

Monika Zajączkowska dyrektorem kreatywnym Allegro

Monika Zajączkowska została dyrektorem kreatywnym w dziale marketingu Allegro (QXL Poland). Odpowiada za kreację i strategię działań reklamowych marki. Poprzednio...

Kraj, 25 września 2008

Paweł Dziadkowiec marketing managerem BP; zmiany w dziale

Paweł Dziadkowiec objął stanowisko marketing managera w firmie paliwowej BP Polska. W BP pracuje od ponad 12 lat, w większości...

Kraj, 18 lutego 2008

BP Polska namawia swoich klientów do rejestracji kart lojalnościowych

BP Polska namawia swoich klientów do rejestracji kart programu lojalnościowego BP Partnerclub. Karty te mogą funkcjonować na okaziciela lub po...

Kraj, 6 września 2007

Gruppa66 Ogilvy realizuje projekt Wild Bean Cafe dla sieci BP

Gruppa66 Ogilvy przygotowała pierwszą w Polsce kampanię reklamową kawiarenek Wild Bean Cafe, należących do sieci stacji benzynowych BP Polska. Motto...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Monika Moczulska i Grzegorz Brudnik w GPD Advertising

Monika Moczulska i Grzegorz Brudnik dołączyli do warszawskiego oddziału poznańskiej agencji GPD Advertising. Monika Moczulska, która objęła stanowisko account managera,...

Kraj, 18 maja 2007

Play głównym partnerem konkursu fotografii "National Geographic"

Play został głównym partnerem magazynu "National Geographic Polska" (G+J RBA) przy okazji edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego. Głównym partnerem rok temu...

Kraj, 12 lipca 2006

Karina Grygierek pokieruje nową agencją PR Inspiration

PR Inspiration to nowa agencja na rynku firm public relations. Firma ma siedzibę w Krakowie. Zamierza oferować kompleksowe usługi public...

Kraj, 7 czerwca 2006

BP rozpoczyna promocję "Zagrajmy wreszcie tak jak kiedyś!"

Sieć stacji BP Polska rozpoczyna piłkarską promocję pod hasłem: "Zagrajmy wreszcie tak jak kiedyś!". Tankując paliwo lub dokonując zakupów na...

Kraj, 31 maja 2006

BP Polska głównym sponsorem drugiej edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego "National Geographic"

BP Polska jest głównym sponsorem startującej właśnie drugiej edycji Wielkiego Konkursu Fotograficznego "National Geographic". Konkurs jest skierowany, tak jak w...

Przetargi, 27 stycznia 2006

BP Polska prowadzi przetarg reklamowy

Sieć BP Polska rozpisała przetarg na obsługę reklamową, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przetarg dotyczy obsługi promocji w sklepach działających pod tą...

Kraj, 8 września 2005

BP Polska wspiera reklamą markę paliwa BP Ultimate

Firma paliwowa BP Polska rozpoczyna jesienną kampanię marki paliwa BP Ultimate. Kampania ma na celu wsparcie sprzedaży produktu oraz edukację...

Kraj, 30 marca 2005

BP Polska dołączył do sponsorów teamu rajdowego Castrol Mitsubishi

BP Polska został czwartym sponsorem teamu rajdowego Castrol Mitsubishi. Został on stworzony na początku lutego br. przez Castrol Lubricants i...

Kraj, 21 stycznia 2005

Akcja promocyjna BP zachęca kierowców do korzystania z sieci Petit Bistro

BP Polska rozpoczęła kampanię promocyjną, która obejmuje swoim zasięgiem 220 stacji tej marki na terenie całego kraju. Celem akcji jest...

Kraj, 21 stycznia 2005

Akcja promocyjna BP zachęca kierowców do korzystania z sieci Petit Bistro

BP Polska rozpoczęła kampanię promocyjną, która obejmuje swoim zasięgiem 220 stacji tej marki na terenie całego kraju. Celem akcji jest...

Kraj, 20 grudnia 2004

Andrzej Zawadzki przechodzi z Euro RSCG 4D do S4

Do warszawskiego oddziału krakowskiej agencji reklamowej S4 dołączył Andrzej Zawadzki, który objął stanowisko client service directora. Będzie odpowiadał za rozwój...

Kraj, 23 listopada 2004

Jerzy Brniak nowym prezesem BP Polska

Jerzy Brniak objął funkcję prezesa BP Polska. Przez wiele lat był członkiem zarządu BP Polska. Na stanowisku prezesa zastąpił Wojciecha...

Kraj, 21 października 2004

Heydel nowym wiceprezesem Orlenu odpowiedzialnym za marketing

Wojciech Heydel został nowym wiceprezesem PKN Orlen odpowiedzialnym za marketing i sprzedaż detaliczną. Dotychczas był on od 2003 r. prezesem...

Kraj, 14 kwietnia 2004

Firma BP przygotowała dwie akcje promocyjne gazu płynnego

Agencja Demo Effective Launching po wygraniu przetargu na kompleksową obsługę budżetu reklamowego działu gazu płynnego BP Polska na cały 2004...

Kraj, 17 lutego 2004

BP Polska przeprowadza przegląd agencyjnych ofert

Do przeglądu zostało zaproszonych kilkanaście agencji (ich nazwy nie zostały podane). Kolejnym etapem będzie wyłonienie kilku z nich, których oferty...

Kraj, 29 kwietnia 2003

Instytut Monitorowania Mediów zdobywa klientów

Od rozpoczęcia działalności ośrodków lokalnych Instytut Monitorowania Mediów pozyskał kilkudziesięciu nowych klientów. Nowa usługa, jaką jest monitoring prasy lokalnej w...

Kraj, 23 maja 2002

Grupa3 otworzyła oddział w Warszawie i poszerzyła usługi o PR

Krakowska agencja reklamowa Grupa3 otworzyła oddział w Warszawie. Zdaniem kierownictwa firmy nowy oddział ma ułatwić współpracę z klientami, którzy mają...

Kraj, 23 października 2001

BP promuje nowe logo i czyste paliwa; na kampanię wyda 2 mln dol.

Koncern paliwowy BP rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe logo oraz program "Czystsze paliwa". Kampania, której budżet wynosi 2 mln dol.,...