M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BP (marka)"

Kraj, 9 stycznia 2014

Natalia Karawajczyk i Kuba Turczyński w JWT Warszawa

Nowy team kreatywny w agencji.

Kraj, 5 czerwca 2012

Reorganizacja w marketingu Castrola

W związku z awansem Sławomira Radonia w strukturach międzynarodowych koncernu p.o. szefem marketingu jest Anna Wilczewska. Nową funkcję objął także Krzysztof Nakoneczny.

Kraj, 3 kwietnia 2012

Goodyear umacnia rozpoznawalność marki Premio

Rusza wiosenna kampania reklamowa sieci serwisów Premio.

Kraj, 22 listopada 2011

3,6 mln zł na nagrody w loterii BP

Koncern paliwowy loterią świętuje swój jubileusz w Polsce.

Zagranica, 22 czerwca 2011

Nie liczcie na ambush marketing

Organizator olimpiady w Londynie w 2012 r. - Locog - przeprowadzi dużą kampanię informującą marki, jak zamierza zwalczać akcje ambushmarketingowe.

Zagranica, 7 czerwca 2011

Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus

Na kultowym londyńskim neonie pojawi się logo koreańskiej firmy.

Zagranica, 31 marca 2011

Google bardziej wartościowy niż Microsoft

W czołówce rankingu najbardziej wartościowych marek świata przygotowanym przez Brand Finance znalazły się także IBM i Walmart.

Kraj, 14 marca 2011

Tomasz Wajszczyk odszedł z grupy Ogilvy

Ostatnio pracował jako account director w Gruppie66 Ogilvy.

Kraj, 7 grudnia 2010

Anna Słowiakowska w zespole Pride & Glory

Nowy copywriter dołączył do agencji.

Kraj, 23 kwietnia 2010

Konkurent Paybacka?

Francuska grupa LaSer planuje wprowadzenie w Polsce lojalnościowego programu wielopartnerskiego - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 25 marca 2010

Goodyear promuje sieć serwisów Premio

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię promocyjną ogólnopolskiej sieci serwisów samochodowych Premio. Jej hasło: "Kochasz swoje auto? My również", nawiązuje...

Kraj, 23 grudnia 2009

Stanisław Tomczak szefem strategii w agencji Minima

Stanisław Tomczak został dyrektorem strategicznym agencji reklamowej Minima. Tomczak ma 7-letnie doświadczenie w branży reklamowej, pracował na stanowiskach senior strategy...

Kraj, 24 lipca 2003

Orlen przeznaczy na marketing w Niemczech ok. 25 mln euro

Orlen Deutschland GmbH, niemiecki oddział polskiego koncernu paliwowego PKN Orlen, będzie obsługiwany przez hamburską agencję reklamową Philipp & Keuntje. Firma...