M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BP (firma)"

Kraj, 12 listopada 2015

Payback i BP we wspólnej kampanii

Kampania zachęca do zbierania punktów na stacjach BP i wymiany ich na nagrody. Głównymi kanałami komunikacji są kina i YouTube. Za projekt odpowiadają m.in. agencja Kineskop (kreacja), dom produkcyjny High Noon (produkcja) i Performance Media (internet).

Kraj, 9 czerwca 2015

OS3 tworzy trzy zespoły z nowymi account directorami

Do agencji dołączają Ewa Dołbniak i Agnieszka Sitarczuk. Awansowała Daria Fedorowicz.

Kraj, 2 czerwca 2015

Filip Kłodawski poprowadzi dział marketing automation w Novem

Agencja powołuje nowy dział.

Kraj, 19 maja 2015

Kopp+Hagen - nowa agencja na polskim rynku

Założyciele firmy w dotychczasowej karierze tworzyli projekty m.in. dla takich marek jak Honda, Porsche, XTB i BP.

Kraj, 10 lutego 2015

W BP nagrody można zdobyć "z prędkością światła"

Nowa kampania reklamowa będzie prowadzona przez ponad miesiąc.

Kraj, 28 stycznia 2015

Visa z bankami i detalistami uruchomi duży program rabatowy

Polska będzie drugim rynkiem, po Wielkiej Brytanii, gdzie wystartuje ten projekt.

Kraj, 16 grudnia 2014

BP wspiera kawy na zimę

Mindshare Polska realizuje kampanię zimowych kaw dla sieci BP.

Zagranica, 18 listopada 2014

Kawałek przestrzeni na Piccadily Circus do wzięcia

Wygasa umowa marki TDK z Land Securities, zarządcą jednej z najsłynniejszych przestrzeni reklamowej w sercu Londynu.

Kraj, 24 września 2014

Nowe osoby w client service Ogilvy & Mather

Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Pietraszewska oraz Leszek Wolany.

Kraj, 19 sierpnia 2014

Havas Sports & Entertainment ma nowego szefa

Aleksandra Marciniak zastąpi Piotra Pietrzaka na stanowisko general managera.

Kraj, 11 lipca 2014

Nowe osoby i awanse w Ogilvy

Do grupy Ogilvy dołączyli: Magdalena Słomka i Tomasz Cichocki. Czworo obecnych pracowników otrzymało awanse.

Zagranica, 10 czerwca 2014

Coraz więcej wątpliwości wokół MŚ w Katarze

Globalni sponsorzy piłkarskich mistrzostw świata - Adidas, Sony oraz Visa - coraz głośniej wyrażają swoje wątpliwości związane z przyznaniem Katarowi organizacji tej imprezy w 2022 r. Chodzi o coraz bardziej prawdopodobny skandal korupcyjny.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Multikino partnerem akcji Visy i BP

Osoby kupujące paliwo na stacjach BP, płacąc kartą Visa, mogą kupować bilety na seanse filmowe 2D od poniedziałku do piątku za 10 zł.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Visa Europe rozpoczyna kampanię ogólnopolską

Organizacja współpracuje z siecią Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker oraz Telepizzą.

Kraj, 11 marca 2014

BP promuje swoją ofertę śniadaniową

Stacja paliw ruszyła z kampanią śniadań Wild Bean Cafe.

Kraj, 5 marca 2014

Justyna Muszyńska account managerem w Migomedia

Agencja powiększa zespół.

Kraj, 30 stycznia 2014

Iwona Sarachman w AmRest

Spółka ma nowego dyrektora PR.

Kraj, 2 października 2013

BP kontynuuje współpracę z GPD

Agencja odpowiada za przygotowanie nowego katalogu z nagrodami dla klientów tej sieci stacji benzynowych.

Kraj, 20 września 2013

Payback zachęca uczestników programu, by intensywniej z niego korzystali

Kampanię wspierającą akcję przygotowały agencje: Ogilvy Action, Kiss Digital, Performance Media i MediaVest.

Kraj, 13 września 2013

Goldbach Group ma nowego dostawcę powierzchni digital signage

Firma nawiązała współpracę z Amscreen.

Kraj, 3 września 2013

Z Ogilvy do Faster & Better

Justyna Muszyńska została nowym project managerem w Faster & Better.

Kraj, 2 września 2013

Orlen Oil usamodzielnia marketing i mianuje szefa

Na czele nowego działu stanął Maciej Gondko.

Kraj, 30 sierpnia 2013

Kubica reklamuje Lotos

To pierwsza kampania z udziałem byłego kierowcy F1, a obecnie rajdowca drugiej w kraju firmy paliwowej.

Kraj, 22 lipca 2013

Liderzy rynku marketingu relacji stworzyli Grupę VSC

ProgramyLojalnościowe.pl, SecretClient i Polski Program Jakość Obsługi połączyły siły, tworząc Grupę VSC.

Kraj, 5 lutego 2013

Link4 w programie Payback

Premium Club, główny konkurent Paybacka, traci jednego z trzech kluczowych partnerów.

Kraj, 25 stycznia 2013

Payback chce być fair wobec swoich użytkowników

Menedżerowie programu wyciągnęli nauczkę z doświadczeń m.in. Orange Polska i nie chcą zrażać konsumentów.

Kraj, 11 grudnia 2012

Wild Bean Cafe promuje śniadania

Pod hasłem "Kontrola śniadaniowa" trwa kampania reklamowa wspierająca promocyjną ofertę śniadaniową w kawiarniach Wild Bean Cafe zlokalizowanych na stacjach BP.

Kraj, 23 listopada 2012

Cobi realizuje kampanię razem z BP

Kierowcy mogą kupić jeden z zestawów klocków za 30 proc. ceny, gdy uzbierają odpowiednią liczbę pieczątek.

Zagranica, 23 listopada 2012

BP wróci do reklamy w przyszłym roku

Koncern po kompromitacji związanej z wyciekiem ropy w Zatoce Meksykańskiej będzie komunikować zaangażowanie społeczne.

Zagranica, 21 listopada 2012

BP planuje intensywną komunikację w obszarze CSR

Według niepotwierdzonych informacji koncern paliwowy BP, począwszy od marca 2013, zamierza intensywnie emitować reklamy telewizyjne oraz internetowe poświęcone aktywności firmy w obszarze CSR.

Kraj, 11 października 2012

"Auto Motor i Sport" w nowej odsłonie

Wydawca motoryzacyjnego magazynu przeprowadza relaunch pisma.

Kraj, 6 września 2012

Ogilvy Action pracuje dla Loyalty Partner Polska

Akcja ma zwiększyć wartość koszyka zakupowego i częstotliwość zakupów w punktach partnerskich Payback.

Kraj, 8 sierpnia 2012

Paulina Kierczyńska partnerem Mindshare

Dotychczas Kierczyńska była jednym z dyrektorów pionu client leadership.

Kraj, 6 sierpnia 2012

Fortune Cookie Poland zmieni się w Possible Worldwide

Sieć interaktywna trafiła pod skrzydła WPP.

Kraj, 31 maja 2012

Maciej Gondko regional marketing & PR directorem w Bridgestone

Do firmy oponiarskiej menedżer przeszedł z BP.

Kraj, 24 kwietnia 2012

Rusza nowa edycja kampanii "Piłeś? Nie jedź!"

ZP PPS po raz czwarty nawołuje do trzeźwości kierowców.

Zagranica, 11 kwietnia 2012

Havas przejmuje Ignition

Havas Media przejął agencję Ignition - amerykańskiego lidera w zakresie experiential marketingu.

Kraj, 2 marca 2012

Marka BP korzysta z praw Castrola do Euro 2012

Wśród brandów, które rozdają bilety na imprezę, niespodziewanie pojawiła się sieć stacji paliw.

Kraj, 25 stycznia 2012

Softhis z nowym PR & marketing managerem

Paweł Zieliński ma m.in. wzmacniać wizerunek agencji.

Zagranica, 27 grudnia 2011

BP chce poprawić wizerunek po katastrofie ekologicznej w Zatoce

Gigant olejowy wykorzystuje święta, aby przekonać Amerykanów, że zadbał o Zatokę Meksykańską po wycieku oleju.

Kraj, 15 września 2011

Payback realizuje projekt Złoty Kupon [WIDEO]

Nowa akcja programu premiuje jednoczesne zakupy u wielu partnerów.

Kraj, 9 września 2011

Subway z ofertą dla kierowców

Sieć rozszerza ofertę o format restauracji drive-thru.

Zagranica, 28 lipca 2011

Brytyjski Amscreen rusza na podbój Europy kontynentalnej

Brytyjska firma dzięki umowie z BP wchodzi na rynki europejskie, w tym do Polski.

Kraj, 22 czerwca 2011

BP testuje Carrefour Express

Detalista i sieć stacji paliw nawiązali współpracę.

Kraj, 16 czerwca 2011

Domino's Pizza przyspiesza

Sieć otwiera drugi lokal i mówi o kolejnych. Nowa osoba będzie odpowiedzialna za wyszukiwanie lokalizacji.

Kraj, 12 kwietnia 2011

Fortune Cookie wchodzi do Polski

Brytyjska agencja interaktywna rozpoczyna działalność na polskim rynku i szuka nowych pracowników.

Kraj, 29 marca 2011

Demo Effective Launching zmienia menedżerów

Agencja ma nowego szefem działu kreacji i menedżera planowania strategicznego.

Zagranica, 16 marca 2011

BP inwestuje w Brazylii

Potentat paliwowy powiększa zasięg, przejmując brazylijskiego producenta bioetanolu i cukru.

Kraj, 16 marca 2011

Gruppa66 Ogilvy promuje kurczaki na stacji BP [WIDEO]

Pierwsza kampania telewizyjna dla należącej do BP sieci Wild Bean Cafe (WBC) wyprodukowana w Polsce.

Kraj, 8 marca 2011

Payback partnerem Multikina

Multikino dołącza do grona partnerów systemu bonusowego.