M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BR TVP (firma)"

Kraj, 3 listopada 2015

Lexus przejął ekskluzywne breaki podczas finału w Singapurze

To efekt współpracy pomiędzy Toyotą Motor Poland, PHD Media Direction i BR TVP.

Kraj, 30 lipca 2013

POG diametralnie zmieni układ sił

Konsolidacja Publicis Groupe i Omnicomu doprowadzi do powstania największej globalnej organizacji reklamowej, która przerośnie imperium Martina Sorella. Co to będzie oznaczało dla naszego rynku? Niektórzy już teraz wieszczą więcej problemów niż korzyści.

Kraj, 7 czerwca 2013

Tatiana Stelmachów przeszła z Bauera do BR TVP

Dział sprzedaży reklam telewizji ma nowego szefa zespołu ds. sponsoringu i projektów specjalnych.

Kraj, 6 czerwca 2012

Maciej Radkiewicz awansował w BR TVP

Biuro Reklamy nadawcy ma nowego dyrektora ds. oddziałów terenowych.

Kraj, 28 marca 2012

Badziak od lipca szefem Aldentro

Były wieloletni dyrektor BR TVP na początku lipca br. stanie na czele spółki specjalizującej się m.in. w product placemencie. Szykują się zmiany w agencji.

Kraj, 23 lutego 2012

Badziak ostatecznie rozstał się z BR TVP

Były szef BR TVP już nie współpracuje z telewizją.

Kraj, 12 stycznia 2012

Zbigniew Badziak wciąż współpracuje z BR TVP

Przynajmniej do połowy lutego br. będzie współpracował z biurem reklamy nadawcy publicznego.

Kraj, 11 stycznia 2012

Ewa Tenczyńska dołączyła do Atmediów

Ma być odpowiedzialna za obsługę kanałów Viacom. W strukturach awansowała Katarzyna Wasiluk.

Kraj, 19 grudnia 2011

Gudowicz oficjalnie od końca stycznia w TVP

Nowy szef BR TVP formalnie do firmy dołączy z końcem stycznia 2012 r. Według szacunków TVP tegoroczne wpływy reklamowe wyniosą ok. 1 mld zł.

Kraj, 14 grudnia 2011

Ewelina Czuba i Mariusz Wyglądała z-cami szefa BR TVP

Telewizja publiczna nadal czeka na nowego dyrektora Biura Reklamy i Handlu. Na razie mianuje dwóch nowych zastępców.

Kraj, 21 listopada 2011

BR TVP bez szefa

Biuro reklamy telewizji publicznej przez najbliższe tygodnie może nie mieć szefa.

Kraj, 4 listopada 2011

Marcin Gudowicz oficjalnie szefem BR TVP

Telewizja Polska potwierdziła mianowanie Marcina Gudowicza na szefa Biura Reklamy. Nie wiadomo tylko, kiedy obejmie nową funkcję.

Kraj, 25 października 2011

Marcin Gudowicz ma dołączyć do BR TVP

Według naszych informacji obecny dyrektor biura reklamy Wydawnictwa Bauer dołączy do ścisłego kierownictwa w BR TVP.

Kraj, 5 października 2011

Braun osobiście dba o kontakt z top reklamodawcami TVP

Prezes TVP odbył cykl spotkań z szefami kilku największych reklamodawców.

Kraj, 27 września 2011

TVP przygotowuje oferty reklamowe na Euro 2012

BR TVP przygotowało strategię reklamową na rok 2012, w tym także ofertę na Euro. Obecnie czeka na jej akceptację przez zarząd.

Kraj, 7 lutego 2011

Ewelina Czuba czasowo poszerzy kompetencje w BR TVP

Do momentu znalezienia nowego menedżera ds. reklamy i sponsoringu funkcję tę przejęła Ewelina Czuba.

Kraj, 6 września 2010

Z MNI do MobileFormats

Ewa Tenczyńska dołączyła do zespołu firmy zajmującej się mobile marketingiem.

Kraj, 19 sierpnia 2010

Tylko 7 proc. podwyżki w TVN

Biuro reklamy stacji rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień br.

Kraj, 18 czerwca 2010

BR TVP promuje letnie nowości

Promocja stacji tematycznych i launch serwisu VoD.

Kraj, 8 kwietnia 2010

Rozstanie z Metropolis

Dyrektor zarządzający odchodzi, nie podaje powodów.

Kraj, 22 stycznia 2010

Polsat podnosi ceny w lutym o 15 proc.

Polsat otworzył sprzedaż czasu reklamowego na luty. Jak szacuje Polsat Media, biuro sprzedaży stacji, CPP wzrasta średnio o 15 proc....

Kraj, 19 stycznia 2010

BR TVP otwiera cennik na luty, cennikowo 5 proc. podwyżki

BR TVP otwiera sprzedaż na luty. Jak wylicza MediaCom Warszawa, średnia cenna cennikowa 30-sekundowego spotu w lutym 2010 r. jest...

Kraj, 18 grudnia 2009

Polsat otwiera sprzedaż na styczeń, cennik o 10 proc. droższy

Polsat Media otworzył sprzedaż czasu reklamowego na styczeń. Stacja nie podała swoich szacunków dotyczących zmiany kosztu dotarcia z jej wykorzystaniem....

Kraj, 16 grudnia 2009

TVN droższy o 10 proc. w styczniu

Biuro reklamy TVN otwiera sprzedaż czasu reklamowego na styczeń. Według szacunków stacji efektywny koszt dotarcia za pomocą cennika wzrośnie w...

Kraj, 26 listopada 2009

Piotr Wałęski prezesem powstającego Polskiego Domu Mediowego

Powstaje Polski Dom Mediowy - inicjatywa domów mediowych Equinox Polska, Value Media i Media Concept, które wspólnie będą negocjować warunki...

Kraj, 10 września 2009

BR TVP nie obniża cen na październik

BR TVP otwiera wkrótce sprzedaż czasu reklamowego na październik. Planuje utrzymanie cen na poziomie ubiegłorocznym. W październiku na antenie TVP1...

Kraj, 4 sierpnia 2009

BR TVP wprowadza nowy produkt - sponsoring wsparty SMS

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza nowy produkt do oferty niestandardowej. Proponuje klientom sponsorom (zarówno finansowym, jak i użyczeniowym) wsparcie kampanii...

Kraj, 16 czerwca 2009

BR TVP hasłem "Taniej już się nie da" otwiera sprzedaż na lato

BR TVP otwiera sprzedaż czasu reklamowego na wakacje. Wczoraj ruszyła sprzedaż na lipiec, a za tydzień rozpocznie się sprzedaż na...

Kraj, 16 kwietnia 2009

Rusza sprzedaż czasu na maj, CPP w Polsacie wyjściowo najmocniej obniżone

BR TVP I BR TVN rozpoczęły sprzedaż czasu reklamowego na maj. W BR TVP, jak szacuje stacja, CPP w stosunku...

Kraj, 6 kwietnia 2009

Elżbieta Urbaczka nadzoruje planowanie i zakup mediów dla US Pharmacii za granicą

Elżbieta Urbaczka dołączyła do zespołu marketingu serwisowego US Pharmacii jako foreign markets media manager. Koordynuje pracę domów mediowych, które obsługują...

Kraj, 19 marca 2009

BR TVN oferuje dwucyfrowe rabaty już po otwarciu Polsatu

Biuro reklamy TVN zaoferowało dodatkowe dwucyfrowe rabaty klientom, którzy zdecydują się dobukować czas w TVN na kwiecień - dowiedzieliśmy się...

Kraj, 9 marca 2009

BR TVP wprowadza z One-2-One mobilną platformę reklamową

BR TVP od kwietnia zaoferuje reklamodawcom nowe możliwości reklamowe w ramach Mobile Advertising Platform (mobilnej platformy reklamowej) wprowadzonej we współpracy...

Kraj, 5 marca 2009

BR TVP obniża CPP i daje dodatkowe rabaty na kwiecień

BR TVP w najbliższych dniach rozpocznie sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Jak szacuje stacja, CPP w TVP spadnie o 12,7...

Kraj, 17 lutego 2009

Polsat tańszy w marcu o 16 procent

Polsat otwiera sprzedaż na marzec. CPP w tej stacji w stosunku do marca ub.r. będzie niższe o 16 procent. -...

Kraj, 6 lutego 2009

BR TVP oferuje kampanie wspierane konkursem SMS-owym

BR TVP od marca br. będzie proponować reklamodawcom wsparcie kampanii konkursem SMS-owym. Stacja wprowadza ustandaryzowaną usługę uwzględniającą dwa bloki reklamowe....

Kraj, 31 grudnia 2008

Kazimierz Piekarz rozwija firmę marketingu interaktywnego

Kazimierz Piekarz założył Upgrade Interactive Marketing, agencję marketingu interaktywnego. Specjalizuje się ona przede wszystkim w mobile marketingu, ma już na...

Kraj, 1 października 2008

At Media powołuje nowy zespół handlowy, którym pokieruje Monika Wołczyk

Dom sprzedaży At Media powołuje piąty zespół handlowy odpowiedzialny za współpracę z domami mediowymi i reklamodawcami. W styczniu tego roku...

Kraj, 24 września 2008

Zarząd TVP rozważa poszerzenie współpracy z AGB

Zarząd TVP rozważa poszerzenie współpracy z AGB Nielsen Media Research lub TNS OBOP o monitoring oglądalności w regionach - dowiedzieliśmy...

Kraj, 17 września 2008

Tatiana Stelmachów pokieruje zespołem sprzedażowym TV Puls

Tatiana Stelmachów przejdzie do biura reklamy TV Puls. Jako sales manager pokieruje zespołem handlowym stacji. Będzie raportowała do Piotra Wałęskiego,...

Kraj, 25 lipca 2008

Piotr Bieńko będzie commercial directorem w Universal McCann

Piotr Bieńko, dotychczas TV buying director oraz group account director w domu mediowym MPG, przejdzie do Universal McCann. Z naszych...

Kraj, 9 lipca 2008

BR TVP ma już trzech sponsorów Pekinu; CPP netto w sierpniu wzrośnie o 8 proc.

BR TVP otworzyło sprzedaż na sierpień. CPP netto wzrośnie średnio o 8 proc. w stosunku do lipca. W ujęciu cennikowym...

Kraj, 19 maja 2008

TVN szacuje wzrost CPP w czerwcu aż o 50 proc., TVP - o 35 proc.

TVN i TVP prowadzą sprzedaż czasu reklamowego na czerwiec. W TVN koszt dotarcia wzrasta średnio o 50 proc. w prime...

Kraj, 24 kwietnia 2008

BR TVP po reorganizacji, planowane zmiany w sprzedaży regionalnej

BR TVP zmodyfikowało strukturę. Zlikwidowano stanowiska dyrektora BR TVP ds. ekonomiczno-finansowych oraz zastępcy dyrektora BR TVP ds. marketingu i rozwoju...

Kraj, 16 kwietnia 2008

Mariusz Tarapata large format managerem w News Outdoor, nowa strategia sprzedaży

Mariusz Tarapata przeszedł z Prestige Media do News Outdoor Poland, firmy z rynku out-of-home. Jako large format manager odpowiada za...

Kraj, 7 kwietnia 2008

BR TVP rozpoczyna sprzedaż olimpijskich pakietów sponsorskich

BR TVP zaczyna sprzedaż pakietów sponsorskich w związku z XXIX Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi. Przygotowano siedem podstawowych pakietów - pakiet Olimpijski...

Kraj, 4 kwietnia 2008

Katarzyna Kowalewska ma kierować marketingiem TV Puls

Katarzyna Kowalewska będzie kierowała marketingiem TV Puls, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Według naszych informacji w maju br. obejmie tam stanowisko marketing...

Kraj, 6 marca 2008

Monika Sobkowicz koordynuje sprzedaż kanałów tematycznych TVP

Monika Sobkowicz kieruje zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż kanałów tematycznych w BR TVP. Jej zespół działa w ramach departamentu handlowego, którym...

Kraj, 5 marca 2008

Ewa Tenczyńska przejmuje obowiązki Agnieszki Stelmaszczyk w Brokerze

Ewa Tenczyńska od 15 marca br. będzie nowym dyrektorem handlowym w spółce Broker FM zajmującej się sprzedażą czasu reklamowego m.in....

Kraj, 13 sierpnia 2007

Kazimierz Piekarz będzie odpowiadał za sprzedaż kanałów tematycznych TVP

Kazimierz Piekarz, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Biurze Reklamy TVP, ma koordynować sprzedaż kanałów tematycznych Telewizji Polskiej. Do tej...

Kraj, 3 sierpnia 2007

BR TVP planuje rozwój sprzedaży TV Polonia za granicą

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej chce wypromować ofertę stacji wśród zagranicznych reklamodawców. Szuka obecnie partnerów na różnych rynkach, którzy reprezentowaliby ofertę...