M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Brainshop U-Boot (firma)"

Kraj, 4 lutego 2013

Agnieszka Kaczor-Kajdana w zespole Brand Support

Agencja wzmacnia team kreatywny.

Kraj, 25 maja 2012

Volvo promuje technologię City Safety dla modelu XC60

Kampania potrwa dwa miesiące.

Kraj, 14 lutego 2012

Volvo promuje S60 i V60

Za adaptację spotów na rynek polski odpowiada agencja Good.

Kraj, 26 stycznia 2012

K2 powołuje agencję Good

Firmą pokierują osoby związane ostatnio z Leo Burnett.

Kraj, 19 grudnia 2011

Volvo wyda 10 proc. więcej na reklamę w 2012 r.

Importer notuje rekordową sprzedaż w br.

Kraj, 21 października 2011

Volvo buduje wizerunek poprzez regaty

Po raz pierwszy promuje model XC60, nawiązując do żeglarskiej imprezy.

Kraj, 5 października 2011

Jacek Pawlak w IQ Marketing

Agencja ma nowego dyrektora kreatywnego.

Kraj, 14 września 2011

Discovery Channel promuje jesienną ramówkę

Ruszyła kampania marketingowa jesiennej ramówki Discovery Channel pod hasłem "100% Discovery".

Kraj, 22 lipca 2011

"Pora na Pomidora" - akcja marketingowa na rzecz polskich warzyw

Brainshop U-Boot przygotował działania komunikacyjne będące częścią projektu Bezpiecznewarzywa.pl

Kraj, 21 lipca 2011

Kuba Krawczyk dyr. zarządzającym Brainshop U-Boot

Wcześniej pracował jako account director w 180heartbeats.

Kraj, 12 maja 2011

Jacek Pawlak przestał kierować kreacją Brainshop U-boot

Jeden ze współzarządzających pracami kreatywnymi agencji odszedł z agencji. Zastąpił go Artur Koczergo.

Kraj, 2 marca 2011

Ruszyły wiosenne promocje Discovery i TLC

Flagowe kanały Discovery Networks ruszyły z promocją swoich wiosennych ramówek.

Kraj, 18 lutego 2011

Pawlak i Szubiak prawdopodobnie w Brainshop U-Boot

Nowa posada byłych szefów kreacji FireFly Group.

Kraj, 24 listopada 2010

Volvo inwestuje w niestandardową komunikację

Marketer rusza z nowym projektem komunikacyjnym modelu V60, w którym chce wykorzystać szeroką gamę kanałów dotarcia do konsumenta.

Kraj, 8 listopada 2010

Wojciech Błaszczyk i Paweł Matyja kreatywnymi w FireFly

Obaj jako creative group head pokierują jednym z trzech zespołów kreatywnych.

Kraj, 22 października 2010

Zmiany personalne w IAA

Marcin Marjański przechodzi do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Kraj, 13 października 2010

Bridge - nowy projekt K2 i Brainshop U-Boot

Spółki należące do grupy K2 tworzą strukturę, która ma integrować usługi z zakresu nowych i tradycyjnych mediów.

Kraj, 11 października 2010

Marcin Marjański przestał zarządzać IAA

Stanowisko dyrektora generalnego organizacji ma pozostać nieobsadzone.

Kraj, 8 października 2010

Małgorzata Gazda w FireFly

Agencja ma nową account director.

Kraj, 7 października 2010

Brainshop U-Boot szuka nowych menedżerów

Agencja stara się zatrudnić nowy team kreatywny oraz new business managera.

Kraj, 25 sierpnia 2010

K2 raportuje 40-proc. wzrost przychodów

W pierwszym półroczu agencja poprawiła wynik; efektów przejęcia Brainshop U-Boot spodziewa się w przyszłym roku.

Kraj, 11 czerwca 2010

Volvo stawia na telewizję

Wystartowała kampania promująca odświeżone Volvo C30.

Kraj, 27 kwietnia 2010

Dla najbardziej gospodarnych

Projekt na zlecenie Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej prowadzi Brainshop U-Boot.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Rozstanie z Point Group po kilku tygodniach

Aleksandra Mątkiewicz rozstała się z BTL Point Group.

Kraj, 22 marca 2010

K2 zwiększa przychody; stawia na media, SEM i e-marketing

Grupa K2 Internet SA w 2009 roku osiągnęła 43,2 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż w 2008 roku...

Przetargi, 11 marca 2010

Agencja Swiift wygrała przetarg na realizację kampanii Malibu

Agencja Swiift wygrała przetarg na realizację kampanii Malibu z portfolio firmy Wyborowa SA. Nazw i liczby pozostałych agencji nie podano....

Kraj, 2 marca 2010

Joanna Biernacka w dziale kreacji warszawskiego oddziału S4

Do zespołu kreacji krakowskiej agencji reklamowej S4 dołączyła Joanna Biernacka, zajmując stanowisko creative group head. Jest ona pierwszym pracownikiem tego...

Kraj, 2 marca 2010

Aleksandra Mątkiewicz i Marcin Godlewski w zespole BTL Point Group

Aleksandra Mątkiewicz i Marcin Godlewski dołączyli do agencji BTL Point Group (wchodzi w skład Platformy Mediowej "Point Group" SA). Mątkiewicz...

Przetargi, 3 grudnia 2009

Brain będzie pracować dla Leroy Merlin Polska

Spółka Leroy Merlin Polska, właściciel sieci marketów budowlano-remontowych Leroy Merlin, wybrała w przetargu agencję Brain - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Joanna...

Kraj, 26 października 2009

K2 Internet przejęła połowę udziałów Brainshop U-Boot

Agencja K2 Internet objęła w wyniku podniesienia kapitału 50 proc. udziałów w firmie strategiczno-kreatywnej Brainshop U-Boot. Potwierdziły się tym samym...

Kraj, 23 października 2009

K2 Internet udziałowcem w Brainshop U-Boot

Agencja interaktywna K2 Internet została udziałowcem w firmie reklamowej Brainshop U-Boot - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegóły porozumienia mają zostać ujawnione...

Kraj, 13 października 2009

Volvo buduje w kampanii świadomość modelu V50

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową, której celem jest prezentacja modelu V50. Działania o charakterze produktowym potrwają do końca listopada...

Kraj, 14 września 2009

Aleksandra Mątkiewicz, wcześniej dyrektor zarządzająca Brainshop, opuszcza branżę

Aleksandra Mątkiewicz, była dyrektor zarządzająca agencji reklamowej Brainshop U-Boot, nie zamierza kontynuować kariery w branży komunikacji marketingowej. - Mam kilka...

Kraj, 10 września 2009

Brainshop bez Aleksandry Mątkiewicz; agencja rozmawia z inwestorem

Aleksandra Mątkiewicz przestała pełnić funkcję dyrektora zarządzającego w agencji reklamowej Brainshop U-Boot. Decyzję o rozstaniu z firmą podjęła z powodów...

Kraj, 9 lipca 2009

Marcin Marjański dyrektorem generalnym IAA

Marcin Marjański został nowym dyrektorem generalnym Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA). Zastąpił na tym stanowisku Monikę Kotowską, która w maju opuściła...

Kraj, 29 czerwca 2009

Green Tank organizuje akcję na temat modyfikacji genetycznej żywności

Właśnie wystartowała kampania "Naturalne geny" przygotowana przez Green Tank, ekodepartament agencji Brainshop U-Boot dla Instytutu Spraw Obywatelskich. Kampania ma na...

Kraj, 18 maja 2009

Malibu promuje się akcją "Efekt cieplarniany"

Marka Malibu z portfela Pernod Ricard (Wyborowa SA) w ramach realizowanej od końca ub.r. platformy "Efekt cieplarniany" mającej poprawić dotarcie...

Przetargi, 23 kwietnia 2009

Media4mat wybiera Bimers i Universal McCann

Wydawnictwo Media4mat wybrało w drodze przetargu agencję Bimers (dawniej Bimer Mazurczak) do obsługi bezpłatnej gazety "Echo Miasta". Agencja ma być...

Kraj, 16 marca 2009

Brainshop U-Boot tworzy ekologiczny Green Tank

Brainshop U-boot utworzyło na bazie działu ekomarketingu osobny departament firmy o nazwie Green Tank. Zielony departament agencji Brainshop U-boot oferuje...

Kraj, 13 stycznia 2009

Reklama Alka-Prim na kanapkach w biurowcach

Agencja reklamowa Brainshop U-boot wspólnie z domem mediowym Universal McCann przygotowały niestandardową kampanię dla preparatu Alka-Prim z portfolio Polpharmy. Na zestawach...

Kraj, 16 grudnia 2008

Brainshop U-Boot autorem działań odświeżających wizerunek Malibu

Agencja reklamowa Brainshop U-boot realizuje na zlecenie Wyborowej SA projekt komunikacyjny dla marki Malibu, którego celem jest odświeżenie wizerunku produktu...

Kraj, 20 listopada 2008

Krzysztof Wirkus interactive creative directorem w Arc Warsaw

Krzysztof Wirkus dołączył do interaktywnego działu agencji Arc Warsaw (grupa Leo Burnett) jako interactive creative director. Wirkus specjalizuje się m.in....

Kraj, 7 listopada 2008

Wyjaśnienie: Leroy Merlin będzie obsługiwane Optimum Media OMD

We wczorajszej informacji opublikowanej w DS "MMP" na temat kampanii reklamowej Leroy Merlin przygotowanej przez agencję Brainshop U-boot podaliśmy, że...

Kraj, 6 listopada 2008

Leroy Merlin prowadzi kampanię związaną z akcją "Święto majsterkowicza"

Leroy Merlin wspiera kampanią doroczną akcję handlową "Święto majsterkowicza". Kampania obejmuje telewizję (m.in.: Polsat Sport, TVN, TVN Siedem, Discovery), internet...

Kraj, 7 lipca 2008

Volvo wesprze silną kampanią jesienny debiut SUV-a XC60

W październiku br. Volvo Auto Polska wprowadza na rynek model XC60. To debiut koncernu w segmencie średniej wielkości samochodów SUV/crossover...

Kraj, 2 lipca 2008

Agencja Brainshop U-boot stworzyła dział EcoMarketingu

Brainshop U-boot stworzyła - prawdopodobnie jako pierwsza w Polsce agencja - dział EcoMarketingu. Nowa oferta jest podsumowaniem doświadczeń firmy w...

Kraj, 6 czerwca 2008

Leroy Merlin rozpoczyna rebranding sieci Conforama

Sieć hipermarketów z materiałami budowlanymi i artykułami wyposażenia wnętrz Leroy Merlin może już przejąć spółkę Conforama Polska (o planach pisaliśmy...

Przetargi, 11 kwietnia 2008

Brainshop U-boot zdobył budżet Leroy Merlin

Brainshop U-boot zdobył budżet sieci marketów budowlanych Leroy Merlin. W ramach współpracy agencja zajmie się przygotowaniem kampanii wizerunkowej i taktycznej...

Kraj, 10 kwietnia 2008

Małgorzata Gazda account directorem Brainshop U-Boot

Małgorzata Gazda została account directorem w agencji reklamowej Brainshop U-Boot. Poprzednio była związana z Draft FCB + AdFabrika, gdzie pełniła...

Kraj, 3 kwietnia 2008

Uzupełnienie: Brainshop i MindShare autorami wiosennej kampanii Volvo

W nawiązaniu do informacji z wczorajszego DS "MMP" "Brainshop U-Boot autorem wiosennej kampanii Volvo" informujemy, że za planowanie kampanii w...