M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Brand & Media OMD (firma)"

Przetargi, 11 grudnia 2009

Macroscope OMD wygrał przetarg Grupy Żywiec

Macroscope OMD pokonał MediaCom Warszawa w finale przetargu Grupy Żywiec. Wcześniej z rozgrywki odpadły: Mindshare Polska, Universal McCann i ZenithOptimedia...

Przetargi, 6 sierpnia 2009

Grupa Żywiec skonsoliduje obsługę w jednym domu mediowym

Grupa Żywiec rozpoczęła procedury przetargowe na obsługę budżetu mediowego. Przy koordynacji konkursu będzie współpracować z Instytutem Audytu Mediowego. W efekcie...

Kraj, 1 lutego 2006

Stanisław Janowski przejdzie z MediaComu do PM

Stanisław Janowski odszedł z domu mediowego MediaCom Warszawa. Opuścił stanowisko TV buying managera. Przechodzi do spółki PM, domu sprzedaży telewizji...

Kraj, 12 września 2005

MBank wyda na kampanię reklamową kilka milionów złotych

Rozpoczęła się telewizyjno-internetowa kampania wizerunkowa mBanku - pierwsza od ponad dwóch lat. BRE Bank, do którego należy mBank, przeznaczył na...

Kraj, 8 sierpnia 2005

Winkler przejął część kompetencji dyr. marketingu Scan Holiday

Marcin Winkler przejął część kompetencji Joanny Sosnowskiej, dyrektora marketingu biura podróży Scan Holiday. Jak informuje Anna Zemke, dyrektor marketingu TUI...

Kraj, 23 grudnia 2004

Paweł Orkwiszewski został dyrektorem strategicznym w Initiative Warszawa

Paweł Orkwiszewski, ostatnio group account director w domu mediowym Macroscope OMD, objął stanowisko dyrektora strategicznego w Initiative Warszawa. Orkwiszewski pracował...

Kraj, 23 grudnia 2004

Media Direction OMD prawdopodobnie wygrał przetarg Grupy PSA

Grupa PSA (Peugeot Polska i Citroen Polska) rozstrzygnęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego. Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że...

Przetargi, 21 października 2004

Grupa Żywiec zaprosiła pięć domów mediowych do przetargu

Grupa Żywiec SA rozpoczęła przetarg na obsługę w zakresie planowania i zakupu telewizji, radia, prasy, kina oraz internetu. Do przetargu...

Kraj, 19 października 2004

Macroscope OMD drugim domem mediowym Deutsche Bank Polska

Deutsche Bank Polska rozpoczyna współpracę w zakresie planowania i zakupu mediów z Macroscope OMD (dawne Brand & Media OMD). W...

Przetargi, 14 października 2004

Universal McCann wygrał przetarg i będzie nadal obsługiwał budżet Polpharmy

Firma farmaceutyczna Polpharma SA rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową swoich marek. Zajmie się tym dotychczasowy dom mediowy obsługujący firmę -...

Kraj, 14 października 2004

Rusza kampania reklamowa i promocja Frosty

Bydgoska firma Frosta Sp. z o.o., producent produktów rybnych pod marką Frosta, przygotował wizerunkową i promocyjną kampanię reklamową oraz promocję...

Kraj, 30 września 2004

Edyta Gut wraca do Brand & Media OMD; odchodzi Chrzanowska

Iwona Chrzanowska, pełniąca obowiązki group account directora w domu mediowym Brand & Media OMD, rozstaje się z agencją. Jej obowiązki,...

Kraj, 30 września 2004

Marcin Dec dyrektorem mediów w Initiative Warszawa

Marcin Dec, ostatnio dyrektor zarządzający domu mediowego Brand & Media OMD, 1 października br. obejmie stanowisko dyrektora mediów w Initiative...

Kraj, 28 września 2004

OMD Poland planuje relaunch i rebranding Brand & Media OMD

Firma OMD Poland, do której należą trzy domy mediowe: Optimum Media OMD, Brand & Media OMD oraz Easymedia, planuje relaunch...

Kraj, 28 września 2004

Katarzyna Bem będzie media managerem w Grupie Żywiec SA

Katarzyna Bem, dotychczas senior media planner w domu mediowym Brand & Media OMD, obejmie nowo utworzone stanowisko media managera w...

Przetargi, 28 września 2004

Pięć domów mediowych na krótkiej liście przetargu grupy PSA

Grupa PSA (Peugeot Polska oraz Citroen Polska) wyłoniła pięć domów mediowych na krótką listę w przetargu, który rozpoczął się w...

Kraj, 21 września 2004

Amica Wronki SA rezygnuje z jesiennej kampanii wizerunkowej i stawia na BTL

Amica Wronki SA, producent sprzętu AGD, zrezygnowała z tegorocznej mediowej kampanii wizerunkowej na rzecz wzmocnienia działań BTL-owych. "Działania mediowe z...

Przetargi, 20 września 2004

Initiative Warszawa wycofał się z przetargu mediowego Polpharmy SA

Dom mediowy Initiative Warszawa wycofał się z przetargu mediowego koncernu farmaceutycznego Polpharma SA. "Initiative Warszawa zrezygnował z udziału w przetargu...

Kraj, 16 września 2004

HBO Polska uruchomi kanał Cinemax w I kwartale 2005 r., planowane zwiększenie produkcji własnej w HBO

W pierwszym kwartale 2005 r. HBO Polska uruchomi nowy kanał filmowy Cinemax. Wcześniej mówiło się, że kanał ruszy jeszcze w...

Kraj, 15 września 2004

Katarzyna Bem odchodzi z domu mediowego Brand & Media OMD

Katarzyna Bem, obecnia senior media planner w domu mediowym Brand & Media OMD, rozstaje się z agencją. Była z nią...

Kraj, 10 września 2004

Żywiec zrealizuje dla marki Heineken kampanię informującą o wprowadzeniu większej butelki

W połowie września wystartuje najnowsza kampania reklamowa Grupy Żywiec dotycząca marki Heineken. Będzie to pierwsza kampania komunikująca pojawienie się na...

Kraj, 1 września 2004

Polpharma SA zaprosiła domy mediowe do przetargu

Koncern farmaceutyczny Polpharma SA rozpoczął dzisiaj przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość szacowana jest na blisko 30 mln...

Kraj, 30 sierpnia 2004

Easymedia chce wyróżnić się na rynku niską prowizją - 0,99 proc.

Debiutujący dzisiaj na rynku dom mediowy Easymedia należący do spółki OMD Poland zamierza promować swoją ofertę wśród klientów poprzez "najniższą...

Przetargi, 27 sierpnia 2004

Lukas SA prowadzi równolegle dwa przetargi reklamowe

Firma Lukas SA, należąca wraz z Lukas Bankiem do Grupy Lukas, prowadzi dwa przetargi reklamowe. Jeden z nich dotyczy projektu...

Przetargi, 18 sierpnia 2004

MPG Media Planning wygrał budżet mediowy wartej 2,5 mln zł kampanii Frosty

Dom mediowy MPG Media Planning obsłuży jesienną kampanię reklamową mrożonych paluszków rybnych Frosty, na którą firma przeznacza 2,5 mln zł....

Kraj, 18 sierpnia 2004

Olaf Lubaszenko w kampanii piwa Królewskie

Olaf Lubaszenko jest bohaterem kampanii wizerunkowej piwa Królewskie (Grupa Żywiec), wcześniej, od początku miesiąca, trwała faza teaserowa kampanii eksponująca jedynie...

Kraj, 10 sierpnia 2004

Charakterystyczne cechy piwa tematem nowej kampanii Żywca

Rozpoczęła się nowa telewizyjna kampania reklamowa marki piwa Żywiec należącej do Grupy Żywiec SA. Strategią i kreacją zajęła się agencja...

Kraj, 9 sierpnia 2004

Graf będzie realizował promocję Złotych Paluszków Rybnych

Frosta, producent mrożonych przetworów warzywnych i rybnych, przygotowuje jesienną promocję Złotych Paluszków Rybnych pod hasłem "3 życzenia do Złotej Rybki"....

Kraj, 4 sierpnia 2004

Frosta wyda 2,5 mln zł na jesienną kampanię, trwa przetarg mediowy

Frosta, producent mrożonych dań warzywnych i ryb, jeszcze w sierpniu wybierze dom mediowy do obsługi jesiennej kampanii reklamowej ryb, na...

Kraj, 4 sierpnia 2004

Grupa Żywiec kontynuuje kampanię Warki Jasne Pełne

Grupa Żywiec realizuje kolejną kampanię Warki Jasne Pełne, przygotowaną przez agencję McCann-Erickson. Kampania wystartowała na początku sierpnia, zaplanowana jest na...

Kraj, 22 lipca 2004

Grupa PSA rozpisała przetarg na obsługę budżetu mediowego

Grupa PSA, w której skład wchodzą Peugeot Polska i Citroen Polska, rozpoczęła przetarg na obsługę swojego budżetu mediowego, którego wartość...

Kraj, 20 lipca 2004

OMD Poland reaktywowało spółkę Polskie Media, trzeci dom mediowy w strukturze OMD

Marek Wochna na stanowisku group account directora tworzy struktury i organizuje działalność nowego domu mediowego w obrębie OMD Poland. Nowy...

Kraj, 20 lipca 2004

Peugeot rozpoczyna dwie kampanie wspierające oferty promocyjne modeli Partner i 206 HB

Peugeot Polska rozpoczęło wczoraj kampanie przygotowane przez Euro RSCG Warsaw. Ich celem jest poinformowanie o nowej ofercie promocyjnej dotyczącej modeli...

Kraj, 16 lipca 2004

Biuro sprzedaży Polsatu finalizuje wdrażanie nowej struktury firmy

Spółka PM, biuro sprzedaży stacji Polsat, TV4 i Puls, które do niedawna pracowało pod nazwą Polsat Media, finalizuje prace nad...

Kraj, 15 lipca 2004

Brand & Media OMD wprowadzi markę linii lotniczych EasyJet na polski rynek

Dom mediowy Brand & Media OMD należący do OMD Poland zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla tanich brytyjskich linii...

Kraj, 12 lipca 2004

Grey Worldwide Warszawa przygotował kolejny film reklamowy piwa marki Tatra Mocne

Grupa Żywiec SA rozpoczęła emisję nowego spotu reklamowego piwa marki Tatra Mocne. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grey...

Kraj, 8 lipca 2004

Marek Friedman dyrektorem marketingu biura reklamy Polsatu

Marek Friedman objął stanowisko dyrektora marketingu spółki PM, biura reklamy telewizji Polsat, TV4 i Puls. Będzie odpowiedzialny za wsparcie sprzedaży...

Kraj, 7 lipca 2004

Marka jogurtów Onken może zostać zastąpiona przez Dr. Oetker

Marka produktów mlecznych Onken może w przyszłym roku przestać istnieć w związku z globalnym przejęciem firmy Onken przez Dr. Oetker,...

Kraj, 6 lipca 2004

Kowalik-Miklaszewski przechodzi z OMD Poland do grupy TBWA

Stanowisko dyrektora ds. marketingu i rozwoju biznesu w grupie TBWA/Communication Group obejmie Radosław Kowalik-Miklaszewski, od pięciu lat pracujący w OMD...

Kraj, 24 czerwca 2004

Stelmaszczyk dyrektorem zarządzającym Brand & Media OMD

Agnieszka Stelmaszczyk obejmie z dniem 1 lipca br. stanowisko dyrektora zarządzającego domu mediowego Brand & Media OMD, należącego do spółki...

Kraj, 22 czerwca 2004

"Chciałbym być Peugeot 407" - niestandardowa akcja Brand & Media OMD

Dom mediowy Brand & Media OMD przygotował niestandardową akcję będącą częścią trwającej obecnie kampanii reklamowej informującej o dniach otwartych w...

Kraj, 21 czerwca 2004

Marek Wochna pokieruje nowym działem w OMD Poland

Marek Wochna, ostatnio dyrektor sprzedaży w sieci Radio Plus Łagodne Przeboje, pokieruje nowym działem w OMD Poland na stanowisku group...

Kraj, 15 czerwca 2004

Peugeot przygotował kampanię nowego na polskim rynku modelu 407

Peugeot wprowadza na polski rynek nowy model samochodu oznaczony numerem 407. Celem wspierającej go kampanii (hasło reklamowe brzmi "Znów warto...

Kraj, 8 czerwca 2004

Onken prowadzi kampanię w TVN, billboardy sponsorskie przygotował Peppermint

Onken, producent jogurtów, ma nowe billboardy sponsorskie. Ośmiosekundowe spoty emitowane są w stacji TVN w bloku prognozy pogody. Kampanii towarzyszy...

Kraj, 24 maja 2004

DDB Warszawa przygotowała kolejną kampanię dla Opoczna

Firma Opoczno SA przeprowadzi kampanię reklamową, która będzie kontynuacją ubiegłorocznej strategii repozycjonowania marki. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja DDB...

Kraj, 17 maja 2004

Dom mediowy Starcom będzie nadal pracował dla wydawnictwa G+J Polska

Dom mediowy Starcom wygrał trwający kilka miesięcy przetarg na obsługę budżetu mediowego wydawnictwa Gruner + Jahr Polska. Informację potwierdził Jakub...

Kraj, 13 maja 2004

Marek Friedman odchodzi z Brand & Media OMD

Marek Friedman, group account director w domu mediowym Brand & Media OMD, rozstanie się z agencją, w której pracował od...

Przetargi, 11 maja 2004

Agencja reklamowa Just wygrała przetarg na obsługę marki piwa Żywiec

Grupa Żywiec SA potwierdziła informacje, jakie podaliśmy w DS "MMP" z 10.05. br., o planowanym przekazaniu obsługi budżetu strategiczno-kreatywnego marki...

Kraj, 10 maja 2004

Nutricia Polska prowadzi promocję konsumencką produktów BoboVita

Nutricia Polska prowadzi do lipca br. promocję konsumencką produktów BoboVita. Promocja dostała wsparcie reklamowe zaplanowane na maj i czerwiec br....

Kraj, 10 maja 2004

Grupa Żywiec zamierza powierzyć budżet marki Żywiec agencji Just

Grupa Żywiec SA zrezygnowała z propozycji strategiczno-kreatywnych przedstawionych przez agencję reklamową G7 w przetargu na obsługę marki piwa Żywiec. Informację...