M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BrandConnection (firma)"

Kraj, 1 grudnia 2014

Codemedia tworzy dział zajmujący się storytelling

Nową jednostką pokierują Piotr Zagórski i Marta Gilbas.

Kraj, 2 kwietnia 2014

Tomasz Wileński opuszcza Reprise Media

Menedżer kończy współpracę z Interpublic Group.

Kraj, 18 lipca 2013

Dwóch nowych communications managerów w Caracie

Dom mediowy powiększa zespół.

Zagranica, 9 października 2012

Andrea Suarez szefem w IPG

Menedżerka objęła stanowisko president, world markets w firmie IPG Mediabrands.

Kraj, 5 października 2012

Kruk rozpoczął kampanię społeczno-edukacyjną [wideo]

Spot telewizyjny nawiązuje do popularnych seriali paradokumentalnych.

Kraj, 3 sierpnia 2012

Viacom wzmacnia zespół

Maciej Walczybok dołącza do działu komercyjnego.

Przetargi, 1 sierpnia 2012

Opus B wygrywa przetarg na obsługę Kruka

Agencja będzie pracować dla firmy windykacyjnej.

Przetargi, 25 lipca 2012

BPN zdobywa obsługę Kruka

Nowy dom mediowy wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy windykacyjnej Kruk.

Kraj, 16 lipca 2012

BPN Poland zastąpi BrandConnection

W ramach IPG powstaje nowa sieć domów mediowych Brand Programming Network.

Kraj, 2 lipca 2012

Mediabrands ma nowego szefa finansów

Krzysztof Stopa jest nowym dyrektorem finansowym IPG Mediabrands.

Przetargi, 15 czerwca 2012

Firma windykacyjna Kruk wybiera agencję

Windykator planuje działania ATL.

Kraj, 30 maja 2012

Bartnik rozstaje się z ZOG

Account director ZenithOptimedia odchodzi z domu mediowego.

Kraj, 15 maja 2012

Ergo Hestia chwali się współpracą z wielkim biznesem

Ubezpieczyciel postanowił przeprowadzić kampanię wizerunkową.

Kraj, 24 lutego 2012

Reprise Media powalczy o klientów specjalizacją i zasadami wynagradzania

Niedawno powołana agencja kompletuje zespół specjalistów od performance marketingu oraz SEM. Chce aktywnie walczyć o klientów z zewnątrz. Jej głównym atutem ma być rozliczanie za wyniki sprzedażowe.

Kraj, 14 lutego 2012

Odwrócona hipoteka od Funduszu Hipotecznego "Familia"

Pełka Creatives i BrandConnection realizują drugą odsłonę telewizyjnej kampanii dla Funduszu Hipotecznego "Familia".

Kraj, 19 stycznia 2012

Hestia nie ma dyrektora marketingu, za to ma nową kampanię

Przez najbliższe dwa miesiące ubezpieczyciel będzie reklamował w telewizji pakiet Hestia 7, a tymczasem na stanowisku szefa marketingu jest wakat.

Przetargi, 27 grudnia 2011

PHD Media Direction i Maxus obsłużą budżet SC Johnson

Obsługa mediowa m.in. marek Raid i Off będzie podzielona między PHD Media Direction i Maxusa.

Kraj, 22 grudnia 2011

Reprise Media debiutuje w Polsce

W Polsce powstaje pierwszy oddział Reprise Media w regionie CEE. Tomasz Wileński stanął na czele nowej firmy.

Przetargi, 29 września 2011

SC Johnson od nowego roku w Maxusie

W efekcie międzynarodowego przetargu budżet mediowy polskiego oddziału firmy trafi do Maxusa.

Kraj, 15 września 2011

Mostowiakowie w reklamie o długach

Serialowi Mostowiakowie, czyli aktorzy Teresa Lipowska i Witold Pyrkosz, będą twarzami nowej kampanii promocyjnej firmy windykacyjnej Kruk.

Kraj, 31 sierpnia 2011

Wiesława Vonau przechodzi z IPG do Atmedia

Nowy menedżer obejmie funkcję CFO w Atmedia Group.

Kraj, 4 sierpnia 2011

SC Johnson - zmiana obsługi do końca roku

W wyniku międzynarodowego rozstrzygnięcia w Polsce biznes oddadzą DraftFCB + Ad Fabrika i BrandConnection.

Przetargi, 7 czerwca 2011

Pełka Creatives i Pełka PR dla Vitis Pharmy

Obie firmy będą autorami strategii komunikacji dla Vitis Pharmy.

Przetargi, 16 marca 2011

MPG zdobywa obsługę budżetu HBO

Nadawca rozstrzygnął przetarg, w którym brały również udział MEC, BrandConnection i Optimum Media OMD.

Przetargi, 7 lutego 2011

Substance zdobył budżet Europlant Phytopharm

Agencja z grupy Starcom MediaVest zacznie pracę dla producenta leków roślinnych.

Kraj, 10 stycznia 2011

Ergo Hestia na małym ekranie [WIDEO]

Ruszyła kampania reklamowa, w której po raz pierwszy prezentowane są ubezpieczenia na życie oferowane przez firmę.

Kraj, 11 października 2010

Pełka Creatives autorem reklamy porównawczej Neste

Marketer porównuje swoje ceny z ofertą konkurentów.

Kraj, 30 września 2010

Orbis Travel ogłosił bankructwo. Co dalej z marką?

Jeszcze w ub.r. firma była drugim pod względem wydatków reklamodawcą w branży turystycznej.

Kraj, 22 czerwca 2010

Ergo Hestia zmienia logo i planuje kampanię na jesień

Nowa identyfikacja zbliża Hestię do niemieckiego właściciela.

Kraj, 28 maja 2010

Pełka Creatives ma więcej zleceń od Hero Polska

Agencja zajmująca się dotychczas PR-em została wybrana po rekomendacji do obsługi kampanii reklamowej Corny i Hero Baby.

Przetargi, 22 lutego 2010

Olympus prowadzi globalny przetarg na media

Olympus wybiera dom mediowy. Przetarg ma charakter międzynarodowy i obejmuje polski rynek. Ostatnio dla marketera pracowały u nas MEC (internet)...

Kraj, 14 stycznia 2010

Synoptis Pharma planuje debiut czterech produktów, zwiększa budżet reklamowy

Synoptis Pharma, producent suplementów diety, zapowiada, że w br. chce zadebiutować co najmniej z czterema nowymi produktami rozszerzającymi markę Nursea....

Kraj, 2 listopada 2009

Hestia rozpoczęła intensywną kampanię ubezpieczeń

STU Ergo Hestia rozpoczęło nową kampanię reklamową w telewizji (o jej planach pisaliśmy w DS "MMP" z 22 października br.)....

Przetargi, 29 października 2009

Reklamy Scan Holiday autorstwa Brasil pojawią się w grudniu

TUI Poland rozstrzygnęło przetarg na agencję kreatywną dla marki Scan Holiday i spośród trzech agencji zaproszonych do przetargu wybrało Brasil....

Kraj, 22 października 2009

Hestia zwiększa nakłady reklamowe; startuje z kampanią

STU Ergo Hestia, które po I poł. roku w ubezpieczeniach majątkowych przegoniło dotychczasowego wicelidera - TUiR Wartę, zmieniło swoją strategię...

Przetargi, 1 października 2009

Pięć agencji walczy o budżet TUI, a trzy - o Scan Holiday

Biuro turystyczne TUI Poland, które operuje pod dwiema markami - TUI oraz Scan Holiday, rozpoczęło przetarg na bieżącą obsługę fullservice'ową...

Kraj, 30 września 2009

Chiquita w promocji funduje wycieczkę do Kostaryki

W październiku rozpocznie się promocja konsumencka bananów marki Chiquita (Chiquita Poland), w której główną nagrodą jest dwuosobowa wycieczka do Kostaryki...

Kraj, 23 czerwca 2009

Ergo Hestia promuje pakiety ubezpieczeń

Ergo Hestia wspiera kampanią sprzedaż ubezpieczenia OC/AC. Głównym celem działań jest zachęcenie klientów do kupna OC/AC w pakiecie (w ramach...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Nursea Trawienie przed świętami rusza z kampanią

Synoptis Pharma wprowadza kolejny produkt pod parasolową marką Nursea - Nursea Trawienie, suplement diety wspomagający pracę wątroby i trawienie. Agencja...

Kraj, 3 marca 2009

TUI reklamuje rodzinne wyjazdy

Biuro turystyczne TUI Poland rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę wyjazdów rodzinnych. Piotr Haładus, marketing communication manager w TUI Poland, mówi,...

Kraj, 26 lutego 2009

Anna Prokop i Krzysztof Dmochowski dołączają do Fastbridge

Anna Prokop i Krzysztof Dmochowski przeszli z Click Ad do Fastbridge, działu internetowego Initiative Media Warszawa i BrandConnection. Pracują na...

Kraj, 24 lutego 2009

Orbis znacząco zwiększa budżet reklamowy i rozpoczyna działania wizerunkowe

Orbis Travel, biuro podróży należące do Grupy Orbis, rozpoczyna kampanię wizerunkową, która potrwa do końca marca. Obejmie ona emisję 15-...

Kraj, 16 lutego 2009

Torfarm inwestuje we własne marki leków i suplementów diety

Synoptis Pharma, spółka zależna grupy kapitałowej Torfarm (posiadającej m.in. hurtownię farmaceutyczną), debiutuje na rynku z pierwszym produktem - suplementem diety...

Przetargi, 13 lutego 2009

MediaVest przejmie obsługę mediową "Gazety Prawnej"

Wydawnictwo Infor PL rozstrzygnęło przetarg na obsługę mediową dziennika "Gazeta Prawna". W konkursie wygrał dom mediowy MediaVest. Do udziału w...

Kraj, 13 lutego 2009

Banah rozpoczyna realizację pierwszych projektów dla Banku Pocztowego

Agencja reklamowa Banah Group rozpoczyna realizację pierwszych projektów komunikacyjnych dla Banku Pocztowego (współpraca jest efektem rozstrzygniętego niedawno przetargu). Agencja będzie...

Kraj, 9 lutego 2009

Mirosław Szwaj interactive media managerem w MediaOn

Mirosław Szwaj dołączył do zespołu domu mediowego MediaOn. Objął nowo utworzone stanowisko interactive media managera. Szwaj będzie odpowiedzialny za dział...

Kraj, 9 lutego 2009

Katarzyna Kubicka szefową marketingu BOŚ; bank szykuje największą w historii kampanię

Katarzyna Kubicka objęła stanowisko dyrektora nowo utworzonego w strukturze Banku Ochrony Środowiska SA departamentu marketingu i komunikacji. Wcześniej kompetencje w...

Kraj, 14 stycznia 2009

Paweł Skórczyński account directorem w Fastbridge

Paweł Skórczyński dołączył do zespołu Fastbridge, komórki internetowej Initiative Warszawa i BrandConnection. Objął stanowisko account directora. Przeszedł z Media Contacts,...

Kraj, 9 grudnia 2008

Mikołaj Eksztejn z BrandConnection przeszedł do PanMedia Western

Mikołaj Eksztejn dołączył do zespołu domu mediowego PanMedia Western. Jako junior media planner/buyer zasilił team Klaudii Sibilskiej obsługujący takich klientów...

Kraj, 4 grudnia 2008

Kamil Wiszowaty client service managerem w Value Media

Kamil Wiszowaty został client service managerem w domu mediowym Value Media, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Ostatnio pracował w Fastbridge, komórce internetowej...