M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bravo Sport (marka)"

Kraj, 13 grudnia 2011

Coca-Cola gotowa na Euro 2012

Marka rozpoczęła kolejne aktywności związane ze zbliżającą się imprezą piłkarską.

Kraj, 4 sierpnia 2011

"Twist" gadżetami chce poprawić sprzedaż

Bauer odświeża "Twista" i chce śladem "Bravo" i "Bravo Sport" dodawać kolekcjonerskie gadżety.

Kraj, 15 czerwca 2011

Grupa Bauer wprowadza już pakiety na Euro 2012

Cztery pakiety reklamowo-marketingowe wprowadzono do oferty korporacyjnej grupy. Działaniem tym firma chce wyprzedzić rynek.

Kraj, 29 stycznia 2009

Barbara Płatek wzmocni dział sprzedaży Look TV

Do działu sprzedaży Look TV, sieci telewizji w salonach fryzjerskich, dołączyła Barbara Płatek. Jako menedżer ds. sprzedaży wzmocniła zespół, który...

Kraj, 4 marca 2008

Platforma Miasto Muzyki promuje się w prasie

Miasto Muzyki, internetowa platforma muzyczna RMF FM, rozpoczęła wizerunkową kampanię w prasie. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział promocji...

Kraj, 17 września 2007

Comety Vivy wsparte promocją; Zjednoczenie autorem specjalnego website'u

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała serwis WWW dla stacji muzycznej Viva Polska z okazji odbywającej się po raz pierwszy w Polsce...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Robert Swaczyński, naczelny "Bravo", odszedł z tytułu

Robert Swaczyński, redaktor naczelny dwutygodnika "Bravo" (Wydawnictwo Bauer), rozstał się z tytułem i wydawnictwem. Jego dalsze plany zawodowe w tej...

Kraj, 10 października 2006

Apollo po raz pierwszy reklamuje swoje odtwarzacze MP3/MP4

Firma Apollo Electronics, dystrybutor sprzętu elektronicznego, po raz pierwszy reklamuje odtwarzacze muzyki i filmów (MP4) Silver Vision pod swoją marką...

Kraj, 14 kwietnia 2006

Nike rozpocznie drugą falę kampanii "Joga Bonita" i cykl futsalowych turniejów młodzieżowych Joga3

Nike Poland rozpocznie drugą falę kampanii piłkarskiej "Joga Bonita" ("Graj pięknie"). Od 15 kwietnia na antenie telewizji pojawią się nowe...

Kraj, 20 grudnia 2005

Bauer zmienia ceny reklam w niektórych magazynach

Wydawnictwo Bauer wprowadza zmiany cen reklam w niektórych tytułach. W tej grupie są: z segmentu kobieco-poradnikowego tygodnik "Tina" i miesięcznik...

Kraj, 7 września 2005

Wydawnictwo Bauer będzie dalej inwestować w dwutygodnik "Bravo"

Wydawnictwo Bauer będzie inwestować w "Bravo", dwutygodnik dla młodzieży. Według danych od wydawcy sprzedaż ostatnich wydań tytułu wyraźnie wzrosła do...

Kraj, 12 sierpnia 2005

Swaczyński zastąpił Stefanowicza na stanowisku redaktora naczelnego "Bravo"

Robert Swaczyński pełniący od sierpnia 2002 r. funkcję redaktora naczelnego "Bravo Sport" objął stanowisko naczelnego "Bravo" (oba tytuły należą do...

Kraj, 9 maja 2005

Bauer najlepiej zarabiającym na reklamie wydawnictwem magazynowym w I kwartale br.

Wydawnictwo Bauer ogłosiło swoje wyniki po pierwszym kwartale br. Wynika z nich, na podstawie danych Expert Monitora (bez reklam własnych,...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Reebok promuje linię modową Classic, w maju kampania technologiczna

Reebok Poland przeprowadzi w maju kampanię promującą technologię The Pump stosowaną w nowych butach tej firmy ("pompka" dopasowuje automatycznie but...

Kraj, 13 grudnia 2004

Samsung i Plus rozpoczęły wspólną kampanię telefonu SGH-E300

Samsung Electronics Polska i Polkomtel (marka Plus) rozpoczęły wspólną akcję promującą telefon Samsung SGH-E300. Jest to telefon z klapką wyposażony...

Kraj, 9 listopada 2004

Kaliszanka reklamuje wafle Grześki w nowych opakowaniach

FPC Kaliszanka Sp. z o.o. rozpoczęła dwumiesięczną kampanię reklamową w telewizji, prasie i outdoorze, której celem jest poinformowanie o zmianie...

Kraj, 19 października 2004

Simplus i Cropp informują w kampanii o wspólnej promocji

Agencja Euro RSCG Warsaw zrealizowała dla marki Simplus (Polkomtel SA) trwającą do końca października kampanię reklamową informującą o cross-promocji z...

Kraj, 21 września 2004

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w kanale ZigZap

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w nowym kanale telewizyjnym ZigZap produkowanym przez spółkę Canal Plus Cyfrowy. Broker obsługuje już...

Kraj, 20 sierpnia 2004

UIP Polska prowadzi kampanię reklamową promującą film "Spider-Man 2"

UIP Polska prowadzi kampanię reklamową filmu "Spider-Man 2", którego premiera odbędzie się dzisiaj. Kreację akcji dystrybutor przygotował we własnym zakresie....

Kraj, 16 lipca 2004

Hallmark, stacje Eski, "Kurier Lubelski", "Przekrój" w gronie najdynamiczniej zarabiających

Expert Monitor podsumował wydatki na reklamę w mediach w pierwszym półroczu br. Z monitoringu wynika, że w pierwszym półroczu 2004...

Kraj, 16 lipca 2004

"Auto Moto" i "Bravo Sport" odnotowują wysoką sprzedaż egzemplarzową

Wydawnictwo Bauer poinformowało o wysokich wynikach sprzedaży wybranych swoich tytułów. Wydawca odnotowuje, że jego magazyn motoryzacyjny "Auto Moto" jako jedyny...

Kraj, 30 marca 2004

Startuje "piłkarska" kampania Nike związana z tegorocznymi mistrzostwami Europy

Spółka Nike Poland rozpoczyna kampanię reklamową związaną z tegorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej w Portugalii. Akcja będzie miała miejsce...

Kraj, 29 marca 2004

Wydawnictwo Bauer zwalnia dyrektora biura reklamy pism młodzieżowych

Agata Przonek, dyrektor biura reklamy pism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer, rozstaje się z firmą. Nie są znane powody jej odejścia. Przonek...

Kraj, 21 stycznia 2004

Samoregulacje Coca-Coli nie wpłyną na organizację szkolnego turnieju piłkarskiego

Już po raz szósty Coca-Cola Services Poland organizuje turniej szkolnych drużyn piłkarskich Coca-Cola Cup. Firma rozpoczęła przyjmowanie zgłoszeń do imprezy....

Kraj, 2 września 2003

Magazyn "Bravo Sport" zwiększa średni nakład do 165 tys. egz.

Dwutygodnik "Bravo Sport" (Wydawnictwo Bauer), począwszy od numeru 17/2003, zwiększył średni nakład drukowany do 165 tys. egzemplarzy (według danych nadesłanych...

Kraj, 21 sierpnia 2003

Adidas kończy przygotowania do kampanii wizerunkowej

Adidas Poland sp. z o.o. uruchomi na początku września wizerunkową kampanię reklamową. Potrwa ona do końca października i będzie częścią...

Kraj, 8 lipca 2003

Grzegorz Bunda kierownikiem promocji ds. pism młodzieżowych w Bauerze

Grzegorz Bunda objął stanowisko kierownika promocji ds. czasopism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer ("Bravo", "Bravo Girl", "Bravo Sport", "Filipinka" i "Twist"). Podlega...

Kraj, 8 kwietnia 2003

Rozpoczęła się polska edycja kampanii Nike Freestyle Face Off!

Od połowy marca 2003 r. trwa ogólnoeuropejska kampania producenta odzieży i sprzętu sportowego Nike skierowana do młodych i aktywnych ludzi,...

Kraj, 1 kwietnia 2003

Adidas Poland uruchamia kampanię promującą technologię Climacool

Adidas Poland Sp. z o.o. startuje z początkiem kwietnia z kampanią reklamową promującą technologię ClimaCool2. Jest to część globalnej kampanii,...

Kraj, 31 marca 2003

Reebok przeznaczy gros budżetu marketingowego na wsparcie RBK

Reebok Poland SA rozpoczął kampanię reklamową swojej nowej linii produktowej RBK kierowanej do młodzieży ceniącej styl i chcącej być na...

Kraj, 23 maja 2002

Futbolowa promocja Wilkinsona Sword

Agencja Reklamowa Epoka przygotowała kampanię PR dla Wilkinson Sword. Kampania ma na celu wprowadzenie nowego produktu, jakim jest specjalna maszynka...

Kraj, 9 maja 2002

Adidas rozpoczyna kampanię reklamową związaną z piłką nożną

Adidas rozpocznie w połowie maja br. kampanię reklamową związaną ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej Korea/Japonia 2002. "Celem...

Kraj, 21 marca 2002

Anna Kurnikowa reklamuje buty ClimaCool Adidasa w telewizji

Rosyjska tenisistka Anna Kurnikowa jest bohaterką telewizyjnych reklam butów ClimaCool firmy Adidas. Kreacją spotów telewizyjnych i layoutów prasowych na potrzeby...