M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bravo (marka)"

Kraj, 15 października 2014

Ewelina Lisowska w kampanii "Akademii Tańca TeleToon+"

Ruszyła kampania reklamowa akcji.

Kraj, 7 października 2014

TeleToon+ z taneczną kampanią reklamową

Kampania towarzyszy premierze serialu.

Kraj, 13 marca 2014

TeleToon+ ruszy z kampanią

Stacja wprowadza na antenę nowy serial i wspiera go kampanią.

Kraj, 27 września 2013

Under Twenty szuka autorów designu opakowań

Firma kosmetyczna chce wykorzystać najlepszy projekt na opakowania w sprzedaży.

Kraj, 23 sierpnia 2012

MTV po raz pierwszy tak mocno promuje program

Pod koniec sierpnia rusza kampania MTV wspierająca drugi sezon serialu "Inna". Stacja chce wzmocnić swoją obecność w grupie 13-29 lat.

Kraj, 10 listopada 2011

"Bravo" świętuje 20. urodziny

Z okazji jubileuszu magazyn jest wspierany konkursem konsumenckim.

Kraj, 4 sierpnia 2011

"Twist" gadżetami chce poprawić sprzedaż

Bauer odświeża "Twista" i chce śladem "Bravo" i "Bravo Sport" dodawać kolekcjonerskie gadżety.

Kraj, 11 marca 2011

Samsung prowadzi projekt "Drukarka swojego pańcia"

Ruszyła kampania reklamowa firmy Samsung promująca personalizację drukarek domowych.

Kraj, 1 marca 2011

"Bravo Girl" z dwutygodnika - miesięcznikiem

Bauer zmniejsza liczbę wydań magazynu "Bravo Girl" .

Kraj, 24 lutego 2011

Viva Comet po raz pierwszy w TVP

Po raz pierwszy w historii galę wręczenia nagród muzycznych Vivy obejrzą również widzowie TVP2. Nowością będzie również transmisja gali na żywo w internecie na Orange.pl.

Zagranica, 28 września 2010

Vivendi sprzedaje udziały w NBC Universal

20 proc. udziałów w NBC Universal przejmuje za 2 mld dol. General Electric.

Kraj, 25 maja 2010

Kolejna edycja "Nocy cudów" z Fiatem

Koncern motoryzacyjny ruszył z kampanią wielu modeli swoich samochodów. To już trzecia taka akcja w salonach Fiata.

Kraj, 8 października 2009

Małgorzata Błachnio nową redaktor naczelną miesięcznika "Fun Club"

Małgorzata Błachnio została nową redaktor naczelną miesięcznika rozrywkowego dla młodzieży "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer). Wcześniej pracowała m.in. na stanowisku zastępcy...

Kraj, 11 sierpnia 2009

Urszula Kukulska-Onopa przeszła z "Fun Clubu" do "Bravo"

Urszula Kukulska-Onopa, dotychczas redaktor naczelna magazynu "Fun Club", objęła analogiczne stanowisko w "Bravo". Oba tytuły są wydawane przez Wydawnictwo Bauer....

Kraj, 29 stycznia 2009

Barbara Płatek wzmocni dział sprzedaży Look TV

Do działu sprzedaży Look TV, sieci telewizji w salonach fryzjerskich, dołączyła Barbara Płatek. Jako menedżer ds. sprzedaży wzmocniła zespół, który...

Kraj, 6 listopada 2008

Creative Group i MediaOn przygotowały kampanię Herlitz Polska

Agencja Creative Group i dom mediowy MediaOn przygotowały kampanię reklamową dla Herlitz Polska. Prowadzone właśnie działania potrwają do końca roku....

Kraj, 31 lipca 2008

Limitowana seria Fiatów związana ze sponsorowaniem Tour de Pologne

Fiat Auto Poland jako główny sponsor polskiego wyścigu kolarskiego proponuje serię limitowaną Tour de Pologne dla samochodów Bravo, Linea oraz...

Kraj, 23 czerwca 2008

Nowi pracownicy DPG - przejścia z wydawnictw do segmentu custom publishing

Direct Publishing Group (DPG), wydawca tytułów na zamówienie, w ostatnim czasie zatrudnił kilku nowych pracowników. - Rynek prasy firmowej i...

Kraj, 21 maja 2008

Paulina Przybysz w reklamach ZigZap autorstwa Ogilvy Action

Firma marketing services Ogilvy Action przygotowała kampanię reklamową dla kanału telewizyjnego ZigZap, która promuje nowy program w ramówce "Szpieg w...

Kraj, 18 marca 2008

Sonia Neumann obejmuje stanowisko naczelnej "Bravo"

Sonia Neumann została nową redaktor naczelną magazynu "Bravo" (Wydawnictwo Bauer). Ostatnio, po odejściu latem ub.r. z tytułu naczelnego Roberta Swaczyńskiego,...

Kraj, 4 marca 2008

Platforma Miasto Muzyki promuje się w prasie

Miasto Muzyki, internetowa platforma muzyczna RMF FM, rozpoczęła wizerunkową kampanię w prasie. Za kreację i zakup mediów odpowiada dział promocji...

Kraj, 6 lutego 2008

"Bravo" realizuje wspólny projekt z RMF Maxxx

Wydawnictwo Bauer dołączy do najnowszego wydania magazynu "Bravo" płytę z utworami prezentowanymi na antenie radia RMF Maxxx. Nakład tego wydania...

Kraj, 24 stycznia 2008

Publicis realizuje projekt walentynkowy dla Ferrero

Ferrero w związku ze zbliżającymi się walentynkami wprowadziło do sprzedaży specjalną edycję drażetek Tic Tac. W opakowaniu zawierającym cztery paczki...

Kraj, 28 września 2007

Bauer i Broker wspólnie realizują projekt dla Disney Channel

Wydawnictwo Bauer i Broker FM prowadzą wspólny projekt crossmediowy dla Disney Channel. Jego celem jest promocja drugiej części musicalu "High...

Kraj, 17 września 2007

Comety Vivy wsparte promocją; Zjednoczenie autorem specjalnego website'u

Agencja interaktywna Zjednoczenie.com przygotowała serwis WWW dla stacji muzycznej Viva Polska z okazji odbywającej się po raz pierwszy w Polsce...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Robert Swaczyński, naczelny "Bravo", odszedł z tytułu

Robert Swaczyński, redaktor naczelny dwutygodnika "Bravo" (Wydawnictwo Bauer), rozstał się z tytułem i wydawnictwem. Jego dalsze plany zawodowe w tej...

Przetargi, 2 kwietnia 2007

Bauer zmieni komunikację marketingową wybranych pism młodzieżowych

Wydawnictwo Bauer prowadzi przegląd ofert agencji reklamowych w celu zmiany komunikacji marketingowej niektórych swoich pism młodzieżowych, zwłaszcza dwutygodnika "Bravo" i...

Kraj, 29 marca 2007

Bauer ma plany wobec magazynu "Bravo" i jego wydania online

"Bravo" objęte jest kilkukierunkowym planem redakcyjno-marketingowym na ten rok. Zamiarem wydawcy, Wydawnictwa Bauer, jest ugruntowanie jego pozycji. - Zamierzamy skupić...

Kraj, 10 października 2006

Apollo po raz pierwszy reklamuje swoje odtwarzacze MP3/MP4

Firma Apollo Electronics, dystrybutor sprzętu elektronicznego, po raz pierwszy reklamuje odtwarzacze muzyki i filmów (MP4) Silver Vision pod swoją marką...

Kraj, 29 maja 2006

Agencja reklamowa Punkt realizuje projekt dla Dax Cosmetics

Agencja reklamowa Punkt zrealizowała promocję nowej linii kosmetyków dla młodzieży firmy Dax Cosmetics. Agencja przygotowała pozycjonowanie nowych produktów pod hasłem...

Kraj, 17 marca 2006

MTV, RMF Maxxx, Interia.pl i "Bravo" tworzą wspólną listę przebojów, możliwe pakiety reklamowe

Telewizja MTV Polska, radio RMF Maxxx, portal Interia.pl i tygodnik "Bravo" (Wydawnictwo Bauer) stworzą wspólną multimedialną listę przebojów "MTV Maxxx...

Kraj, 18 listopada 2005

PZL autorem świątecznej kampanii Simplusa

Polkomtel SA, operator sieci komórkowej Plus, dla użytkowników telefonów na kartę Simplus przygotował świąteczną ofertę Wolny Numer, czyli darmowe rozmowy...

Kraj, 20 września 2005

E.P. Creative Services reklamuje pióra Parkera

Agencja reklamowa E.P. Creative Services przygotowała kampanię prasową marki Parker. Adresatem działań jest młodzież szkolna, gimnazjalna i licealna, a pośrednio...

Kraj, 20 września 2005

Polkomtel zmienia Simplusa - PZL autorem kampanii w nowej konwencji

Najnowszą kampanię reklamową dla Simplusa (oferta pre-paid Polkomtel SA) Simplus Happy Hours przygotowała agencja reklamowa PZL. Wprowadza ona nową wizualizację...

Kraj, 7 września 2005

Wydawnictwo Bauer będzie dalej inwestować w dwutygodnik "Bravo"

Wydawnictwo Bauer będzie inwestować w "Bravo", dwutygodnik dla młodzieży. Według danych od wydawcy sprzedaż ostatnich wydań tytułu wyraźnie wzrosła do...

Kraj, 12 sierpnia 2005

Swaczyński zastąpił Stefanowicza na stanowisku redaktora naczelnego "Bravo"

Robert Swaczyński pełniący od sierpnia 2002 r. funkcję redaktora naczelnego "Bravo Sport" objął stanowisko naczelnego "Bravo" (oba tytuły należą do...

Kraj, 30 maja 2005

Era reklamuje nową usługę Granie na czekanie

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o. rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej niedawno w sieci Era usługi Granie na czekanie. Polega ona...

Kraj, 25 maja 2005

Garnier wspiera reklamą sprzedaż kremów nawilżających Garnier UltraŚwieżość

Kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis wspiera wprowadzenie na rynek nowej serii Garnier UltraŚwieżość. Seria składa się z dwóch kremów:...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Reebok promuje linię modową Classic, w maju kampania technologiczna

Reebok Poland przeprowadzi w maju kampanię promującą technologię The Pump stosowaną w nowych butach tej firmy ("pompka" dopasowuje automatycznie but...

Kraj, 4 kwietnia 2005

Ruszyła kampania wizerunkowa Eska Music Awards 2005

22 kwietnia br. w Łodzi zostaną wręczone statuetki Eska Music Awards artystom cieszącym się największą popularnością wśród słuchaczy Radia Eska....

Kraj, 21 marca 2005

Reebok startuje z największą od lat kampanią mediową

Reebok Poland rusza dziś z dużą kampanią wizerunkową. Jak mówi Michał Górnicki, w skali globalnej jest to dla koncernu Reebok...

Kraj, 1 marca 2005

ARR rozpoczyna kampanię promującą mleko

Rozpoczęła się kampania reklamowa promująca mleko przygotowana przez agencje Euro RSCG Warsaw i Euro RSCG 4D. Inicjatorem projektu jest Komisja...

Kraj, 13 grudnia 2004

Samsung i Plus rozpoczęły wspólną kampanię telefonu SGH-E300

Samsung Electronics Polska i Polkomtel (marka Plus) rozpoczęły wspólną akcję promującą telefon Samsung SGH-E300. Jest to telefon z klapką wyposażony...

Kraj, 19 października 2004

Simplus i Cropp informują w kampanii o wspólnej promocji

Agencja Euro RSCG Warsaw zrealizowała dla marki Simplus (Polkomtel SA) trwającą do końca października kampanię reklamową informującą o cross-promocji z...

Kraj, 21 września 2004

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w kanale ZigZap

Discovery Polska będzie sprzedawać czas reklamowy w nowym kanale telewizyjnym ZigZap produkowanym przez spółkę Canal Plus Cyfrowy. Broker obsługuje już...

Kraj, 20 sierpnia 2004

UIP Polska prowadzi kampanię reklamową promującą film "Spider-Man 2"

UIP Polska prowadzi kampanię reklamową filmu "Spider-Man 2", którego premiera odbędzie się dzisiaj. Kreację akcji dystrybutor przygotował we własnym zakresie....

Kraj, 18 sierpnia 2004

EA planuje na wrzesień start kampanii "The Sims II"

Electronic Arts Polska przygotowuje się do swojej najważniejszej tegorocznej premiery - będzie to launch gry "The Sims II". Kampania wprowadzająca...

Kraj, 18 sierpnia 2004

Dystrybutor Monolith Films rozpoczął kampanię filmu "Książę i ja"

Dystrybutor filmowy Monolith Films rozpoczął kampanię reklamową filmu "Książę i ja". "Grupą docelową są widzowie w wieku 12-25 lat" -...

Kraj, 12 sierpnia 2004

Monolith Films i McDonald's przygotowują wspólny projekt promocyjny

Dystrybutor filmowy Monolith Films zapowiada przeprowadzenie intensywnej kampanii reklamowej związanej z wejściem na ekrany polskich kin filmu "W 80 dni...

Kraj, 29 marca 2004

Wydawnictwo Bauer zwalnia dyrektora biura reklamy pism młodzieżowych

Agata Przonek, dyrektor biura reklamy pism młodzieżowych Wydawnictwa Bauer, rozstaje się z firmą. Nie są znane powody jej odejścia. Przonek...