M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Brief (marka)"

Kraj, 24 września 2015

Anna Kaczmarek awansuje w strukturach Amplifi Polska

Do zespołu dołącza Łukasz Wyglądała.

Kraj, 19 września 2011

Y&R szuka PR managera

Krzysztof Ratnicyn odszedł z Young & Rubicam Brands.

Kraj, 6 maja 2011

Nono Media poszerza zespół

Do agencji na stanowisko business development managera dołączył Łukasz Roguski.

Kraj, 23 lutego 2011

ŁubuDubu PR dla Partner ASM

Agencja zajmie się komunikacją Partner ASM w prasie biznesowej.

Kraj, 14 września 2009

Kinga Nurska zajmie się komunikacją w agencji NuOrder

Do zespołu NuOrder, agencji marketingu społeczności internetowych, dołączyła Kinga Nurska. Objęła nowo utworzone stanowisko PR & communications managera. Będzie odpowiedzialna...

Zagranica, 6 maja 2009

Golden Drum poszerza konkurs o kategorie PR

Program międzynarodowego festiwalu reklamowego Golden Drum w Słowenii w tym roku zostanie poszerzony o PR Day. Składać się on będzie...

Kraj, 15 października 2008

Izabela Zbonikowska nową naczelną "Outdoor Media"

Izabela Zbonikowska objęła stanowisko redaktora naczelnego "Outdoor Media" wydawanego przez Promo Expo. Zastąpiła na tym stanowisku Beatę Jankowską. Wcześniej Izabela...

Kraj, 8 września 2008

Katarzyna Knecht awansuje w wydawnictwie P&P

Katarzyna Knecht została nowym kierownikiem sprzedaży w wydawnictwie P&P Agencja Custom Publishing, wydawcy magazynów typu custom publishing. Katarzyna Knecht jest...

Kraj, 15 lipca 2008

Goodbrand & Company wydawcą magazynu "CR Navigator"

Ukazał się zerowy numer "CR Navigatora", pierwszego na polskim rynku magazynu poświęconego tematyce corporate responsibility. - Za pośrednictwem "CR Navigatora"...

Kraj, 28 kwietnia 2008

"Exklusiv" i "Polska Dziennik Bałtycki" zwyciężyły na GrandFront 2007

"Exklusiv" (Valkea Media) w grupie czasopism i "Polska Dziennik Bałtycki" (Polskapresse) w grupie gazet zostali laureatami nagród głównych w VI...

Kraj, 21 marca 2008

Nowi pracownicy w Hypermedia

Agnieszka Wiącek i Gabriela Hankus-Matuszek dołączyły do agencji interaktywnej Hypermedia. Agnieszka Wiącek objęła stanowisko strategy plannera. Do jej zadań będzie...

Kraj, 3 kwietnia 2007

Zmiany personalne w Marketing Tribune Polska

Tomasz Kamyk objął stanowisko redaktora naczelnego w miesięczniku “Marketing & More" wydawanym przez Marketing Tribune Polska (Grupa Süddeutscher Verlag). Natomiast...

Kraj, 1 grudnia 2006

Ruszyła ogólnoświatowa zintegrowana kampania wizerunkowa Acxiomu

Rusza zintegrowana kampania marketingowa Acxiomu odświeżająca wizerunek korporacji na wszystkich rynkach działania firmy. Działania wizerunkowe pod hasłem "We make information...

Kraj, 4 września 2006

Monika Bartnik szefem marketingu w Słodkich Upominkach

Monika Bartnik będzie odpowiadała za marketing i komunikację w firmie Słodkie Upominki produkującej słodycze reklamowe. Bartnik pracowała ostatnio jako zastępca...

Kraj, 8 sierpnia 2005

Joanna Skitek sales managerem w Point Group

Joanna Skitek zaczęła pracę na stanowisku sales managera w Platformie Mediowej "Point Group". Będzie sprzedawała powierzchnię reklamową w tytułach wydawcy,...

Kraj, 23 marca 2005

PGNiG SA rozpoczyna proces wdrażania nowej marki korporacyjnej, przetarg reklamowy wciąż trwa

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA (PGNiG SA), przygotowując się do czerwcowego debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych, zmienia znak graficzny...

Kraj, 27 stycznia 2005

"Walking fingers" w reklamach Polskich Książek Telefonicznych

W tym tygodniu na tablicach outdoorowych pojawiło się "rozwiązanie" teaserowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych, wydawcy katalogów teleadresowych pod tą...

Kraj, 26 listopada 2004

ZKDP udziela upomnienia wydawcom "Metropolu" i "Tiny"

Zarząd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) podjął dwie decyzje dotyczące opublikowanych w ostatnim czasie informacji w reklamach dwóch wydawców, a...

Kraj, 5 listopada 2004

Ruszyła kampania społeczna "Postaw na swoim"

Pod hasłem "Postaw na swoim" ruszyła skierowana do studentów kampania społeczna Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Kampania ma pobudzać i wspierać...

Kraj, 20 października 2004

Wally Olins dyskutuje ideę marki Polska z reprezentantami rynku reklamy

Przedstawiciele agencji reklamowych, mediów branżowych oraz firm doradztwa strategicznego: Paweł Kastory (DDB Warszawa), Szymon Gutkowski (DDB Warszawa), Wojciech Mirowski (BNA,...

Kraj, 18 października 2004

Startuje II edycja Galerii Plakatu AMS - "Popatrz w chmury, zostaw mury"

Firma AMS rozpoczyna II edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem "Popatrz w chmury, zostaw mury". Tematem tej edycji ma być...

Kraj, 15 października 2004

Discovery wykorzystuje w kampanii internetowej metody streamingowe

Najnowsza kampania internetowa kanału telewizyjnego Discovery wykorzystuje technologię streamingu, czyli transmisji obrazu w czasie rzeczywistym. Internauci, klikając na banner, tzw....

Kraj, 24 września 2004

PRO Media House reklamuje swoje usługi, a także kategorię PRO

PRO Media House, dom mediowy należący do Jacka Sadowskiego, właściciela Demo Effective Launching, specjalizujący się w zakupie i planowaniu kampanii...

Kraj, 9 września 2004

Organizator festiwalu reklamy Złote Orły zakończył kompletowanie składu jury

Spółka Złote Orły, organizator festiwalu reklamy o tej samej nazwie, zakończyła kompletowanie składu jury. Gremium będzie obradować w trzech składach....

Kraj, 13 kwietnia 2004

Lubelska i Kiszluk wybiorą najlepsze, według mediów, reklamy w konkursie KTR-u

Klub Twórców Reklamy (KTR), organizator konkursu kreatywnego o tej samej nazwie, skompletował jury, które wybierze najlepsze, zdaniem mediów, prace konkursowe....

Kraj, 28 listopada 2003

Marka papierosów Gauloises organizatorem cyklu imprez Electric Blue

Agencja New Music Art przygotowała projekt cyklu 10 imprez muzycznych Electric Blue promujących markę papierosów Gauloises dla firmy Altadis Polska....

Kraj, 12 września 2003

Rekordową liczbę prac - 56 - zgłoszono do tegorocznego konkursu Effie

W tegorocznej czwartej edycji konkursu efektywności reklamowej Effie Awards 2003 zgłoszono rekordową liczbę prac - 56. 46 kampanii zgłoszono w...

Kraj, 26 sierpnia 2003

Akcja "Czysty Punkt" zatacza coraz szersze kręgi

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) obserwuje rosnące zainteresowanie akcją "Czysty Punkt" ze strony konsumentów, mediów oraz firm reklamujących się za pośrednictwem...

Kraj, 17 lipca 2003

Mijakowski dołączył do działu sprzedaży Internet Media Services

Do zespołu sprzedaży firmy Internet Media Services (IMS), specjalizującej się w reklamie dźwiękowej w miejscu sprzedaży, dołączył Wojciech Mijakowski. Objął...

Kraj, 30 kwietnia 2003

Rusza kampania reklamowa radiowej Trójki

"Trójka - usłyszysz więcej" - to główne hasło nowej kampanii reklamowej Trójki. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Studio P Andrzeja...

Kraj, 31 marca 2003

Ruszyła kampania reklamowa tygodnika "Przekrój"

Wydawnictwo Edipresse Polska rozpoczęło kampanię reklamową tygodnika "Przekrój". Działania reklamowe, które rozpoczęły się w ubiegłą środę, potrwają do połowy maja...

Kraj, 17 marca 2003

IAA uzupełniło skład zarządu i rady nadzorczej stowarzyszenia

Walne zgromadzenie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA Oddział w Polsce wybrało nowy zarząd i radę nadzorczą organizacji. W skład zarządu...

Kraj, 2 grudnia 2002

Tuba organizuje drugą edycję narciarskiego Zjazdu Reklamy

Agencja reklamowa Tuba Urząd ds. Nagłaśniania przygotowuje Zjazd Reklamy 2, czyli drugą edycji Reklamowych Mistrzostw Polski w Narciarstwie. Impreza odbędzie...

Kraj, 2 grudnia 2002

Tuba organizuje drugą edycję narciarskiego Zjazdu Reklamy

Agencja reklamowa Tuba Urząd ds. Nagłaśniania przygotowuje Zjazd Reklamy 2, czyli drugą edycji Reklamowych Mistrzostw Polski w Narciarstwie. Impreza odbędzie...

Kraj, 9 kwietnia 2002

United Parcel Service promuje swoje usługi kurierskie

United Parcel Service (UPS) promuje swoje usługi kurierskie. "To najbardziej intensywna kampania, jaką firma UPS prowadziła dotąd w Polsce" -...

Kraj, 18 lutego 2002

TVN zarzuca TVP3 wykorzystanie wizerunku Tomasza Lisa

14 lutego br. w wieczornym wydaniu programu informacyjnego TVN "Fakty" Tomasz Lis zarzucił Telewizji Polskiej wykorzystanie w reklamie programu TVP3...