M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bristol Myers Squibb (firma)"

Kraj, 21 października 2011

Jarosław Szczepański dyrektorem marketingu Goodyeara

Odpowiada za marketing marek firmy oponiarskiej w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 14 września 2010

Jarosław Szczepański odchodzi z Europlant Phytopharm

Międzynarodowy dyrektor marketingu i sprzedaży firmy rezygnuje ze stanowiska.

Kraj, 23 listopada 2009

Magdalena Buszek PR managerem w FireFly Creation

Magdalena Buszek została PR managerem w agencji FireFly Creation z grupy FireFly. Odpowiada m.in. za utrzymywanie relacji grupy i jej...

Kraj, 5 października 2007

Rada Reklamy chce zmian w reklamach Bristol-Myers Squibb

Arbitrzy z Komisji Etyki Reklamy, działającej przy Radzie Reklamy, uznali, że reklamy mleka modyfikowanego Enfamil Premium 2 z portfolio firmy...

Kraj, 5 października 2007

Zuzanna Hekkelstrand regional account directorem SoHo

Zuzanna Hekkelstrand objęła stanowisko regional account directora w agencji reklamowej SoHo Square. Jest odpowiedzialna za obsługę budżetu reklamowego firmy kosmetycznej...

Kraj, 5 lipca 2007

Anna Sarnacka dołączyła do konsultantów On Board PR

Anna Sarnacka dołączyła do zespołu konsultantów firmy doradczej On Board PR i objęła stanowisko account executive. W On Board PR...

Przetargi, 29 stycznia 2007

Initiative wygrał w przetargu Ozone Laboratories, Dorota Borowska w dziale marketingu spółki

Ozone Laboratories wybrał Initiative Warszawa do obsługi budżetu mediowego. W przetargu startowały jeszcze dwa inne domy mediowe, ich nazw nie...

Przetargi, 27 listopada 2006

Ozone Laboratories wybiera dom mediowy

Ozone Laboratories, firma farmaceutyczna, prowadzi przetarg na obsługę mediową. Do udziału w nim zaproszono kilka domów mediowych (w przetargu pozostały...

Kraj, 18 września 2006

Ozone Laboratories przejmuje obsługę marketingową marek Bristol Myers-Squibb

Firmy farmaceutyczne Ozone Laboratories i Bristol-Myers Squibb zawarły partnerstwo strategiczne. Ozone Laboratories ma przejąć odpowiedzialność za marketing i dystrybucję marek...

Zagranica, 17 marca 2006

John Montgomery globalnym CEO MindShare Interaction

MindShare Interaction, nowo utworzony dział marketingu cyfrowego i bezpośredniego, powołał Johna Montgomery'ego na stanowisko global CEO oraz Margaret Clerkin na...

Zagranica, 9 lutego 2006

Bristol-Myers Squibb zaprosił WPP i Omnicom do przeglądu agencyjnego

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb (BMS) prowadzi przegląd agencji reklamowych w Europie. Do przetargu zaprosiła cztery globalne grupy mediowo-reklamowe, w tym...

Kraj, 13 grudnia 2005

Wojciech Szypulski przechodzi z Universal McCann do Initiative Warszawa

Wojciech Szypulski, obecnie senior media planner w domu mediowym Universal McCann, przejdzie do Initiative Warszawa, gdzie obejmie stanowisko media managera....

Kraj, 10 października 2005

Prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie agencji Romana Fedorczuka

Ruszyło postępowanie karne w sprawie przywłaszczenia przez agencję Event Management Polska autorstwa utworów na szkodę Elwiry Nowakowskiej, byłej dyrektor kreatywno-strategicznej...

Zagranica, 14 września 2005

Teri Hatcher, gwiazda serialu "Gotowe na wszystko", wystąpi w spotach Clairol

Amerykańska aktorka Teri Hatcher, gwiazda serialu "Desperate Housewives" (w Polsce nadawanego przez Polsat pt. "Gotowe na wszystko"), wystąpi w najnowszej...

Zagranica, 27 czerwca 2005

Pfizer ogłasza przetarg na budżet leku Lipitor

W Stanach Zjednoczonych zaledwie dzień po tym, jak Pfizer ogłosił, że dla leku Aricept pracować będzie agencja McCann-Erickson z Nowego...

Kraj, 21 grudnia 2004

Sławomir Assendi został dyrektorem zarządzającym Goldfingera

Sławomir Assendi objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Goldfinger. Jednocześnie będzie kierował firmą public relations Propublic, która podobnie jak Goldfinger...

Kraj, 21 grudnia 2004

Sławomir Assendi został dyrektorem zarządzającym Goldfingera

Sławomir Assendi objął stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Goldfinger. Jednocześnie będzie kierował firmą public relations Propublic, która podobnie jak Goldfinger...

Kraj, 5 listopada 2004

Artur Krutowicz opuścił Goldfingera; w planach rebranding agencji

Artur Krutowicz, dotychczasowy współwłaściciel i dyrektor kreatywny agencji reklamowej Goldfinger, sprzedał swoje udziały w spółce. Ma nadal współpracować z firmą...

Kraj, 9 czerwca 2004

Goldfinger i Vizeum przygotowały kampanię dla TNT Express Polska

Agencja reklamowa Goldfinger przygotowała prasową kampanię reklamową dla firmy kurierskiej TNT Express Polska. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowej zajął się...

Zagranica, 29 marca 2004

Saatchi & Saatchi Healthcare wygrała budżet leku Plavix wartości 70 mln dol.

Firmy farmaceutyczne Bristol-Myers Squibb i Sanofi-Synthelabo przekazały amerykański budżet reklamowy wspólnie produkowanego leku Plavix agencji reklamowej Saatchi & Saatchi Healthcare...

Przetargi, 18 lutego 2004

UPSA potwierdza wybór domu mediowego Initiative Warszawa

Koncern farmaceutyczny Bristol Myers Squibb w Polsce i całej Europie działający pod marką UPSA potwierdził informację o rozstrzygnięciu przetargu na...

Kraj, 17 lutego 2004

Initiative Warszawa wygrał przetarg na obsługę koncernu UPSA

Dom mediowy Initiative Warszawa wygrał przetarg na obsługę mediową koncernu farmaceutycznego Bristol Myers Squibb, który w Polsce i całej Europie...

Zagranica, 27 stycznia 2004

Bristol-Myers prowadzi przetarg na budżet leku Plavix

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb prowadzi przetarg na budżet reklamowy leku Plavix. Budżet ten szacowany jest na 70 mln dol. i...

Kraj, 26 maja 2003

Bolinet - nowy lek przeciwbólowy wspierany kampanią reklamową

Koncern farmaceutyczny Bristol-Myers Squibb, funkcjonujący w Europie pod nazwą UPSA, wprowadza na nasz rynek nowy lek przeciwbólowy OTC o nazwie...

Zagranica, 25 marca 2003

Dwuosobowa agencja obsłuży wart 35 mln dol. budżet leków Excedrin

Koncern farmaceutyczny Bristol-Myers Squibb przekazał swój budżet reklamowy dla leków Excedrin o wartości ok. 35 mln dol. malutkiej dwuosobowej agencji...

Kraj, 20 stycznia 2003

Agencja Ad Fabrika FCB na liście finalistów The New York Festivals

Agencja reklamowa Ad Fabrika FCB znalazła sie na short-liście konkursu "The Global Awards" organizowanego przez The New York Festivals. Wyróżnienie...

Kraj, 19 czerwca 2002

Polymus i Goldfinger wygrały przetarg na działania BTL dla Ery

Agencje Polymus i Goldfinger wygrały przetarg na obsługę Ery w zakresie BTL dla brandów Era Moja i Tak Tak. "Polymus...

Zagranica, 16 stycznia 2002

Novartis ulokował swój globalny budżet mediowy w MindShare

Firma farmaceutyczna Novartis, posiadająca produkty od linii dziecięcej Gerbera począwszy, na nowych lekarstwach na chorobę Alzheimera skończywszy, przekazała WPP Group's...

Zagranica, 16 stycznia 2002

Novartis ulokował swój globalny budżet mediowy w MindShare

Firma farmaceutyczna Novartis, posiadająca produkty od linii dziecięcej Gerbera począwszy, na nowych lekarstwach na chorobę Alzheimera skończywszy, przekazała WPP Group's...

Kraj, 20 czerwca 2001

STUDENCI POPIJAJĄ ŻYWCA I JEŻDŻĄ RENAULT CLIO

Piwo Żywiec (w kategorii browar) i Renault Clio (w kategorii fura) to jedne ze zwycięskich marek wyróżnionych przez "Magazyn Studencki...

Zagranica, 23 maja 2001

PROCTER & GAMBLE KUPUJE MARKĘ CLAIROL

Koncern Procter & Gamble zdecydował się na zakup marki Clairol od Bristol-Myers Squibb Co. za kwotę 4,95 mld dol. Przejęcie,...

Zagranica, 26 lutego 2001

OGILVY & MATHER PRZEJMUJE MAXX MARKETING

Ogilvy & Mather Worldwide przejęła największą azjatycką agencję zajmującą się zarządzaniem systemami gratyfikacji klienta w promocjach - Maxx Marketing mającą...