M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "British Airways (firma)"

Zagranica, 22 stycznia 2015

Zmiany w marketingu British Airways

Sarze Dunham powierzono obowiązki globalnego dyrektora marketingu.

Zagranica, 19 stycznia 2015

British Airways ogłasza globalny przetarg na digital

Firma daje tym samym znak ostrzegawczy dotychczasowej agencji OgilvyOne.

Zagranica, 16 stycznia 2015

BBH otwiera studio produkcji wideo

Black Sheep Studio zostało utworzone w ramach działań związanych z ograniczeniem kosztów outsourcingu produkcji i potrzebą przyspieszenia prac.

Zagranica, 14 marca 2014

OgilvyOne traci obsługę British Airways

Przez sześć lat agencja miała budżet BTL i lojalnościowy tego klienta.

Zagranica, 25 lutego 2014

British Airways pierwszą linią na szczycie Superbrands

Brytyjski przewoźnik narodowy jako pierwsza linia lotnicza w historii zwyciężył w rankingu Superbrands 2014. Najbardziej spektakularny spadek zanotował Apple, który wypadł z pierwszej dziesiątki (z miejsca 7. spadł na 14.).

Zagranica, 5 listopada 2013

ZenithOptimedia traci L'Oreala w Wielkiej Brytanii

Po stracie kolejnego klienta pozycja Tima Hippersona, CEO ZenithOptimedia, jest bardzo zagrożona.

Zagranica, 21 października 2013

Carat Global ma nowego dyrektora strategii

Sanjay Nazerali obejmuje kluczową funkcję w domu mediowym.

Zagranica, 30 września 2013

Współpraca Qatar Airways i British Airways

Obie linie pozwoliły swoim klientom posiadającym karty premium zbierać punkty, korzystając z usług konkurencji.

Zagranica, 19 września 2013

OgilvyOne wygrywa przetarg British Airways

Brytyjski oddział agencji zajmie się globalną obsługą linii lotniczych. Zatrudniła już dwóch nowych dyrektorów kreatywnych.

Zagranica, 17 września 2013

British Airways bliskie rozstrzygnięć przetargowych

W globalnym przetargu kreatywnym marketera wezmą udział Bartle Bogle Hegarty i OgilvyOne.

Zagranica, 9 sierpnia 2013

BA i Iberia wybierają Carata

Dom mediowy będzie obsługiwał dwie linie lotnicze należące do International Airlines Group.

Kraj, 11 kwietnia 2013

Ars Thanea tworzy projekty dla British Airways

Agencja w tym zakresie współpracowała również z BBH Singapore.

Kraj, 28 lutego 2013

Havas Worldwide Digital wzmacnia struktury

Szymon Szymański executive directorem agencji.

Zagranica, 22 lutego 2013

British Airways ogłosił przetarg

Firma poszukuje domu mediowego.

Zagranica, 1 lutego 2013

Ambientowa kampania British Airways

Brazylia prezentuje nową formę marketingu niestandardowego.

Kraj, 9 stycznia 2013

Maciej Pyrka został country managerem Emirates na Polskę

Będzie odpowiadał za zarządzanie operacjami arabskich linii lotniczych w Polsce, pozycjonowanie marki i rozwój biznesu.

Zagranica, 12 grudnia 2012

BBH Marketingową Agencją 2012 w Wielkiej Brytanii

Według Marketingmagazine.co.uk najlepszą agencją marketingową na Wyspach Brytyjskich w 2012 była BBH, która odzyskała ten tytuł po siedmiu latach.

Zagranica, 6 czerwca 2012

Kilometrowa strefa ochroni sponsorów w Londynie

Podczas igrzysk marketerzy wspierający imprezę skorzystają ze specjalnych praw.

Zagranica, 20 marca 2012

Ogilvy One będzie obsługiwać British Airways w sieci

Linie British Airways powierzyły swój budżet digitalowy konsorcjum agencji, gdzie podmiotem wiodącym jest Ogilvy One.

Zagranica, 13 stycznia 2011

M&C Saatchi przygotuje globalną kampanię VisitBritain

Budżet działań wynosi 100 mln funtów, ale przez pięć miesięcy agencja nie dostanie ani grosza.

Zagranica, 30 września 2010

Porozumienie linii lotniczych

British Airways podpisało z American Airlines i Iberią umowę wartą ok. 7 mld dol. rocznie.

Zagranica, 22 lipca 2010

HSBC stawia globalnie na golf

Telewizyjny magazyn o golfie to nowy pomysł marketingowców banku.

Zagranica, 15 kwietnia 2010

Aer Lingus z ekspertem lotniczym

Aer Lingus wybrała firmę TradeDoubler na swojego partnera w programie marketingu afiliacyjnego.

Zagranica, 12 kwietnia 2010

Po fuzji nadal dwie marki

Linie lotnicze British Airways i Iberia uzgodniły warunki połączenia. Obie ich marki pozostaną jednak na rynku.

Zagranica, 15 marca 2010

Tunezja kusi młode pary i rodziny

Tunezyjska Organizacja Turystyczna (Tunisian National Tourist Office) rozpoczyna paneuropejską kampanię reklamową pod hasłem "Śródziemnomorski klejnot" adresowaną do młodych par, które...

Kraj, 1 marca 2010

Saatchi & Saatchi Digital powiększa client service

Saatchi & Saatchi Digital (interaktywna część agencji Saatchi & Saatchi) powiększa dział obsługi klienta. Do zespołu dołączyli Rafał Łuszczyk na...

Zagranica, 16 lutego 2010

Richard Branson krytykuje wsparcie władz dla połączenia BA z American Airlines

Amerykański Departament Transportu wstępnie poparł połączenie sił dwóch linii lotniczych: British Airways i American Airlines. Według urzędników Departamentu połączenie tych...

Zagranica, 9 lutego 2010

Kerris Bright będzie szefową marketingu British Airways

Linie lotnicze British Airways po trwających ponad rok poszukiwaniach zatrudniły na stanowisko szefa globalnego marketingu Kerris Bright, która była chief...

Zagranica, 30 lipca 2009

British Airways rezygnuje z posiłków na krótszych trasach

Linie lotnicze British Airways podjęły decyzję o dalszych oszczędnościach i niewydawaniu posiłków podczas lotów na krótszych trasach. Przyjęty plan obniżenia...

Kraj, 14 lipca 2009

Paweł Merecz szefem kreacji w Mather/SoHo; Tomasz Zieliński opuszcza agencję

Na początku sierpnia br. Paweł Merecz obejmie stanowisko dyrektora kreatywnego agencji Mather Communications/SoHo Square. W reklamie pracuje od blisko 10...

Kraj, 22 maja 2009

Ryanair przeprasza LOT za reklamę porównawczą, przy okazji sprytnie się reklamuje

Irlandzka linia lotnicza Ryanair przegrała proces, jaki w 2007 r. wytoczyły jej Polskie Linie Lotnicze LOT za reklamy pt. "Rozbój...

Zagranica, 25 lutego 2009

British Airways szuka globalnego szefa marketingu

Brytyjskie linie lotnicze British Airways rozpoczęły poszukiwania kandydata na stanowisko globalnego dyrektora marketingu. Będzie to nowe stanowisko w strukturze firmy,...

Zagranica, 29 października 2008

James Young globalnym szefem komunikacji marketingowej Sony Ericsson

James Young został globalnym szefem komunikacji marketingowej producenta telefonów i akcesoriów komórkowych Sony Ericsson (SE). Zastąpił na tym stanowisku Jamesa...

Zagranica, 8 października 2008

Butterfield nowym group chief strategy officerem w Interbrand

Leslie Butterfield objął nową funkcję w międzynarodowych strukturach Interbrand. Jako group chief strategy officer będzie odpowiedzialny za rozwój produktów oraz...

Zagranica, 26 września 2008

British Airways stworzyło serwis społecznościowy

British Airways stworzyło serwis Metrowin.com, który jest połączeniem dwóch najlepiej rozwiniętych hubów - w Londynie i Nowym Jorku. British Airways...

Zagranica, 1 sierpnia 2008

IPG kupił udziały w agencji interaktywnej Huge

Interpublic Group (IPG) nabyło pakiet 51 proc. udziałów w amerykańskiej firmie Huge zajmującej się projektowaniem internetowym. Agencja zatrudnia 130 osób...

Zagranica, 30 lipca 2008

British Airways i Iberia rozmawiają o połączeniu

Linie lotnicze British Airways i Iberia prowadzą rozmowy na temat połączenia. Jeżeli do niego dojdzie, to marki obu firm mają...

Zagranica, 7 lipca 2008

BP sponsorem olimpiady w Londynie

Koncern paliwowy BP podpisał umowę na sponsorowanie igrzysk olimpijskich w Londynie w 2012 r. Dołączył tym samym do grona głównych...

Zagranica, 17 czerwca 2008

Sony wyprzedziło Apple w rankingu najbardziej innowacyjnych marek

Technologiczne brandy są na topie marek, które konsumenci uznają za najbardziej innowacyjne według badania Incite. Na drugim biegunie jako najbardziej...

Zagranica, 28 maja 2008

OgilvyOne rozpocznie globalną współpracę z British Airways

Sieć agencyjna OgilvyOne wygrała przetarg na obsługę linii lotniczych British Airways w zakresie marketingu bezpośredniego. Jego celem była konsolidacja działań,...

Zagranica, 11 kwietnia 2008

British Airways konsoliduje budżet interaktywny w Europie i Afryce

Linie lotnicze British Airways rozpoczęły przetarg na obsługę połączonego budżetu reklam w internecie na rynkach europejskim i afrykańskim. Do udziału...

Kraj, 10 marca 2008

British Airways reklamuje połączenia z Londynem

Linie lotnicze British Airways rozpoczęły kampanię reklamową promującą połączenia z Londynem. Działania reklamowe prowadzone są w Poznaniu i Warszawie. Kreację...

Zagranica, 26 lutego 2008

Universal McCann tworzy funkcję global communication planning directora

Hamish Kinniburgh objął stanowisko global communication planning directora w Universal McCann. Jest to nowe stanowisko w strukturach firmy. Kinniburgh pracuje...

Zagranica, 13 lutego 2008

British Airways skonsoliduje marketing bezpośredni i działania interaktywne

British Airways chce powierzyć globalne działania interaktywne i marketing bezpośredni jednej agencji. Firma zakończyła 20-letnią współpracę z agencjami Tullo Marshall...

Zagranica, 23 maja 2007

Marketerzy związani z lotnictwem tworzą projekt Flying Matters

Linie lotnicze, producenci samolotów i porty lotnicze tworzą sojusz mający zapobiec zmianom klimatu. Projekt o nazwie Flying Matters zrzesza m.in.:...

Zagranica, 18 maja 2007

Turner i Microsoft klientami Xtreme

Turner Broadcasting i Microsoft są klientami Xtreme, firmy zajmującej się monitoringiem mediów oraz reklamy online. Klientami Xtreme są już m.in.:...

Zagranica, 2 czerwca 2006

Udzielanie przez europejskie linie lotnicze informacji na temat pasażerów niezgodne z prawem

Europejski Trybunał Sprawiedliwości uznał, że przekazywanie przez europejskie linie lotnicze danych pasażerów do amerykańskiego biura imigracyjnego jest niezgodne z prawem....

Zagranica, 10 stycznia 2006

Simon Bolton będzie zarządzał spółką Enterprise IG należącą do holdingu WPP

Simon Bolton, który w ub.r. odszedł ze stanowiska chief executive agencji reklamowej J. Walter Thompson, będzie zarządzał spółką Enterprise IG...

Zagranica, 23 grudnia 2005

British Airways będą inwestowały w marketing mobilny

Linie lotnicze British Airways zamierzają zainwestować w marketing SMS-owy. W tym celu firma wybrała agencję Incentivated, która specjalizuje się w...

Zagranica, 24 listopada 2005

Toby Hoare, były prezes Bates Europe, ma rozpocząć pracę w JWT

Toby Hoare jest bliski objęcia stanowiska chief executive agencji reklamowej JWT London. Dotychczas pracami agencji kierował Simon Bolton. Ostatni rok...