M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "British American Tobacco (firma)"

Kraj, 23 września 2015

British American Tobacco kupuje największego w Polsce producenta e-papierosów

BAT kupuje 100 proc. udziałów Chic Group.

Kraj, 14 lipca 2015

Gabriela Bar odpowiada za CSR Providenta

Do nowej firmy przechodzi z British American Tobacco.

Kraj, 2 czerwca 2015

Łukasz Wójcik na czele powiększonego działu marketingu Mitsubishi Motors

- W związku z ambitnymi celami wzmacniamy nasze działania promocyjne - zapowiada prezes Yasuyuki Oyama.

Zagranica, 27 lutego 2015

BAT grozi pozwaniem brytyjskiego rządu

Brytyjski koncern tytoniowy British American Tobacco (producent m.in. marek Lucky Strike czy Dunhill) zagroził pozwaniem brytyjskiego rządu, jeśli ten wprowadzi tzw. plain packaging, czyli ujednolicenie opakowań papierosów - będą mogły zawierać jedynie informacje o szkodliwości palenia.

Kraj, 13 stycznia 2015

Monika Szot na stanowisku media partnership & content manager w Amplifi Polska

Przez ostatnie trzy lata pełniła funkcję strategic partnership managera w ZenithOptimedia.

Kraj, 11 lipca 2014

Nowe osoby i awanse w Ogilvy

Do grupy Ogilvy dołączyli: Magdalena Słomka i Tomasz Cichocki. Czworo obecnych pracowników otrzymało awanse.

Kraj, 28 czerwca 2013

Rebranding Lucky Strike

Marka z portfolio grupy British American Tobacco ma nową identyfikację wizualną.

Zagranica, 24 maja 2013

British American Tobacco wprowadzi e-papierosy

Gigant tytoniowy wejdzie w nowy segment.

Kraj, 7 marca 2013

Provident z nowym dyrektorem biura ds. PR

Szefem public relations został Roman Jamiołkowski, były rzecznik prasowy Fortum Power and Heat Polska.

Zagranica, 9 października 2012

Andrea Suarez szefem w IPG

Menedżerka objęła stanowisko president, world markets w firmie IPG Mediabrands.

Kraj, 21 września 2012

Ze 180heartbeats do Tribal DDB

Jakub Przeszłowski objął stanowisko art directora.

Kraj, 23 kwietnia 2012

BAT zmienia opakowania marki Nevada

Nowy layout ma podkreślić amerykański charakter marki.

Kraj, 20 lutego 2012

Paweł Królikowski nowym dyrektorem trade marketingu w Grupie Żywiec

Menedżer zastąpił Ewę Mendelewską, która rozstaje się z firmą.

Kraj, 21 października 2011

Jarosław Szczepański dyrektorem marketingu Goodyeara

Odpowiada za marketing marek firmy oponiarskiej w Polsce i na Ukrainie.

Kraj, 17 maja 2011

S&F Warszawa zwiększa zespół

Wzmocniony client service, design i new business.

Kraj, 8 marca 2011

Streetcom Polska na Litwie

Agencja rekrutuje uczestników panelu, którzy w przyszłości wezmą udział w kampaniach realizowanych przez Streetcom.

Kraj, 2 lutego 2011

West chce umocnić pozycję w segmencie niskich cen

Imperial Tobacco wprowadza innowację produktu, który teraz będzie sprzedawany w trzech wersjach.

Kraj, 29 października 2010

BAT broni pozycji w segmencie slim

Dwie marki papierosów łączy w jedną.

Kraj, 17 września 2010

Paweł Fogt w zespole Koledzy Strategia & Kreacja

Znany menedżer dołączył do agencji jako konsultant ds. client service i rozwoju biznesu.

Kraj, 14 września 2010

Jarosław Szczepański odchodzi z Europlant Phytopharm

Międzynarodowy dyrektor marketingu i sprzedaży firmy rezygnuje ze stanowiska.

Kraj, 10 września 2010

Grzegorz Skowron-Moszkowicz startuje z nową agencją

Były dyrektor sprzedaży Point Group i menedżer działu marketingu Bolsa uruchamia agencję marketingu zintegrowanego Transparencia.

Kraj, 3 września 2010

Z ZOG-a do Equinoksa

Szczepan Okła został account directorem w domu mediowym Equinox.

Kraj, 8 lipca 2010

Marcin Wiktorowicz dyrektorem korporacyjnym BAT Polska

Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Ruta, który rozstał się z firmą.

Kraj, 17 czerwca 2010

Z Kimberly-Clark do Reckitt Benckisera

Bernard Wyszyński został group key account managerem w Reckitt Benckiserze.

Kraj, 17 czerwca 2010

Paweł Królikowski z CEDC do Avonu

W nowej firmie objął stanowisko customer activation directora z kompetencjami w regionie.

Zagranica, 26 kwietnia 2010

Ogilvy Action pod rządami Steve'a Hardinga

Steve Harding awansował na globalnego CEO w Ogilvy Action.

Kraj, 17 marca 2010

Superslimy Route 66 mają poszerzyć target tej marki

Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...

Kraj, 5 marca 2010

Kropka Bordo rozbudowuje dział kreacji

Kropka Bordo rozbudowuje kreację. Do agencji dołączyło dwóch junior art directorów Katarzyna Wielgołaska i Maja Andrzejewska oraz junior copywriter Katarzyna...

Kraj, 12 lutego 2010

BAT wprowadza nowe opakowania Viceroy

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) wprowadza nowe opakowania papierosów Viceroy - drugiej marki pod względem sprzedaży ilościowej na rynku....

Kraj, 2 października 2009

Paulina Rutkowska dyrektorem obszaru komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku

Dyrektorem obszaru komunikacji i strategii marketingowej BRE Banku została Paulina Rutkowska. Jej dotychczasowe obowiązki rzecznika prasowego przejął Roman Jamiołkowski. Nowo...

Kraj, 9 września 2009

BAT wchodzi z marką Viceroy w segment super slims

British American Tobacco wprowadza na rynek papierosy Viceroy w wersji super slims. Dotychczas marka ta dostępna była w formacie king...

Kraj, 4 września 2009

Koledzy i Rossegger łączą się i tworzą grupę komunikacyjną

Agencja reklamowa Koledzy i agencja marketingu zintegrowanego Rossegger połączą się. Obie firmy zamierzają utworzyć Grupę Koledzy Rossegger, która ma świadczyć...

Kraj, 20 sierpnia 2009

Nowy strategy director w ArtGroup

Do zespołu agencji reklamowej ArtGroup dołączył Dawid Prymas, który objął stanowisko strategy directora. Jest to nowo utworzone stanowisko w strukturze...

Kraj, 23 lipca 2009

JTI Polska porządkuje portfolio; znika marka Salem

Firma tytoniowa Japan Tobacco International Polska porządkuje portfolio swoich marek papierosów. W ofercie firmy pozostaną brandy Camel (segment premium), Winston,...

Kraj, 28 kwietnia 2009

Piotr Malesa product group managerem brown spirits w Bolsie

Nowym product group managerem dla marek z kategorii brown spirits w firmie Bols Sp. z o.o. zostanie Piotr Malesa, ostatnio...

Kraj, 8 kwietnia 2009

Na rynku pojawiła się agencja eventowa Endorfina Events

Na polskim rynku zaczęła działać agencja eventowa Endorfina Events. Jej założycielami są Agnieszka Sołtysiak i Maciej Ledzion. Agencja specjalizuje się...

Kraj, 19 lutego 2009

BAT wprowadza nowy wariant papierosów Kent Nanotek

British American Tobacco wprowadziło na rynek nowy wariant papierosów Kent Nanotek. Do dostępnych dotychczas wariantów Kent Nanotek Black i Titanium...

Kraj, 12 lutego 2009

CEDC awansuje menedżerów w dziale marketingu

Paweł Królikowski, dotychczas product group manager w Central European Distribution Corporation (CEDC), awansował na dyrektora trade marketingu. W przejętym przez...

Przetargi, 10 grudnia 2008

Fastline Advertising zorganizuje konferencję IBM

Agencja reklamowa Fastline Advertising wygrała przetarg na organizację konferencji IBM, która odbędzie się w połowie grudnia br. To pierwsze zlecenie...

Kraj, 16 września 2008

Aude odświeża magazyn dla British American Tobacco

Wydawnictwo Aude zaprojektowało nowy layout magazynu "Le Cigaro" wydawanego dla British American Tobacco. "Le Cigaro" ukazuje się co dwa miesiące....

Kraj, 11 września 2008

She Creamy Mint - nowy wariant papierosów She w ofercie Philip Morris

Philip Morris Polska wprowadził na rynek nowy wariant papierosów pod marką She. Są to She Creamy Mint. Marka She to...

Kraj, 8 września 2008

Grzegorz Szczepański dyr. ds. korporacyjnych Grupy Żywiec

Grzegorz Szczepański został dyrektorem ds. korporacyjnych Grupy Żywiec. Dotychczas był członkiem zarządu Provident Polska, a w latach 2003-2006 dyrektorem departamentu...

Kraj, 3 września 2008

Krzysztof Rut dyrektorem ds. korporacyjnych w British American Tobacco

Krzysztof Rut został dyrektorem ds. korporacyjnych w British American Tobacco, będzie także pełnił funkcję członka zarządu. Od dłuższego czasu w...

Kraj, 4 marca 2008

BAT przejmuje konkurencyjny Scandinavian Tobacco

Koncern tytoniowy British American Tobacco za 4,1 mld dol. przejmie konkurencyjny koncern Scandinavian Tobacco. Kwotę 2,3 mld dol. zapłaci w...

Kraj, 14 grudnia 2007

Maja Kołodziejczyk brand managerem marki Bakalland

Maja Kołodziejczyk rozpoczęła pracę na stanowisku brand managera w firmie Bakalland SA. Będzie odpowiadać za działania marketingowe marki Bakalland, pod...

Kraj, 6 sierpnia 2007

180° Public Relations rozbudowuje zespół

Od sierpnia utworzono w strukturze 180° Public Relations (należącej do grupy Leo Burnett Warszawa) nowe stanowisko executive PR directora, które...

Kraj, 11 czerwca 2007

Monika Ozdarska w dziale kreacji Gruppy66 Ogilvy

Monika Ozdarska objęła stanowisko graphic designera w agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy. Z branżą reklamową jest związana od 1994 roku. Doświadczenie...

Kraj, 10 sierpnia 2006

Diana Lewandowska w agencji Polymus Integrated Communication

Diana Lewandowska objęła funkcję junior production managera w agencji reklamowej Polymus Integrated Communication. Odpowiada m.in. za koordynację pracy działu produkcji,...

Kraj, 14 lipca 2006

Direct Publishing Group wydaje magazyn na zlecenie Enion SA

Direct Publishing Group wydał magazyn dla firmy Enion SA zajmującej się dystrybucją energii elektrycznej na południu Polski. Magazyn "Biznes i...

Kraj, 13 lipca 2006

BAT wspiera markę Pall Mall promocją opartą na motywie lwa

Firma tytoniowa British American Tobacco (BAT) przygotowała akcję wspierającą markę papierosów Pall Mall. Od 11 lipca do 24 sierpnia br....