M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BroadMind (firma)"

Zagranica, 8 marca 2004

WPP uruchamia nowy podmiot zajmujący się sponsoringiem

Grupa reklamowa WPP uruchamia nowy podmiot, który będzie zajmował się konsultingiem i sponsoringiem związanym ze sportem i rozrywką. Wydzielona struktura...

Kraj, 20 lutego 2004

BroadMind rozwija ofertę usług z zakresu broadcast marketingu

BroadMind, oddział domu mediowego MindShare Polska, rozwija ofertę działań broadcastmarketingowych. "Broadcast marketing daje bardzo ciekawe rozwiązania marketingowe, które mogą mieć...

Kraj, 29 stycznia 2004

BroadMind podpisał umowy dotyczące reprezentowania sportowców

BroadMind, dział domu mediowego MindShare Polska (WPP Group) zajmujący się m.in. broadcast marketingiem i marketingiem sportowym, podpisał umowy dotyczące reprezentowania...

Kraj, 15 grudnia 2003

BroadMind rozwija ofertę i podpisuje umowy sponsorskie ze sportowcami

BroadMind, dział domu mediowego MindShare Polska zajmujący się m.in. marketingiem sportowym, podpisuje umowy sponsorskie z polskimi sportowcami. Dotychczas podpisano 6...

Kraj, 18 sierpnia 2003

MindShare Polska otwiera nowy dział - BroadMind

MindShare Polska poszerza swoją ofertę o nowy dział BroadMind, który będzie oferował klientom rozwiązania z dziedziny aktywnego sponsoringu i programingu...