M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Brodzik Joanna (ludzie)"

Kraj, 1 marca 2017

Plus rozpoczyna sprzedaż gazu

Sprzedaż w 1,2 tys. punktach Plusa i Cyfrowego Polsatu; wsparcie w ramach SmartDomu.

Kraj, 15 lutego 2017

Nowa odsłona SmartDomu

Pierwsza realizacja Scholz & Friends dla programu Plusa i Cyfrowego Polsatu.

Kraj, 4 stycznia 2017

Cyfrowy Polsat rusza z nowymi kampaniami

Operator reklamuje ofertę telewizyjną w obniżonej cenie i "wyprzedaż" w programie SmartDom.

Kraj, 22 grudnia 2016

SmartDom jak market - reklamuje wyprzedaż: -30 proc. na "wszystkie sprzęty"

Wspólny program Cyfrowego Polsatu i Plusa kusi obniżkami cen telefonów, RTV i AGD.

Kraj, 26 września 2016

Cyfrowy Polsat reklamuje ofertę sprzętu AGD w programie SmartDom

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak w kolejnej odsłonie reklam programu.

Kraj, 3 sierpnia 2016

Plus się reklamuje: "Nie przepłacaj u konkurencji!"

Operator komórkowy zachęca do przeniesienia numeru do swojej sieci.

Kraj, 24 marca 2016

Krzysztof Ibisz twarzą Cyfrowego Polsatu

Prezenter reklamuje ofertę "internetu domowego" LTE.

Kraj, 3 lutego 2016

Brodzik i Wilczak reklamują "najtańszy" abonament dla rodzin od Plusa

69,99 zł miesięcznie za trzy karty SIM. Kampanię przygotowały Grey i Vizeum.

Kraj, 13 lutego 2015

Siedem nowości w wiosennej ramówce TVN

Kanał stawia też na sprawdzone formaty rozrywkowe znane z poprzednich sezonów oraz seriale.

Kraj, 22 stycznia 2015

"Cenowy szok na nowy rok" w programie smartDOM

Kolejna odsłona oferty cenowej i kolejne reklamy autorstwa Grey. Tym razem bez Brodzik i Wilczaka.

Kraj, 1 grudnia 2014

Grey Group dla programu SmartDom [wideo]

Kampania opiera się na spotach reklamowych z udziałem aktorów Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.

Kraj, 21 listopada 2014

Nowe seriale w weekendowych pasmach wieczornych TVP1

Widzów przyciągnąć ma kontynuacja polskiego hitu i serial popularny w Niemczech.

Kraj, 18 listopada 2014

Plus i Cyfrowy Polsat promują SmartDOM na Gwiazdkę

Ofertę SmartDOM na Gwiazdkę wspiera kampania reklamowa z udziałem ambasadorów programu SmartDOM Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka.

Kraj, 14 listopada 2014

Grupa Polsat zdystansowała TVN pod względem oglądalności

Jej przychody reklamowe rosną w tym roku zdecydowanie szybciej niż rynek.

Kraj, 2 października 2014

SmartDom teraz także dla nowych klientów Plusa i Cyfrowego Polsatu

Do tej pory oferta zniżek za kolejne produkty w połączonej ofercie operatorów była dostępna tylko dla dotychczasowych klientów.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Wyniki Grupy Cyfrowego Polsatu w górę

Oferta SmartDOM przyciągnęła od lutego ponad 300 tys. klientów.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Joanna Brodzik i kotlety w kampanii smartDOM

Kreację przygotowała agencja Grey.

Kraj, 14 maja 2014

Plus, Cyfrowy Polsat i Plus Bank wprowadzają wspólne zniżki i program lojalnościowy

Kolejny etap integracji ofertowej firm z grupy Zygmunta Solorza-Żaka.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują PlusBank [wideo]

Rusza druga odsłona kampanii programu SmartDom.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Współpraca PlusBanku z Plusem i Cyfrowym Polsatem

Usługi PlusBanku będą oferowane w 1,2 tys. punktach sprzedaży obydwu operatorów.

Kraj, 3 marca 2014

Druga odsłona kampanii Plusa i Cyfrowego Polsatu [wideo]

"Oszczędzanie przez dodawanie" w nowej wersji.

Kraj, 14 lutego 2014

Brodzik i Wilczak reklamują wspólną ofertę Cyfrowego Polsatu i Plusa [wideo]

CP i Polkomtel zaprezentowały pierwszą wspólną ofertę produktową. Dojdą do tego usługi finansowe i energetyczne.

Kraj, 12 lutego 2014

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak będą reklamowali wspólną ofertę Plusa i Cyfrowego Polsatu

Autorem formatu jest agencja Grey Group.

Kraj, 3 lutego 2012

Pietrucha gwiazdą marki Olay

P&G angażuje kolejną aktorkę do promocji nowej linii kosmetyków Olay.

Artykuły weekendowe, 18 listopada 2011

Gwiazdy śpiewają dla "Vivy!" [WIDEO]

Wraz z tegoroczną edycją plebiscytu Viva! Najpiękniejsi nagrano specjalny teledysk promujący akcję charytatywną.

Artykuły weekendowe, 14 października 2011

Lisowie najbardziej rozpoznawalną parą show-biznesu

ARC zapytało Polaków o najsympatyczniejsze, najbardziej rozpoznawalne oraz najbardziej utalentowane pary show-biznesu.

Kraj, 2 września 2011

Autorskie programy Tomasza Kammela i Marzeny Rogalskiej w Radiu Złote Przeboje

Kammel poprowadzi na antenie stacji dwa własne programy.

Kraj, 30 marca 2011

Glinka zareklamuje farby Garnier

To już trzecia polska gwiazda promująca te produkty.

Kraj, 16 lutego 2011

Katarzyna Glinka twarzą Garniera?

Niewykluczone, że aktorka wystąpi w reklamach tej marki.

Kraj, 9 grudnia 2010

Olay podwaja udziały

Jak twierdzi P&G, po dwóch miesiącach działań reklamowych z udziałem Joanny Brodzik marka podwoiła swoje udziały u kluczowych klientów sprzedażowych.

Artykuły weekendowe, 8 października 2010

O Tequili, DDB i celebrytach

Monika Biedrzycka, CEO & managing director w Momentum Worldwide, komentuje miniony tydzień.

Kraj, 5 października 2010

Joanna Brodzik w reklamie Olay

Procter & Gamble (P&G) wprowadza do komunikacji marki znaną lokalną celebrytkę.

Kraj, 20 września 2010

Doda supermarką, Wałęsa - marką klasyczną

Y&R zbadał kondycję marek gwiazd medialnych w Polsce.

Kraj, 14 czerwca 2010

PepsiCo zmieniło strategię komunikacji dla Górskiej Natury

Budżet reklamowy rozciągnięty w czasie i obejmuje inne obszary.

Kraj, 7 czerwca 2010

TVP Polonia chce się unowocześnić

Letnia ramówka jest wstępem do większych zmian planowanych w stacji na jesień.

Kraj, 30 marca 2010

Kamis sponsorem programu kulinarnego w TVP1

Kamis, producent przypraw, jest głównym sponsorem nowego programu kulinarnego w TVP1. Program "Brodzik od kuchni" z udziałem aktorki Joanny Brodzik...

Kraj, 15 lutego 2010

Celebryci testują Suzuki

Suzuki Motor Poland we współpracy z Onet.pl realizuje niestandardowy projekt reklamowy - polscy celebryci będą testować kolejne modele Suzuki. Aby...

Kraj, 18 września 2009

Suzuki znów blisko Brodzik, teraz w "Domu nad rozlewiskiem"

Suzuki Motor Poland konsekwentnie inwestuje w działania z wykorzystaniem kontentu serialowego. Marka wystąpi jako sponsor użyczeniowy w nowym serialu TVP...

Kraj, 10 września 2009

TVP rozpoczyna kampanię promującą "Dom nad rozlewiskiem"

W najbliższy poniedziałek rusza kolejna odsłona jesiennej kampanii reklamowej TVP pod hasłem: "Najlepsze seriale w Telewizji Polskiej". Promocją objęta została...

Kraj, 10 września 2009

BR TVP nie obniża cen na październik

BR TVP otwiera wkrótce sprzedaż czasu reklamowego na październik. Planuje utrzymanie cen na poziomie ubiegłorocznym. W październiku na antenie TVP1...

Kraj, 17 lipca 2009

TVP1 pracuje nad pięcioma nowymi serialami, większość pokaże jesienią

Telewizja Polska rozpoczęła prace nad czterema nowymi produkcjami serialowymi, które docelowo pokazać ma TVP1. Będą to seriale: "Blondynka", "Przystań", "Siostrzyczki"...

Kraj, 16 kwietnia 2009

Joanna Brodzik wystąpi w kampanii Górskiej Natury

Startująca 17 kwietnia kampania reklamowa nowej wody mineralnej Górska Natura z portfolio Pepsi-Cola General Bottlers wykorzystuje wizerunek aktorki Joanny Brodzik....

Kraj, 10 kwietnia 2009

Brodzik zagra w "Domu nad rozlewiskiem", nowym serialu TVP

W październiku TVP pokaże pierwsze odcinki "Domu nad rozlewiskiem". Nad nową produkcją stacji pracuje Witold Adamek, operator i reżyser. Główną...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Suzuki Motor Poland angażuje się w sponsoring turnieju tenisowego

Suzuki Motor Poland zostało sponsorem tytularnym Suzuki Warsaw Masters (sponsorem głównym turnieju jest Bank Pekao SA). Jest to pokazowy turniej...

Kraj, 8 lutego 2008

Suzuki startuje z kampanią Swifta z Joanną Brodzik w roli głównej

Suzuki Motor Poland rozpoczyna 11 lutego br. wizerunkową kampanię Suzuki Swift. Wystąpi w niej aktorka Joanna Brodzik, ambasadorka marki (o...

Kraj, 6 lutego 2008

Joanna Brodzik ambasadorką Suzuki Swift

Joanna Brodzik została ambasadorką marki samochodów Suzuki Swift. Aktorka jest kolejną po Jagnie Marczułajtis i Przemysławie Salecie znaną postacią wspierającą...

Kraj, 23 marca 2007

Bauer domaga się od G+J Polska zaprzestania wykorzystywania nazwy Kobieta Roku

Wydawnictwo Bauer domaga się zaprzestania wykorzystywania tytułu Kobieta Roku przez G+J Polska. Przedwczoraj G+J rozstrzygnął plebiscyt na Kobietę Roku Glamoura,...

Kraj, 16 marca 2007

"Pani" przygotowuje się do jubileuszu z okazji wydania 200. numeru

Miesięcznik "Pani" (Wydawnictwo Bauer) przygotowuje wydanie jubileuszowe z okazji ukazania się 200. numeru. Będzie to wydanie majowe. Bohaterką okładki zostanie...

Kraj, 14 lutego 2007

Agnieszka Dygant nową twarzą marki Garnier

Aktorka Agnieszka Dygant będzie nową twarzą kosmetyków marki Garnier należącej do L'Oreal Polska. Jej wizerunek będzie wykorzystywany tylko do promocji...

Kraj, 7 listopada 2006

Agencja In & Out prowadzi impresariat Joanny Brodzik

Agencja In & Out podpisała umowę z aktorką Joanną Brodzik (znaną m.in. z serialu "Magda M." w TVN) - będzie...