M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Browar Belgia (firma)"

Kraj, 26 lutego 2013

Wojak opowiada o uczciwości

Jakości w produkcji warzenia tego piwa pilnuje orzeł - nowy symbol marki.

Kraj, 8 listopada 2011

KP zleciła testy piwa Wojak agencji Streetcom

Inwestycja w markę jest elementem rozwoju segmentu piw ekonomicznych w portfolio marketera.

Przetargi, 2 listopada 2011

Wojak wybiera agencję do produkcji spotu

Kompania Piwowarska prowadzi przegląd w związku z planami kampanii TV.

Kraj, 17 maja 2010

Redd's w nowej odsłonie

Producent rusza z nową kampanią reklamową marki piwa dla kobiet.

Kraj, 6 maja 2010

Karmi powraca do telewizji

Po dłuższej przerwie marka Carlsberga pojawi się w telewizji.

Kraj, 15 marca 2010

Kompania Piwowarska rezygnuje z marki Frater

Kompania Piwowarska nie będzie już produkować ani sprzedawać piwa marki Frater. KP przejęła ją razem z innymi markami Browaru Belgia...

Kraj, 22 października 2009

Wojak w bokserskiej odsłonie

Kompania Piwowarska rozpoczyna nową kampanię wizerunkową piwa Wojak. "W życiu jak w boksie - jeśli chcesz coś wygrać, musisz o...

Przetargi, 17 września 2009

Kompania Piwowarska szuka agencji dla marki Gingers

Kompania Piwowarska prowadzi przetarg na platformę komunikacyjną dla marki Gingers. Według naszych informacji startują w nim agencje: Eskadra, Orangeblue, Peppermint...

Kraj, 26 sierpnia 2009

Kompania Piwowarska rozważa wprowadzenie Wojaka w butelkach PET

Kompania Piwowarska rozważa wprowadzenie piwa Wojak w plastikowych butelkach PET - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marketer jednak nie potwierdza tych informacji....

Przetargi, 21 maja 2009

GPD wygrała przetarg na BTL marki Wojak

Agencja reklamowa GPD Advertising wygrała przetarg na obsługę BTL marki Wojak (Kompania Piwowarska). Brały w nim udział cztery agencje, ale...

Kraj, 4 maja 2009

Marka Wojak zaangażuje się w boks

Marka Wojak z portfolio Kompanii Piwowarskiej będzie przez pięć lat wspierać polskich bokserów. Program nazywa się "Boksuj o szansę". Bliższe...

Kraj, 27 lutego 2009

Royal Unibrew stawia na Łomżę i redukuje zatrudnienie; KP także zwalnia

Royal Unibrew Polska planuje w tym roku wydanie na reklamy sumy zbliżonej do tej, którą zainwestował w 2008 r. W...

Kraj, 25 lutego 2009

Kompania Piwowarska nie zamierza ciąć wydatków na reklamę - mimo kryzysu liczy na wzrost sprzedaży

Kompania Piwowarska, największy producent piwa w kraju i największy reklamodawca w branży piwowarskiej, nie zamierza ograniczać tegorocznych wydatków na reklamę....

Kraj, 19 lutego 2009

Grupa Żywiec spodziewa się spadku sprzedaży i nie wyklucza zmniejszenia nakładów na reklamę

- Spodziewamy się, że w tym roku sprzedaż piwa w Polsce spadnie. O ile - tego nikt dziś nie jest...

Kraj, 25 lipca 2008

KP inwestuje 250 mln zł w rozwój browaru w Poznaniu

Kompania Piwowarska (KP) inwestuje 250 mln zł w rozwój browaru w Poznaniu. Inwestycje mają zwiększyć moce produkcyjne zakładu o 34...

Kraj, 7 lipca 2008

Kompania Piwowarska startuje z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej Gingersa

Kompania Piwowarska rusza z drugą odsłoną kampanii wizerunkowej piwa Gingers. Za strategię i kreację działań odpowiada agencja PZL. Media zaplanował...

Kraj, 19 maja 2008

KP rusza z nową komunikacją marki Gingers autorstwa PZL

Kompania Piwowarska, która w sierpniu przejęła Browar Belgia, a wraz z nim portfolio jego marek, w tym markę Gingers, zdecydowała,...

Kraj, 28 kwietnia 2008

PZL bez przetargu rozpoczął obsługę marki piwa Wojak

Agencja reklamowa PZL rozpoczęła obsługę budżetu kreatywnego marki piwa Wojak z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Wiadomo, że przekazanie projektu odbyło się...

Kraj, 28 marca 2008

Pięciomiesięczna kampania będzie wspierać relaunch marki Cooler

Royal Unibrew Polska ponownie wprowadza na rynek piwa smakowe marki Cooler (wstępnie o tych planach informowaliśmy w DS "MMP" 13...

Kraj, 12 lutego 2008

Browar Głubczyce będzie produkował piwo pszeniczne

Browar Głubczyce będzie produkował piwo pszeniczne. Bliższe szczegóły tego projektu nie są znane, wiadomo jedynie, że próbna partia ma trafić...

Kraj, 7 stycznia 2008

Zielone światło UOKiK na przejęcie Browaru Belgia przez Kompanię Piwowarską

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wyraził zgodę na transakcję zakupu przez Kompanię Piwowarską (KP) 99,96 proc. udziałów Browaru Belgia...

Kraj, 21 grudnia 2007

Michał Dominik, były dyr. gen. Browaru Belgia, kieruje Sephorą

Michał Dominik jest nowym dyrektorem zarządzającym sieci perfumerii Sephora. Zastąpił na tym stanowisku Janusza Pietruszkę, który po trzech latach zarządzania...

Kraj, 6 grudnia 2007

Carlsberg Polska testuje piwo Okocim Pszeniczne

Carslsberg Polska testuje piwo Okocim Pszeniczne. Według naszych informacji partia tego produktu pojawiła się w sieciach Auchan i Real. Piwo...

Kraj, 9 listopada 2007

Agnieszka Stelmaszczyk odchodzi z Brokera FM do Accenture Marketing

Agnieszka Stelmaszczyk, dyr. zarządzający kontaktami handlowymi, odchodzi z Brokera FM. Pracowała tam od 1 sierpnia 2005 r. Nie ujawnia swoich...

Kraj, 3 września 2007

Gingers najprawdopodobniej uzupełni portfolio Kompanii Piwowarskiej

Marka piwa Gingers z przejętego Browaru Belgia najprawdopodobniej uzupełni portfolio Kompanii Piwowarskiej (KP) - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Kupienie Browaru Belgia...

Kraj, 20 sierpnia 2007

Browar Belgia wprowadza markę Frater do segmentu premium

Browar Belgia wprowadza na rynek dwie nowe odmiany piwa Frater - Pszeniczny i Podwójny. Są one lokowane w segmencie premium...

Kraj, 6 sierpnia 2007

Kompania Piwowarska za 65 mln euro kupuje Browar Belgia i jego marki: Gingers, Frater, Wojak i Lemon's

Kompania Piwowarska, należąca do SABMiller, lider na polskim rynku piwa, za 65 mln euro kupuje od belgijskiej Palm Breweries czwarty...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Piotr Chmielecki odpowiada za marketing Jacka Danielsa

Piotr Chmielecki został brand managerem w firmie Brown Forman Polska zajmującej się produkcją, dystrybucją i sprzedażą napojów alkoholowych. Zajmie się...

Przetargi, 3 sierpnia 2007

Twenty Four Seven PR zajmie się obsługą piwa Frater

Browar Belgia rozstrzygnął przetarg na realizację kampanii public relations wspierającej wprowadzenie nowych wariantów piwa Frater. Zwycięzcą została agencja Twenty Four...

Kraj, 19 czerwca 2007

Monika Mielczarczyk client service directorem w DFF

Monika Mielczarczyk awansowała na stanowisko dyrektora działu obsługi klienta w agencji reklamowej DougFaberFamily (DFF). Będzie nadzorowała pracę ośmioosobowego zespołu oraz...

Kraj, 15 czerwca 2007

Sprostowanie: Michał Dominik zastąpił w Browarze Belgia Aleksandra Chmielewskiego

We wczorajszym DS "MMP" podaliśmy, że Michał Dominik, nowy dyrektor generalny w Browarze Belgia, zastąpił na stanowisku Philippe'a Van Steene'a....

Kraj, 14 czerwca 2007

Browar Belgia reklamuje Gingers Lime

Browar Belgia rozpoczął telewizyjną kampanię reklamową promującą nowy wariant piwa Gingers Lime (o smaku limonki). - Kampania skierowana jest przede...

Kraj, 14 czerwca 2007

Michał Dominik dyrektorem generalnym w Browarze Belgia

Michał Dominik został nowym dyrektorem generalnym Browaru Belgia. Z wykształcenia jest magistrem inżynierem chemii, a większość swojego życia zawodowego spędził,...

Kraj, 8 grudnia 2006

Philippe Van Steene dyrektorem marketingu Browaru Belgia

Philippe Van Steene objął stanowisko dyrektora marketingu Browaru Belgia. Zastąpił Dirka Aartsa, który prowadzi obecnie agencję Twenty Four Seven PR....

Kraj, 11 września 2006

Marka Wojak realizuje pierwszą promocję z gotówką w puszkach

Marka piwa Wojak (Browar Belgia) realizuje promocję z gotówką w puszkach. Jest to prawdopodobnie pierwsza taka akcja na naszym rynku...

Kraj, 9 sierpnia 2006

Agencja S4 przygotowała konkurs promocyjny dla Browaru Belgia

Agencja S4 w ramach długoterminowej umowy na obsługę reklamową z Browarem Belgia przygotowała dla marki Gingers konkurs promocyjny. S4 odpowiedzialna...

Kraj, 18 lipca 2006

Ana Wyganowska dołączyła do działu obsługi klienta grupy Koledzy

Grupa kreatywna Koledzy powiększyła zespół obsługi klienta. Na stanowisku accounta została zatrudniona Ana Wyganowska. Wcześniej nie była związana z branżą...

Kraj, 7 lipca 2006

Browar Belgia planuje promocję konsumencką dla marki Gingers

Browar Belgia zaplanował na 1 sierpnia 2006 r. konkurs dla konsumentów piwa marki Gingers. Przez miesiąc codziennie będzie można wygrać...

Kraj, 7 lutego 2006

Awanse pracowników client service w agencji S4

Tomasz Nalewajk, zatrudniony w agencji S4 na stanowisku account executive, awansował na senior account executive. Do S4 trafił w lipcu...

Kraj, 31 stycznia 2006

Browar Belgia wprowadza piwo Frater 7.6; planuje działania reklamowe

Browar Belgia wprowadza na rynek piwo górnej fermentacji - Frater 7.6. Jego recepturę stworzono we współpracy z ekspertami reprezentującymi opactwo...

Kraj, 29 listopada 2005

Browary Lubelskie "Perła" debiutują w segmencie smakowych piw dla kobiet

Browary Lubelskie "Perła" wprowadziły na rynek nową markę piwa dla kobiet Carmell. Jest to pierwsza marka firmy kierowana właśnie do...

Kraj, 19 października 2005

Browar Belgia startuje z kampanią reklamową piwa Grunengold

Kilka tygodni po podpisaniu umowy sponsorskiej z klubem piłkarskim Kolporter Korona Kielce Browar Belgia rozpoczyna działania marketingowe związane z promocją...

Kraj, 16 sierpnia 2005

Inverse przygotowuje projekt strategiczny dla Browaru Belgia

Firma doradztwa strategicznego Inverse działająca w ramach TBWA Communication Group rozpoczyna realizację kolejnego projektu strategicznego dla Browaru Belgia. Projekt związany...

Kraj, 12 sierpnia 2005

Browar Belgia został nowym właścicielem piwa Grünengold

Browar Belgia jest nowym właścicielem piw Grünengold, Kronengold i Kronengold Mocne należących wcześniej do Beta Consulting. Kielecka firma planuje odświeżenie...

Kraj, 12 lipca 2005

Adam Jankowski pełni obowiązki managing directora Tequila/Digital

Adam Jankowski pełni obowiązki managing directora w Tequila/Digital, interaktywnej strukturze działającej w ramach TBWA Communication Group. Przejął je po odejściu...

Kraj, 9 czerwca 2005

Producenci piwa przyjęli Kodeks Reklamowy Browarów Polskich

Przedstawiciele przemysłu browarniczego podpisali Kodeks Reklamowy Browarów Polskich zawierający standardy oraz procedurę autokontroli działań marketingowych polskiej branży piwnej. - Podpisanie...

Kraj, 24 marca 2005

Gingers rusza z nową kampanią reklamową "Grzeczne dziewczynki"

Dzisiaj rusza nowa kampania telewizyjna smakowego piwa Gingers produkowanego przez Browar Belgia. Cztery różne wersje 15-sekundowych spotów będą pokazywane w...

Kraj, 23 lutego 2005

Grupa Żywiec wprowadzi do sprzedaży nową markę piwa - Freeq

Grupa Żywiec SA wprowadzi do sprzedaży nową markę piwa smakowego Freeq. Produkt ma smak wiśniowo-malinowy i jest skierowane do młodych...

Kraj, 29 grudnia 2004

Planete zapowiada rozwijanie oferty reklamowej i rozbudowuje stronę internetową

Kanał tematyczny Planete, który od września 2004 r. obsługiwany jest przez spółkę Canal Plus Cyfrowy, zapowiada rozwijanie oferty reklamowej. Związane...

Kraj, 27 grudnia 2004

Browar Belgia wprowadza na rynek nowe piwa

Browar Belgia wprowadza na rynek dwa nowe warianty piw: Gingers Cinnamon oraz Wojak w nowej zielonej butelce. Oba piwa wzbogacają...