M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Brown-Forman Polska (firma)"

Kraj, 3 grudnia 2015

Alexander Gorelin dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska

Katarzyna Obuchowicz zajmie się teraz komunikacją korporacyjną i CSR.

Kraj, 8 lipca 2015

Filip Popławski dyrektorem sprzedaży Brown-Forman Polska

Będzie odpowiadał za całość działań sprzedażowych firmy.

Kraj, 10 grudnia 2014

Nowa platforma komunikacyjna marki Finlandia

Nagrodą jest wycieczka za koło podbiegunowe. Za projekt odpowiada Tribal DDB.

Kraj, 4 listopada 2014

Finlandia Vodka organizuje imprezowy konkurs

Nagrodą główną jest wyjazd z przyjaciółmi do Finlandii.

Kraj, 10 października 2013

Finlandia wprowadza alkohol w butelce z czujnikiem

Nowe opakowanie ma podpowiadać konsumentowi, kiedy wódka gotowa jest do spożycia.

Kraj, 5 grudnia 2012

Focus Advantage z nagrodą

Agencja została nagrodzona za najlepsze materiały POS.

Kraj, 21 listopada 2012

Focus Advantage zatrudnia trzy nowe osoby

Zaharan, Nakonieczny i Sarna zasilili działy strategii, designu oraz obsługi klienta agencji Focus Advantage.

Kraj, 9 listopada 2012

Focus Advantage poszerza kompetencje Design

Nowo utworzony dział ma mieć wpływ na całe spektrum usług agencji.

Kraj, 15 października 2012

Finlandia w wersji Platynowej

Polska jest pierwszym rynkiem, na którym Brown-Forman wprowadza Finlandię Platinum do sklepów.

Kraj, 2 lipca 2012

Focus Advantage zaangażowany w relaunch Maximusa

Agencja przygotowała adaptację kampanii.

Przetargi, 7 marca 2012

Wieden + Kennedy wygrywa przetarg Maximusa

Marka z portfolio Brown-Forman będzie miała nową kampanię.

Kraj, 15 lutego 2012

Brown-Forman szuka agencji dla Maximusa

Marka wódki ma poszerzyć dystrybucję poza Polskę i otrzymać wsparcie.

Kraj, 2 grudnia 2011

Małgorzata Infeld poprowadzi Finlandię

Była marketerka Pernod Ricard ma zarządzać kluczową marką premium - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Kraj, 28 listopada 2011

Absolut szuka wizji związanej z kształtem butelki

Marka ogłosiła kolejny konkurs w ramach platformy komunikacyjnej Projekt Pokolenie.

Kraj, 15 listopada 2011

Maximus Vodka może otrzymać wsparcie

Po niedawnym przejęciu marki przez Brown-Forman firma rozważa nowe scenariusze.

Kraj, 14 listopada 2011

Smirnoff Black chce być numerem dwa

Zaostrza się rywalizacja o wysokomarżowy segment wódek premium imports.

Kraj, 19 października 2011

Brown-Forman szuka menedżera Finlandii

Firma alkoholowa rekrutuje osobę, która będzie zarządzać kluczową marką.

Kraj, 17 października 2011

Bibianna Konieczna globalnym chief of staff Brown-Forman

Najbardziej spektakularny awans polskiego menedżera z branży alkoholowej.

Kraj, 12 września 2011

Stock debiutuje na rynku whisky

Marketer debiutuje z marką przygotowaną specjalnie na rynek polski.

Przetargi, 9 czerwca 2011

Focus Advantage wygrywa międzynarodowy konkurs

Agencja zrealizuje kampanię Finlandia Vodka w Polsce i Rosji.

Kraj, 9 czerwca 2011

Jeep Wrangler Sport od Jacka Daniel’sa

Dystrybutor amerykańskiej whisky przygotował promocję konsumencką, w której nagrodą główną jest samochód Jeep Wrangler Sport.

Kraj, 1 czerwca 2011

Focus Media Group przekształca się w holding

W skład grupy wejdą trzy agencje.

Kraj, 10 lutego 2011

"Malemen" z nowym PR managerem

Dominika Michalska zajmie się projektami public relations magazynu "Malemen".

Kraj, 21 października 2010

Anna Mucha w projekcie dla wódki Smirnoff

Projekt "The Night is in Your Hands" ma sprawić, że Smirnoff Black z marki kupowanej w prezencie stanie się wódką na sobotnią imprezę.

Kraj, 13 października 2010

Absolut inwestuje w marketing i goni Finlandię

Akcja "Projekt pokolenie" to element długofalowej kampanii marketingowej marki Absolut, która ma przywrócić jej nadszarpniętą pozycję rynkową.

Kraj, 30 września 2010

Absolut realizuje "Projekt Pokolenie"

Wyborowa SA prowadzi kampanię promującą nową platformę komunikacyjną marki Absolut "Jest wiele powodów". To pierwszy tak duży projekt po przejęciu marki przez Pernod Ricard od V&S.

Przetargi, 30 czerwca 2009

Tippingpoint wygrywa przetarg na obsługę Absoluta

Agencja reklamowa Tippingpoint wygrała przetarg na obsługę marki Absolut Vodka. Na short-liście przetargu znajdowała się także agencja IQ Marketing, która...

Kraj, 21 maja 2009

Publishing and Design Group przygotował custom publishing dla Finlandii

Publishing and Design Group dla Brown-Forman Polska, producenta m.in. wódki Finlandia, przygotował magazyn pt. "Pure" poświęcony tej marce. Magazyn będzie...

Kraj, 16 czerwca 2008

Jury przyznało 10 statuetek i 26 wyróżnień w III edycji Golden Arrow

Jury przyznało 10 statuetek i 26 wyróżnień w III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow. Najwięcej nagród przyznano w kategoriach...

Kraj, 12 czerwca 2008

114 zgłoszeń do konkursu Golden Arrow 2008

Do III edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przystąpiło 47 firm, które nadesłały łącznie 114 prac. Najwięcej, bo aż 21...

Kraj, 21 kwietnia 2008

Dzięki polskiemu rynkowi Finlandia najszybciej rosnącą marką wódki na świecie

Dzięki polskiemu rynkowi Finlandia jest najszybciej rosnącą marką wódki na świecie. Ranking największych brandów alkoholowych za ub.r. przedstawił branżowy magazyn...

Kraj, 11 kwietnia 2008

Sobieski chce, aby wódka Danzka stała się kluczową marką kategorii top premium

Firma Sobieski należąca do francuskiej Grupy Belvedere, która w połowie 2006 r. przejęła od szwedzkiej grupy Vin & Sprit duńską...

Przetargi, 12 marca 2008

Focus Media Group wygrywa przetarg marki Finlandia Vodka

Agencja reklamowa Focus Media Group wygrała przetarg na obsługę marki Finlandia Vodka należącej do portfolio Brown-Forman Polska. Przetarg dotyczył kreacji...

Kraj, 29 stycznia 2008

Ambra wchodzi na rynek wódki z marką Russian Standard

Ambra SA, która do tej pory zajmowała się produkcją, importem i dystrybucją win, wchodzi na rynek wódki. Z firmą Russian...

Przetargi, 15 stycznia 2008

DougFaberFamily wycofuje się z przetargu Brown Forman na obsługę Finlandii

Agencja reklamowa DougFaberFamily (DFF) zdecydowała o wycofaniu się z przetargu, jaki firma Brown Forman Polska prowadzi na obsługę marki Finlandia...

Przetargi, 8 listopada 2007

Brown Forman prowadzi przetrag na obsługę marki Finlandia

Brown Forman Polska prowadzi przetarg na obsługę marki Finlandia Vodka. Bierze w nim udział sześć agencji, których nazw nie podano....

Kraj, 17 września 2007

Saatchi & Saatchi przygotowało projekt shoppermarketingowy dla Finlandia Vodka

Saatchi & Saatchi realizuje akcję shoppermarketingową dla Finlandia Vodka (Brown-Forman Polska). Projekt wykorzystuje platformę komunikacyjną Midnight Sun - święta związanego...

Kraj, 3 sierpnia 2007

Piotr Chmielecki odpowiada za marketing Jacka Danielsa

Piotr Chmielecki został brand managerem w firmie Brown Forman Polska zajmującej się produkcją, dystrybucją i sprzedażą napojów alkoholowych. Zajmie się...

Przetargi, 31 maja 2007

Peppermint zrealizuje event Finlandia Midnight Sun

Firma Brown-Forman Polska rozstrzygnęła przetarg dotyczący organizacji czwartej edycji eventu Finlandia Midnight Sun. Tegoroczne wydarzenie promujące markę Finlandia przygotuje agencja...

Kraj, 4 kwietnia 2007

V&S wprowadzi Absolut Apeach, wycofuje z rynku smaki Pepper i Mandarin

Firma V&S Luksusowa Zielona Góra wprowadzi nowy brzoskwiniowy smak wódki Absolut o nazwie Apeach. Pod koniec kwietnia produkt otrzyma wsparcie...

Kraj, 20 marca 2007

Saatchi & Saatchi przygotowała 3. edycję akcji "Fiński dla początkujących" dla Finlandia Vodka

Agencja Saatchi & Saatchi przygotowała 3. edycję akcji promocyjnej wódki Finlandia pt. "Fiński dla początkujących". Zrealizowana dla firmy Brown-Forman Polska...

Kraj, 12 marca 2007

Jack Daniel's odmładza swój wizerunek

Marka Jack Daniel's z portfolio Brown Forman Polska odmładza swój wizerunek. Jest to globalna strategia brandu, która będzie miała swoje...

Kraj, 11 kwietnia 2006

Brown-Forman wyemituje spot reklamujący wódkę Finlandia

Brown-Forman Polska promuje Finlandia Vodka jako najczystszą wódkę na świecie. Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała dla marketera strategię i...

Kraj, 17 listopada 2005

Absolut promuje smaki w dużej kampanii BTL "Find Your Flavour"

V&S Luksusowa Zielona Góra rozpoczęła dużą akcję promocyjną "Find Your Flavour" dla marki Absolut Vodka. Celem kampanii jest budowanie wizerunku...

Kraj, 2 listopada 2005

Ballantine's przejdzie do Wyborowej, Brown-Forman stawia na Jacka Daniel'sa

Marka whisky Ballantine's będzie od 1 stycznia 2006 r. dystrybuowana przez firmę Wyborowa SA należącą do koncernu Pernod Ricard. Dotychczas...

Kraj, 27 października 2005

Polska największym rynkiem zbytu Finlandia Vodka

Polska jest już największym rynkiem zbytu Finlandia Vodka - marki z portfolio Brown-Forman Polska. Dotychczas nasz rynek był wiceliderem sprzedaży...

Kraj, 13 lipca 2005

Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska, Jack Daniel's otrzyma mocniejsze wsparcie

Największy dystrybutor alkoholi importowanych premium Finlandia Polska zmienia się w Brown-Forman Polska. Firma ma ponad 50 proc. rynku alkoholi importowanych....