M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bud Light (marka)"

Zagranica, 6 lipca 2015

Wieden & Kennedy wygrywa globalny budżet Bud Light i Corony

Niespełna dwa tygodnie po rozstaniu z Heinekenem agencja zdobywa budżet dwóch marek z portfolio Anheuser-Busch InBev.

Zagranica, 21 listopada 2014

Anheuser-Busch InBev zwolni setki pracowników w USA

Największy światowy producent piwa Anheuser-Busch InBev zwolni w St. Zjednoczonych setki pracowników m.in. z działów marketingu, sprzedaży i procurementu. W pierwszych dziewięciu miesiącach br. zysk producenta przed opodatkowaniem spadł o 2,1 proc.

Zagranica, 30 lipca 2013

Leo Burnett wygrywa obsługę Coors Light

Po tym jak firma zerwała umowę z BBDO, promocją Coors Light zajmie się agencja Leo Burnett.

Zagranica, 5 lipca 2013

BBDO w Kanadzie traci budżet Coors Light

Marketer kończy współpracę z agencją z powodu konfliktu interesów.

Zagranica, 6 listopada 2012

Anheuser-Busch InBev wybiera agencję dla swoich marek

Marki Budweiser, Bud Light i Stella Artois będą obsługiwane przez digitalową agencję AKQA w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 10 stycznia 2012

Reebok godzi się ze swoją starą agencją

Autorem najnowszej kampanii dla tej marki jest agencja McGarry Bowen, rozstanie z DDB.

Zagranica, 14 października 2011

Koniec 30-letniej współpracy DDB i Bud Light

Marka Bud Light w USA szuka nowej agencji reklamowej.

Zagranica, 8 kwietnia 2010

Wielka fuzja budżetów mediowych

PepsiCo i AB InBev łączą budżety mediowe w USA.

Zagranica, 12 lutego 2009

Bob Lachky, chief creative officer marki Budweiser, odchodzi

Bob Lachky, chief creative officer w browarze Anheuser-Busch, autor większości reklam marki Budweiser, odchodzi z koncernu z końcem tego miesiąca....

Zagranica, 25 sierpnia 2008

Jessica Simpson będzie promowała "zdrowe" piwo Stampede Light Plus

Amerykańska supermodelka Jessica Simpson będzie promowała nową marką piwa Stampede Light Plus, którą producent zamierza kreować jako markę "prozdrowotną" (ponieważ...

Zagranica, 28 marca 2007

Marka piwa prawdopodobnie będzie wspierać igrzyska olimpijskie w Londynie

The London Organising Committee of the Olympic and Paraolympic Games (LOCOG) zapowiedział, że wybrał już kategorie marketerów, które będą zabiegać...

Zagranica, 27 stycznia 2005

Anheuser-Busch rezygnuje z kontrowersyjnego spotu piwa Bud Light

Firma Anheuser-Busch rezygnuje z kontrowersyjnego spotu piwa Bud Light, który został przygotowany przy okazji rozgrywek Super Bowl. Spot w sposób...

Zagranica, 26 listopada 2004

Budweiser wznawia reklamową walkę z Millerem

Anheuser-Busch wbrew wcześnejszym zapowiedziom wznowił walkę na reklamy z Miller Brewing Co. W telewizji ABC pokazał spoty nawiązujące do wcześniejszych...

Zagranica, 7 września 2004

Wizerunek Busha kojarzy się z Dunkin Donuts, a Kerry'ego z marką Starbucks

Wizerunek prezydenta Stanów Zjednoczonych George'a W. Busha kojarzy się z marką sieci sprzedaży pączków i ciastek Dunkin Donuts, a kandydata...

Kraj, 20 maja 2004

DDB Warszawa na short-liście Clio Awards, DDB Chicago Agencją Roku

Agencja reklamowa DDB Warszawa jako jedyna agencja z Polski znalazła się na short-liście konkursu reklamowego Clio Awards 2004 organizowanego w...