M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Bud (marka)"

Kraj, 7 lipca 2011

Paweł Patkowski oficjalnie w TP SA

Po ponad pół roku wakatu Grupa TP ma nowego dyrektora marki, mediów i komunikacji.

Kraj, 28 stycznia 2011

Paweł Patkowski będzie odpowiadał za komunikację i media w TP SA

Paweł Patkowski będzie nowym dyrektorem departamentu marki, mediów i komunikacji Grupy TP.

Zagranica, 22 maja 2006

Budweiser w ostatniej chwili zakończył konflikt z browarem Bitberger

Firma Budweiser, która jest oficjalnym partnerem reklamowym zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej, zakończyła spór z niemieckim browarem Bitberger...

Kraj, 24 kwietnia 2006

Adriana Kajca brand managerem marki Peroni w KP SA

Adriana Kajca, dotychczas regionalny trade marketing manager w Kompanii Piwowarskiej SA, objęła stanowisko brand managera piwa marki Peroni Nastro Azzurro,...

Kraj, 16 września 2005

KP SA rozpoczęła telewizyjną kampanię marki Pilsner Urquell

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła telewizyjną kampanię reklamową marki Pilsner Urquell. - Celem kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku marki oraz rozszerzenie...

Zagranica, 5 maja 2005

Anheuser-Busch szuka nowych koncepcji kreatywnych dla piwa Bud Select

Browar Anheuser-Busch Inc. poszukuje nowych idei kreatywnych dla marki piwa Bud. W szczególności chodzi o pomysły dla niedawno wprowadzonej na...

Kraj, 26 stycznia 2005

Grupa Żywiec planuje kampanię telewizyjną marki Bud

Grupa Żywiec, która wprowadziła właśnie do dystrybucji amerykańską markę Bud, planuje w najbliższym czasie kampanię telewizyjną. Wiadomo, że będzie to...

Kraj, 24 stycznia 2005

Grupa Żywiec będzie dystrybutorem amerykańskiego piwa Bud

Grupa Żywiec SA została dystrybutorem amerykańskiego piwa marki Bud, należącego do koncernu Anheuser-Busch. Szczegóły dotyczące umowy pomiędzy Grupą Żywiec SA...

Zagranica, 1 września 2003

Czeski Budvar wprowadza mocną wersję piwa Bud do Wielkiej Brytanii

Czeski browar Budvar zdecydował się na wprowadzenie na rynek brytyjski mocnej wersji piwa Bud (zaw. alk. 7,6 proc.). Jest to...

Zagranica, 9 listopada 2001

Rozstrzygnięcia konkursu London International Advertising Awards

Rozstrzygnięty został konkurs reklamowy London International Advertising Awards. Napłynęło do niego ponad 18 tys. zgłoszeń (w kategoriach: telewizja/kino, radio, media...

Zagranica, 24 września 2001

ANHEUSER-BUSH PROSI NIEMCÓW O WYMYŚLENIE NOWEJ NAZWY DLA PIWA BUD

Amerykański gigant browarniczy Anheuser-Busch Cos (A-B) przeprowadza testy podobnej do piwa Bud, marki której sprzedaż jest zakazana na tych rynkach...

Kraj, 20 lipca 2001

AGENCJA BRANDSTORM WYGRAŁA PRZETARG NA OBSŁUGĘ BROKA

Agencja BrandStorm wygrała przetarg na obsługę reklamową Browaru Brok, do którego należą marki piw: Brok, Cooler, Grolsch, Holsten i Bud....

Kraj, 18 lipca 2001

BROWAR BROK WSPIERA SPRZEDAŻ COOLERA KAMPANIĄ ATL

Browar Brok rozpoczął ogólnopolską wizerunkową kampanię reklamową piwa Cooler pomimo wcześniejszych informacji, że w tym roku marka ta nie będzie...