M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Budweiser (marka)"

Zagranica, 31 maja 2016

Koncern z Atlanty wprowadza patriotyczną Coca-Colę

Z związku z obchodami narodowego święta - podobnie jak wielu innych producentów - przystraja puszkę popularnego napoju we flagę i zamieszcza patriotyczny przekaz.

Zagranica, 12 maja 2016

AB InBev marketingowo wykorzysta wybory prezydenckie i olimpiadę

Największy amerykański producent piwa, koncern Anheuser-Busch InBev, zamierza wykorzystać do swojej komunikacji marketingowej dwa najważniejsze globalne wydarzenia medialne, tj. olimpiadę w Rio i kampanię prezydencką w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 11 lutego 2016

Japończycy coraz bliżej przejęcia marek Peroni i Grolsch

Asahi Group Holdings chce zapłacić ok. 3,5 mld dolarów za brandy SabMillera.

Zagranica, 4 lutego 2016

Budweiser walczy z pijanymi kierowcami

W roli głównej w spocie wystąpiła Helen Mirren.

Zagranica, 16 grudnia 2015

Centrala połączonych AB InBev i SAB Miller będzie w Belgii

Po spodziewanym przejęciu przez Anheuser-Busch InBev za kwotę ok. 108 mld dolarów koncernu SABMiller londyńscy maklerzy stracą pokaźne dochody. Centrala piwnego giganta zostanie usytuowana w Brukseli i to na tamtejszej giełdzie będzie notowany nowy, niezwykle atrakcyjny podmiot.

Zagranica, 1 grudnia 2015

AB InBev rozważa sprzedaż brandów Peroni i Grolsch

Największy producent piwa na świecie Anheuser-Busch InBev po przejęciu koncernu SABMiller wystawi na sprzedaż dwa brandy należące do tego ostatniego, czyli Peroni i Grolsch - wynika z nieoficjalnych informacji "The Sunday Times".

Zagranica, 29 października 2015

Anheuser-Busch InBev ma więcej czasu na przejęcie SABMillera

Brytyjski urząd odpowiedzialny za transakcje przejęć i akwizycji przedłużył czas sfinalizowania przejęcia przez Anheuser-Busch InBev koncernu SABMiller do 4 listopada br.

Zagranica, 27 lutego 2015

Anheuser Busch InBev: nieznaczny wzrost zysku w IV kw.

W czwartym kwartale zysk największego producenta piwa na świecie wyniósł 2,53 mld dol. - rok wcześniej w omawianym okresie 2,52 mld dol. Globalne przychody za ten kwartał wyniosły 12 mld dol.

Zagranica, 21 listopada 2014

Anheuser-Busch InBev zwolni setki pracowników w USA

Największy światowy producent piwa Anheuser-Busch InBev zwolni w St. Zjednoczonych setki pracowników m.in. z działów marketingu, sprzedaży i procurementu. W pierwszych dziewięciu miesiącach br. zysk producenta przed opodatkowaniem spadł o 2,1 proc.

Kraj, 5 września 2014

Piotr Małkiewicz creative directorem w Lemon Sky JWT

Będzie pracował w teamie kreatywnym z Natalią Karawajczyk.

Zagranica, 9 czerwca 2014

InBev rozpisał przetarg na media

Konkurs dotyczy obsługi mediowej w Europie.

Zagranica, 20 marca 2014

Budweiser na przekór brazylijskiej feerii kolorów

Wystartowała kampania promująca markę jako sponsora Pucharu Świata.

Zagranica, 30 lipca 2013

Leo Burnett wygrywa obsługę Coors Light

Po tym jak firma zerwała umowę z BBDO, promocją Coors Light zajmie się agencja Leo Burnett.

Zagranica, 13 maja 2013

Budweiser w podniosłym stylu

Marka prezentuje film przygotowany na finał Pucharu Anglii w piłce nożnej.

Zagranica, 30 kwietnia 2013

Stuknij się i dodaj do znajomych

Budweiser wprowadza innowacyjny kubek, który podczas toastu loguje do Facebooka i dodaje nowych znajomych.

Zagranica, 24 kwietnia 2013

Budweiser wprowadza rewolucyjny kształt puszki

W Stanach pojawia się nowy kształt, ale marketer nie rezygnuje ze starego formatu.

Zagranica, 6 listopada 2012

Anheuser-Busch InBev wybiera agencję dla swoich marek

Marki Budweiser, Bud Light i Stella Artois będą obsługiwane przez digitalową agencję AKQA w Stanach Zjednoczonych.

Zagranica, 2 lipca 2012

Anheuser-Busch InBev jeszcze większy

Największy producent piwa na świecie, amerykański koncern Anheuser-Busch InBev, ogłosił przejęcie za kwotę 20,1 mld dol. meksykańskiej firmy Grupo Modelo, do której należy brand Corona Extra.

Kraj, 18 maja 2012

Grolsch z Kropką Bordo i w nowym opakowaniu

Marka premium z portfela Kompanii Piwowarskiej będzie swoją komunikację wiązać z kulturą.

Zagranica, 16 kwietnia 2012

Budweiser ma być marką globalną

AB InBev planuje światową ekspansję ulubionego piwa Amerykanów.

Kraj, 24 października 2011

Publicis zamyka w Polsce Publicis Modem

Publicis rezygnuje z agencji interaktywnej Publicis Modem. Realizacja projektów interaktywnych ma zostać powierzona agencji interaktywnej Digital Wonderland.

Kraj, 29 września 2011

InBev wchodzi do Polski bocznymi drzwiami

Największy producent piwa na świecie aktywizuje się na polskim rynku. Firma buduje sieć pubów i ma nowego dystrybutora piwa.

Kraj, 14 lipca 2011

CEDC nie będzie rozszerzać portfolio marek piwa

Marketer stracił w ostatnim czasie trzy brandy z piwnego portfolio, prawdopodobnie skupi się na mocnych alkoholach.

Kraj, 1 czerwca 2011

Knorr - Marką Roku, a Carlsberg Polska - Marketerem Roku 2010 według "MMP"

Redakcja miesięcznika w nowej edycji raportu specjalnego "Marka i Marketer Roku" przyznała też kilkanaście wyróżnień.

Zagranica, 4 maja 2011

Duży Budweiser gratis przy ponad 20 st. C

Plażujący Irlandczycy mogą korzystać z nowej promocji browaru opartej na mobilnej aplikacji.

Kraj, 19 października 2010

Jakub Walasek menedżerem marek w Bacardi Martini

Z firmą CEDC pożegnał się menedżer odpowiedzialny za marki piwne.

Zagranica, 24 czerwca 2010

FIFA i Bavaria ogłaszają zawieszenie broni

Światowa organizacja piłkarska nie wystąpi do sądu przeciwko holenderskiemu browarowi. Przedmiotem sporu był ambush marketing.

Zagranica, 19 kwietnia 2010

Bud gra już w piłkę

Browar Anheuser-Busch InBev rozpoczął działania reklamowe dla marki Budweiser związane ze zbliżającym się mundialem 2010.

Zagranica, 8 kwietnia 2010

Wielka fuzja budżetów mediowych

PepsiCo i AB InBev łączą budżety mediowe w USA.

Zagranica, 15 lutego 2010

Bob Garfield ocenia spoty w Super Bowl, najlepszy - Budweiser

Spot Budweisera "Select 55" to według Boba Garfielda najlepsza reklama piwa spośród wyemitowanych podczas tegorocznego finału futbolu amerykańskiego Super Bowl....

Zagranica, 10 lutego 2010

Budweiser zrobi reality show na mundialu

Marka Budweiser zrobi reality show na mundialu. Firma szuka 32 kibiców ochotników z krajów, które zagrają na mistrzostwach świata w...

Kraj, 8 stycznia 2010

Castrol intensyfikuje działania marketingowe przed mundialem w RPA

Firma Castrol Polska będzie intensyfikować działania marketingowe w miesiącach poprzedzających mistrzostwa świata w piłce nożnej w Republice Południowej Afryki. Mundial...

Zagranica, 27 sierpnia 2009

DDB wiodącą agencją dla marki Budweiser na świecie

Anheuser-Busch InBev wybrał agencję reklamową DDB do globalnej obsługi marki piwa Budweiser. Agencja pracowała dla niej już od 15 lat,...

Zagranica, 26 sierpnia 2009

Budweiser zmienia pozycjonowanie - staje się bardziej towarzyski

Piwo Budweiser będzie miało nowe pozycjonowanie i silne wsparcie w Wielkiej Brytanii. Image piwa ma teraz się wiązać z towarzyskością....

Kraj, 21 lipca 2009

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce

Budweiser chce być najlepiej sprzedającym się piwem importowanym w Polsce. Obecnie CEDC, dystrybutor marki, prowadzi kampanię tego produktu, którą przygotowały m.in....

Kraj, 13 lipca 2009

CEDC w letniej kampanii Budweisera podkreśla czeskie pochodzenie piwa

"To je pivo. České pivo" - pod takim hasłem rozpoczyna się dziś kampania wizerunkowa piwa marki Budweiser z portfolio CEDC....

Zagranica, 29 kwietnia 2009

Google najbardziej wartościową marką świata

Marka wyszukiwarki Google zajęła pierwszą pozycję w rankingu najbardziej wartościowych marek świata według zestawienia BrandZ przygotowanego przez firmę konsultingową Millward...

Kraj, 24 kwietnia 2009

Marcin Stankowski pokieruje marketingiem Grupy Sobieski

Marcin Stankowski jest nowym dyrektorem marketingu Grupy Sobieski (Belvedere Group). Zastąpił na tym stanowisku Andrzeja Zemłę, który po około roku...

Zagranica, 17 marca 2009

Anheuser-Busch rezygnuje z pracy z główną agencją

Po 15 latach browar Anheuser-Busch i agencja reklamowa Goodby, Silverstein & Partners (GSP) zakończyły współpracę. Oficjalne powody rozstania nie zostały...

Zagranica, 18 lutego 2009

Anheuser-Busch obcina wynagrodzenia agencyjne w USA

Koncern piwowarski Anheuser-Busch InBev (A-B), producent m.in. piwa Budweiser, obcina wynagrodzenia agencjom pracującym dla niego w Stanach Zjednoczonych. To jeden...

Kraj, 12 lutego 2009

CEDC awansuje menedżerów w dziale marketingu

Paweł Królikowski, dotychczas product group manager w Central European Distribution Corporation (CEDC), awansował na dyrektora trade marketingu. W przejętym przez...

Zagranica, 12 lutego 2009

Bob Lachky, chief creative officer marki Budweiser, odchodzi

Bob Lachky, chief creative officer w browarze Anheuser-Busch, autor większości reklam marki Budweiser, odchodzi z koncernu z końcem tego miesiąca....

Kraj, 2 lutego 2009

CEDC na rynku premium z marką piwa Budweiser

CEDC rozpoczyna pierwszą na polskim rynku kampanię czeskiego piwa Budweiser. Jest to także pierwsza telewizyjna kampania piwnej marki z portfolio...

Zagranica, 12 grudnia 2008

Według GoViral film wirusowy Obamy najlepszy w ub.r.

GoViral, agencja marketingu wirusowego, podsumowała liczbę odsłon virali w darmowych serwisach YouTube, Dailymotion, Metacafe, Break i Vimeo. Według tych danych...

Zagranica, 15 lipca 2008

InBev kupuje Anheuser-Busch za 52 mld dol.

Browar Anheuser-Busch, producent m.in. piwa Budweiser, zaakceptował podniesioną ofertę przejęcia ze strony InBev za 52 mld dol. Tym samym powstanie...

Zagranica, 16 czerwca 2008

InBev oferuje 48 mld dol. za Anheuser-Busch

Belgijski koncern piwowarski InBev zaoferował 48 mld dol. za Anheuser-Busch (A-B), browar numer jeden w Stanach Zjednoczonych, który kontroluje blisko...

Zagranica, 11 lutego 2008

InBev chce przejąć Anheuser-Busch

Belgijski browar InBev rozmawia o przejęciu amerykańskiego Anheuser-Busch, właściciela marki Budweiser. InBev jest obecnie drugim co do wielkości graczem na...

Zagranica, 2 października 2007

Dave Peacock kieruje marketingiem piwa Budweiser

Dave Peacock objął stanowisko vice-presidenta odpowiedzialnego za działania marketingowe największego browaru USA - Anheuser-Busch, który sprzedaje m.in. piwo marki Budweiser....

Zagranica, 6 kwietnia 2007

Budweiser uruchamia internetową kampanię wprowadzającą wirtualne pieniądze

Marka piwa Budweiser uruchamia internetową kampanię wprowadzającą wirtualne pieniądze Bud Bucks. Akcja adresowana jest do młodych mężczyzn w wieku 18-24...

Zagranica, 28 marca 2007

Marka piwa prawdopodobnie będzie wspierać igrzyska olimpijskie w Londynie

The London Organising Committee of the Olympic and Paraolympic Games (LOCOG) zapowiedział, że wybrał już kategorie marketerów, które będą zabiegać...