M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Burda (marka)"

Kraj, 8 lipca 2014

Burda dopasowała strukturę BR do wydawniczej

Po niedawnej reorganizacji w BR wydawca wprowadził kolejne korekty.

Kraj, 17 marca 2014

Burda mianuje dyrektorów wydawniczych i promocji

Wydawca przyporządkowuje poszczególne segmenty magazynowe czterem menedżerom.

Kraj, 3 marca 2014

Burda reorganizuje dział reklamy

Wydawca powołuje trzyosobowy zespół dyrektorów.

Kraj, 17 września 2012

Aryton rozpoczyna jesienną kampanię

Twarzą kampanii została modelka Lys Inger.

Kraj, 14 marca 2011

"InStyle" zachęca do "Szaleństwa zakupów"

Magazyn wspiera jubileusz akcją kuponową. Wykorzystuje również social media.

Kraj, 17 marca 2010

Awanse w pionie wydawniczym i reklamowym Burdy

Iwona Ziętkowska, dotychczas redaktor naczelna tytułów ogrodniczych: "Mój Piękny Ogród", "Kalendarz Ogrodniczy" oraz "Mój Piękny Ogród Wydania Specjalne", została dyrektorem...

Kraj, 26 lutego 2010

Czarnota i Tarnowska przeszły z Burdy do Onetu

Ewelina Czarnota i Beata Tarnowska dołączyły do teamu sprzedażowego Grupy Onet.pl. Obie ostatnio pracowały w biurze reklamy Burda Media Polska....

Kraj, 20 stycznia 2010

Burda reorganizuje team tytułów poradniczych w biurze reklamy, zatrudnia Renatę Gietko

Renata Gietko dołączyła do zespołu biura reklamy tytułów poradniczych wydawnictwa Burda Media Polska. Będzie pełnić funkcję senior account executive, zastępując...

Kraj, 7 października 2009

Katarzyna Krzywińska poprowadzi zespół tytułów w Burdzie

Katarzyna Krzywińska obejmie stanowisko advertising sales managera w wydawnictwie Burda Polska. Poprowadzi zespół magazynów poradnikowych ("Dobre Rady", "Przyślij przepis","Burda", "Samo...

Kraj, 2 lipca 2009

Burda wprowadza pakietowe oferty na sezon jesienno-zimowy

Wydawnictwo Burda Media Polska przygotowało ofertę pakietową "Superoferta". Od numerów wrześniowych br. do numerów styczniowych 2010 r. będzie można wybrać...

Kraj, 3 czerwca 2009

Tarnowska przechodzi do działu reklamy "Dobrych Rad"

Beata Tarnowska będzie odpowiedzialna za magazyn "Dobre Rady" w biurze reklamy Burda Media Polska. Do tej pory była odpowiedzialna za...

Kraj, 4 września 2008

Burda reorganizuje strukturę; nie będzie rekrutować szefa marketingu

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło nową strukturę swojego wydawnictwa i podzieliło tytuły na pięć grup wydawniczych, które są zgodne z...

Kraj, 8 kwietnia 2008

Sylwia Bodych dołączyła do biura reklamy Burdy

Sylwia Bodych objęła stanowisko senior account executive'a w biurze reklamy Burda Media Polska. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej w...

Kraj, 26 marca 2008

Cezary Żelazowski head group managerem pism komputerowych Burdy

Cezary Żelazowski od kwietnia br. zostanie head group managerem tytułów komputerowych ("Chip", "CRN") w Burda Media Polska. Dotychczas pracował w...

Kraj, 10 marca 2008

Zmiany personalne w dziale reklamy grupy poradników Burdy

Barbara Ożóg objęła stanowisko head group managera magazynów poradnikowych w Burda Media Polska. Będzie koordynowała prace w dziale reklamy tytułów:...

Kraj, 12 lutego 2008

Alicja Mazurek dołączyła do biura reklamy Burdy

Do zespołu Women's Advisor (obejmuje tytuły: "Dobre Rady", "Samo Zdrowie", "Sól i Pieprz", "Burda", "Anna") w dziale reklamy wydawnictwa Burda...

Kraj, 2 października 2007

Burda Verlag Osteuropa przejmuje brakujące udziały w HFBP

Burda Verlag Osteuropa GmbH przejmie brakujące 49 proc. udziałów w polskiej firmie-córce Hachette Filipacchi Burda Polska (HFBP). Tym samym stanie...

Kraj, 20 marca 2007

Iwona Gniedziejko-Płuciennik kierownikiem ds. komunikacji Złotych Tarasów

Iwona Gniedziejko-Płuciennik została kierownikiem ds. komunikacji centrum handlowego Złote Tarasy. Dołączyła do działu zarządzania nieruchomościami firmy Cushman & Wakefield, która...

Kraj, 11 sierpnia 2006

Ewa Wagner naczelną "Dobrych Rad", redakcja zostanie przeniesiona do Warszawy

Ewa Wagner obejmie stanowisko redaktor naczelnej magazynu "Dobre Rady" (Hachette Filipacchi Burda Polska). Zastąpi na tym stanowisku Iwonę Ziętkowską, która...

Kraj, 19 czerwca 2006

Krzysztof Kawaliło będzie kierował nowym działem reklamy HFBP

W wyniku fuzji wydawnictw Hachette Filipacchi Polska i Burda Polska powstanie jeden dział reklamy zajmujący się sprzedażą reklam dla wszystkich...

Kraj, 23 maja 2006

Christian Fiedler zostanie CEO spółki Hachette Filipacchi Burda Polska

Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy...

Kraj, 11 stycznia 2006

Powstanie holding Hachette Filipacchi Medias i Burdy na naszym rynku

Grupa Hachette Filipacchi Medias (HFM) i Grupa Burda zawarły umowę mającą na celu połączenie ich wydawnictw w Polsce. W związku...

Kraj, 5 stycznia 2006

Hachette Filipacchi Medias i Hubert Burda Media stworzą w Polsce jedną spółkę

Hachette Filipacchi Medias, właściciel wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska, oraz koncern Hubert Burda Media, do którego należy firma Burda Polska, podjęły...

Kraj, 28 lutego 2005

Burda wyda "Mój Piękny Dom"

Na 24 kwietnia zaplanowany jest debiut nowego tytułu wydawnictwa Burda Polska Sp. z o.o. - "Mój Piękny Dom". Będzie to...

Kraj, 16 kwietnia 2004

OgilvyOne Worldwide realizuje niestandardową akcję produktów SAP

Firma marketing services OgilvyOne Worldwide przygotowała i prowadzi niestandardową akcję promocyjną dla SAP Polska, dostawcy oprogramowania wspomagającego zarządzanie firmami. Przedmiotem...

Kraj, 17 grudnia 2001

Ewa Czaczkowska nową naczelną tygodnika "Pani Domu"

Ewa Czaczkowska została redaktor naczelną tygodnika "Pani Domu" (wydawca: Axel Springer Polska). Zastąpiła Joannę Rajpert-Kuźnicką i Katarzynę Dolińską, które wspólnie...

Kraj, 17 grudnia 2001

Ewa Czaczkowska nową naczelną tygodnika "Pani Domu"

Ewa Czaczkowska została redaktor naczelną tygodnika "Pani Domu" (wydawca: Axel Springer Polska). Zastąpiła Joannę Rajpert-Kuźnicką i Katarzynę Dolińską, które wspólnie...