M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Burger King (firma)"

Zagranica, 18 listopada 2015

Taco Bell chce nadążać za trendami ekologicznymi

Taco Bell, jeden z najważniejszych graczy na amerykańskich rynku fast foodów, w ślad za swoimi konkurentami zapowiedział używanie w swoich placówkach jaj znoszonych wyłącznie przez kury na wolnych wybiegach (cage free eggs).

Zagranica, 28 sierpnia 2015

McDonald's daje kosza Burger Kingowi

"Oświadczyny" marketera bezlitośnie odrzucone przez McDonald's.

Zagranica, 3 czerwca 2015

Burger King powraca z Królem

Po czterech latach powraca brand hero marki.

Kraj, 30 stycznia 2015

Burger King będzie akceptować kupony rabatowe McDonald's

Nietypowa akcja sieci restauracji.

Zagranica, 1 grudnia 2014

Vizeum wygrywa europejski budżet Burger Kinga

Budżet wynosi 60 mln funtów.

Zagranica, 29 września 2014

TGI Fridays przechodzi na model franczyzowy

Marketer sprzeda większość z 240 należących do niego restauracji w USA.

Zagranica, 26 sierpnia 2014

Burger King chce przejąć rywala - spółkę Tim Hortons

Możliwe, że powstanie trzecia co do wielkości sieć fast food.

Kraj, 24 czerwca 2014

Bartosz Żukowski i Andrzej Rabsztyn startują z Washing Machine

Nowa agencja z pełnym zakresem usług, ale mocna zwłaszcza w digitalu.

Zagranica, 30 kwietnia 2014

Burger King globalnie będzie pracować z agencją David

David jest częścią Ogilvy & Mather, z tą agencją marketer współpracuje już w Brazylii i Argentynie.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Selfie McDonald's zaraz po prowokującej promocji Burger Kinga

Przedstawiciele "Złotych Łuków" twierdzą, że zbieżność dwóch akcji jest przypadkowa.

Kraj, 14 kwietnia 2014

Burger King za zdjęcie w McDonald's rozdawał zniżki

Akcję na zlecenie AmRestu przeprowadziła agencja HyperCrew.

Zagranica, 26 lutego 2014

Burger King wiąże nadzieje z niskotłuszczowymi frytkami

Marketer uzależnia swój wzrost od umiejętnej promocji produktu o obniżonej zawartości tłuszczu. Rezultaty kampanii w USA są obiecujące - teraz kolej na Europę.

Zagranica, 10 stycznia 2014

Przetarg na obsługę kreatywną brytyjskiego Burger Kinga

Budżet marketera szacowany jest na 9 mln funtów.

Zagranica, 4 grudnia 2013

Burger King sprawdza fanów, wysyłając im Big Maca

Norweski Burger King zdecydował się na nietypowe wykluczenie hejterów i stworzenie grupy lojalnych fanów.

Zagranica, 29 października 2013

McDonald's bez Heinza

Tym razem nie jest to efekt "odchudzania menu", a jedynie zmiana wynikająca z konfliktu interesów.

Zagranica, 8 października 2013

Burger King zmienia nazwę

Rebranding jest przeprowadzany w ramach kampanii, która ma wypromować niskokaloryczne frytki oraz burgery z frytkami w środku.

Zagranica, 1 października 2013

Zdrowsze menu w McDonald's?

Sieć, podążając za Burger Kingiem, który wprowadził niskokaloryczne frytki, obiecuje owoce i warzywa w zestawach dla dzieci.

Zagranica, 25 września 2013

Burger King wprowadza mniej kaloryczne frytki

Satisfries, które pojawią się w amerykańskich restauracjach, będą miały o 40 proc. mniej tłuszczu niż frytki McDonald's. Tak przynajmniej twierdzi BK.

Zagranica, 10 września 2013

Pizza Hut zmienia agencję w Stanach Zjednoczonych

Przetarg kreatywny wygrała agencja McGarryBowen.

Zagranica, 4 września 2013

Ofensywa Burger Kinga

Sieć wprowadza do menu 11 nowych propozycji, które do tej pory nie były jej domeną.

Zagranica, 26 sierpnia 2013

Tysiąc nowych restauracji Subway w Europie

Sieć, która ma już ma więcej restauracji na świecie niż McDonald's, nie zwalnia tempa.

Zagranica, 12 sierpnia 2013

Simon Pont dyrektorem strategicznym Starcom MediaVest Group

Po dwóch latach od odejścia poprzedniego dyrektora ds. strategii grupa mianowała Simona Ponta na to stanowisko.

Zagranica, 3 kwietnia 2013

Dyrektor marketingu Burger Kinga rezygnuje ze stanowiska

Jo Blundell po dwóch latach pełnienia funkcji odchodzi.

Zagranica, 28 stycznia 2013

Nowa kampania McDonald's ma osłabić konkurencję

Uderzenie reklamowe w Wielkiej Brytanii jest wycelowane w Burger Kinga.

Kraj, 22 stycznia 2013

McDonald's rozważa roszerzenie zamówień "made for you"

Sieć testuje nowe procedury obsługi klientów.

Zagranica, 17 stycznia 2013

Pionier public relations Dan Edelman nie żyje

Zmarł twórca największej niezależnej firmy PR.

Kraj, 21 listopada 2012

McDonald's stawia na strategię value

Sieć w Polsce w 2013 r. przygotowuje się do większej ostrożności konsumentów.

Kraj, 17 października 2012

Burger King we wspólnej promocji z Coca-Colą

Akcji towarzyszy kampania w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych.

Zagranica, 15 października 2012

Burger King zaprasza agencje

Marketerzy szukają pomysłów na pozycjonowanie marki.

Zagranica, 11 października 2012

Alex Bogusky powraca z kampanią "The Real Bears"

Twórca przedstawia napoje gazowane jako numer jeden źródła kalorii w amerykańskim menu.

Zagranica, 20 września 2012

Burger King stawia na dobrą kawę

Sieć promuje w Niemczech marki kawy Sara Lee i Piazza D'Oro.

Zagranica, 31 lipca 2012

Adidas przegrywa z Nike jako... sponsor IO

Z badania przeprowadzonego online wśród ponad tysiąca amerykańskich konsumentów wynika, że sponsorem londyńskich igrzysk olimpijskich jest raczej Nike niż Adidas.

Zagranica, 9 lipca 2012

Burger King organizuje wystawę grafik Damiena Hirsta podczas igrzysk w Londynie

Sieć restauracji wyeksponuje cykl prac artysty pt. "Flame Grilled" w restauracji przy Leicester Square. Ma to podnieść sprzedaż i jednocześnie wyeksponować restauratora na tle konkurencji.

Kraj, 5 czerwca 2012

Burger King innowacyjnie wykorzystuje geolokalizację

Sieć wykorzystała Foursquare i obdarowała majorów wszystkich lokali darmowymi zestawami.

Kraj, 16 kwietnia 2012

Burger King promuje potrójną porcję [wideo]

Kampania wspiera trzy nowe warianty wydłużonych kanapek.

Zagranica, 5 kwietnia 2012

Burger King znowu na giełdzie

Dzień po launchu najdroższej kampanii w swojej blisko 60-letniej historii Burger King ogłosił powrót na giełdę.

Zagranica, 4 kwietnia 2012

Najdrożsi celebryci reklamują Burger Kinga

W USA wystartowała kampania promująca najnowsze menu Burger Kinga. Udział w spotach reklamowych wzięli m.in. David Beckham oraz Jay Leno.

Zagranica, 2 kwietnia 2012

Baranina po raz pierwszy w Burger Kingu

Sieć chce dostosować swoje produkty do lokalnych upodobań.

Zagranica, 2 marca 2012

W Europie McGarryBowen zamiast Dentsu

Japoński holding reklamowy Dentsu zamierza przeprowadzić rebranding swoich europejskich operacji, posiłkując się nazwą wchłoniętej przez niego agencji.

Kraj, 23 lutego 2012

Burger King konsekwentnie podkreśla smak swoich burgerów

Grill, ogień i wołowina niezmiennie w najnowszej kampanii sieci.

Kraj, 12 stycznia 2012

Będzie konkurent dla Happy Meala

Burger King wprowadza w Polsce zestaw dla dzieci.

Zagranica, 30 listopada 2011

Marketerzy ograniczą komunikację online adresowaną do dzieci

Ograniczenie dotyczy "niezdrowych" produktów i ich komunikacji na terenie Unii Europejskiej. Do akcji włączyły się m.in. Coca-Cola i Mars. Projekt dotyczy website'ów poszczególnych producentów.

Kraj, 30 sierpnia 2011

Panasonic współpracuje z Kominkiem

Autor popularnych blogów i ich czytelnicy będą testowali produkty Panasonica.

Zagranica, 18 lipca 2011

Burger King przenosi budżet do Publicis Groupe

Obsługę marketera w Stanach Zjednoczonych straci - bez przetargu - Mindshare.

Kraj, 7 lipca 2011

Beata Tyszkiewicz namawia do Burger Kinga [WIDEO]

Aktorka występuje w spocie radiowym sieci.

Zagranica, 22 marca 2011

Burger King szuka agencji

Marketer już nie współpracuje z agencją Crispin Porter & Bogusky.

Zagranica, 3 marca 2011

Reorganizacja top managementu Burger Kinga

Z firmą rozstaje się Natalia Franco, global chief marketing officer. Nowe obowiązki obejmuje Jonathan Fitzpatrick.

Kraj, 2 lutego 2011

McDonald's ma nieoficjalny fan page

Marketer nie mógł się zdecydować na założenie fan page'a, więc zrobili to za niego... konsumenci.

Do redakcji, 27 grudnia 2010

Sukces w social mediach - nie za darmo…

Boom na promocję w Facebooku trwa. A wraz z nim utrwala się mit - wystarczy dobry pomysł, a likepage sam się wypromuje. Trzeba jednak pamiętać, że social media marketing to wciąż marketing - i jak to z nim bywa, nie ma nic za darmo - pisze Justyna Bandoła, PR specialist w agencji Vanguard PR.

Zagranica, 7 grudnia 2010

Burger King otwiera cukiernię

Sieć fast food chce dywersyfikować źródła przychodu.