M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Burn (marka)"

Kraj, 8 października 2014

Marit Kroon awansowała w Coca-Coli

Nowa senior stills activation manager w Coca-Cola Poland Services.

Kraj, 6 czerwca 2014

Nowy produkt w portfolio Burn

Marketer wprowadza Burn Blue Refresh.

Kraj, 25 listopada 2013

Maher Eldaly wraca do Coca-Coli

Menedżer o polskich korzeniach obejmie kluczową funkcję w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej.

Kraj, 14 sierpnia 2013

Wizard rozbudowuje kompetencje eventowe

W agencji zaszły także zmiany personalne.

Kraj, 8 kwietnia 2013

Nowe osoby w Albo/albo

Wzmocnienia w agencji content marketingu.

Zagranica, 5 marca 2013

Burn z nową reklamą w regionie EMEA

Agencja reklamowa Hullabaloo przygotowała międzynarodową komunikację dla napoju Burn z portfolio Coca-Coli.

Kraj, 30 sierpnia 2012

Krzysztof Grucela ma nowe kompetencje w Coca-Coli

Marketer został dyrektorem ds. współpracy z kluczowymi klientami.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Coca-Cola w nowej kampanii Burn podkreśla asocjacje marki z muzyką (WIDEO)

Emitowany spot TV bazuje na filmie viralowym.

Kraj, 23 sierpnia 2012

Z Kompanii Piwowarskiej do Coca-Coli

Artur Mazur objął stanowisko channel managera.

Kraj, 22 sierpnia 2012

Coca-Cola razem z Playem

Marketerzy prowadzą wspólną akcję promocyjną.

Kraj, 29 czerwca 2012

IQ Marketing rozwija usługi redempcyjne

Agencja rozszerza ofertę dla marketerów przygotowaną wspólnie z siecią HDS.

Kraj, 1 czerwca 2012

Burn szykuje się do letnich festiwali [wideo]

Agencja interaktywna Next przygotowała spot dla marki Burn promujący konkurs Burn Lato Festiwali.

Kraj, 30 maja 2012

Z polskiego do szwajcarskiego oddziału Coca-Coli

Bartek Biedrzycki odpowiada za markę Nestea w regionie Europy Środkowej i Południowej.

Kraj, 4 kwietnia 2012

Energetyki wyhamowały sprzedażowo i reklamowo

W ub.r. spadła sprzedaż napojów energetycznych i wydatki na ich reklamę.

Kraj, 19 marca 2012

Coca-Cola nie obawia się kanibalizacji w obrębie energetyków

Marketer liczy, że Monster wzmocni pozycję Burna i całej firmy w tej kategorii.

Kraj, 14 marca 2012

Szwaj dołączył do zespołu Starcomu

Zespół Coca-Coli ma nowego senior media managera.

Kraj, 9 marca 2012

Coca-Cola wprowadza na rynek Monster Energy Drinka

Marketer będzie walczył o pozycję na atrakcyjnym rynku energetyków.

Kraj, 2 marca 2012

Burn współpracuje z Davidem Guettą

Marka prowadzi akcję wizerunkowo-sprzedażową z użyciem social mediów.

Kraj, 24 lutego 2012

Maher Eldaly opuszcza Coca-Colę i Polskę

Doświadczony marketer po 12 latach spędzonych w firmach FMCG działających na naszym rynku wyjedzie do Arabii Saudyjskiej.

Przetargi, 30 stycznia 2012

Potrzebna agencja dla brandu Egoo

Jakub K. Kozioł zapowiada duże nakłady marketingowe. Launch produktu w marcu. Przegląd ofert agencji kreatywnych i domów mediowych dopiero się rozpocznie.

Kraj, 13 stycznia 2012

Coca-Cola będzie zwalniać grupowo

Przedstawiciele firmy zapewniają, że restrukturyzacja nie obejmuje działań marketingowych.

Kraj, 22 grudnia 2011

Zespół ATL w dziale kreacji Ars Thanea

Wcześniej oboje byli związani z FireFly Creation.

Kraj, 9 grudnia 2011

Orange organizuje promocję z Pepsi i Samsungiem i zmienia partnera kinowego

Za kody spod nakrętek Pepsi będzie można dostać minuty w Orange i telefony Samsunga. Klienci tej sieci komórkowej nadal będą mogli kupować tańsze bilety do kina, ale już nie w Cinema City, ale w Multikinie.

Kraj, 18 listopada 2011

Film za 5 zł dzięki napojowi Burn

Promocja obejmuje wszystkie Multikina w kraju.

Kraj, 6 września 2011

Blow Energy Drink w dystrybucji Agros Novej

Sprzedażą energetyka zajmie się właściciel Fortuny.

Zagranica, 19 kwietnia 2011

Coca-Cola wchodzi z marką Powerade w energetyki

Wprowadza Powerade Energy w Wielkiej Brytanii, w Polsce nie ma takich planów.

Kraj, 14 kwietnia 2011

Tiger Energy Drink stracił połowę rynku

Na zawirowaniach wokół lidera energetyków skorzystali jego bezpośredni konkurenci.

Kraj, 13 kwietnia 2011

180heartbeats inwestuje w obsługę klienta

Kuba Krawczyk objął stanowisko account directora, a dział client service wzmocniły Urszula Czyżewska i Joanna Bychawska.

Kraj, 9 marca 2011

Duże zmiany personalne w Żywcu

Z firmą rozstał się dyrektor ds. marek premium, a kluczowe brandy - Żywiec i Warka - mają nowych marketing managerów.

Zagranica, 7 marca 2011

Ammirati globalnie dla Burna

Coca-Cola powierza nowojorskiej agencji obsługę napoju energetycznego.

Kraj, 20 stycznia 2011

Wkrótce nowy energetyk na rynku

Już w przyszłym tygodniu trafi na półki sklepowe nowy produkt z tego popularnego ostatnio segmentu.

Kraj, 5 stycznia 2011

Międzynarodowa aktywacja marki Burn

Współpraca FireFly Creation i Coca-Coli wychodzi poza granice Polski.

Kraj, 14 grudnia 2010

Heureka zatrudnia nowych menedżerów

Agencja powiększyła działy kreacji i obsługi klienta.

Kraj, 9 listopada 2010

Dorota Gomółka nowym szefem Ogilvy Action

Nowy dyrektor ma za zadanie jasno określić kompetencje firmy jako agencji marketingu zintegrowanego, wzmocnić ją w obszarach experiential i field marketingu oraz taktycznych zintegrowanych kampaniach marketingowych ze szczególnym naciskiem na promocje konsumenckie.

Kraj, 29 września 2010

Polska rynkiem debiutu Red Bulla w butelce PET

Czy nowe opakowanie pomoże marce odzyskać pozycję lidera?

Kraj, 23 września 2010

Tiger zmienia design i nazwę

Lider rynku energetyków trafia na rynek w nowej, bardziej prestiżowej odsłonie i wyższej cenie.

Kraj, 23 września 2010

Burn testuje na Facebooku

Aplikacja autorstwa FireFly pozwala ocenić "kreatywny stan zapalny".

Kraj, 30 lipca 2010

PepsiCo debiutuje z energetykiem

Marketer inwestuje w rosnącej wciąż kategorii w markę Adrenaline Mountain Dew.

Kraj, 18 maja 2010

Płonące głowy dla Burna

Coca-Cola promuje markę Burn poprzez niestandardowe eventy z udziałem mistrzów deskorolki, muzyki klubowej i kitesurfingu.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Piotr Grządziel w Grupie Żywiec

Firma uzupełniła dział komunikacji o interactive media managera.

Kraj, 24 marca 2010

Coca-Cola poszerza markę Burn o wariant z sokiem owocowym

Coca-Cola wprowadza na rynek innowacyjny produkt należący do portfolio marki napoju energetycznego Burn - Burn Tropical. Burn Tropical to, jak...

Kraj, 24 lutego 2010

Ustronianka wprowadza energetyk Riders w wersji shot

Ustronianka, właściciel marki napoju energetycznego Riders, wprowadza skoncentrowaną wersję tego produktu. Riders Energy Shot sprzedawany jest w opakowaniach o pojemności...

Kraj, 11 stycznia 2010

Red Bull poszerza flagową markę o produkt Shot

Red Bull Polska poszerza flagową markę napoju energetycznego o innowacyjny produkt - Red Bull Energy Shot. To niegazowany bezalkoholowy napój...

Przetargi, 11 grudnia 2009

Coca-Cola wybiera FireFly do obsługi marki Burn

Coca-Cola Poland Services zakończyła przetarg, którego celem był wybór nowej agencji do reklamowej obsługi napoju energetycznego Burn (o przetargu pisaliśmy...

Przetargi, 7 grudnia 2009

Coca-Cola szuka agencji reklamowej do obsługi marki Burn

Coca-Cola Poland Services prowadzi przetarg, którego celem jest wybranie nowej agencji do reklamowej obsługi napoju energetycznego Burn - dowiedzieliśmy się...

Kraj, 1 października 2009

Nazar Al-Khouri group account directorem w DDB; agencja zatrudnia strategów

Do działu client service agencji reklamowej DDB dołączy Nazar Al-Khouri. Jako group account director będzie odpowiedzialny za obsługę McDonald's, jednego...

Kraj, 10 czerwca 2009

Rada Reklamy odrzuca skargi na reklamy: Brise'a, Burna i Big Stara

Rada Reklamy oddaliła skargę przeciw SC Johnson dotyczącą telewizyjnej reklamy Brise Mini Spray. Zdaniem konsumenta, który złożył skargę, użyte w...

Kraj, 12 maja 2009

K2 Internet odpowiada za syndrom NRUB w internecie

Agencja interaktywna K2 Internet przygotowała dla Coca-Cola Poland Services nową odsłonę witryny Burn.pl napoju energetycznego Burn. Serwis jest zbudowany wokół...

Kraj, 7 kwietnia 2009

Rada Reklamy przyjrzy się reklamie z "tajemniczą chorobą" Burna

Rada Reklamy rozpoczyna postępowanie dotyczące aktualnej kampanii reklamowej napoju energetycznego Burn należącego do koncernu Coca-Cola. Chodzi o kampanię pod hasłem...

Kraj, 6 marca 2009

Michał Kwasieborski przechodzi z VA do Arip

Michał Kwasieborski wzmocnił dział kreacji agencji reklamowej Arip (Infinico Group) jako art director. Jest odpowiedzialny za przygotowanie koncepcji kreatywnych m.in....