M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Burson-Marsteller (firma)"

Kraj, 19 maja 2014

Michał Lewandowski w strategii Mint Media

Poprzednio związany był z działem social mediów w grupie Walk.

Kraj, 17 kwietnia 2014

Anna Czaplicka nową dyrektor generalną Grayling Poland

Przez osiem lat współzarządzała Weber Shandwick.

Przetargi, 29 października 2013

Lufthansa szuka agencji PR

Polska częścią paneuropejskiego przetargu.

Zagranica, 5 grudnia 2012

WPP wybierze agencję do obsługi Huawei

Holding ma pomóc gigantowi telekomunikacji stać się światową marką.

Zagranica, 11 października 2012

Huawei wybierze agencję

Chiński gigant telekomunikacyjny wybiera między agencjami z grup WPP i Omnicom.

Zagranica, 24 lipca 2012

Zmiany w Burson-Marsteller

Mark Penn (CEO) opuszcza Burson-Marsteller i przechodzi do Microsoftu, gdzie obejmie stanowisko wiceprezesa ds. strategii i projektów specjalnych.

Kraj, 5 lipca 2011

Z bankowości do konsultingu

Po kilkunastu latach pracy w działach komunikacji kilku banków Aleksandra Kwiatkowska przeszła do Questia Communications Management Consultants.

Artykuły weekendowe, 27 maja 2011

Bruk jest blisko

Bartosz Cholawo, właściciel firmy PR Direct, dzieli się refleksjami po wybuchy afery PR-owej, w której za sznurki pociągał Facebook wespół z agencją Burson-Marsteller.

Zagranica, 24 marca 2011

Przemysł energii nuklearnej prowadzi ofensywę PR

Amerykańscy producenci energii nuklearnej z powodu katastrofy w Japonii prowadzą aktywne działania public relations.

Przetargi, 22 lutego 2011

Burson-Marsteller na rzecz prezydencji

Agencja wygrała przetarg Ministerstwa Spraw Zagranicznych.

Kraj, 21 lutego 2011

Serge Fenenko przewodniczącym jury Kreatury

5-osobowe jury będzie obradować 15-16 marca br.

Zagranica, 2 marca 2010

Światowi giganci mogą jeszcze mocniej wykorzystać media społecznościowe

Międzynarodowa sieć agencji public relations Burson-Marsteller przebadała 100 największych firm z listy "Fortune Global 500" pod kątem ich aktywności w...

Kraj, 25 sierpnia 2009

Anna Kozerska dyrektor ds. komunikacji w Lek Polska

Anna Kozerska pełni funkcję dyrektor ds. komunikacji i kontaktów zewnętrznych w firmie farmaceutycznej Lek Polska należącej do grupy Sandoz. Obecnie...

Kraj, 17 czerwca 2009

Omnicom Group łączy agencje PR; w Polsce ma powstać United Ketchum

Omnicom Group łączy swoje agencje PR - Ketchum w Stanach Zjednoczonych i europejską sieć Pleon. Zamierza konkurować w zakresie public...

Kraj, 11 marca 2009

Zmiany w teamie zarządzającym Alert Media

Przemysław Barowicz został dyrektorem zarządzającym w agencji public relations Alert Media Communications Sp. z o.o. Barowicz będzie zarządzał firmą razem...

Zagranica, 17 listopada 2008

HP prowadzi przegląd mediowy

Amerykański gigant komputerowy Hewlett-Packard rozpoczął przegląd na obsługę swojego globalnego budżetu mediowego wartego 150 mln funtów rocznie. Od 2004 r....

Kraj, 23 kwietnia 2008

Burson-Marsteller wraca na polski rynek usług public relations

Burson-Marsteller, międzynarodowa sieć firm public relations i public affairs należąca do WPP Group, ogłosiła przystąpienie do partnerskiego porozumienia na zasadzie...

Kraj, 3 stycznia 2008

Grzegorz Szczepański przechodzi z Pekao do Providenta

Grzegorz Szczepański, dotychczasowy dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Banku Pekao SA, przechodzi do Provident Polska SA, gdzie zostanie członkiem zarządu...

Zagranica, 10 grudnia 2007

Publicis zajmie się globalnymi projektami interaktywnymi LG

Koreański koncern LG Electronics wybrał sieć agencji interaktywnych Publicis Modem do obsługi globalnych projektów wykorzystujących nowe media. Jest to efekt...

Kraj, 10 grudnia 2007

Marcin Barcz będzie dyr. zarządzającym Leo Burnett, Cezary Antoń odchodzi

Cezary Antoń, dyrektor zarządzający agencji Leo Burnett Warszawa, z końcem tego roku odchodzi z firmy. Antoń przez ostatnie 15 lat...

Kraj, 30 lipca 2007

Andrzej Kornatowski nowym dyr. ds. korporacyjnych w BAT Polska; Marek Kosycarz przeszedł do Microsoftu

Andrzej Kornatowski został dyr. ds. prawnych i korporacyjnych w British American Tobacco Polska. Zastąpił na tym stanowisku Marka Kosycarza, który...

Kraj, 8 listopada 2006

Strategiczne partnerstwo Burson-Marsteller i CEC Government Relations

Burson-Marsteller, agencja public relations i public affairs, zawarła strategiczne partnerstwo z firmą konsultingową typu public affairs CEC Government Relations działającą...

Kraj, 23 października 2006

Mmd Poland ma nowego właściciela w wyniku globalnej transakcji

Agencja public relations Mmd Poland (Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants) została przejęta przez agencję PR Huntsworth Group....

Zagranica, 3 sierpnia 2006

WPP Group kupił agencję public relations Public Strategies

Holding WPP Group kupił agencję PR Public Strategies. Wartość transakcji nie jest ujawniana. Jest to kolejna firma PR w strukturze...

Kraj, 21 kwietnia 2006

Weber Shandwick, sieciowa agencja PR, otwiera biuro w Polsce

Weber Shandwick, sieciowa agencja PR, otwiera biuro w Polsce, kończąc jednocześnie ponad 10-letnie stowarzyszenie z agencją Sigma International (Poland). Sigma...

Zagranica, 9 lutego 2006

Bristol-Myers Squibb zaprosił WPP i Omnicom do przeglądu agencyjnego

Firma farmaceutyczna Bristol-Myers Squibb (BMS) prowadzi przegląd agencji reklamowych w Europie. Do przetargu zaprosiła cztery globalne grupy mediowo-reklamowe, w tym...

Zagranica, 9 grudnia 2005

Mark Penn, doradca Hillary Clinton, został CEO sieci agencji PR Burson-Marsteller

Mark Penn został wybrany na stanowisko CEO sieci agencji public relations Burson-Marsteller należącej do WPP Group. Penn jest głównym doradcą...

Kraj, 18 lipca 2005

Przybylska zastępcą dyrektora marketingu w Iberia Motor Company

Do zespołu Iberia Motor Company, generalnego importera samochodów marki Seat w Polsce, dołączyła Eliza Przybylska na stanowisku zastępcy dyrektora ds....

Zagranica, 29 listopada 2004

Coca-Cola szuka agencji PR w Wielkiej Brytanii

Koncern Coca-Cola jest bliski wyłonienia w Wielkiej Brytanii zwycięzcy przetargu w zakresie komunikacji korporacyjnej i public affairs. W finale przetargu...

Zagranica, 23 sierpnia 2004

Kraft Foods położy większy nacisk na aspekty zdrowotne w komunikacji czekolad

Koncern Kraft Foods zlecił agencji PR Burson-Marsteller (BM), by w działaniach prowadzonych dla portfolio czekolad położyć większy nacisk na aspekty...

Zagranica, 10 maja 2004

Hill & Knowlton będzie promować Londyn jako miejsce igrzysk olimpijskich w 2012 r.

Agencja public relations Hill & Knowlton zajmie się projektem promocyjnym, którego celem jest przekonanie 125 członków International Olympic Committee (IOC)...

Kraj, 29 stycznia 2004

Czaplicka została client service directorem w PRisma Communications

Anna Czaplicka objęła stanowisko client service directora w firmie public relations PRisma Communications należącej do McCann-Erickson WorldGroup. Jest to nowo...

Kraj, 24 lipca 2003

Y&R przenosi realizację projektów public relations z Gravis PR do Mmd

Zarządzanie projektami firmy public relations Gravis PR działającej w strukturach agencji marketing services Wunderman Polska przedstawiciela sieci Burson-Marsteller (BM) w...

Zagranica, 8 kwietnia 2003

O&M wygrała przetarg Stowarzyszenia Przemysłu Chemicznego w USA

Agencja reklamowa Ogilvy & Mather (O&M) należąca do grupy WPP wygrała przetarg na obsługę budżetu Stowarzyszenia Przemysłu Chemicznego w USA...

Kraj, 7 lutego 2003

Firma public relations Sigma Int. powiększa zespół konsultantów

Do zespołu firmy Sigmy Int. zajmującej się świadczeniem usług z zakresu public relations dołączyli byli pracownicy agencji Burson-Marsteller i Weber...

Kraj, 19 grudnia 2002

Gravis PR wyłącznym przedstawicielem Burson-Marsteller

Agencja Gravis Public Relation, działająca w strukturach agencji Wunderman, została wyłącznym przedstawicelem sieci Burson Marsteller w Polsce. Umowa zawarta na...

Kraj, 3 września 2001

FIRMA PORTLAND POLSKA POSTAWIONA W STAN LIKWIDACJI

Holding mediowo-reklamowy WPP zdecydował się na zamknięcie polskiego oddziału sieci Portland International - brokera reklamy zewnętrznej Portland Polska. Główną przyczyną...

Kraj, 13 czerwca 2001

AGENCJA IMPIRIC ZMIENIA NAZWĘ NA WUNDERMAN

Agencja marketingu bezpośredniego Impiric powraca do dawnej nazwy Wunderman, którą nadał firmie 40 lat temu jej założyciel Lester Wunderman. Zmiana...

Kraj, 23 maja 2001

GRAVIS PR ZOSTAŁ PARTNEREM BURSON-MARSTELLER W POLSCE

Partnerem sieci Burson-Marsteller (BM) w Polsce, po zamknięciu jej warszawskiego biura, została agencja Gravis Public Relations. Spółka powstała w marcu...

Kraj, 15 lutego 2001

CZY AGENCJA BURSON-MARSTELLER ZAMKNIE SWÓJ POLSKI ODDZIAŁ?

Według niepotwierdzonych informacji sieciowa agencja public relations Burson-Marsteller (BM) zamierza zamknąć swój oddział w naszym kraju. Przedstawiciele agencji odmawiają komentarza...