M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Business Consulting (firma)"

Kraj, 28 kwietnia 2015

Wzrost wielkości sprzedaży OOH w I kwartale 2015 r.

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje wyniki finansowe.

Kraj, 13 czerwca 2014

W sobotę rusza piąta edycja Industriady

Jedno z największych przedsięwzięć kulturalnych i naukowych promujących Śląskie, rusza już w najbliższy weekend. Za kreację i realizację kampanii odpowiadała agencja Business Consulting, a media kupował Starcom.

Kraj, 29 kwietnia 2014

Reklama OOH w I kwartale 2014 r.

W ciągu pięciu lat rynek OOH opisywany przez IGRZ zmniejszył się o ponad 25 proc.

Kraj, 8 listopada 2013

Wioleta Giza odpowiada za nowy biznes Netizens

Wcześniej zajmowała się koordynacją projektów dla Forum Młodych Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Kraj, 28 czerwca 2013

GoldenSubmarine, Lubię To i Albedo Marketing zostały Agencjami Roku

Podczas wczorajszej gali nagrody odebrali laureaci konkursu Golden Arrow i najlepsze agencje - interaktywna, socialmediowa i marketingu zintegrowanego.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 17 kwietnia 2013

Kraków jako "stan umysłu"

Ruszyła kampania promocyjna miasta przygotowana przez Opcom.

Kraj, 20 października 2011

Prestige Board i Business Consulting ze wspólną ofertą

Obie firmy reklamy zewnętrznej rozpoczęły współpracę w zakresie sprzedaży swoich nośników.

Przetargi, 19 września 2011

Kampania Radomia w rękach Demo

Agencja, która opracowała strategię promocji miasta, zajmie się również przygotowaniem kampanii wizerunkowej.

Artykuły weekendowe, 5 sierpnia 2011

Ruszyła kampania "Trzeźwość bez granic"

Działania prowadzone są głównie w telewizji i na outdoorze.

Kraj, 28 lipca 2011

Ubyło nośników outdoorowych

Według zestawienia IGRZ w I półroczu br. zmniejszyła się liczba większości formatów nośników reklamy zewnętrznej. Izba przewiduje zmierzch tradycyjnych billboardów i nie najlepsze perspektywy dla frontlightów 18 mkw. i citylightów.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Kraj, 19 kwietnia 2011

Nowa rada nadzorcza IAA

Na kadencję 2011-2013 wybrano pięciu, a nie jak w poprzednich latach trzech, członków Rady Nadzorczej.

Kraj, 21 marca 2011

Media Shop tworzy stanowisko sales directora

Do agencji dołączyła Katarzyna Jarząbek-Kulbicka.

Kraj, 10 marca 2011

Kurt Scheller twarzą polskich pieczarek

Twarzami kampanii "Ja, pieczarka", promującej polskie pieczarki, zostali znany kucharz Kurt Scheller i jego uczeń Przemysław Błaszczyk.

Kraj, 31 stycznia 2011

W 2010 r. outdoor zarobił o 0,7 proc. mniej

Według IGRZ przychody branży w ub.r. wyniosły 602,9 mln zł.

Kraj, 29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

Przetargi, 30 września 2010

Eskadra będzie promować Polskę za granicą

Agencja wygrała przetarg zorganizowany przez POT.

Przetargi, 15 września 2010

Osiem agencji w konkursie POT

Planowana kampania reklamowa ma promować Polskę w trzech krajach europejskich.

Kraj, 29 lipca 2010

Do 96 tys. spadła liczna nośników OOH

Rośnie udział nośników premium w rynku outdoorowym - raportuje IGRZ.

Kraj, 28 lipca 2010

Stabilny drugi kwartał dla branży OOH

IGRZ raportuje 1-proc. spadek przychodów firm reklamy zewnętrznej w II kwartale br.

Przetargi, 26 maja 2010

Czechy dla Polaków

Business Consulting promuje naszych południowych sąsiadów na nośnikach outdoorowych.

Kraj, 10 maja 2010

Skraba odchodzi z Gigaboardu

Po 6 latach pracy Dariusz Skraba opuszcza Gigaboard.

Przetargi, 18 marca 2010

Business Consulting i Eskadra przygotują polską i zagraniczną kampanię Śląskiego

Śląski Urząd Marszałkowski rozstrzygnął przetarg na zaplanowanie i przeprowadzenie zagranicznej i ogólnopolskiej kampanii produktów turystycznych woj. śląskiego oraz regionalnej kampanii...

Przetargi, 3 marca 2010

Starcom wygrał budżet na kampanię Śląskiego

Starcom złożył najlepszą ofertę w przetargu na zakup mediów do kampanii woj. śląskiego oraz regionalnej promocji Szlaku Zabytków Techniki Województwa...

Kraj, 26 stycznia 2010

Jarosław Śliżewski został członkiem rady nadzorczej IAA

Jarosław Śliżewski został nowym członkiem rady nadzorczej Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Śliżewski od lat związany jest z "Gazetą Wyborczą" i...

Przetargi, 9 grudnia 2009

Business Consulting zwycięzcą przetargu resortu gospodarki

Agencja Business Consulting wygrała przetarg Ministerstwa Gospodarki na stworzenie i opracowanie koncepcji kampanii multimedialnej promującej zarządzanie popytem na energię (o...

Kraj, 26 października 2009

Zły III kwartał dla outdooru, 21 proc. spadku

O 21 proc. spadła sprzedaż firm outdoorowych w III kwartale br. w porównaniu z tym samym okresem rok wcześniej. Wynik...

Kraj, 26 października 2009

Tramlighty będą świecić na tramwajach

Agencja Exim-T wprowadza nowy produkt reklamowy - tramlight. Są to panele, które montuje się po cztery na jednym składzie wagonów....

Kraj, 23 października 2009

Cztery firmy z "wielkiej piątki" przychylne Postarowi

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej poinformowała, że Rada IGRZ odniosła się pozytywnie do możliwości wykorzystania projektu badawczego Postar dla badania rynku...

Kraj, 22 lipca 2009

Według IGRZ rynek outdoorowy skurczył się o 10 proc. w II kwartale

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w II kwartale 176,5 mln zł - o 10 proc. mniej niż w...

Kraj, 4 maja 2009

Śląskie rusza z kampanią "Na wyciągnięcie ręki"

5 maja startuje kampania promocyjna województwa śląskiego pod hasłem "Śląskie. Na wyciągnięcie ręki". Tegoroczne działania są kontynuacją ubiegłorocznej komunikacji prowadzonej...

Przetargi, 25 lutego 2009

Pięć agencji w drugim etapie przetargu Gorzowa Wielkopolskiego

Znane są już wyniki pierwszego etapu przetargu ogłoszonego 22 stycznia przez Gorzów Wielkopolski. Przypomnijmy - zostały do niego zaproszone podmioty,...

Przetargi, 12 listopada 2008

Metropolis kupi media do kampanii woj. śląskiego

Metropolis wygrał przetarg na zakup mediów do ogólnopolskiej kampanii promocyjnej województwa śląskiego oraz regionalnej kampanii promocyjnej obejmującej to województwo. Firma...

Kraj, 22 października 2008

W III kwartale na outdoor wydano 158,6 mln zł

Wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej (bez wydatków na reklamę na środkach komunikacji miejskiej) w Polsce wyniosła w III kwartale br....

Kraj, 22 października 2008

Na reklamę tranzytową w III kwartale wydano 11,6 mln zł

Na reklamę na środkach komunikacji miejskiej w III kwartale br. wydano 11,6 mln zł, o ponad 7 proc. więcej niż...

Przetargi, 4 sierpnia 2008

Cztery agencje walczą o budżet Bytomia

Cztery agencje reklamowe walczą w przetargu władz Bytomia na opracowanie długoterminowej strategii promocji miasta. O budżet metropolii starają się: Wyg...

Kraj, 17 czerwca 2008

Knorr reklamuje się latem na autobusach i tramwajach

"Co dziś na obiad? Fix Knorr - przepis na każdy dzień" - pod tym hasłem marka Knorr (Unilever) prowadzi kampanię...

Kraj, 15 lutego 2008

O 10 proc. zmniejszyła się w ub.r. liczba standardowych frontlightów - dane IGRZ

Łączna liczba nośników reklamy zewnętrznej wyniosła w ub.r. 114 504 szt. - wynika z zestawienia Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ)....

Kraj, 29 stycznia 2008

Według IGRZ wartość reklamy tranzytowej wyniosła 44 mln zł

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) zaprezentowała szczegółowe dane dotyczące wielkości sprzedaży netto w 2007 roku w zakresie reklamy tranzytowej (reklama...

Kraj, 24 stycznia 2008

Outdoor odnotował ok. 20-proc. wzrost przychodów w 2007 r.

Według raportu opublikowanego przez Izbę Gospodarczą Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wielkość sprzedaży branży reklamy zewnętrznej w Polsce (bez wydatków w reklamie...

Kraj, 12 grudnia 2007

Firmy outdoorowe zaangażowane w promocję Outdoor & Media Expo

Od początku stycznia 2008 r. w Warszawie oraz w wybranych głównych miastach Polski pojawią się billboardy promujące wydarzenie targowe branży...

Kraj, 6 sierpnia 2007

9,5 mln zł kosztować będzie kampania promocyjna Dolnego Śląska

9,5 mln zł kosztować będzie kampania wizerunkowa Dolnego Śląska prowadzona od września br. do maja 2008 roku. Jej celem będzie...

Przetargi, 31 lipca 2007

Unieważniono przetarg na wartą ponad 1 mln zł promocję woj. śląskiego

Urząd Marszałkowski woj. śląskiego unieważnił przetarg dotyczący zaplanowania i przeprowadzenia kampanii promocyjnej tego regionu, na którą przeznaczono ok. 1,1 mln...

Kraj, 27 czerwca 2007

IAA powołała nowy zarząd

Walne zebranie członków Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce (IAA) wybrało członków zarządu, w skład którego weszli: Stanisław Diskau, prezes D'Advertising...

Kraj, 13 lutego 2007

IGRZ zleci audyt wyników Business Consulting

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGZR) ma zatrudnić audytora, który zweryfikuje raporty na temat przychodów przedstawiane przez firmę Business Consulting. Jest...