M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Business Week (marka)"

Kraj, 10 października 2014

Edipresse zakłada sprzedaż "Urody Życia" na poziomie 80 tys. egz.

Pismo chce trafiać do kobiet dojrzałych, aktywnych i otwartych na świat. Na kampanię wspierającą debiut przeznaczono 4,5 mln zł.

Kraj, 15 października 2012

Maryjane Fahey Design autorem nowej makiety "Party"

Urodzinowe wydanie dwutygodnika w nowym wyglądzie i czterech mutacjach cenowych.

Zagranica, 5 stycznia 2009

Tesco skutecznie konkuruje z Wal-Martem w USA

Działania Tesco w USA są koszmarem dla sieci Wal-Mart - uważa magazyn "Business Week". Brytyjski detalista wszedł na rynek amerykański...

Zagranica, 11 lutego 2008

Jessica Sibley przechodzi z WSJ do "Business Weeka"

Jessica Sibley, związana dotychczas z "The Wall Street Journal", gdzie zajmowała stanowisko sales executive, objęła nowo utworzone stanowisko worldwide publisher...

Kraj, 21 października 2005

BRE Bank prowadzi wizerunkową kampanię reklamową private banking

Agencja reklamowa Czteryczwarte oraz dom mediowy Vizeum przygotowały dla BRE Banku kampanię wizerunkową skierowaną do osób o wysokich wymaganiach finansowych...

Przetargi, 9 listopada 2004

Harley Davidson Polska pierwszym klientem PRO Media House

Harley Davidson Polska jest pierwszym samodzielnie zdobytym budżetem domu mediowego PRO Media House (należącego do Demo Effective Launching). PRO Media...

Kraj, 18 października 2004

GM Poland wspiera reklamą sprzedaż samochodów Opel Vectra

GM Poland rozpoczął kampanię reklamową Opla Vectra. Adaptacją kreacji zajęła się agencja McCann-Erickson Polska, a media planował i kupował dom...

Kraj, 25 maja 2004

DaimlerChrysler planuje kampanie prasowe Mercedesa: terenowego ML i kabrioletu SLK

DaimlerChrysler Automotive Polska (DCAP) planuje na najbliższe tygodnie kampanię prasową swojego samochodu terenowego klasy ML. Kampania promować będzie model specjalny...

Kraj, 5 grudnia 2003

Honda Poland prowadzi kampanię outdoorową modelu Accord

Koncern Honda Poland prowadzi kampanię samochodu Honda Accord na nośnikach reklamy zewnętrznej. Przygotowana kreacyjnie przez agencję reklamową Aha kampania potrwa...

Kraj, 27 sierpnia 2003

Nowa osoba i reorganizacja działu reklamy i marketingu AWR "Wprost"

W pierwszej połowie września br. do działu marketingu AWR "Wprost" dołączy Agnieszka Szlaska, która obejmie stanowisko z-cy dyrektora marketingu. Szlaska...

Kraj, 4 sierpnia 2003

Kampania społeczna "Czy naprawdę jesteśmy inni?" na billboardach

Rozpoczyna się drugi miesiąc kampanii społecznej "Czy naprawdę jesteśmy inni?" na nośnikach reklamy zewnętrznej firmy AMS. Kampania przygotowana z inicjatywy...

Kraj, 24 czerwca 2003

BRE Leasing promuje usługi leasingowe dla MŚP

Do końca czerwca potrwa kampania reklamowa BRE Leasing. Jej celem jest zwiększenie liczby transakcji w zakresie usługi BRELeasing48h kierowanej do...

Kraj, 30 kwietnia 2003

Microsoft prowadzi kampanię promującą Windows XP i Office XP

Do końca maja potrwa kampania prasowa Microsoft Polska promująca dwa produkty software'owe tej firmy - Windows XP i Office XP....

Kraj, 21 marca 2003

Pekao i LOT promują kobrandowaną kartę kredytową

Bank Pekao SA oraz Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły na rynek wspólną kartę kredytową systemu Visa. Każdy posiadacz karty staje...

Kraj, 30 grudnia 2002

"Business Week" bliski rentowności, w planach zmiana cyklu wydawniczego

Wydawany przez AWR Wprost Sp. z o.o. miesięcznik gospodarczy "Business Week" prawdopodobnie pod koniec przyszłego roku zostanie przekształcony w tygodnik....

Kraj, 10 grudnia 2002

Rekordowa sprzedaż "Gazety Prawnej" z płytą

Dziennik "Gazeta Prawna" odnotował rekordową sprzedaż wydania z 27 listopada, do którego dołączona była płyta CD-ROM zawierająca informacje i porady...

Zagranica, 17 czerwca 2002

Unisys rozpoczyna kampanię skierowaną do top-menedżmentu

Unisys, globalna kompania technologiczna, rozpoczyna nową międzynarodową kampanię reklamową. Grupa docelowa działań to osoby na kierowniczych stanowiskach, podejmujące decyzje w...

Zagranica, 11 kwietnia 2002

"The Wall Street Journal" rozpoczyna globalną kampanię

Dow Jones & Co., właściciel dziennika "The Wall Street Journal", podjął decyzję o rozpoczęciu globalnej kampanii reklamowej tytułu. Głównym punktem...

Zagranica, 23 stycznia 2002

Globalna kampania Samsunga wspiera jego działalność sponsoringową

Samsung Electronics Co. rozpocznie jeszcze w styczniu br. globalną kampanię, której celem jest wsparcie wizerunku firmy jako sponsora zimowej olimpiady...

Kraj, 26 września 2001

KAMPANIA BSA WYPROMUJE LEGALNE OPROGRAMOWANIE

Stowarzyszenie Business Software Alliance (BSA), zajmujące się ochroną własności intelektualnej, rozpoczyna kampanię informacyjno-reklamową dotyczącą legalności oprogramowania w firmach. Będzie ona...

Kraj, 16 sierpnia 2001

WKRÓTCE TRZY RAZY WIĘKSZY NAKŁAD "BUSINESS WEEK/POLSKA"

Miesięcznik ekonomiczny "Business Week/Polska" zwiększy nakład trzykrotnie od wydania październikowego - do 60 tys. egzemplarzy. Tytuł wydaje Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost"...

Zagranica, 16 sierpnia 2001

"O - OPRAH MAGAZINE" W USA SPRZEDAJE SIĘ NAJLEPIEJ

Wielkim zwycięzcą opublikowanego raportu amerykańskiego Audit Bureau of Circulation za pierwsze pólrocze 2001 r. okazał się tytuł "O - Oprah...