M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Businessman Magazine (marka)"

Kraj, 23 grudnia 2013

Wydawca "Rzeczpospolitej" tworzy stanowisko redaktora zarządzającego

Paweł Czuryło obejmuje nową funkcję w wydawnictwie.

Kraj, 3 stycznia 2013

Krzysztof Adam Kowalczyk zastępcą redaktora naczelnego "Bloomberg Businessweek Polska"

Awans w Presspublice.

Kraj, 27 grudnia 2011

Lindenberg w radzie nadzorczej AWR "Wprost"

Zastąpił Piotra Misiłę.

Kraj, 6 września 2011

Online Ad Network startuje z ofertą PremiumAd

Nowa spółka Adama Feldmana, Roberta Hoffmana i Pawła Milcarza wchodzi na rynek reklamy internetowej.

Kraj, 26 października 2010

Robert Azembski pokieruje dodatkami finansowymi we "Wprost"

Raz w miesiącu razem z "Wprost" będzie się ukazywał dodatek finansowy.

Kraj, 29 października 2009

Żelazna Studio współpracuje z Weber Shandwick

Żelazna Studio oferujące kompleksową obsługę fotograficzną rozpoczęło współpracę z agencją public relations Weber Shandwick. Wspólne działania obejmują m.in. dokumentację fotograficzną...

Kraj, 7 października 2009

Marcin Grządka i Paweł Usakowski założyli ŁubuDubu PR

ŁubuDubu PR - tak nazywa się nowa na polskim rynku agencja public relations. Założyli ją byli dziennikarze i PR-owcy Marcin...

Kraj, 8 października 2008

Debiutuje nowy kwartalnik dla mężczyzn "Maleman"

Na rynku pojawił się nowy kwartalnik dla mężczyzn pt. "Maleman". Jego wydawcą jest Next Media, nakład wynosi 70 tys. egz.,...

Kraj, 31 stycznia 2008

Tomasz Lis w biurze reklamy Bauera

Tomasz Lis dołączył do zespołu działu reklamy pism telewizyjnych Wydawnictwa Bauer. Ostatnio związany był z "Echem Miasta". Współpracował także z...

Kraj, 25 czerwca 2007

PTWP wprowadzi we wrześniu magazyn "Rynek Spożywczy", Jan Bazyl Lipszyc naczelnym

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości (PTWP) we wrześniu br. wprowadzi nowy tytuł "Rynek Spożywczy" skierowany do wyższej i średniej kadry zarządzającej...

Kraj, 14 grudnia 2006

Jan Bazyl Lipszyc podpisał umowę z wydawcą "Nowego Przemysłu"

Jan Bazyl Lipszyc, w ostatnich latach szef kilku tytułów ekonomicznych, podpisał umowę ze spółką Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości, wydawcą miesięczników...

Kraj, 30 sierpnia 2006

Mieczysław Starkowski redaktorem naczelnym pisma "Atmosfera"

Mieczysław Starkowski został redaktorem naczelnym magazynu "Atmosfera". Jest to pismo spółki teleinformatycznej ATM SA, notowanej na Giełdzie Papierów Wartościowych w...

Kraj, 29 czerwca 2006

Aleksander Banach dyrektorem ds. klientów kluczowych w Wydawnictwie Jezierski

Aleksander Banach objął stanowisko dyrektora ds. klientów kluczowych w Wydawnictwie Jezierski. Odpowiada za budowę działu agencyjnego w ramach powstającego właśnie...

Kraj, 5 czerwca 2006

Iga Niewiadomska zarządza firmą Goodwill PR w grupie Mothership

Iga Niewiadomska została partnerem zarządzającym i udziałowcem w nowej firmie public relations Goodwill PR, która rozpoczyna działalność w grupie Mothership...

Kraj, 5 czerwca 2006

Preston Smith został naczelnym Interfax Central Europe

Preston Smith, dotychczas szef oddziału warszawskiego agencji informacyjnej Interfax, został redaktorem naczelnym Interfax Central Europe. Preston Smith związany jest z...

Kraj, 16 marca 2006

Magazyn "Franchising Info" z bardziej masową tematyką biznesową, zwiększa nakład

Dwumiesięcznik "Franchising Info" (Wydawnictwo Profit Systems) ukazał się w nakładzie 10 tys. egzemplarzy. Jest to związane z poszerzaniem tematyki pisma....

Kraj, 5 stycznia 2006

Wartość wydawnictwa Business Press wyceniono na blisko 9 mln zł

Wartość upadłego wydawnictwa Business Press wyceniono na około 9 mln zł. W ogólnej wycenie ujęto wartość najważniejszego tytułu wydawnictwa, miesięcznika"Businessman...

Kraj, 8 grudnia 2005

Zuzanna Gałuszka odpowiada za działania promocyjne w Prószyński Media; awans Elżbiety Olszewskiej

Wydawnictwo Prószyński Media wzmacnia się personalnie. Za działania promocyjne dla wszystkich jego tytułów odpowiada Zuzanna Gałuszka. Doświadczenie na rynku prasowym...

Kraj, 5 grudnia 2005

Michał Bonarowski szefem serwisów informacyjnych Onet.pl

Szefem serwisów informacyjnych portalu Onet.pl został Michał Bonarowski. Bonarowski jest dziennikarzem od 1994 roku. Pełnił funkcję szefa działu IT w...

Kraj, 2 grudnia 2005

Bonnier po wygraniu przetargu na "Kaleidoscope" może rozbudować portfolio BtoB

Bonnier Business Polska może poszerzyć portfolio wydawnicze w niedalekiej przyszłości, deklaruje Waldemar Tevnell, prezes wydawnictwa. Deklaracja następuje po wygraniu przetargu...

Kraj, 1 grudnia 2005

Netia przedłuża działania reklamowe

Do stycznia włącznie operator telekomunikacyjny Netia SA zdecydował się przedłużyć swoją kampanię reklamową nowych taryf dla biznesu. Rozpoczęła się ona...

Kraj, 17 listopada 2005

Syndyk wystawił Business Press na sprzedaż

Syndyk upadłości spółki Business Press, wydawcy magazynów "Businessman Magazine" i "Polski Przedsiębiorca", wystawił firmę na sprzedaż. Możliwy jest zakup całości...

Kraj, 16 listopada 2005

ZKDP zlecił kontrolę nadzwyczajną "Cafe", wydawca tytułu wycofał się ze związku

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) zlecił kontrolę nadzwyczajną miesięcznika "Cafe" w 2005 r. oraz udzielił upomnienia wydawcy tego tytułu -...

Kraj, 16 listopada 2005

Sąd ogłosił upadłość spółki Business Press

Sąd Rejonowy m.st. Warszawy, XVII Wydział Gospodarczy ogłosił upadłość Business Press Sp. z o.o., wydawcy magazynu "Businessman Magazine". Wyznaczył sędziego...

Kraj, 4 listopada 2005

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk account executive w Harvard Business Review

Katarzyna Gapińska-Prokopczyk rozpoczęła pracę w biurze reklamy magazynu "Harvard Business Review". Została zatrudniona na stanowisku account executive. Ostatnio Katarzyna Gapińska-Prokopczyk...

Kraj, 21 października 2005

BRE Bank prowadzi wizerunkową kampanię reklamową private banking

Agencja reklamowa Czteryczwarte oraz dom mediowy Vizeum przygotowały dla BRE Banku kampanię wizerunkową skierowaną do osób o wysokich wymaganiach finansowych...

Kraj, 20 września 2005

Lufthansa wzmacnia swój wizerunek, celując w klasę biznes

Polski oddział niemieckich linii lotniczych Lufthansa rozpoczął drugą odsłonę swojej strategicznej kampanii mającej umocnić wizerunek Lufthansy na polskim rynku. 2,5-miesięczna...

Kraj, 12 września 2005

Klub Prasy Biznesowej chce wypracować standardy dla swojego sektora wydawniczego

Klub Prasy Biznesowej (KPB) chce wspólnie promować swoje tytuły. W skład klubu, który zawiązał się w br., wchodzą obecnie wydawcy...

Kraj, 10 sierpnia 2005

Business Press szuka środków na spłatę zadłużenia

Spółka Business Press szuka partnera, który przejąłby wydawanie miesięcznika "Businessman Magazine". Wydawca nie wyklucza także możliwości udzielenia licencji i sprzedaży...

Kraj, 8 sierpnia 2005

Business Press złożył wniosek o upadłość spółki, Edipresse wydawcą "Kaleidoscope"

Spółka Business Press, wydawca m.in. "Businessman Magazine", złożyła wniosek o upadłość firmy. Wniosek zawiera klauzulę o możliwości zawarcia układu. Równocześnie...

Kraj, 23 czerwca 2005

Czujak i Galińska w zespole biura reklamy Wydawnictwa Bauer

Jarosław Czujak obejmuje stanowisko dyrektora reklamy tytułów młodzieżowych Wydawnictwa Bauer. Po odejściu z wydawnictwa Moniki Walczak obowiązki szefa działu pełnił...

Kraj, 9 maja 2005

Business Press i fundacja Thot wprowadzają tytuł "Polska Firma"

Ukazał się zerowy numer magazynu "Polska Firma" skierowanego do przedstawicieli małych i średnich firm. W nakładzie 20 tys. egz. dotarł...

Kraj, 28 kwietnia 2005

Reebok promuje linię modową Classic, w maju kampania technologiczna

Reebok Poland przeprowadzi w maju kampanię promującą technologię The Pump stosowaną w nowych butach tej firmy ("pompka" dopasowuje automatycznie but...

Kraj, 22 kwietnia 2005

Toyota przeprowadzi w tym roku ofensywę marki Lexus

Toyota Motor Poland planuje na ten rok zwiększone aktywności związane z marką Lexus. Obecnie wprowadzany jest na rynek nowy model...

Kraj, 22 marca 2005

"Businessman Magazine" reklamuje się na nośnikach CB4

Wydawnictwo Business Press rozpoczęło kampanię na nośnikach CB4. Reklamy miesięcznika "Businessman Magazine" umieszczono na zagłówkach foteli w 450 taksówkach jeżdżących...

Kraj, 27 stycznia 2005

"Walking fingers" w reklamach Polskich Książek Telefonicznych

W tym tygodniu na tablicach outdoorowych pojawiło się "rozwiązanie" teaserowej kampanii reklamowej Polskich Książek Telefonicznych, wydawcy katalogów teleadresowych pod tą...

Kraj, 6 stycznia 2005

Image'owa kampania Siemensa ma ocieplić jego wizerunek

Siemens Sp. z o.o. rozpoczęła swoją pierwszą od kilku lat kampanię o charakterze czysto wizerunkowym. Przygotowały ją McCann-Erickson i Media...

Kraj, 16 grudnia 2004

Jarosław Czujak dyrektorem biura reklamy "Businessman Magazine", dziewięć nowych osób w dziale

Jarosław Czujak awansował ze stanowiska kierownika biura reklamy na stanowisko dyrektora biura reklamy "Businessman Magazine". Czujak pracuje w wydawnictwie Business...

Przetargi, 9 listopada 2004

Harley Davidson Polska pierwszym klientem PRO Media House

Harley Davidson Polska jest pierwszym samodzielnie zdobytym budżetem domu mediowego PRO Media House (należącego do Demo Effective Launching). PRO Media...

Kraj, 27 października 2004

Creative Labs prowadzi kampanię nowych produktów w prasie, na autobusach i indoorze

Creative Labs, producent sprzętu elektronicznego, rozpoczął kampanię reklamową swoich produktów. Ma ona miejsce w prasie i obejmuje m.in. tytuły: "Komputer...

Kraj, 20 października 2004

"Manager Magazin" zadebiutuje na przełomie roku w nakładzie 100 tys. egz.

Miesięcznik biznesowy "Manager Magazin Edycja Polska" ma zadebiutować na rynku na przełomie roku w nakładzie 100 tys. egz., o czym...

Kraj, 29 września 2004

Nakład "Businessman Magazine" wzrasta, w planach kampania promocyjna

Wydawnictwo Business Press podniesie o 25 tys. egzemplarzy nakład miesięcznika "Businessman Magazine", który osiągnie tym samym poziom 80 tys. egzemplarzy....

Kraj, 23 września 2004

PKP Intercity prowadzi jesienną promocję biletów

Firma PKP Intercity prowadzi promocję pod hasłem Super Bilety. Promocja polega na obniżeniu cen biletów, umożliwiających odbycie podróży dowolnym krajowym...

Kraj, 20 września 2004

W I półroczu br. "Profit" najczęściej kupowanym magazynem gospodarczym

Według informacji wydawnictwa Axel Springer Polska na podstawie danych ZKDP średnia miesięczna sprzedaż magazynu "Profit" wyniosła w I półroczu br....

Kraj, 16 września 2004

"Manager Magazine" - Infor ze Spieglem?

Wydawnictwo Infor Manager Sp. z o.o., nowa spółka należąca do Grupy Wydawniczej "Infor", a także prawdopodobnie niemieckiej grupy wydawniczej Spiegel,...

Kraj, 6 września 2004

ZFPR skompletował jury konkursu Złote Spinacze 2004

Związek Firm Public Relations (ZFPR) rozpoczął przygotowania do II edycji konkursu Złote Spinacze 2004. Podobnie jak w pierwszej, ubiegłorocznej, edycji...

Kraj, 3 września 2004

"Gazeta Prawna" z informacjami społ.-polit. i rozbudowaną gospodarką

"Gazeta Prawna", dziennik prawno-gospodarczy Wydawnictwa Infor, wyraźnie się zmienia. Pierwszy numer nowej "Gazety Prawnej" ukaże się w poniedziałek 6 września...

Kraj, 20 lipca 2004

Alina Białkowska-Gużyńska, wicenaczelna "BM", dołączyła do agencji Cross Media PR

Alina Białkowska-Gużyńska, zastępca redaktora naczelnego miesięcznika "Businessman Magazine", zrezygnowała ze swojej funkcji i rozpoczęła pracę w agencji Cross Media PR,...

Kraj, 8 lipca 2004

Kierownicy tytułów w Business Press przejęli obowiązki dyrektora biura reklamy

Obowiązki dyrektora Biura Reklamy Business Press przejęli kierownicy tytułów wydawnictwa, co jest związane z odejściem dotychczasowej szefowej biura Marioli Wiercińskiej...

Kraj, 21 czerwca 2004

Samsung reklamuje nową linię telewizorów LCD

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie nowej linii telewizorów ciekłokrystalicznych LCD z funkcją DNIe -...