M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "BusinessWeek (marka)"

Kraj, 28 marca 2013

Andrzej Stepanów pokieruje marketingiem Gremi Media

Do wydawcy "Rzeczpospolitej" i "BusinessWeeka" przechodzi blisko 10-osobowy zespół marketingowy Ringier Axel Springer Polska.

Kraj, 27 lutego 2013

Nowa dyrektor ds. komunikacji i promocji w Clear Channel

Od marca br. do zespołu Clear Channel Poland dołączy Agnieszka Szlaska.

Kraj, 21 września 2012

Twórca Flickra gościem specjalnym Kongresu Netii

Stewart Butterfield twórca serwisu Flickr będzie gościem specjalnym 4. Kongresu Netii "Biznes to rozmowy". Butterfield to czołowa postać wśród twórców świata Web 2.0, uznany przez magazyn "Time" za jednego z najbardziej wpływowych ludzi na świecie.

Kraj, 1 czerwca 2012

Schultz pokieruje projektami specjalnymi "Bloomberg Businessweek"

Wydawca magazynu biznesowego ma nowego szefa od projektów specjalnych.

Przetargi, 23 lutego 2011

Kreacja i zakup mediów w jednym

Zwycięzca przetargu rozpisanego przez resort skarbu ma wykreować i kupić reklamy w mediach międzynarodowych.

Artykuły weekendowe, 21 stycznia 2011

Wydawnictwo Znak zachęca do zmian

Na rynku pojawiła się książka Chipa i Dana Heathów pod tytułem "Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić".

Kraj, 7 maja 2010

Polski "Newsweek" bez zmian

Właściciel tytułu chce go sprzedać ze względu na spadki sprzedaży egzemplarzowej oraz zmniejszenie się wpływów z reklamy.

Zagranica, 15 października 2009

Bloomberg wylicytował "BusinessWeeka"

Magazyn "BusinessWeek" (McGraw Hill) został sprzedany firmie Bloomberg za ok. 5 mln dol. Nowy właściciel wylicytował tygodnik na aukcji, która...

Zagranica, 27 lipca 2009

Starbucks i Dell na szczycie firm doceniających media społecznościowe

Starbucks i Dell to marki, które w najwyższym stopniu wykorzystują media społecznościowe. Taką opinię zawiera raport "The Engagement db". Raport...

Zagranica, 14 lipca 2009

McGraw-Hill chce sprzedać magazyn "BusinessWeek"

Wydawnictwo McGraw-Hill szuka nabywcy na swój tygodnik "BusinessWeek", który cierpi z powodu spadku na rynku reklamy i wzrostu znaczenia internetu....

Zagranica, 16 września 2008

LinkedIn uruchomił sieć reklamową

LinkedIn, serwis społecznościowy przeznaczony dla biznesu, uruchomił LinkedIn Audience Network - sieć reklamową, która pozwoli partnerom serwisu na identyfikowanie specyficznych...

Zagranica, 3 lipca 2008

Sara Howers odpowiada za subskrypcję mediów Dow Jones w Europie

Sara Howers w grupie Dow Jones objęła stanowisko circulation marketing directora. Odpowiada za subskrypcję i aktywności marketingowe w internecie dla...

Zagranica, 9 maja 2008

CNBC Europe obsadziła stanowisko szefa sprzedaży

Paneuropejska stacja telewizyjna CNBC Europe powołała Paula Maraviglię na stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży w regionie EMEA. Zastąpi on Liz Jones,...

Kraj, 7 maja 2008

Gajewska pokieruje działem reklamy "Reader's Digest"

Jolanta Gajewska została dyrektorem działu reklamy miesięcznika "Reader's Digest" (Reader's Digest Przegląd). Ostatnio związana była z serwisem Grono.net. Poprzednio pracowała...

Zagranica, 11 stycznia 2008

"BusinessWeek" debiutuje w Izraelu w języku hebrajskim

Ukazała się nowa narodowa edycja tygodnika "BusinessWeek" (The McGraw-Hill Companies). Została wprowadzona na rynek izraelski w języku hebrajskim. Wydają ją...

Zagranica, 14 grudnia 2007

"BusinessWeek" ogranicza zatrudnienie w zespole redakcyjnym

Magazyn "BusinessWeek" zwolnił część zespołu z redakcji wydania internetowego i drukowanego. Jest to związane z integracją obu redakcji. Nowa struktura...

Zagranica, 23 marca 2007

"BusinessWeek" i Spiegel Online rozpoczynają współpracę

"BusinessWeek" i niemieckojęzyczny serwis Spiegel Online rozpoczęły współpracę. Według umowy teksty z "BusinessWeeka" będą dostępne na stronie www.spiegel.de/international, a informacje...

Zagranica, 11 sierpnia 2006

William Kupper zrezygnuje z kierowania "BusinessWeekiem"

William Kupper jr., szef "BusinessWeeka", ma zamiar zrezygnować z pełnienia obecnej funkcji. The McGraw Hill Cos., właściciel pisma, rozpoczął poszukiwania...

Kraj, 16 marca 2006

Magazyn "Franchising Info" z bardziej masową tematyką biznesową, zwiększa nakład

Dwumiesięcznik "Franchising Info" (Wydawnictwo Profit Systems) ukazał się w nakładzie 10 tys. egzemplarzy. Jest to związane z poszerzaniem tematyki pisma....

Zagranica, 6 stycznia 2006

Tina-Louise Jackson odeszła z magazynu "BusinessWeek" do "CNBC European Business"

Tina-Louise Jackson została wydawcą magazynu "CNBC European Business" w firmie Ink Publishing. Ostatnio była sales managerem pisma "BusinessWeek" na obszar...

Kraj, 16 grudnia 2005

AWR Wprost zamyka "BusinessWeeka"

Polska edycja magazynu "BusinessWeek" zostaje zamknięta. Ostatni numer dwutygodnika ukazuje się w grudniu. Jego wydawca AWR Wprost planował jeszcze niedawno...

Kraj, 16 grudnia 2005

AWR Wprost zamyka "BusinessWeeka"

Polska edycja magazynu "BusinessWeek" zostaje zamknięta. Ostatni numer dwutygodnika ukazuje się w grudniu. Jego wydawca AWR Wprost planował jeszcze niedawno...

Kraj, 3 listopada 2005

Michał Kobosko nowym redaktorem naczelnym "Forbesa"

Michał Kobosko objął stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "Forbes" (Axel Springer Polska). Karierę w tym wydawnictwie rozpoczął w ubiegłym roku w...

Kraj, 20 września 2005

Filary Polskiej Gospodarki "Pulsu Biznesu" mają drugą edycję

Kampania autopromocyjna w dzienniku "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska), w tygodniku "Wprost" i dwutygodniku "BusinessWeek" wspiera drugą edycję Filarów Polskiej...

Kraj, 20 września 2005

"Wprost" z publicystycznym dodatkiem, "BusinessWeek" z nową stroną internetową

Tytuły Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR Wprost) wprowadzają nowe elementy. Aktualne wydanie tygodnika "Wprost" ukazało się z dodatkiem publicystycznym "Europartia -...

Kraj, 16 września 2005

Dwoje nowych redaktorów naczelnych w wydawnictwie IDG Poland SA

Gabriela Żółtaniecka została redaktorem naczelnym nowego magazynu wydawnictwa International Data Group Poland SA (IDG) "CMO Magazyn Dyrektorów Marketingu", a Zbigniew...

Zagranica, 31 sierpnia 2005

Sprzedażowy skandal obejmuje coraz więcej magazynów

Amerykańscy dystrybutorzy prasy stali się głównymi bohaterami sprzedażowego skandalu. Sprawa dotyczy przede wszystkim takich firm jak Ebsco i InFligt Newswpapers...

Kraj, 7 czerwca 2005

Publicis zrealizował kampanię urządzeń wielofunkcyjnych HP

HP Color LaserJet 2800 to nowe kolorowe wielofunkcyjne urządzenie laserowe, dla którego kampanię reklamową przygotowała agencja reklamowa Publicis. Celem działań...

Kraj, 29 kwietnia 2005

Krzysztof Przydatek został sales executive w Ozon Media

Krzysztof Przydatek rozpocznie pracę w biurze reklamy Ozon Media na stanowisku sales executive. Poprzednio przez ponad dwa lata pracował w...

Kraj, 7 kwietnia 2005

Honda Poland przygotowała projekt wsparcia sprzedaży modelu CR-V

Honda Poland rozpoczyna kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek model samochodu Honda CR-V z nowym silnikiem Diesla i-CTDi. Strategię i...

Kraj, 21 stycznia 2005

Anna Gnoińska odpowiada za promocję miesięcznika "Pani"

Anna Gnoińska odpowiada za promocję miesięcznika "Pani" (AWR "Wprost"). Tym samym w dziale promocji wydawnictwa powstała wyodrębniona komórka zajmująca się...

Kraj, 10 stycznia 2005

Kolekcję książek "BusinessWeeka" wspiera kampania

Dwutygodnik "BusinessWeek" (AWR "Wprost") od bieżącego wydania (na rynku od 6 stycznia) rozpoczął dołączanie do nakładu raz w miesiącu książek...

Kraj, 26 października 2004

Discovery Networks Poland promuje swoje programy w internecie

Discovery Networks Poland wykorzystuje reklamę online do promocji swoich programów. Kampania internetowa realizowana przez Discovery wykorzystuje streaming, czyli technologię, dzięki...

Kraj, 26 października 2004

AWR "Wprost" wprowadza zmiany w cenniku reklam swoich tytułów, nowy format "WiK-a"

Wydawnictwo AWR "Wprost" wprowadza zmiany w cennikach reklam swoich tytułów. Pierwszą zmianą jest podniesienie cen reklam w miesięczniku "Pani". Jak...

Kraj, 15 października 2004

Discovery wykorzystuje w kampanii internetowej metody streamingowe

Najnowsza kampania internetowa kanału telewizyjnego Discovery wykorzystuje technologię streamingu, czyli transmisji obrazu w czasie rzeczywistym. Internauci, klikając na banner, tzw....

Kraj, 23 sierpnia 2004

Działania wzmacniające markę "BusinessWeek" zaplanowane na jesień

"BusinessWeek", kierowany do menedżerów dwutygodnik o biznesie Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR "Wprost"), ma przygotowywane kolejne działania zorientowane na wzmocnienie marki....

Kraj, 18 sierpnia 2004

"Puls Biznesu" rozpoczął kampanię towarzyszącą wizycie Ala Gore'a

Rozpoczęła się kampania dziennika "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) towarzysząca wizycie w Polsce byłego wiceprezydenta USA Ala Gore'a. Wiceprezydent Gore...

Kraj, 9 lipca 2004

Letnia promocja tytułów AWR Wprost i zapowiedzi działań na jesień

W okresie wakacyjnym Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (AWR Wprost) prowadzi działania prosprzedażowe tygodnika "Wprost" i miesięczników "Pani" oraz "Rejs" na Wybrzeżu,...

Kraj, 6 lipca 2004

Igor Nowak odpowiada za promocję magazynu "BusinessWeek"

Igor Nowak będzie się zajmował promocją dwutygodnika "BusinessWeek" Agencji Wydawniczo-Reklamowej "Wprost" (AWR "Wprost"). Ostatnio pracował w wydawnictwie G+J Polska na...

Kraj, 21 czerwca 2004

Samsung reklamuje nową linię telewizorów LCD

Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. rozpoczął kampanię reklamową wspierającą wprowadzenie nowej linii telewizorów ciekłokrystalicznych LCD z funkcją DNIe -...

Kraj, 13 maja 2004

230 marek uzyskało tytuł Superbrands

Po raz pierwszy w Polsce organizacja Superbrands Polska wybrała 230 superbrandów spośród listy 1200 marek występujących na rynku polskim. Na...

Zagranica, 21 kwietnia 2004

"The Wall Street Journal" planuje europejską kampanię reklamową

Dziennik "The Wall Street Journal Europe" przeprowadzi europejską kampanię reklamową, która obejmie prasę i telewizję. 30-sekundowy spot będzie emitowany w...

Kraj, 7 kwietnia 2004

DaimlerChrysler odświeżył komunikację marki Chrysler, ruszyła kampania Voyagera

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadził do swojej komunikacji marketingowej nowe hasło: "Inspiration comes standard". "Jest to nowe globalne hasło przewodnie dla...

Kraj, 2 kwietnia 2004

"BusinessWeek" zrealizował nietypowy pomysł marketingowy

"BusinessWeek" (Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" - AWR "Wprost") przygotował nietypową wysyłkę z okazji przejścia z cyklu wydawniczego miesięcznego na dwutygodniowy. Zmiana...

Kraj, 1 kwietnia 2004

Grzegorz Roszkowski został senior TV buyerem w MindShare Polska

Do zespołu domu mediowego MindShare Polska dołączył Grzegorz Roszkowski, obejmując stanowisko senior TV buyera. Roszkowski będzie odpowiedzialny przede wszystkim za...

Kraj, 11 marca 2004

Nowe kierownicze stanowiska w strukturze reklamy AWR "Wprost"

Nową strukturę ma zespół reklamy Agencji Reklamowo-Wydawniczej "Wprost" (AWR "Wprost"). Efektem zmian jest powstanie nowych stanowisk - kierowników grup odpowiedzialnych...

Kraj, 10 marca 2004

AWR "Wprost" kupiło "WIK-a". Promocja "BusinessWeeka"

Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" (AWR "Wprost") kupiła kolejny tytuł. Jest to "WIK. Warszawa i Kultura" - warszawski magazyn kulturalny. AWR "Wprost"...

Kraj, 9 marca 2004

Harley do wygrania w ofercie promocji prenumeraty "BusinessWeeka"

Przy okazji przejścia od początku kwietnia br. na cykl wydawniczy dwutygodniowy "BusinessWeek" (Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" - AWR "Wprost") oferuje specjalną...

Kraj, 25 lutego 2004

Agata Kosińska nowym kierownikiem reklamy "BusinessWeeka"

Agata Kosińska została kierownikiem reklamy miesięcznika "BusinessWeek" wydawanego przez Agencję Reklamowo-Wydawniczą "Wprost" (AWR "Wprost"). Jak przekazała Grażyna Ogrodnik, dyrektor biura...

Kraj, 2 lutego 2004

Miesięcznik "BusinessWeek" stanie się dwutygodnikiem

Polska edycja magazynu ekonomicznego "BusinessWeek" przejdzie z miesięcznego na dwutygodniowy cykl wydawniczy. O podjęciu takiej decyzji powiedział Amadeusz Król, wiceprezes...