M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Byss (firma)"

Kraj, 19 maja 2015

Marka Kross uruchamia akcję specjalną

Komunikacja będzie prowadzona pod hasłem "Kross Spring Challenge", a za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Byss.

Kraj, 2 kwietnia 2015

Byss obsługuje Cambridge Chocolate Technologies

Agencja rozbudowuje portfolio klientów.

Kraj, 1 kwietnia 2015

Polski producent rowerów promuje aktywność na wiosnę z udziałem Mai Włoszczowskiej

Za koncepcję akcji promocyjnej dla marki Kross odpowiada agencja Byss.

Kraj, 12 lutego 2015

Byss przygotowała strategię dla Kross Racing Team

Agencja przygotuje także materiały promocyjne wydarzenia.

Kraj, 27 lutego 2014

Original Source z taneczną promocją w sieci Rossmann

Marka żeli pod prysznic z portfolio PZ Cussons z niestandardowym działaniem promocyjnym.

Kraj, 31 lipca 2013

Original Source na festiwalu w Białymstoku

Marka angażuje się w promocję festiwalu Original Source Up To Date.

Kraj, 10 kwietnia 2013

Marka E świętuje 40-lecie

Trwają intensywne działania reklamowe dla marki, której właścicielem jest obecnie Henkel (wcześniej PZ Cussons).

Kraj, 9 listopada 2012

Original Source poszerza portfolio

Marka odświeżyła też stronę internetową i zapowiada działania w internecie.

Kraj, 3 października 2011

Viva szuka najlepszych fanów

W nowym na antenie stacji show zmierzą się fani polskich gwiazd muzyki.

Kraj, 1 kwietnia 2011

Moet Hennessy Polska po raz pierwszy w Facebooku

Dystrybutor ekskluzywnych alkoholi promuje swoją sztandarową markę.

Przetargi, 17 marca 2011

Trzy agencje dla Otto

Firma sprzedaży wysyłkowej będzie współpracować z Byss, Core PR i IDM.net.

Kraj, 11 lutego 2011

Byss przeprowadza konkurs Horteksu

Agencja interaktywna Byss realizuje dla firmy Hortex kreację i obsługę strony WWW "Wielki Konkurs Leona".

Kraj, 24 listopada 2010

Carlsberg już gra w piłkę

Piwna marka realizuje pierwszy projekt związany z Euro 2012.

Kraj, 20 maja 2010

UPC na mundial

Operator przygotował kampanię poświęconą tematyce futbolowej. Celem tej akcji jest pokazanie, że dzięki nowoczesnym usługom UPC abonenci mogą w pełni doświadczyć emocji związanych z futbolem.

Kraj, 13 maja 2010

Paweł Schedler z Byss trafił do Wide Open

Paweł Schedler dołączył jako dyrektor kreatywny do agencji interaktywnej Wide Open. Do niedawna pełnił taką funkcję w Byss.

Kraj, 29 kwietnia 2010

Carlsberg rusza z piłkarską promocją

Producent piwa Carlsberg w najbliższej promocji rozda oryginalne koszulki ulubionych reprezentacji piłkarskich.

Kraj, 3 grudnia 2009

UPC wprowadza wideo na żądanie

UPC Polska, największy operator telewizji kablowej w kraju (1,02 mln klientów na koniec września br.), wprowadza do oferty usługę wideo...

Kraj, 8 września 2009

Agora tworzy serwis Wyborcza.biz

Agora SA uruchomiła internetowy serwis biznesowy Wyborcza.biz. Jest on skierowany do odbiorców interesujących się, zwłaszcza zawodowo, gospodarką, ekonomią i finansami...

Kraj, 4 września 2009

Agencja Byss utworzyła spółkę Byss Mobile do produkcji aplikacji mobilnych

Agencja interaktywna Byss utworzyła spółkę Byss Mobile, która tworzy aplikacje dla urządzeń mobilnych, głównie iPhone'ów. Działalność Byss Mobile nie będzie...

Kraj, 25 marca 2009

Ponad miliard na reklamę w internecie w ub.r.

Wydatki na reklamę w internecie w 2008 r. pierwszy raz w historii przekroczyły 1 mld zł i wyniosły 1,174 mld...

Kraj, 13 października 2008

Agencja Byss rozpoczęła współpracę z Adobe Polska

Agencja interaktywna Byss rozpoczęła współpracę z firmą Adobe Polska, dla której przygotowała serwis internetowy www.cs4.com.pl nowej wersji programu graficznego Creative...

Kraj, 21 lipca 2008

Agora, Byss i Starlink wspierają Szkołę Mistrzów Fotografii "Gazety"

"Gazeta Wyborcza" (Agora) prowadzi promocję nowego projektu - Szkoły Mistrzów Fotografii "Gazety". Kreację do większości działań przygotował dział promocji "Gazety",...

Kraj, 15 lipca 2008

Nowa "ślubna" kampania Carlsberga trafi też na rynki zagraniczne

Marka Carlsberg (Carlsberg Polska) rozpoczyna nową telewizyjną kampanię wizerunkową zatytułowaną "Wedding", która będzie adaptowana także na inne rynki. - Naszą...

Kraj, 18 marca 2008

Ugotuj.pl zastąpi serwis Kuchnia.Gazeta.pl

Do serwisów lifestyle'owych Agory SA dołączył Ugotuj.pl, który zastąpi dotychczasowy serwis poświęcony tematyce kulinarnej Kuchnia.Gazeta.pl. W serwisie Ugotuj.pl użytkownicy mają...

Kraj, 1 lutego 2008

PIA wspiera kampanię serwisów tematycznych Agory

Polonia Indoor Advertising (PIA), dostawca nośników indoorowych, wspiera kampanię wizerunkową trzech serwisów tematycznych Agory SA. Wspiera promocją na nośnikach sieci...

Kraj, 24 stycznia 2008

Agora wspiera działaniami wizerunkowymi portal Sport.pl

Agora SA rozpoczęła kampanię wizerunkową wspierającą portal tematyczny Sport.pl. Do promocji pod hasłem "Skacz na Sport.pl" wykorzystano głównie prasę, outdoor...

Kraj, 7 listopada 2007

Just reklamuje sieć salonów Komfort

Ruszył drugi etap kampanii reklamowej sieci sklepów Komfort m.in. z wykładzinami i panelami. Jesienna edycja wykorzystuje motyw zmiany wizerunku mieszkania...

Kraj, 29 października 2007

Serwis Wiadomosci.Gazeta.pl prowadzi kampanię reklamową

"Jasne, szybkie, prawdziwe" - pod takim hasłem ruszyła kampania serwisu Wiadomosci.Gazeta.pl (Agora SA). Działania promocyjne objęły internet (zasięgi reklamowe Ad.net),...

Kraj, 5 września 2007

Agora wspiera kampanią serwis Plotek.pl

Agora SA rozpoczęła kampanię reklamową serwisu rozrywkowego Plotek.pl. Jest to pierwsza duża kampania ATL-owa tej marki. Prowadzona jest pod hasłem...

Kraj, 3 lipca 2007

K2 Internet ma nowych dyrektorów, w tym kreatywnego

Na stanowisko dyrektora kreatywnego agencji K2 Internet SA zatrudniony został Jacek Opaluch. Kieruje zespołami: grafiki, flashdevelopmentu, copywritingu oraz creative suport...

Kraj, 26 marca 2007

Marka Carlsberg w tym roku chce wyprzedzić Heinekena

Marka Carlsberg w tym roku chce wyprzedzić Heinekena pod względem udziałów ilościowych. Mają temu służyć szeroko zakrojona operacja odświeżenia brandu...

Kraj, 20 marca 2007

Carslberg rozpoczyna piłkarską promocję piwa Piast

Marka Piast z portfela Carlsberg Polska rozpoczyna promocję "Wejdź z Piastem do gry". Każdy konsument, który kupi cztery piwa Piast,...

Kraj, 16 marca 2007

Carlsberg Polska wprowadza nowy wariant smakowy marki piwa Karmi

Karmi Malinowa Pasja to nowy wariant piwa Karmi, który został wprowadzony na rynek przez Carlsberg Polska. - W poszukiwaniach nowego...

Kraj, 20 kwietnia 2006

Jury KTR ogłasza nominacje w kategoriach design i nowe media

Jury Konkursu Twórców Reklamy 2006 wyróżniło pierwsze prace w kategoriach design i nowe media. W kategorii design jury nominowało w...

Kraj, 10 października 2005

Saatchi ratuje honor Polski w Portorożu

Saatchi & Saatchi uratowała honor Polski, zdobywając dla nas jedyną w głównym konkursie Nowej Europy w Portorożu nagrodę - Brązowy...

Kraj, 28 czerwca 2005

Strona AMS-u w Katalogu Ciekawych Stron

Strona internetowa AMS-u, firmy reklamy zewnętrznej, została wyróżniona w Katalogu Ciekawych Stron. Adres "www.ams.com.pl" dołączył do wartych odwiedzenia zdaniem redaktorów...

Kraj, 28 lutego 2005

W kwietniu ruszy kampania wizerunkowa portalu Gazeta.pl

W kwietniu wystartuje kampania portalu Gazeta.pl należącego do spółki Agora SA. Będzie to druga, po launchowej, duża kampania organizowana dla...

Kraj, 24 maja 2004

Byss i Starcom przygotowały kampanię reklamową dla Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl rozpoczął zewnętrzną kampanię reklamową nowego serwisu Wiadomości. Kreację kampanii opracowała szczecińska agencja interaktywna Byss, natomiast zakupem mediów zajął...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Carlsberg wspiera kampanią telewizyjną promocję dla kibiców futbolu

Carlsberg Okocim SA przygotował dwumiesięczną akcję promocyjną wspierającą sprzedaż piwa marki Carlsberg pod hasłem "PiłCarlska Fiesta" powiązaną z finałami mistrzostw...

Kraj, 6 listopada 2003

Agora i Gazeta.pl promują nowy serwis ogłoszeniowy Aaaby.pl

Agora SA i Gazeta.pl rozpoczęły wczoraj kampanię reklamową serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl. Jej celem jest prezentacja nowego brandu oraz dotarcie do...