M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cadillac (marka)"

Zagranica, 9 grudnia 2014

Cadillac przenosi swój globalny budżet kreatywny

Pieniądze trafią z Lowe do agencji Publicis.

Kraj, 2 stycznia 2014

Chevrolet będzie nadal wspierany

Marka, która ma wycofać się za dwa lata z Polski, nadal będzie reklamowana - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 14 listopada 2013

Cadillac chce zaistnieć w Europie

Marka planuje rozwój poza rodzimym rynkiem w USA.

Zagranica, 13 czerwca 2013

Trzy agencje z Interpublic Group przejmują Cadillaca

General Motors rezygnuje z usług agencji Fallon z grupy Publicis i wybiera Hill Holliday, Campbell-Ewald i Lowe.

Zagranica, 25 października 2011

GM szuka agencji kreatywnej dla Chevroleta

Firma chce zatrudnić agencję do globalnych działań reklamowych dla tej marki.

Zagranica, 21 marca 2011

Nowe rozdanie w europejskich strukturach GM

Zmiana obowiązków Karla-Friedricha Strackego i Nicka Reilly'ego.

Zagranica, 28 czerwca 2010

Fallon przejmuje Cadillaca od BBH

General Motors niespodziewanie zmienił agencję do obsługi Cadillaca.

Zagranica, 12 stycznia 2010

Bartle Bogle Hegarty przejmuje obsługę budżetu reklamowego Cadillaca

Agencja reklamowa Bartle Bogle Hegarty (BBH) wygrała przetarg na obsługę marki samochodów Cadillac z portfolio General Motors. Przetarg dotyczył rynku...

Zagranica, 20 listopada 2009

Cadillac wybiera spośród trzech agencji

Należący do General Motors Cadillac zredukował z sześciu do trzech liczbę agencji, spośród których wybierze wiodącą w zakresie kreacji. Do...

Zagranica, 27 sierpnia 2009

GM usuwa logo z nowych aut

General Motors w Stanach Zjednoczonych usuwa logo GM z produkowanych nowych modeli aut. W ten sposób chce podkreślać wartość poszczególnych...

Zagranica, 13 sierpnia 2009

GM zwiększa budżet marketingowy

Koncern motoryzacyjny General Motors zamierza zwiększyć swój budżet marketingowy na działania zaplanowane na br. oraz rok 2010. Władze GM nie...

Zagranica, 15 grudnia 2008

Cięcia budżetowe w GM po wecie Senatu

Budżet reklamowy General Motors (GM) stanął w obliczu poważnych cięć po odrzuceniu w Senacie planu pomocy przeforsowanego przez Kongres. Powodem...

Zagranica, 8 sierpnia 2008

General Motors chce obniżyć wynagrodzenia agencyjne o 20 proc.

Koncern General Motors (GM) w związku z trudną sytuacją ekonomiczną firmy zamierza obniżyć o 20 proc. wynagrodzenia agencji reklamowych i...

Zagranica, 17 lipca 2008

General Motors w USA tnie wydatki na reklamę

General Motors w Stanach Zjednoczonych planuje ograniczenie wydatków na reklamę. To odpowiedź koncernu na spadającą sprzedaż samochodów w USA. Niewykluczone...

Kraj, 1 lutego 2008

GM Poland przejmuje obsługę PR Cadillaca, Corvette i Hummera

Polski oddział General Motors zajmie się działaniami public relations marek samochodów Cadillac, Corvette i Hummer w Polsce. Jest to konsekwencja...

Zagranica, 27 czerwca 2007

GM przesuwa do Leo Burnett budżety marek Buick i GMC

General Motors Corp. przesuwa w USA budżet marki Buick z McCann Erickson (Interpublic Group of Cos.) do Leo Burnett (Publicis...

Zagranica, 28 czerwca 2006

GM zabiera amerykański budżet Cadillaca z Leo Burnett po 70 latach

General Motors przesuwa swój amerykański budżet marki Cadillac, wart ok. 200 mln dol., po 70 latach traci go Leo Burnett...

Kraj, 19 kwietnia 2006

Rozpoczęła się telewizyjna odsłona kampanii Cadillaca BLS

Rozpoczęła się telewizyjna odsłona kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek samochód marki Cadillac BLS. Spoty telewizyjne będą emitowane w stacjach...

Kraj, 1 grudnia 2005

Luksusowe marki Cadillac i Corvette wchodzą do Polski

Marka Cadillac wchodzi do Polski, jednocześnie na nasz rynek zostanie też wprowadzony brand Corvette (który de facto jest luksusowym subbrandem...

Zagranica, 3 listopada 2005

Cadillac BSL launchowany w internecie i direct marketingiem, media w przyszłym roku

Cadillac & Corvette Europe rozpoczyna paneuropejską kampanię launchową nowego modelu Cadillac BSL. Na razie działania skoncentrują się na wykorzystaniu narzędzi...

Kraj, 28 października 2005

Heyah używa samochodów Cadillac do komunikowania promocji w Heyah Klubie

Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) używa samochodów marki Cadillac do komunikowania promocji w Heyah Klubie. Na ulice czterech miast: Warszawy, Katowic,...

Zagranica, 17 sierpnia 2005

Mercedes traci w USA pozycję na rzecz Cadillaca

Mercedes został w USA prześcignięty przez Cadillaca (General Motors Corp.), który przejął trzecie miejsce na rynku luksusowych marek samochodowych. Mercedes-Benz...

Zagranica, 28 czerwca 2005

Conde Nast wprowadzi do Wielkiej Brytanii magazyn "Trader Monthly"

Po debiucie "Trader Monthly" na rynku amerykańskim Conde Nast wprowadzi magazyn również na rynek brytyjski. Pismo pokazuje życie menedżerów i...

Zagranica, 4 kwietnia 2005

Debra Kelly-Ennis pokieruje marketingiem Diageo w Ameryce Północnej

Debra Kelly-Ennis została nowym chief marketing officerem firmy Diageo w Ameryce Północnej (jest to największy światowy producent alkoholi). Do tej...

Zagranica, 15 grudnia 2003

Najwięksi marketerzy powracają do sponsoringu rozgrywek Super Bowl

Najwięksi amerykańscy marketerzy powracają do sponsorowania rozgrywek Super Bowl. W grupie tych firm są m.in.: General Motors (marka Cadillac), Pepsi-Cola...

Zagranica, 24 lipca 2003

IBM sponsorem ligi futbolu amerykańskiego (NFL)

Amerykańska The National Football League (NFL) podpisała 3-letnią umowę sponsorską z firmą IBM Corp. Umowa opiewa na 18 mln dol....

Zagranica, 12 czerwca 2003

Kim Kosak obejmie stanowisko szefowej reklamy marki Chevrolet

Koncert General Motors Corp. wybrał Kim Kosak na stanowisko dyrektora reklamy i promocji sprzedażowych brandu Chevrolet. Wcześniej zajmowała ona podobne...

Zagranica, 30 maja 2003

General Motors rozpoczyna kampanię mającą poprawić wizerunek

Koncern General Motors Corp. rozpocznie 2 czerwca br. kampanię reklamową w prasie amerykańskiej. Ma ona trafić do dużej liczby konsumentów,...

Zagranica, 8 stycznia 2002

General Motors ruszył z kampanią promującą wiązaną ofertę sprzedaży

General Motors Corp. w USA rozpoczął emisję spotu reklamowego informującego o wyjątkowej ofercie producenta. "GM Overdrive" oferuje dwa tysiące i...

Zagranica, 23 kwietnia 2001

ROSYJSKI BUDŻET GENERAL MOTORS W RĘKACH D'ARCY

Genaral Motor Corp. przekazało swój rosyjski budżet w ręce agencji D'Arcy. Budżet szacowany na 5,6 mln dol. dotyczy takich marek...