M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Cafe (marka)"

Kraj, 23 maja 2006

Direct Publishing wycofuje się z projektu indoorowego

Direct Publishing finalizuje rozmowy z firmą zainteresowaną zakupem sieci dyspenserów w klubach i kawiarniach. Jak powiedział Michał Sztand, dyrektor generalny...

Kraj, 13 lutego 2006

Lucyna Rawska sprzedaje kampanie indoorowe na nośnikach Direct Publishing

Lucyna Rawska dołączyła do zespołu Direct Publishing, wydawcy magazynu "Cafe" i pism typu custom publishing oraz właściciela sieci nośników typu...

Kraj, 9 lutego 2006

Magda Ptaszkówna key account executive w Direct Publishing

Magda Ptaszkówna jest nowym key account executive w Direct Publishing. Jest odpowiedzialna za sprzedaż powierzchni reklamowej "Cafe" oraz pism typu...

Kraj, 6 lutego 2006

Direct Publishing reorganizuje struktury, pozyskał inwestora do rozwoju sieci indoorowej

Direct Publishing, wydawca magazynu "Cafe" oraz publikacji typu custom publishing, reorganizuje strukturę spółki. Powstanie firma matka Direct Publishing Group, a...

Kraj, 12 grudnia 2005

Heyah kreuje wizerunek przez lifestyle'ową imprezę Bazar

Marka Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) kreuje swój wizerunek przez lifestyle'ową imprezę Bazar. Wydarzenie, które odbędzie się w Wytwórni Wódek "Koneser"...

Kraj, 17 listopada 2005

Oświadczenie: Direct Publishing wróci do ZKDP

Direct Publishing, wydawca magazynu "Cafe", przesłało do redakcji DS "MMP" oświadczenie odnoszące się do zamieszczonej we wczorajszym wydaniu serwisu informacji...

Kraj, 16 listopada 2005

ZKDP zlecił kontrolę nadzwyczajną "Cafe", wydawca tytułu wycofał się ze związku

Związek Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) zlecił kontrolę nadzwyczajną miesięcznika "Cafe" w 2005 r. oraz udzielił upomnienia wydawcy tego tytułu -...

Kraj, 31 października 2005

Maciej Ners opuszcza Direct Publishing

Maciej Ners rozstaje się z wydawnictwem Direct Publishing. Od kilku miesięcy pracował w nim jako PR manager, odpowiedzialny za promocję...

Kraj, 19 października 2005

Powstanie magazynu "Cafe by Reebok" wskazuje na spodziewany rozwój custom publishing

Miesięcznik "Cafe" (Direct Publishing) wraz z firmą Reebok przygotowali ekskluzywną edycję magazynu "Cafe by Reebok". Będzie się ukazywać co kwartał,...

Kraj, 14 września 2005

Piotr Stolarski zajmie się od strony graficznej projektem Direct Publishing

Piotr Stolarski objął stanowisko grafika w Direct Publishing (wydawca miesięcznika "Cafe") i ma zająć się nowym projektem tego wydawcy. Michał...

Kraj, 2 września 2005

Małgorzata Wrona wraca z Ad Meritum do "Cafe"

Małgorzata Wrona odchodzi z Ad Meritum, gdzie przez ostatnie pół roku pracowała jako szef zespołu obsługującego tytuły Feniks Media Group....

Kraj, 18 sierpnia 2005

Magazyn "Cafe" promuje się w warszawskich klubach, kawiarniach i butikach

Wydawnictwo Direct Publishing rozpoczęło akcję promocyjną magazynu "Cafe". W ramach akcji przygotowano specjalne wieszaki z egzemplarzami pisma, które rozmieszczono w...

Kraj, 24 czerwca 2005

Maciej Ners nowym specjalistą ds. promocji i PR w magazynie "Cafe"

Maciej Ners objął stanowisko specjalisty ds. promocji i PR w magazynie "Cafe" (Direct Publishing). Zastąpi Norberta Turka, który rozstał się...

Kraj, 2 czerwca 2005

Euro RSCG Warsaw przygotowała kreację do launchu Peugeota 1007

Agencja reklamowa Euro RSCG Warsaw przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wprowadzającej na rynek nowy samochód - Peugeot 1007, auto z kategorii...

Kraj, 23 maja 2005

Heyah prowadzi konkurs promocyjny adresowany do projektantów

Marka telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) ogłosiła ogólnopolski konkurs promocyjny pod hasłem "Młodzi projektanci poszukiwani!". Skierowany jest do osób,...

Kraj, 6 kwietnia 2005

Katarzyna Pajko dołączyła do biura reklamy "Cafe"

Katarzyna Pajko została zatrudniona w biurze reklamy miesięcznika "Cafe" wydawanego przez Direct Publishing. Pracuje na stanowisku specjalisty ds. reklamy. Wcześniej...

Kraj, 27 października 2004

Problemy z kampanią antykorporacyjnego filmu "Super Size Me", media boją się narazić swoim klientom

Kino Świat International startuje z kampanią reklamową kontrowersyjnego filmu "Super Size Me". Ten dokument został po raz pierwszy zaprezentowany na...

Kraj, 27 września 2004

"Cafe" zmienia logo, układ graficzny, w przyszłym roku planowana kampania reklamowa

Bezpłatny miesięczny magazyn kobiecy "Cafe" wydawany przez Direct Publishing Sp. z o.o. (wcześniej wydawca nazywał się Go Publishing), od wrześniowego...

Kraj, 24 września 2004

Firma Medisense wspólnie z wydawnictwem Direct Publishing wyda magazyn dla diabetyków

Firma Medisense wspólnie z wydawnictwem Direct Publishing będzie wydawać magazyn dla diabetyków. 1 października do 30 tys. osób z bazy...

Kraj, 10 września 2004

Best Film kieruje kampanię "Mojego Nikifora" do masowego widza

Dystrybutor filmowy Best Film rozpoczął kampanię reklamową filmu "Mój Nikifor". "Pomimo że film jest skierowany do bardziej wyrobionego widza, działania...

Kraj, 3 września 2004

Kampania Publicis dla serii produktów Wawel Lekka

Agencja reklamowa Publicis rozpoczęła wczoraj kampanię reklamową przygotowaną dla nowej serii produktów firmy Wawel o nazwie Wawel Lekka. Celem kampanii...

Kraj, 26 sierpnia 2004

Best Film startuje z kampanią filmu "Noi Albinoi" w ramach cyklu "Plus dla koneserów"

Dystrybutor filmowy Best Film rozpoczyna kampanię reklamową islandzkiego filmu "Noi Albinoi". Jest to już piąty tytuł filmowy od początku roku...

Kraj, 12 maja 2004

Nikon realizuje kampanię produktową aparatów ze średniej i niższej półki

Agencja reklamowa OneDay i dom mediowy Media Group przygotowały kolejną produktową kampanię reklamową dla Nikon Polska. Reklamowany jest aparat cyfrowy...

Kraj, 10 maja 2004

House przygotowuje antypokaz kolekcji o prowokacyjnym charakterze

Artman SA, producent odzieży marki House, rozpoczyna drugi etap kampanii internetowej. Pierwszy etap działań w tym medium miał miejsce w...

Kraj, 27 kwietnia 2004

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi Smarta ForFour i wesprze go kampanią

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadzi na polski rynek Smarta ForFour i przeprowadzi kampanię reklamową. Samochód zostanie oficjalnie zaprezentowany 30 kwietnia na...

Kraj, 22 kwietnia 2004

House rozpoczyna konkurs i kampanię w internecie

Artman, producent odzieży House, rozpoczął wczoraj kampanię w internecie. Potrwa ona do 23 maja, jej osią jest konkurs dla internautów,...

Kraj, 9 kwietnia 2004

House sponsorem nocnego programu muzycznego w Polsacie

Artman SA, producent odzieży marki House, został sponsorem programu "House Night", który od dziś będzie emitowany w Polsacie. Jak zapowiada...

Kraj, 29 marca 2004

Peugeot Polska wspiera sprzedaż modelu Peugeot 307CC

Agencja reklamowa Euro RSCG New Europe przygotowała kampanię wspierającą sprzedaż samochodu Peugeot 307CC. Działania reklamowe potrwają od 22 marca do...

Kraj, 11 marca 2004

Lirene Dermoprogram - nowa masowa linia Eris

Laboratorium Kometyczne Dr Irena Eris wprowadziło na rynek nową linię kosmetyków masowych do pielegnacji twarzy o nazwie Lirene Dermoprogram. Jest...

Kraj, 25 lutego 2004

Artman szuka szefa marketingu i planuje wsparcie dla marki House

Firma Artman, producent odzieży marki House, poszukuje osoby, która zastąpi dotychczasowego marketing managera. Funkcję tę pełni obecnie Renata Stanasiuk, która...

Kraj, 29 lipca 2003

"Cafe" - nowy magazyn wysyłkowy dla kobiet

1 września br. do 60 tys. kobiet trafi pierwszy numer bezpłatnego miesięcznika "Cafe" wydawanego przez Direct Publishing Sp. z o.o....