M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Call Center Poland (firma)"

Kraj, 19 maja 2015

25 osób zakwalifikowanych do II etapu Telemarketera Roku

1064 rozmowy w sześciu konkursowych kategoriach o łącznej długości ponad 152 godzin odsłuchało jury składające się z 12 jurorów.

Kraj, 3 grudnia 2014

Krzysztof Andrzejczak obejmie regionalną rolę w sieci Isobar

Monika Bierwagen zastąpi Andrzejczaka, Agata Szeliga-Staszkiewicz będzie zarządzać Hypermedia Linked by Isobar.

Kraj, 17 września 2014

Marek Włodarczyk dyrektorem sprzedaży w Optivo

Do nowej firmy Włodarczyk przechodzi z Axivas Poland.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Ponad 21 tys. stanowisk w outsourcing call center w Polsce

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz pierwszy zbadało rynek telemarketingowy.

Kraj, 21 listopada 2012

Nowy zarząd w Call Center Poland

W skład zarządu spółki weszli Jarosław Szpryngwald oraz Michał Karzel.

Kraj, 17 września 2012

Call Center Poland współpracuje z Sygnity

Firma telemarketingowa ma nowego klienta.

Kraj, 14 czerwca 2012

Katarzyna Swatowska po 11 latach odchodzi z Grupy Call Center Poland

Menedżerka rozpoczyna własną działalność doradczą.

Kraj, 11 maja 2012

Cezary Hermanowski prezesem Data Contact

Wieloletni szef firmy Jacek Barankiewicz będzie wiceprzewodniczącym rady nadzorczej.

Kraj, 13 października 2011

BRE Bank przejmuje Call Center Poland

Prezes UOKiK wyraził zgodę na przejęcie przez BRE Bank kontroli nad spółkami call center należącymi wcześniej do Internet Group.

Kraj, 1 kwietnia 2011

Inwestor z Kataru uratuje Internet Group?

Tajemniczy inwestor z Kataru obiecuje wyłożenie 15 mln zł i skup do 50 proc. akcji IG w publicznym obrocie w zamian za redukcję całego długu o połowę i rozłożenie jego spłaty na 5-6 lat.

Kraj, 10 stycznia 2011

Kolejna zmiana prezesa Call Center

Ryszarda Wojciechowskiego zastąpił na tym stanowisku Michał Kończak.

Kraj, 3 grudnia 2010

Syndyk umożliwił Wojciechowskiemu przejęcie władzy w 4 spółkach I-Group

Prezesa desygnowanego przez BRE Bank wymieniły nowe rady nadzorcze.

Artykuły weekendowe, 15 października 2010

Dobry uczynek czy product placement?

Oglądając akcję ratowania górników w Chile, nie mogłam się powstrzymać od spojrzenia na to wydarzenie okiem marketera - pisze Katarzyna Swatowska, dyrektor marketingu i PR w Call Center Poland.

Kraj, 16 września 2010

Polkomtel renegocjuje umowy z call centers

Jeden z największych klientów branży zredukował liczbę współpracujących z nim firm.

Artykuły weekendowe, 27 sierpnia 2010

Innowacyjność, interaktywność

Łukasz Herman, business development & innovation manager z Aegis Group, w komentarzu do wydarzeń minionego tygodnia pisze m.in. o tym, jak prasa walczy o uwagę reklamodawców zorientowanych na interaktywność i "efekt WOW".

Kraj, 26 sierpnia 2010

Call Center Poland obsłuży w Facebooku

Portal społecznościowy ma stać się kolejnym kanałem komunikacji z konsumentem.

Kraj, 20 sierpnia 2010

Internet Group składa wniosek o upadłość układową

W ślad za CR Media Consulting wniosek o upadłość składa cały Internet Group.

Kraj, 10 sierpnia 2010

BRE Bank przejął negocjacje w sprawie przejęcia Ad.netu

To od BRE Banku zależą teraz losy akwizycji sieci reklamowej Ad.net.

Kraj, 9 sierpnia 2010

BRE Bank robi porządki personalne w IG

Cezary Hermanowski prezesem zarządu czterech spółek zależnych Internet Group.

Kraj, 12 lipca 2010

Konsument przez VoIP

Wspólna usługa Call Center Poland i Webtela.

Kraj, 30 czerwca 2010

Paweł Wągrodzki dyrektorem zarządzającym Call One

Jego rolą będzie przede wszystkim pozyskiwanie nowego biznesu dla call center.

Artykuły weekendowe, 18 czerwca 2010

Społeczny MyEcolife

Stworzona przez byłą menedżerkę Call Center Poland marka produktów ekologicznych uruchamia program społecznościowy.

Kraj, 16 czerwca 2010

Call Center ściąga globalnie

Firma telemarketingowa wdraża usługę Global Debt.

Kraj, 26 kwietnia 2010

Call Center Poland windykuje

Firma uruchomiła nowy dział Debt Collection z Wojciechem Lasoniem na czele.

Kraj, 14 kwietnia 2010

Limuzyna warta inwestycji... w reklamę

Volvo Auto Polska wyda w tym roku na reklamy 30 proc. więcej niż przed rokiem, żeby przekonać konsumentów do nowej wersji modelu S60.

Kraj, 22 lutego 2010

Sebastian Kowalicki w Voice Contact Center i Neo BPO

Sebastian Kowalicki objął stanowisko dyrektora działu IT firmy Voice Contact Center. Jego zadania to kierowanie pracami zespołu, strategia IT spółki,...

Kraj, 22 stycznia 2010

Volvo stawia na działania niestandardowe i internet

Volvo Auto Polska w tegorocznej komunikacji marketingowej skupi się na działaniach niestandardowych i zwiększy obecność w internecie. Mariusz Nycz, dyrektor...

Kraj, 8 stycznia 2010

Andrzej Rezler prezesem Call Center Poland

Andrzej Rezler został prezesem Call Center Poland. Doświadczenie na rynku call center zdobył m.in. w TP Internet, z którą związany...

Kraj, 1 października 2009

Inwestor ma wejść do I-Group

Internet Group (I-Group) ma w najbliższych dniach ogłosić pozyskanie inwestora, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Szczegółów dotyczących spółki, która zdecydowała się na...

Kraj, 2 września 2009

Stanisław Boczkowski prezesem CCP, Cezary Lewiński w ContactPoint

Z początkiem września w spółkach: Call Center Poland, ContactPoint i Call Connect, należących do Internet Group zaszły duże rotacje personalne....

Kraj, 9 marca 2009

Katarzyna Wieczorek przechodzi z Internet Group do MyEcolife

Katarzyna Wieczorek, specjalista ds. marketingu Internet Group, przechodzi do firmy MyEcolife, gdzie objęła funkcję marketing managera. MyEcolife to nowa spółka stworzona...

Kraj, 24 lutego 2009

Rafał Dywan, prezes Call Center Poland, prawdopodobnie odejdzie z Internet Group

Rafał Dywan, prezes Call Center Poland, odejdzie z firmy - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Katarzyna Swatowska, dyr. marketingu i PR Internet...

Kraj, 26 stycznia 2009

Kinga Nowakowska, była dyr. zarządzająca Call Center Poland, rozwija własną firmę MyEcolife

Kinga Nowakowska, była dyr. zarządzająca Call Center Poland, rozwija własną firmę MyEcolife. Jest to nowa na rynku marka, która oferuję...

Kraj, 15 października 2008

IG łączy usługi call center z marketingowymi

Internet Group rozpoczyna proces integracji oferty spółek zależnych. Zaczyna od połączenia usług call center z marketingowymi w ramach pakietów Contact...

Kraj, 6 czerwca 2008

Kamila Niemczewska dyrektorem ds. sprzedaży MMT Management

Kamila Niemczewska została dyrektorem ds. sprzedaży w agencji marketingowej MMT Management organizującej konkursy i programy marketingowe. To nowe stanowisko w...

Kraj, 21 lutego 2008

Internet Group wzmacnia struktury marketingu

Internet Group wzmacnia struktury korporacyjne i tworzy nowe stanowisko dyrektora zespołu marketingu i PR. Objęła je Katarzyna Swatowska, równocześnie piastująca...

Kraj, 1 lutego 2008

Joanna Papużyńska szefem Customer Loyalty by Call Center Poland

Joanna Papużyńska została szefem nowego działu Customer Loyalty by Call Center Poland. Struktura powstała w ramach Call Center Poland (CCP)...

Kraj, 29 stycznia 2008

Sylwia Dąbrowska dyr. obsługi klienta w Call Center Poland

W Call Center Poland (CCP) nowym dyrektorem działu obsługi klienta została Sylwia Dąbrowska. W firmie pracuje od 1999 roku -...

Kraj, 18 września 2007

Volvo rozpoczyna launch nowej generacji kombi V70

Volvo Auto Polska rozpoczyna kampanię nowej generacji modelu V70 (kombi). Ma ona charakter produktowo-wizerunkowy, prowadzona jest pod hasłem: "Nowa przestrzeń...

Kraj, 21 czerwca 2007

Dariusz Turek dołączył do agencji Cursor

Do grona menedżerów agencji Cursor dołączył Dariusz Turek, który na nowo utworzonym stanowisku financial products managera będzie odpowiedzialny za projekty...

Kraj, 14 czerwca 2007

Grand Prix i 10 statuetek w konkursie Golden Arrow

Jury konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznało Grand Prix, 10 statuetek Golden Arrow oraz 17 wyróżnień. Do konkursu napłynęło 120...

Kraj, 10 maja 2007

Volvo wspiera kampanią wizerunkową swojego SUV-a XC90 w nowej sportowej wersji

Volvo Auto Polska rozpoczęło kampanię reklamową wspierającą jeden z flagowych modeli firmy - SUV XC90 w nowej sportowej wersji. Kampania...

Kraj, 30 marca 2007

Call Center Poland umieścił film rekrutacyjny na YouTube

Call Center Poland umieścił film rekrutacyjny na YouTube. Pozyskiwanie pracowników to obecnie jeden z głównych problemów branży telemarketingowej. - Kiedy...

Przetargi, 26 marca 2007

Call Center Poland wygrał przetarg na globalną obsługę firmy Boltblue w jęz. angielskim

Firma Call Center Poland wygrała przetarg na obsługę klientów angielskiej firmy Boltblue, specjalizującej się w dostarczaniu kontentu do telefonów komórkowych:...

Kraj, 21 marca 2007

Volvo odmładza markę i poszerza grupę docelową w Polsce

Volvo Auto Polska rozpoczęło realizację nowej strategii marketingowej, której celem jest zmiana pozycjonowania marki i dotarcie do nowych grup konsumentów....

Kraj, 21 grudnia 2006

Robert Olędzki dyr. sprzedaży w Schober Information Group Polska

Od Nowego Roku do zespołu Schober Information Group Polska dołączy Robert Olędzki, który obejmie stanowisko dyrektora sprzedaży. Przez ostatnie trzy...

Kraj, 6 listopada 2006

Call Center Poland wydaje pismo dla konsultantów "Callinka"

Call Center Poland wydaje pismo dla konsultantów telefonicznych "Callinka". Adresowane jest ono do obecnych pracowników firmy, ale także, a może...

Kraj, 18 września 2006

GM rozpoczyna promocję nowej Corsy, zaprasza też na Dni Otwarte Opla

General Motors (GM) rozpoczął działania związane z nadchodzącymi Dniami Otwartymi Opla i pokazami przedpremierowymi nowej Corsy. Dni Otwarte zaplanowane są...

Kraj, 28 sierpnia 2006

Grupa Communication One zapowiada akwizycje, ma plany giełdowe

Grupa Communication One zapowiada akwizycje i nie wyklucza debiutu giełdowego. Do grupy należą obecnie cztery spółki - dwa contact centers:...

Kraj, 23 sierpnia 2006

Call Center Poland zbada wartość rynku outsourcingowanych usług call center

Call Center Poland zbada wartość rynku outsourcingowanych usług call center. Będzie to prawdopodobnie pierwszy na rynku tego rodzaju projekt. Badaniem...