M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "CAM Media (firma)"

Kraj, 3 lipca 2015

Ströer Polska kupuje od CAM Media sieć Ad-Vice

Wartość transakcji wynosi 4,6 mln zł brutto.

Kraj, 26 czerwca 2015

VML Agencją Interaktywną Roku wg "MMP"

Redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Dodatkowo podczas tej samej gali grand prix Golden Arrow otrzymały agencje BBDO Warszawa, Socialyze, Starcom MediaVest Group za pracę "Dotrzymane obietnice" dla firmy Prudential.

Przetargi, 28 stycznia 2015

Starcom będzie pracować dla Poczty Polskiej

Starcom zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta w tym i w przyszłym roku.

Przetargi, 15 stycznia 2015

Poczta Polska ponownie z CAM Media

W przetargu poza CAM Media wzięło udział sześć agencji.

Przetargi, 6 października 2014

Poczta Polska wybierze agencję reklamową

Przewidywany budżet spółki na działania reklamowe to prawie 10 mln zł.

Kraj, 5 sierpnia 2014

Poczta Polska pokazuje swoją atrakcyjność dla e-commerce

Firma rozpoczęła kampanię reklamową, w której wykorzystała film z braćmi Komers.

Kraj, 31 marca 2014

Poczta Polska startuje ze wsparciem wizerunkowym

Kampania będzie prowadzona w prasie.

Kraj, 6 lutego 2014

Prawie 85 tys. nośników OOH, liderem AMS

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) publikuje raport.

Kraj, 24 października 2013

Wielkość sprzedaży branży OOH spada o 14,6 proc.

IGRZ publikuje dane z III kwartału br.

Przetargi, 25 września 2013

Mindshare wygrał budżet Poczty Polskiej

Dom mediowy zdobył budżet Poczty Polskiej.

Przetargi, 23 września 2013

CAM Media z kontraktem Poczty Polskiej

Poza CAM Media w przetargu wzięły udział agencje: Ogilvy & Mather Advertising, CzteryCzwarte oraz Gutenberg Networks i DDB Warszawa.

Kraj, 29 lipca 2013

91 646 nośników reklamowych w Polsce

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące liczby nośników reklamy według stanu z 30 czerwca 2013 r.

Kraj, 23 lipca 2013

IGRZ informuje o spadku wartości sprzedaży OOH

Pierwsze półrocze 2013 r. zamyka się kwotą sprzedaży w wysokości 236,7 mln zł, niższą o 17,7 proc. w stosunku do pierwszych sześciu miesięcy roku ubiegłego.

Kraj, 13 maja 2013

Sławomir Nowak żąda zabezpieczenia od "Wprost"

Następstwa głośnego tekstu tygodnika o ministrze transportu.

Kraj, 26 kwietnia 2013

Niższe wydatki na reklamę OOH

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej prezentuje dane dotyczące wielkości sprzedaży branży out-of-home w pierwszym kwartale 2013 r.

Kraj, 27 marca 2013

PGE inwestuje w wizerunek

Pierwsza od wielu lat kampania wizerunkowa ma wpłynąć na zwiększenie rozpoznawalności marki.

Kraj, 25 marca 2013

CAM Media wniesie skargę kasacyjną od wyroku WSA

Wojewódzki Sąd Administracyjny (WSA) w Warszawie oddalił skargę wniesioną przez CAM Media na wybór przez m.st. Warszawę oferty konsorcjum AMS/Stroer w postępowaniu o udzielenie koncesji na budowę, utrzymanie i finansowanie 1580 wiat przystankowych w Warszawie.

Kraj, 28 lutego 2013

Brand24 wchodzi na rynki zagraniczne

Firma testuje swoje narzędzia za oceanem i prowadzi kolejne rozmowy z partnerami w Europie.

Kraj, 27 listopada 2012

CAM protestuje przeciwko wyborowi Stroera i AMS

ZTM wybrał ofertę konsorcjum Stroera i AMS w przetargu na wiaty. Tymczasem konkurencyjne konsorcjum zapowiada złożenie skargi.

Przetargi, 13 listopada 2012

CAM Media wygrywa przetarg na lotnisko w Modlinie

Firma będzie oferować nośniki na terenie lotniska Warszawa Modlin.

Kraj, 25 października 2012

Poczta Polska rusza z kampanią reklamową Poczteksu

Komunikacja skierowana jest do firm z sektora e-commerce.

Kraj, 4 września 2012

Zmiany w Ad i Media

Krzysztof Zwierzyński udziałowcem spółki.

Kraj, 9 sierpnia 2012

Amber Gold zapewnia, że ma pieniądze dla klientów

Firma twierdzi, że jej majątek wart jest prawie 150 mln zł; czy wystarczy dla klientów i kontrahentów?

Kraj, 7 sierpnia 2012

Rynek OOH notuje wzrosty w II kwartale br.

Zainteresowanie nośnikami wzrosło głównie dzięki Euro 2012.

Przetargi, 4 lipca 2012

Stroer przejmuje citylighty we Wrocławiu

AMS i Clear Channel przegrały w przetargu na dzierżawę wrocławskich citylightów.

Kraj, 17 maja 2012

CAM Media zmniejszyło stratę

Firma zwiększyła rentowność mimo niższych przychodów.

Kraj, 15 maja 2012

Reklama wielkoformatowa notuje wzrost

Siłą napędową były wydatki branży finansowej i turystycznej.

Kraj, 10 maja 2012

Agnieszka Jachowicz-Henke dołączyła do zespołu CAM Media

Nowa osoba w zespole CAM CityLight.

Kraj, 20 kwietnia 2012

CAM Media rozszerza ofertę citylightów

Firma ma dwie nowe lokalizacje dla nośników.

Kraj, 30 marca 2012

CAM Media na wrocławskim lotnisku

Firma wygrała przetarg i jest wyłącznym operatorem reklamowym na nowym terminalu Portu Lotniczego Wrocław.

Przetargi, 6 marca 2012

CAM Media zrealizuje kampanię "Makarony Europy"

Budżet działań promocyjnych wynosi blisko 3 mln euro.

Przetargi, 16 lutego 2012

Value Media wygrywa obsługę Poczty Polskiej

Dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla kampanii Poczty Polskiej.

Przetargi, 26 stycznia 2012

Cam Media wygrał przetarg Poczty Polskiej

Do kontrowersyjnego przetargu zgłosiły się dwie agencje.

Kraj, 20 grudnia 2011

H&M z billboardem w technologii wideo mappingu

W Warszawie stanął pierwszy w Polsce billboard w technologii wideo mappingu autorstwa studia Loomo.

Kraj, 4 listopada 2011

Wielki format notuje spadki przychodów

Najgorszy dla branży był sierpień, wynika z danych CAM Media.

Przetargi, 3 października 2011

Plus wybrał agencje do organizacji eventów

El Padre i Prowokator zostały wybrane w przetargu, zaś z Eskadrą i CAM Mediami operator przedłużył umowy.

Kraj, 26 września 2011

USP Zdrowie inwestuje w projekt "Zdrowe zatoki"

Marketer organizuje roadshow mobilnego gabinetu, w którym mieszkańcy dziesięciu miast będą mogli zrobić badania zatok przynosowych. Miasta wybiorą internauci. Kampania edukacyjna wspierana jest działaniami w sieci.

Kraj, 8 września 2011

Brand24 promuje monitoring internetu przy okazji wyborów

Spółka, której udziałowcem jest CAM Media, uruchamia narzędzie Top-polityk.pl analizujące opinie wyborców w czasie rzeczywistym.

Kraj, 8 września 2011

Sylwia Chakkour w CAM Media

Jako account manager zajmie się sprzedażą powierzchni wielkoformatowych.

Kraj, 8 września 2011

Słabnie wartość wielkiego formatu

Według raportu CAM Media rynek się skurczył, ale reklamodawców przybyło.

Kraj, 22 sierpnia 2011

CAM Media inwestuje w Brand24

Start tego narzędzia monitoringu internetu planowany jest za kilka tygodni.

Kraj, 25 lipca 2011

Spadek rynku OOH nieco wyhamował

Według danych IGRZ za II kwartał nadal maleją przychody firm z branży OOH, choć wolniej niż w I kwartale br. Duże spadki wciąż jednak odczuwa reklama tranzytowa.

Przetargi, 15 lipca 2011

Innovations zajmie się hiszpańską oliwą

Start działań reklamowych zaplanowano już na sierpień br.

Kraj, 21 czerwca 2011

IGRZ ma nowe władze; Cityboard rezygnuje z członkostwa

Właściciel jednej z wiodących na rynku firm reklamy zewnętrznej uznał, że organizacja branżowa nie reprezentuje w dostateczny sposób jej interesów.

Kraj, 13 czerwca 2011

CAM Media zatrudnia cztery nowe osoby

Agencja zatrudniła po dwie osoby do działu kreacji i client service.

Kraj, 10 czerwca 2011

Według CAM Media wielki format wychodzi z kryzysu

Zdaniem menedżerów firmy w I kwartale br. wartość tego rynku wzrosła o 8,3 proc.

Przetargi, 25 maja 2011

Pięć agencji w przetargu na promocję hiszpańskiej oliwy

Budżet projektu szacuje się na blisko 100 tys. euro.

Kraj, 26 kwietnia 2011

Według IGRZ wydatki na outdoor spadły o 5 proc.

Wielkość sprzedaży branży out-of-home w Polsce wyniosła w pierwszym kwartale 2011 roku blisko 115,5 mln zł.

Przetargi, 13 kwietnia 2011

Ambasada Hiszpanii ogłasza przetarg na reklamę oliwy w Polsce

Wartość budżetu reklamowego przeznaczonego na planowane działania komunikacyjne wynosi 100 tys. euro.

Kraj, 31 stycznia 2011

W 2010 r. outdoor zarobił o 0,7 proc. mniej

Według IGRZ przychody branży w ub.r. wyniosły 602,9 mln zł.