M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Camel (marka)"

Kraj, 9 lipca 2015

FCB Warsaw wzmacnia dział client service

Tomasz Nawój przechodzi z H2O Creative do FCB.

Kraj, 20 lutego 2015

Magdalena Andrzejuk przechodzi z DSK do FCB Warsaw

Agencja powiększa dział kreacji.

Przetargi, 27 stycznia 2015

FCB Warsaw wygrywa przetarg JTI

Producent wyrobów tytoniowych nie współpracował do tej pory na stałe z żadną agencją w Polsce.

Zagranica, 14 lipca 2014

Imperial Tobacco przygląda się rynkowi w Stanach Zjednoczonych

Firma tytoniowa prowadzi rozmowy w sprawie przejęcia dwóch marek należących do Reynolds i Lorillard, żeby powalczyć o amerykański rynek tytoniowy wart 90 mld dol.

Kraj, 15 października 2012

Philip Morris poszerza markę Marlboro

Na rynku pojawiły się nowe papierosy Marlboro Beyond.

Kraj, 28 kwietnia 2011

2in1 od Philipa Morrisa

Koncern tytoniowy po raz kolejny testuje w Polsce nowe papierosy - innowacyjnością chce się bronić przed wojną cenową.

Kraj, 2 lipca 2010

Sarantis przejmuje Kolastynę

Będąca w stanie upadłości układowej Grupa Kolastyna znalazła nabywcę na swoją kluczową markę - Kolastynę. Analitycy chwalą Sarantisa za tę akwizycję.

Przetargi, 8 kwietnia 2010

Camele w nowych rękach

JTI powierza obsługę marki Camel agencji Directors.

Kraj, 1 marca 2010

Wool Star po raz pierwszy inwestuje w sponsoring TV

Producent pościeli Wool Star został sponsorem nowego serialu obyczajowego "Apetyt na życie" emitowanego w TVP2 od początku marca br. To...

Kraj, 2 października 2009

Polska pierwszym rynkiem debiutu mentolowych Cameli

Firma tytoniowa JTI Polska (należy do grupy Japan Tobacco International) wprowadza na polski rynek pierwszą w Europie odmianę papierosów marki...

Kraj, 5 sierpnia 2009

JTI Polska koncentruje się na wzmocnieniu marki Camel

Japan Tobacco International Polska (JTI Polska), właściciel takich marek papierosów jak LD czy Winston, skupi się w tym roku przede...

Kraj, 23 lipca 2009

JTI Polska porządkuje portfolio; znika marka Salem

Firma tytoniowa Japan Tobacco International Polska porządkuje portfolio swoich marek papierosów. W ofercie firmy pozostaną brandy Camel (segment premium), Winston,...

Przetargi, 24 marca 2009

JTI Polska szuka agencji do obsługi wszystkich marek

Firma JTI Polska prowadzi przetarg mający na celu wybór agencji do obsługi całego portfolio - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przemysław Filipowicz,...

Kraj, 7 października 2008

Marka papierosów Winston powraca na polski rynek

Firma tytoniowa Gallaher Polska, należąca do grupy Japan Tobacco International (JTI), ponownie wprowadza na polski rynek markę papierosów Winston (tym...

Kraj, 2 czerwca 2008

Gallaher wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour

Firma tytoniowa Gallaher Polska wprowadza na rynek nową markę papierosów Glamour skierowaną do aktywnych i nowoczesnych kobiet. Są to papierosy...

Zagranica, 25 lutego 2008

JR Reynolds Tobacco Company odświeża opakowania Cameli

JR Reynolds Tobacco Company wprowadza papierosy Camel w odświeżonym opakowaniu. Logo marki nadal stanowi wielbłąd na tle piramid. Nowością są...

Kraj, 18 grudnia 2006

Japan Tobacco przejmuje Gallahera; polski oddział czeka na decyzje

Japoński koncern tytoniowy Japan Tobacco chce za 19 mld dol. przejąć swojego brytyjskiego rywala - koncern Gallaher. JT złożyło akcjonariuszom...

Kraj, 7 grudnia 2006

Marka papierosów Camel prawdopodobnie powróci na polski rynek

Po ponad 4 latach nieobecności na polskim rynku ma ponownie pojawić się popularna niegdyś marka papierosów Camel. Gallaher Polska prowadzi...

Kraj, 7 lutego 2006

Marka papierosów Salem powraca na rynek

Po ponad trzech latach nieobecności na nasz rynek powraca marka papierosów mentolowych Salem. Ich dystrybucją, sprzedażą i marketingiem zajmie się...

Kraj, 27 stycznia 2006

Agnieszka Wardzała dyrektorem planowania strategicznego w Proximity Poland

Agnieszka Wardzała została dyrektorem planowania strategicznego w Proximity Poland (grupa BBDO). Z branżą reklamową i agencjami BTL związana jest od...

Kraj, 7 grudnia 2005

Human Ad realizuje projekt WOŚP dotyczący rajdu Paryż - Dakar

Agencja reklamowa Human Ad zajmie się obsługą projektu sponsoringowego Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) związanego z rajdem Paryż - Dakar...

Kraj, 10 listopada 2004

Sarantis Polska planuje wybór domu mediowego

Firma Sarantis Polska (dawniej S.D. PackPlast International SA) planuje wybór domu mediowego do obsługi przyszłorocznych kampanii reklamowych. Jak powiedziała dyrektor...

Zagranica, 30 października 2003

R.J. Reynolds Tobacco łączy się z Brown & Williamson Tobacco

Amerykańskie firmy tytoniowe R.J. Reynolds Tobacco (RJR) i Brown & Williamson Tobacco łaczą się. RJR jest producentem m.in. marek Camel,...

Kraj, 30 września 2003

Nowelizacja ustawy antynikotynowej zmusi producentów do rebrandingu

Na dziś w Sejmie przewidziane jest pierwsze czytanie rządowego projektu nowelizacji Ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i...

Zagranica, 7 sierpnia 2003

Nowa sieć Aegis obsłuży globalnie markę Camel (R.J. Reynolds)

Japan Tabacco International ogłosił Vizeum, nową sieć należącą do Aegis Group, firmą odpowiedzialną za globalną obsługę mediową dla marki Camel...

Kraj, 6 czerwca 2002

Markowe upominki w ofercie Red Bird

Firma Red Bird podpisała umowy z producentami i dystrybutorami odzieży i akcesoriów marek: Jackpot, Cottonfield, InWear, Matinique, Camel i Henri...

Zagranica, 20 marca 2002

Rusza globalna kampania papierosów Camel

W kwietniu br. pojawi się na rynku globalna kampania papierosów marki Camel. Jej hasło, brzmiące "Slow down. Pleasure up", wskazuje,...