M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Captain Morgan (marka)"

Zagranica, 30 stycznia 2015

Słabe półrocze Diageo

Koncern alkoholowy Diageo ogłosił wyniki za I półrocze zakończone 31 grudnia ub.r. Niemal we wszystkich obszarach są one słabsze od okresu poprzedzającego - zysk netto spadł o 18 proc., do pułapu 1,97 mld dolarów.

Zagranica, 24 lipca 2014

Reklama marki Diageo zbanowana

Marka rumu Captain Morgan zdjęta z mediów społecznościowych za przekonywanie, że alkohol zabija nudę.

Kraj, 20 lutego 2013

Diageo reorganizuje consumer marketing w regionie CEEMEA

Marketer wprowadza trzy kluczowe funkcje: country marketing operations, category strategy development i center of marketing expertise.

Przetargi, 23 sierpnia 2012

Diageo wybrało agencję dla rumu Captain Morgan

Agencja Albo/Albo poprowadzi działania online i PR dla marki Captain Morgan.

Kraj, 14 lutego 2012

Awans w S4

Kamil Janikowski awansował w strukturach S4, objął stanowisko account managera. Do zespołu agencji dołączyła Katarzyna Kurowska, PR specialist.

Przetargi, 14 września 2011

Ogilvy Interactive wygrała przetarg Diageo Polska

Marka jest wspierana m.in. działaniami w Facebooku.

Artykuły weekendowe, 22 lipca 2011

Szczery aplauz

Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, chwali piracką zabawę z rumem autorstwa agencji Anomaly.

Zagranica, 4 sierpnia 2010

Diageo szykuje przetarg mediowy w USA

Koncern alkoholowy zamierza przeprowadzić przetarg na obsługę budżetu mediowego wartego 130 mln dol.

Kraj, 25 maja 2010

V2Media udoskonala formaty wideo

Sieć V2Media polepszyła expand Vstitiala o nakładkę graficzną. Z dodatku skorzystał już producent piwa Captain Morgan w Czechach.

Zagranica, 7 listopada 2007

Diageo chce sponsorować olimpiadę 2012

Koncern alkoholowy Diageo, który ma w portfolio m.in. marki Smirnoff, Guinness czy Captain Morgan, rozpoczął rozmowy na temat sponsorowania igrzysk...

Zagranica, 21 września 2006

Diageo testuje drinki alkoholowe w puszkach

Koncern alkoholowy Diageo testuje w Stanach Zjednoczonych napoje alkoholowe z kategorii RTD (ready-to-drink) w puszkach o poj. 0,33 ml. Zawartość...

Kraj, 10 sierpnia 2005

180° PR promuje Smirnoff Twisted na imprezach z muzyką klubową

Agencja 180° PR na zlecenie Diageo Polska Sp. z o.o., producenta m.in. niskoalkoholowych drinków RTD (ready-to-drink) Smirnoff Twisted, promuje tę...

Zagranica, 21 czerwca 2004

Grey zdobywa amerykański budżet Tanqueray Gin

Agencja Grey Worldwide zdobyła amerykański budżet Tanqueray Gin z portfolio firmy Diageo. Dotychczas marka była obsługiwana przez agencję J. Walter...

Zagranica, 6 sierpnia 2003

Diageo wybrał agencje do obsługi dwóch swoich budżetów

Koncern spirytusowy Diageo zdecydował się na konsolidację swoich budżetów reklamowych na tzw. działania marketingowe za przyzwoleniem, których obsługę powierzył agencji...