M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carat Polska (firma)"

Przetargi, 20 listopada 2015

Reckitt Benckiser ponownie wybiera ZOG

ZenithOptimedia Group wygrywa po przeglądzie ofert.

Kraj, 12 listopada 2015

Carat prowadzi kampanię dla Lego Duplo

Działania kontentowe wspierane są również w mediach ATL i internecie.

Kraj, 16 września 2015

Adidas Poland rozpoczął kampanię na Instagramie

Tematem działań jest Pharrell Williams i inspirowana przez niego kolekcja Superstar Supershell.

Przetargi, 8 września 2015

Value Media i Havas Media będą pracować dla BOŚ Banku

BOŚ zakończył przetarg mediowy.

Kraj, 9 lipca 2015

Artur Malinowski new business & business development directorem w Carat Polska

Przez ostatnie lata związany był z domem mediowym Media Direction OMD.

Kraj, 16 czerwca 2015

MasterCard będzie promował cashback, czyli alternatywę dla bankomatów

Do końca lipca br. organizacja płatnicza będzie promowała wypłacanie gotówki w sklepach podczas płatności za zakupy.

Przetargi, 12 czerwca 2015

BOŚ wybiera dom mediowy

Zwycięzca zostanie wyłoniony spośród trzech agencji.

Kraj, 3 czerwca 2015

Zottarella dostaje niestandardowe wsparcie

Firma Zott wspiera sprzedaż swojego serka kampanią w mediach.

Kraj, 19 maja 2015

Plus i Cyfrowy Polsat skonsolidują wart 400 mln zł budżet mediowy

Obsługiwany dotychczas przez PHD Media Direction i Media Direction OMD budżet ma trafić pod jeden dach - rusza przetarg.

Kraj, 13 maja 2015

Nowy produkt Zott z wielokanałową kampanią komunikacyjną

Dentsu Aegis Network Polska dla Jogobelli Panna Cotta.

Kraj, 12 maja 2015

Milka zachęca do dzielenia się ostatnią kostką

Mondelez Polska rusza z kampanią czekolad.

Kraj, 29 kwietnia 2015

Apetina zaprasza do fotografowania jedzenia

Startuje konkurs fotograficzny sygnowany przez markę z portfolio Arla Foods.

Kraj, 15 kwietnia 2015

Philips reklamuje depilatory Lumea [wideo]

Adaptacją spotów oraz kampanią w internecie zajęła się Ogilvy & Mather.

Kraj, 15 kwietnia 2015

AXN wspiera wiosenne premiery [wideo]

Za przygotowanie i realizację konkursu oraz kreacje internetowe odpowiada agencja Threei.

Kraj, 19 marca 2015

Carat uruchamia trzy nowe produkty cyfrowe

Z nowych rozwiązań korzystają już Mastercard, Mattel i Arla Foods.

Kraj, 18 marca 2015

Mateusz Sarat awansował w Carat Polska

Jako digital & innovation manager zastąpił Piotra Kossakowskiego.

Kraj, 10 marca 2015

Rusza trzeci etap kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia [wideo]

Kampania odnosi się do konkretnych programów cyfrowych Polskiego Radia: Radia Rytm, Polskiego Radia 24 oraz Polskiego Radia Dzieciom.

Kraj, 24 lutego 2015

Generali: "Życie się zmienia, więc Generali zmienia ubezpieczenia"

Polski oddział włoskiego ubezpieczyciela rusza z zapowiadaną ofensywą reklamową. Kreacje kampanii przygotowała agencja Testardo Gram, za zakup i planowanie mediów odpowiada Carat Polska.

Kraj, 18 lutego 2015

Philips rusza z kampanią blenderów z technologią Speedtouch [wideo]

Za launch produktu odpowiadają spółki z Dentsu Aegis Network.

Kraj, 17 lutego 2015

Adidas rusza z nową komunikacją "Sport 15"

Ikony sportu mają być inspiracją dla młodych sportowców. Eric Liedtke: - To więcej niż zwykła kampania reklamowa. To długofalowa inwestycja w naszą markę.

Przetargi, 10 lutego 2015

Tailor Made PR dla Adidasa

Agencja zwyciężyła w przetargu na obsługę w zakresie public relations.

Kraj, 6 lutego 2015

Carat i Posterscope promują "Warsaw by Night"

Kampania prowadzona jest na zlecenie Forum Film.

Kraj, 23 stycznia 2015

"The New OH!" - ruszyła kampania Opla Corsy

Premiera nowej Corsy na polskim rynku wspierana jest dwuetapową kampanią komunikacyjną w rozmaitych mediach.

Przetargi, 22 stycznia 2015

Carat wygrywa obsługę Generali i Proamy

Firmy ubezpieczeniowe konsolidują budżet w jednym domu mediowym.

Kraj, 16 stycznia 2015

De Agostini reklamuje nową kolekcję

Kampanię przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Kraj, 14 stycznia 2015

Brother rusza z dwuetapową kampanią [wideo]

Za strategię, kreację i realizację kampanii oraz za planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska.

Kraj, 5 grudnia 2014

Kampania Opla Mokki jest podzielona między TV i Facebooka [wideo]

Zarówno w telewizji, jak i w Facebooku wykorzystano 30-s spot z ambasadorką marki Claudią Schiffer.

Kraj, 18 listopada 2014

Startuje konkurs marki Apetina

Rozpoczęły się dodatkowe działania promocyjne dla marki z portfolio Arla Foods.

Kraj, 31 października 2014

MasterCard reklamuje program rabatowy Buy & Smile

Autorami kampanii w internecie, radiu i prasie są McCann i Carat Polska.

Kraj, 30 października 2014

Amplifi - nowy brand Dentsu Aegis Network

Amplifi będzie odpowiedzialne za współpracę z właścicielami mediów, dyrektorem zarządzającym zostanie Arkadiusz Szulc.

Kraj, 27 października 2014

Apetina startuje z kampanią

Arla promuje kremowe serki jako inspirację kulinarną.

Przetargi, 24 października 2014

Mondelez prowadzi przegląd agencji dla Prince Polo

Mondelez wybierze agencję.

Kraj, 22 października 2014

Mondelez ponownie wspiera Prince Polo

Internauci ponownie wybierają "ToCosie". Marketer kontynuuje platformę komunikacji z wiosny bieżącego roku.

Kraj, 30 września 2014

Piotr Kossakowski dołączył do Carat Polska

Dom mediowy tworzy nowe stanowisko digital & innovation managera.

Kraj, 23 września 2014

AXN promuje jesienne nowości

Oprócz wsparcia promocyjnego jesiennych nowości, kampania obejmuje szerokie działania związane z promocją seriali produkowanych przez telewizję AXN: "Przekraczając granice" i "Zbrodnia". Ważnym elementem działań promocyjnych ma być współpraca z Sony Mobile.

Kraj, 10 września 2014

Kampania lalek Barbie ma angażować dzieci do działania [wideo]

Za pomocą aplikacji typu talent show dziewczynki mogą uczyć się śpiewać i tańczyć do piosenki Barbie oraz wziąć udział w konkursie.

Kraj, 5 września 2014

Netia reklamuje GigaKablówkę

Kampanię przygotowały: Brasil, Youngers.pl, Carat Polska i Value Media.

Kraj, 29 sierpnia 2014

Carat tworzy zespół kreatywno-mediowo-technologiczny

Dom mediowy przejmuje specjalistów z Isobar i tworzy interdyscyplinarny zespół. Z firmą rozstają się cztery osoby.

Kraj, 26 sierpnia 2014

Predator zagra na Instagramie

Adidas organizuje pierwszą grę dla użytkowników serwisu.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Forum Film Poland wraca do Carat Polska

Przez ostatni rok firma współpracowała ze Starlinkiem.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Adidas stawia na nowe media i telewizję

W przyszłorocznych działaniach reklamowych Adidasa Twitter będzie jednym z głównych serwisów wykorzystywanych w komunikacji marketera.

Kraj, 20 sierpnia 2014

Brazylijski mundial przyniósł Adidasowi umocnienie pozycji lidera w futbolowym asortymencie

Kolekcja piłkarskich butów w okresie trwania działań promocyjnych związanych z MŚ w Brazylii osiągnęła sprzedaż na poziomie 80 proc.

Kraj, 18 sierpnia 2014

Tomasz Stanek na stanowisku communication managera w Carat Polska

Wcześniej pracował m.in. w CR Media Consulting oraz ZenithOptimedia.

Kraj, 15 lipca 2014

Travelist debiutuje ze wsparciem w TV [wideo]

Kampanię przygotowały IQ Marketing i Carat Polska.

Kraj, 17 czerwca 2014

Disney reklamuje kanał Disney Junior

Ruszyła ogólnopolska komunikacja kanału dla dzieci.

Kraj, 22 maja 2014

Opel Adam ulokowany w "Prawie Agaty"

Niestandardową akcję przygotowała stacja TVN i dom mediowy Carat Polska.

Kraj, 14 maja 2014

Plus, Cyfrowy Polsat i Plus Bank wprowadzają wspólne zniżki i program lojalnościowy

Kolejny etap integracji ofertowej firm z grupy Zygmunta Solorza-Żaka.

Kraj, 16 kwietnia 2014

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak reklamują PlusBank [wideo]

Rusza druga odsłona kampanii programu SmartDom.

Kraj, 15 kwietnia 2014

Rusza wsparcie cyklu "Kino i wino" [wideo]

Sponsor wydarzenia - Jacob’s Creek - będzie je promował m.in. w TV i na outdoorze.

Kraj, 8 kwietnia 2014

Współpraca PlusBanku z Plusem i Cyfrowym Polsatem

Usługi PlusBanku będą oferowane w 1,2 tys. punktach sprzedaży obydwu operatorów.