M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carat (firma)"

Zagranica, 24 maja 2017

P&G konsoliduje brytyjski budżet mediowy w Publicis Media

Zmiana wchodzi w życie od 1 lipca.

Kraj, 9 maja 2017

Anna Brajbisz account directorem w Zenith

Kieruje zespołem pracującym dla L'Oreala.

Kraj, 4 kwietnia 2017

RECMA: Starcom, MediaCom i Havas Media na szczycie raportu Qualitative Evaluation 2017

W kategorii "vitality" najwięcej punktów otrzymał Havas Media i Vizeum (po 9).

Kraj, 28 marca 2017

Adidas, Posterscope i Clear Channel Poland zrealizowały kampanię DOOH

Działania prowadzone są pod hasłem "Never follow".

Kraj, 8 marca 2017

Małgorzata Niska digital development directorem w Vizeum

To nowo utworzone stanowisko w domu mediowym.

Kraj, 7 marca 2017

PSA kupuje od GM Opla za 2,2 mld euro

Powstanie drugi, po Volkswagenie, europejski producent samochodów.

Zagranica, 15 lutego 2017

PHD na czele globalnego zestawienia RECMA

Sieć Omnicomu najlepiej poradziła sobie w nowym biznesie.

Kraj, 27 stycznia 2017

GoldenSubmarine rozpoczyna współpracę z marką Monte

To trzecia marka firmy Zott, dla której pracuje ta agencja.

Przetargi, 27 stycznia 2017

Carat utrzymuje obsługę Hasco-Lek

Dom mediowy pracuje dla tego klienta od końca 2015 r.

Kraj, 27 stycznia 2017

Generali promuje ubezpieczenia turystyczne

Ubezpieczyciel przygotował kampanię promującą ubezpieczenia turystyczne przed feriami.

Zagranica, 10 stycznia 2017

Coca-Cola w Chinach przenosi budżet mediowy do Dentsu

Dotychczas za planowanie i zakup mediów na tym rynku dla Coca-Coli odpowiadał Starcom.

Przetargi, 10 stycznia 2017

Tailor Made PR wygrywa przetarg Adidasa

Agencja obroniła budżet.

Zagranica, 13 grudnia 2016

Carat Siecią Roku według RECMA Network Diagnostics

Ten tytuł wędruje do Carata po raz ósmy.

Przetargi, 12 grudnia 2016

Hasco-Lek sprawdza domy mediowe

Trwa weryfikacja ofert.

Przetargi, 6 grudnia 2016

Adidas na finiszu przetargu na social i PR

Do procesu zaproszono pięć agencji.

Kraj, 6 grudnia 2016

Milka ze świątecznymi działaniami promocyjnymi

Marka Mondeleza zapewnia, że startuje z największą kampanią w tym roku.

Kraj, 8 listopada 2016

PZL i Carat wprowadzają na rynek nowy serwis ogłoszeniowy [wideo]

Spoty telewizyjne, materiały wideo do internetu oraz sesję zdjęciową wyprodukował dom produkcyjny Bomaye.

Kraj, 2 listopada 2016

Milka przygotowana do świąt

Na rynek trafiają limitowane serie adwentowych słodyczy Mondeleza, a marka zapowiada największą kampanię w tym roku.

Kraj, 27 października 2016

GoldenSubmarine promuje Jogobellę Breakfast

Agencja wdrożyła m.in. stronę konkursową i czuwa nad przebiegiem akcji.

Kraj, 10 października 2016

Startuje kampania Gripblocker Express [wideo]

Realizują ją Eskadra i Carat.

Przetargi, 27 września 2016

Dwa domy mediowe walczą o budżet Ferrero

Postępowanie jest w fazie finałowej.

Kraj, 27 września 2016

Jysk chwali się wysokimi ocenami klientów

Kreację przygotowała duńska agencja Spring, a telewizyjną kampanię koordynuje Carat. Projekt obejmuje 18 rynków.

Kraj, 13 września 2016

Carat: globalne wydatki reklamowe wzrosną w 2016 r. o 4,4 proc.

W przyszłym roku w Polsce znacząco wzrośnie rynek digital, szczególnie segment reklamy na urządzeniach mobilnych.

Przetargi, 9 września 2016

Pięć domów mediowych walczy o budżet PZU

Budżetu broni Blue449|Starlink (Publicis Media).

Kraj, 27 lipca 2016

Opel wykorzystuje nowy format linków tekstowych w kampanii Corsy

Niemiecki producent jako pierwszy w branży wykorzystuje nowe formaty reklamowe expanded text ads; kampanię realizują Carat oraz iProspect.

Przetargi, 8 lipca 2016

PGE unieważniła przetarg mediowy

Marketer nie skomentował naszych informacji.

Zagranica, 23 czerwca 2016

Mondelez decyduje się na inwestycję w chatboty

Poprzez nowe chatboty w Facebook Messengerze firma będzie mówić bezpośrednio do konsumenta.

Kraj, 15 czerwca 2016

Adidas po raz pierwszy na dużym turnieju bez spotu TV

Marka zaprezentowała najnowszy film reklamowy, którego bohaterem jest Paul Pogba, napastnik reprezentacji Francji. Spot pojawi się tylko w internecie.

Kraj, 14 czerwca 2016

Trzy nowe osoby w Caracie

Do agencji dołączają Łukasz Sadłek, Marcin Ruszała i Małgorzata Prochenka.

Kraj, 3 czerwca 2016

Była szefowa biura marketingu PZU w MasterCardzie

Marta Życińska zastępuje Luizę Derek, która awansuje w europejskich strukturach.

Kraj, 5 maja 2016

Milka kontynuuje przekaz o delikatności

Mondelez zachęca do odkrycia "delikatności w sercu" w nowej kampanii.

Zagranica, 29 kwietnia 2016

Rick Hirst zostaje CEO Carata

Menedżer przechodzi z Mcgarrybowen do domu mediowego.

Kraj, 26 kwietnia 2016

Marka Dobenox w kampanii zaplanowanej przez Carat [wideo]

Rusza wsparcie brandu należącego do PFF Hasco-Lek.

Kraj, 20 kwietnia 2016

Monika Bierwagen odchodzi z Isobar Polska

Agencją pokierują Agnieszka Gajzler, Artur Manista, Przemysław Janus i Yuri Drabent.

Kraj, 19 kwietnia 2016

MasterCard promuje cashback

W ub.r. Polacy, płacąc kartami za zakupy, wypłacili z kas sklepowych 816 mln zł, o 54 proc. więcej niż w 2014 r.

Zagranica, 7 kwietnia 2016

Reklama kinowa w Wielkiej Brytanii rośnie mimo gorszych prognoz

W I kwartale roku rynek reklamy kinowej na Wyspach urósł o ok. 26 proc.

Kraj, 5 kwietnia 2016

Carat wmacnia client service

Osiem nowych osób zaczyna pracę w domu z grupy Dentsu.

Zagranica, 5 kwietnia 2016

Cadbury ze sloganem łudząco podobnym do Coca-Coli

Producent czekolady startuje z kampanią pod hasłem "Tastes like it feels".

Zagranica, 4 kwietnia 2016

Carat przewiduje 4,5-proc. wzrost wydatków reklamowych w 2016 r.

Digital w przyszłym roku ma mieć prawie 30-proc. udział w globalnym rynku.

Przetargi, 15 marca 2016

RECMA: Sieć Mindshare najskuteczniejsza w nowym biznesie

GroupM i Mindshare są najbardziej skuteczne w utrzymywaniu i pozyskiwaniu klientów - wynika z najnowszych rankingów RECMA: "Major Wins 2015" oraz "Pitch Cycle & Decisions 6th Edition".

Zagranica, 9 marca 2016

Nioska gigantka w kampanii Asdy

Na Wyspach wystartowała kampania sieci promująca asortyment na Wielkanoc.

Kraj, 2 marca 2016

MasterCard namawia do odłożenia telefonów w restauracjach

Do specjalnie zaprojektowanej MasterCard Capsule goście restauracji mogą odkładać swoje telefony. Im dłużej będą się tam znajdować, tym atrakcyjniejsze nagrody będą czekać na osoby biorące udział w akcji.

Kraj, 26 lutego 2016

RECMA: zmiany w czołówce domów mediowych

Starcom i ZOG wymieniają się wcześniejszymi pozycjami, a na pozycję piątą awansuje Mindshare.

Zagranica, 26 lutego 2016

Kellogg ogłasza przetarg na obsługę w Europie

Carat i Isobar w gotowości.

Przetargi, 24 lutego 2016

Przetarg mediowy PGE dobiega końca

Do trzech agencji trafił sprecyzowany brief - wynika z naszych informacji.

Zagranica, 18 lutego 2016

Havas Media International wygrywa przetarg Vita Coco Euro

W rejonie EMEA dom mediowy będzie promował markę All Market.

Kraj, 16 lutego 2016

Nowe osoby zarządzające w Isobar Polska

Do zespołu zarządzającego agencji Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) dołączyli Agnieszka Gajzler, Artur Manista oraz Przemysław Janus.

Kraj, 4 lutego 2016

Lubię To i Carat wspierają launch Belriso Hot

Poza kampanią reklamową prowadzony jest jednocześnie konkurs konsumencki.

Kraj, 2 lutego 2016

Joanna Jędrzejczyk bohaterką nowej kampanii wizerunkowej marki Reebok

Polska mistrzyni świata mieszanych sportów walki reklamuje markę w ramach kampanii "Be more human"; za projekt reklamowy odpowiadają: Shootme, FaceAddicted oraz Carat.

Przetargi, 1 lutego 2016

Sony rozstrzygnęło globalny przetarg na media

Największym zwycięzcą jest sieć MediaCom.