M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania wg indeksu "Carat (firma)"

Kraj, 18 września 2018

Cut The Mustard z kampanią dla Reeboka

W kampanii "Dołącz do kobiet, które zmieniają świat" występują Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. Za zakup mediów odpowiada Carat.

Kraj, 4 września 2018

Milka zachęca do życzliwości na drodze

Marka Mondeleza wraca do komunikatu o wartości bycia delikatnym - tym razem zaleca życzliwość na drodze.

Kraj, 31 sierpnia 2018

GoldenSubmarine świętuje 20-lecie z marką Monte

Rusza jubileuszowa kampania reklamowa.

Przetargi, 8 sierpnia 2018

Carat utrzymał obsługę Mondeleza w Wielkiej Brytanii i Irlandii

W tamtym regionie walczył ze Spark Foundry i Wavemakerem.

Kraj, 26 lipca 2018

Katarzyna Broniek dołącza do zespołu Codemedia

Wcześniej związana była z domami mediowymi Carat i Vizeum.

Kraj, 17 lipca 2018

Mastercard i McCann Worldgroup uruchomiły platformę :Dobry Znak

To platforma skierowana do właścicieli małych firm przygotowana we współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i Miastodwa.

Kraj, 13 lipca 2018

Natalia Koc-Nowocińska i Magda Gołębiewska w zespole Carat

Obejmują stanowiska communications managerów.

Kraj, 4 lipca 2018

Szymon Jóźwiak client partnerem w agencji Carat

W branży reklamowej pracuje od 14 lat. Doświadczenie zdobywał po stronie agencji i klienta.

Przetargi, 2 lipca 2018

MediaCom wygrywa Adidasa

W Polsce firma była obsługiwana dotąd przez Carat.

Zagranica, 22 maja 2018

American Express robi przegląd agencji mediowych

Po 20 latach współpracy z WPP firma może zmienić partnera mediowego.

Kraj, 8 maja 2018

Mastercard goni Visę

Maleje różnica w liczbie kart pomiędzy dwoma głównymi operatorami.

Przetargi, 25 kwietnia 2018

Mondelez prowadzi rozmowy z polskimi oddziałami domów mediowych

To efekt globalnego postępowania na obsługę mediową.

Przetargi, 18 kwietnia 2018

Value Media obronił budżet TVP

O budżet w wysokości 15,9 mln zł rywalizował z Arena Media, Caratem i MullenLowe MediaHub.

Zagranica, 12 kwietnia 2018

MediaCom wygrywa budżet Sky

Dom mediowy zgarnia 425 mln funtów.

Zagranica, 9 kwietnia 2018

P&G ogłasza przetarg mediowy na kosmetyki do włosów w Ameryce Północnej

Budżetu broni spółka Hearts & Science należąca do grupy Omnicom.

Zagranica, 4 kwietnia 2018

W Ameryce Północnej Red Bull przenosi budżet mediowy do Starcomu

Klienta traci Carat.

Przetargi, 4 kwietnia 2018

Cztery domy mediowe walczą o budżet TVP

Zlecenia broni Value Media.

Kraj, 26 marca 2018

BelVita z wiosennym debiutem i kampanią

Mondelez poszerza portfolio ciastek funkcjonalnych o Soft Bakes i wspiera je intensywną kampanią.

Zagranica, 15 marca 2018

Leo Burnett wygrywa globalny przetarg na obsługę marki Castello

Agencja obsłuży digitalowo markę z portfolio Arli.

Przetargi, 15 marca 2018

Danone wybrał Wavemakera do obsługi budżetu mediowego w Ameryce Północnej

Wcześniej w tym regionie marketera obsługiwał Carat.

Kraj, 12 marca 2018

Vizeum i Carat na topie globalnego zestawienia RECMA "New biz balance 2018"

Agencje z Dentsu otwierają ranking domów mediowych stworzony na podstawie budżetów wygranych i straconych w zeszłym roku.

Kraj, 7 marca 2018

Anna Brajbisz dołącza do Carata jako client partner

Przechodzi z domu mediowego Zenith.

Przetargi, 22 lutego 2018

Hasco-Lek wybiera Havas Media

Do tej pory klient pracował z Caratem.

Przetargi, 15 lutego 2018

Initiative zajmie się obsługą marki Whirlpool

Formalne rozpoczęcie współpracy rozpocznie się jeszcze w tym kwartale.

Kraj, 13 lutego 2018

Mastercard rozpoczyna kampanię z Pelé

Nowa umowa z UEFA do 2020 r.

Kraj, 7 lutego 2018

GoldenSubmarine przygotowała nową aktywację dla Monte

Akcji towarzyszą działania promocyjne w internecie.

Przetargi, 31 stycznia 2018

Starcom wygrywa przetarg Pirelli

W postępowaniu brało udział pięć agencji.

Kraj, 29 stycznia 2018

RECMA: Starcom i Wavemaker "dominującymi" agencjami w raporcie Qualitative Evaluation 2018

Oprócz nich sześć agencji dostało ocenę "wysoką".

Kraj, 19 stycznia 2018

Agnieszka Szysz rozstała się z domem mediowym Zenith

Z branżą mediową jest związana od 18 lat.

Przetargi, 20 grudnia 2017

Microsoft rozpoczął globalny przetarg mediowy

W Polsce obsługą tego klienta zajmuje się Carat.

Przetargi, 19 grudnia 2017

Dentsu Aegis Network Polska wygrywa przetarg Polpharmy

Marketer kończy współpracę z MediaCom Warszawa - wynika z naszych ustaleń.

Kraj, 14 grudnia 2017

C&A w konkursie nagradza kartami podarunkowymi

Pomysłodawcą akcji jest wydawnictwo Edipresse Polska. Za koordynację kampanii odpowiada dom mediowy Carat.

Kraj, 5 grudnia 2017

Simba Toys Polska wystartowała z nową kampanią

Działania realizują agencje z Dentsu Aegis Network Polska.

Przetargi, 1 grudnia 2017

Adidas rusza z globalnym przetargiem na planowanie i zakup mediów

W Polsce obsługą tego klienta zajmuje się obecnie Carat.

Przetargi, 29 listopada 2017

Lego wybiera globalnie Initiative

Kolejna międzynarodowa wygrana domu mediowego z IPG Mediabrands.

Kraj, 29 listopada 2017

Sieć Multikino we współpracy z Mastercard oferuje tańsze bilety we wtorki

Startuje nowa odsłona wspólnych działań Mastercard i Multikina.

Zagranica, 23 listopada 2017

MediaCom wygrywa paneuropejski przetarg mediowy firmy Vauxhall-Opel

Szacowana wartość budżetu europejskiego to 300 mln funtów.

Kraj, 15 listopada 2017

Milka poleca się przed świętami

Startuje akcja marki Mondeleza pod hasłem: "Odkryj magię oczekiwania na święta".

Kraj, 8 listopada 2017

Fotojoker i CEWE poszerzają zakres współpracy z Dentsu Aegis Network

Firmy realizują kolejne aktywności komunikacyjne wraz z agencją IProspect oraz rozpoczynają współpracę z domem mediowym Carat.

Przetargi, 8 listopada 2017

IKEA przedłuża umowę z MEC

W lokalnym przetargu poza zwycięską agencją udział brały jeszcze Carat i MediaCom Warszawa.

Kraj, 27 października 2017

Hasco-Lek promuje Ibum Zatoki Max [wideo]

Media zaplanował i kupił Carat. Kreację przygotowała agencja GPD.

Zagranica, 24 października 2017

Śpiewające antybiotyki w kampanii brytyjskiego ministerstwa zdrowia

Wielka Brytania przestrzega przed samodzielnym i nadmiernym leczeniem się antybiotykami. Wartość kampanii to 2 mln funtów.

Kraj, 23 października 2017

MasterCard będzie rozwijać program lojalnościowy

Na grudzień planuje dużą promocję dla posiadaczy kart. Projekt ten wesprze szeroka kampania.

Kraj, 16 października 2017

Bridge2Fun i Carat dla internetowego sklepu Born2be.pl

Rusza pierwsza kampania telewizyjna marketera e-commerce.

Kraj, 9 października 2017

Ruszyła kampania promocyjna serialu "Ultraviolet"

Nowy serial AXN promowany jest wielokanałowo.

Kraj, 28 września 2017

Maria Kierzkowska i Karina Turek w zespole Stars

Będą konsultantkami strategicznymi.

Zagranica, 25 września 2017

Jacobs Douwe Egberts przenosi brytyjski budżet do Carata

Havas nadal obsługuje pozostałą część globalnego budżetu marki.

Kraj, 13 września 2017

MediaCom na czele rankingu Stars za 2016 r.

Ranking sporządzono na podstawie danych z KRS i estymacji audytora.

Kraj, 13 września 2017

Mondelez z nową kampanią dla Milki

Tym razem czekoladowa marka chce "mnożyć delikatność".

Kraj, 5 września 2017

MasterCard chce pozytywnie zaskakiwać

BezcenneNiespodzianki.pl ma przybliżyć polskim konsumentom ideę Priceless; dodatkowym wsparciem dla marki będzie kampania w mediach.