M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carefree (marka)"

Zagranica, 25 marca 2014

Carefree z odważną kampanią adresowaną do kobiet

Johnson & Johnson chce zerwać ze stereotypami i wulgaryzacją tematu kobiecego ciała.

Zagranica, 22 sierpnia 2013

Energizer rezygnuje z Greya

Energizer Holdings przenosi obsługę kilku swoich marek, ale w obrębie grupy WPP.

Kraj, 20 września 2011

Z J&J Poland do USP

Eryka Gizińska przeszła do USP, a jej obowiązki dyr. marketingu w J&J Poland przejął Ryszard Lubliński.

Kraj, 27 grudnia 2010

DDB regionalnym hubem J&J

Polski oddział sieci reklamowej DDB przejmie główną rolę w regionie przy obsłudze budżetu reklamowego Johnson & Johnson.

Kraj, 15 listopada 2010

DDB przejmie pełną obsługę Johnson's Baby

Od przyszłego roku całościową obsługę reklamową marek Johnson's Baby, Penaten i Johnson's przejmie DDB. Budżet straci Lowe GGK.

Kraj, 30 czerwca 2006

Johnson & Johnson wypracował kilkunastoprocentowy wzrost przychodów

Firma Johnson & Johnson Poland (dział consumer) zanotuje w pierwszej połowie tego roku 16-18-proc. wzrost przychodów ze sprzedaży w porównaniu...

Kraj, 23 listopada 2005

Johnson & Johnson zwiększy przyszłoroczny budżet mediowy o 60-80 proc.

Johnson & Johnson Poland planuje na koniec przyszłego roku wypracować z części kosmetycznej i produktów higienicznych dla kobiet (dział Consumer)...

Kraj, 4 maja 2005

Beiersdorf-Lechia wprowadza nową serię Nivea Intimo

Beiersdorf-Lechia wprowadza pod marką Nivea linię produktów do higieny intymnej o nazwie Intimo. W linii tej znalazły się chusteczki i...

Kraj, 12 maja 2004

Wilczyńska i Fastudzin w dziale obsługi klienta Lowe GGK

Dział client service agencji reklamowej Lowe GGK został powiększony o dwie osoby. Dorota Wilczyńska została account supervisorem. Będzie odpowiedzialna głównie...

Kraj, 15 marca 2004

J&J wspiera debiut wkładek Carefree kampanią reklamową

Firma Johnson & Johnson wprowadziła na rynek nową linię wkładek higienicznych Carefree Perfect Fit. Debiut produktu wspierany jest kampanią reklamową....

Kraj, 11 marca 2004

IMIGe Poland wprowadza nowy nośnik indoorowy na uczelniach

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland wprowadza do swojej oferty nowy nośnik. Będzie to lustro reklamowe instalowane w toaletach uczelni. To...

Kraj, 18 czerwca 2003

J&J wspiera kampanią nowe produkty Carefree i OB

Johnson & Johnson Polska (J&J Polska) wprowadził na rynek dwa nowe produkty - wkładki higieniczne Carefree Maxi oraz tampony OB...