M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carlo Rossi (marka)"

Kraj, 6 lutego 2013

Magdalena Kotuła nowym PR managerem Grupy Ströer

Do branży outdoorowej przeszła z firmy alkoholowej CEDC.

Kraj, 18 września 2012

Carlo Rossi na polskie gusty

Lider rynku wina wprowadza odmianę Sweet Red.

Kraj, 17 lipca 2012

Sznajder kieruje marketingiem Rovese

Producent ceramiki do wyposażenia łazienek ma nowego dyrektora marketingu.

Kraj, 3 kwietnia 2012

Carlo Rossi kusi kobiety

Kampanię przygotowały agencje Publicis i Digital Wonderland.

Przetargi, 2 grudnia 2011

Ambra pracuje nad nową komunikacją dla marki El Sol

Firma winiarska rozważa przetarg na przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej marki El Sol.

Kraj, 5 lipca 2011

Lowe Activation zmienia nazwę na Open

W ramach nowej agencji mają być rozbudowywane kompetencje w zakresie projektów interaktywnych.

Kraj, 13 kwietnia 2011

Paweł Gorczyca wprowadzi na rynek wódkę Baczewski

Były marketingowiec z CEDC pokieruje firmą Altvater Gessler - J.A. Baczewski.

Artykuły weekendowe, 4 marca 2011

Fredrika Stahl z Carlo Rossi

Najpopularniejszej marce wina w Polsce można pozazdrościć konsekwencji. Po raz kolejny zaprasza na imprezę ze światową gwiazdą muzyki smooth.

Kraj, 15 lutego 2011

Paweł Gorczyca odchodzi z CEDC

Z firmą rozstaje się marketing manager odpowiedzialny za kluczowe marki.

Kraj, 28 października 2010

Carlo Rossi będzie promować nowości

Największa w Polsce marka wina chce rosnąć, m.in. penetrując kolejne segmenty rynkowe.

Artykuły weekendowe, 1 października 2010

Funkstar de Luxe z Carlo Rossi

Słynny didżej wystąpi na imprezie największej w Polsce marki wina.

Kraj, 9 lipca 2010

Patrón Tequila z ATW

Agencja obsłuży nową markę CEDC.

Kraj, 21 czerwca 2010

Carlsberg sprzedaje markę El Sol

Marka wina przejdzie do portfolio firmy Ambra SA, która chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie win stołowych.

Kraj, 30 września 2009

CEDC z marką Carlo Rossi wchodzi w segment białych win musujących

CEDC z marką Carlo Rossi wchodzi na rynek białych win musujących. Nowy produkt Carlo Rossi White Sparkling będzie miał premierę...

Kraj, 30 marca 2009

Carlo Rossi chce utrzymać innowacyjny wizerunek i wprowadza Rosso Frescato

Należąca do CEDC marka wina Carlo Rossi chce utrzymać innowacyjny wizerunek i wprowadza wariant Rosso Frescato. Jest to wino czerwone...

Kraj, 11 września 2008

Bols wprowadza wino musujące Carlo Rossi

Bols wprowadza wino musujące Carlo Rossi o nazwie Carlo Rossi Red Sparkling. Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym...

Kraj, 4 stycznia 2008

Marka wina Tcherga chce zagrozić pozycji Carlo Rossi; trwa przetarg reklamowy

Marka wina Tcherga planuje w br. dużą kampanię i będzie walczyć o miejsce w ścisłej czołówce rynkowej. Marketer - firma...

Kraj, 14 lutego 2007

Tomasz Zawistowski będzie zarządzać Lowe Activation

Zespołem firmy marketing services Lowe Activation po odejściu managing directora Aleksandry Trochimiuk (ma kierować Saatchi & Saatchi X; patrz wczorajszy...

Kraj, 12 lipca 2006

Pierwsze wino w ofercie Diageo Polska - Blossom Hill

Diageo Polska wprowadza na rynek wina kalifornijskie Blossom Hill. Jest to pierwszy produkt z tej kategorii w portfolio Diageo. Marka...

Kraj, 8 sierpnia 2005

UOKiK wydał zgodę na przejęcie Bolsa przez CEDC

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na przejęcie przez Central European Distribution Corporation (CEDC) spółki Bols. Transakcja zostanie sfinalizowana...

Przetargi, 30 listopada 2004

Bols bada cztery koncepty obsługi marki Carlo Rossi

Firma Bols ma ogłosić zwycięzcę przetargu reklamowego dotyczącego konceptu strategii i kreacji marki win stołowych Carlo Rossi w grudniu br....

Kraj, 19 lipca 2004

BC MFD Media Communications będzie pracować dla Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego

Agencja public relations BC MFD Media Communications w wyniku przetargu pozyskała nowego klienta - Polskie Towarzystwo Kardiologiczne. Szczegóły na temat...