M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carlsberg Okocim SA (firma)"

Kraj, 25 maja 2005

Smalt Brno dostarczy Grupie Żywiec ok. 280 tys. emaliowanych reklam

Czeska firma Smalt Brno specjalizująca się w produkcji emaliowanych reklam podpisała z Grupą Żywiec umowę na dostarczenie ponad 280 tys....

Kraj, 10 maja 2005

Wojciech Wężyk nowym rzecznikiem MultiBanku

Wojciech Wężyk został nowym rzecznikiem MultiBanku (detaliczne ramię Grupy BRE Banku). Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Suszka, który "przeniósł się"...

Kraj, 6 maja 2005

Nova Communications Group nie przejmie udziałów w agencjach należących do WCS

Nova Communications Group i Worldwide Communication Services (WCS) nie sfinalizują transakcji polegającej na sprzedaży przez WCS udziałów w firmach Red8...

Przetargi, 21 kwietnia 2005

Carlsberg negocjuje warunki z OMD w paneuropejskim przetargu

Koncern Carlsberg w przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego na dziewięciu rynkach europejskich, w tym w Polsce, rozmawia już tylko...

Przetargi, 23 marca 2005

Media Direction OMD i Optimedia pozostały w przetargu Carlsberga

Koncern Carlsberg wybrał domy mediowe OMD oraz ZenithOptimedia na krótką listę w przetargu mediowym, który dotyczy dziewięciu europejskich rynków, w...

Przetargi, 15 grudnia 2004

Optimedia Poland zamiast Zenithmedia w przetargu Carlsberg Polska

Carlsberg Polska postanowił zaprosić do planowanego na początek przyszłego roku przetargu dom mediowy Optimedia Poland. Oprócz niego zgodnie z tym,...

Przetargi, 10 listopada 2004

Initiative, MediaCom, Media Direction OMD i Zenith walczą o budżet Carlsberga

Sieci domów mediowych MediaCom, Initiative, ZenithOptimedia oraz OMD zostały zaproszone do przetargu na obsługę budżetu mediowego koncernu Carlsberg na dziewięciu...

Kraj, 29 września 2004

Nova Communications Group odkupiła 80 proc. udziałów w firmach Synergy i Red 8

Nova Communications Group (Nova CG) odkupiła 80 proc. udziałów w agencji reklamowej Red 8 i firmie Synergy zajmującej się strategicznym...

Kraj, 23 września 2004

Carlsberg Okocim utrwala znajomość marki piwa Karmi

Carlsberg Okocim chce podtrzymać znajmość marki piwa Karmi adresowanego do kobiet i w tym celu prowadzi wizerunkową kampanię telewizyjną swojej...

Kraj, 15 września 2004

Carlsberg prowadzi paneuropejski audyt wydatków reklamowych w mediach

Koncern piwowarski Carlsberg prowadzi na dziewięciu europejskich rynkach, w tym również w Polsce, audyt wydatków reklamowych w mediach, efektywności kosztowej...

Kraj, 9 września 2004

Grupa Żywiec zamierza inwestować w marki Królewskie i Kujawiak

Grupa Żywiec SA zanotowała w I półroczu br. 134 mln zł zysku netto. Jest to o 33 mln zł więcej...

Kraj, 1 września 2004

Ośmiu sponsorów skoków narciarskich w Zakopanem, patronem medialnym RMF FM

Firma Transcontinental Services zamknęła listę sponsorów zawodów w skokach narciarskich, które odbędą się w najbliższy weekend w Zakopanem (4-5 września)....

Kraj, 23 sierpnia 2004

Wilki żądają 400 tys. zł odszkodowania za reklamę Okocimia, sąd zakazał jej emisji

400 tys. zł odszkodowania i publicznych przeprosin domaga się zespół Wilki od firmy Carlsberg Okocim SA za reklamę piwa marki...

Kraj, 21 lipca 2004

Carlsberg Okocim wspiera letnią sprzedaż Karmi promocją konsumencką

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przeprowadza kampanię reklamową dla marki Karmi (Carlsberg Okocim), wspierającą promocję konsumencką. W promocji za 4...

Kraj, 16 lipca 2004

Paweł Gorczyca jest odpowiedzialny za markę piwa Okocim

Paweł Gorczyca został marketing managerem marki piwa Okocim w grupie Carlsberg Okocim SA. Dotychczas opiekował się markami Algida, Dosia i...

Kraj, 6 lipca 2004

Finał Euro 2004 zgromadził 9 mln widzów, wpływy TVP z reklam wyniosły niemal 20 mln zł

Według danych AGB Polska największą widownię w czasie mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2004 w Portugalii zgromadził mecz finałowy...

Kraj, 24 czerwca 2004

Sterowce reklamowe - nowy nośnik reklamy zewnętrznej

Videotronic Polska Sp. z o.o., oddział firmy Videotronic International GmbH, oferuje reklamodawcom nowy nośnik reklamy zewnętrznej - sterowce napełniane helem,...

Kraj, 25 maja 2004

Carlsberg zwiększa intensywność działań reklamowych związanych z Euro 2004

Carlsberg Okocim SA kontynuuje wsparcie reklamowe swojej sztandarowej marki piwa Carlsberg powiązane z tegorocznymi mistrzostwami Europy w piłce nożnej Euro...

Kraj, 24 maja 2004

MediaCom Warszawa zwyciężył podczas warsztatów radiowych Brokera FM

Zespół domu mediowego MediaCom Warszawa w składzie: Ewa Osińska, radio buying manager, Katarzyna Kozłowska, media planner/buyer, Agnieszka Garsztka, media planner/buyer,...

Kraj, 28 kwietnia 2004

Marka Bosman sponsoruje piłkarski klub Pogoń Szczecin

Bosman Browar Szczecin SA, należący do grupy Carlsberg Okocim SA, podpisał umowę sponsorską z władzami drugoligowego klubu piłkarskiego MKS Pogoń...

Kraj, 26 kwietnia 2004

Carlsberg Okocim SA zmieni nazwę na Carlsberg Polska

Browar Carlsberg Okocim SA zmieni swoją nazwę na Carlsberg Polska. Celem tej zmiany jest ujednolicenie nazewnictwa firm należących do koncernu...

Kraj, 23 kwietnia 2004

Carlsberg Okocim SA rozpoczyna drugą w tym roku kampanię reklamową piwa Harnaś

Carlsberg Okocim SA rozpoczął kolejną, drugą w tym roku, telewizyjną kampanię reklamową piwa marki Harnaś. Nowy 30-sekundowy spot reklamowy pt....

Kraj, 19 kwietnia 2004

Kasztelan reklamuje się na meczach koszykówki Anwilu Włocławek

Kasztelan Browar Sierpc SA, należący do grupy Carlsberg Okocim, zorganizował cykl akcji promocyjnych i eventów przy okazji rozpoczynającej się właśnie...

Kraj, 5 kwietnia 2004

Carlsberg wspiera kampanią telewizyjną promocję dla kibiców futbolu

Carlsberg Okocim SA przygotował dwumiesięczną akcję promocyjną wspierającą sprzedaż piwa marki Carlsberg pod hasłem "PiłCarlska Fiesta" powiązaną z finałami mistrzostw...

Kraj, 1 kwietnia 2004

The Conference Board rezygnuje z badań kondycji polskiego marketingu

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board zrezygnowała z przeprowadzenia analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się...

Kraj, 26 marca 2004

Pozew przeciwko reklamom piwa Harnaś trafił do sądu

Jak podaje dziennik "Metro" (Agora SA), mieszkanka jednej z podhalańskich miejscowości złożyła pozew do sądu przeciwko grupie Carlsberg Okocim, do...

Kraj, 11 marca 2004

Bartłomiej Suder account managerem w agencji Art FM

Bartłomiej Suder został account managerem w agencji Art FM. Wcześniej pracował jako junior brand manager w firmie Carlsberg Okocim i...

Kraj, 20 lutego 2004

Carlsberg Okocim rezygnuje ze wsparcia marki Okocim Jasne Pełne

Carlsberg Okocim w ub.r. odnotował 8,7-proc. wzrost sprzedaży piwa - poinformowała grupa, podając swoje oficjalne wyniki finansowe. Browary grupy ulokowały...

Kraj, 22 stycznia 2004

The Conference Board ma badać stan branży marketingowej w Polsce

Polska Rada Dyrektorów Marketingu działająca w ramach organizacji The Conference Board planuje przeprowadzenie analiz kondycji polskich menedżerów zajmujących się marketingiem....

Kraj, 19 stycznia 2004

Marka Okocim ma być bardziej skuteczna od Okocimia Jasne Pełne

Tomasz Ziółkowski, wiceprezes zarządu grupy Carlsberg Okocim SA ds. marketingu, powiedział, że firma zdecydowała się zmienić nazwę marki piwa Okocim...

Kraj, 9 grudnia 2003

Marka Harnaś sponsorem transmisji Pucharu Świata w skokach narciarskich

Marka piwa Harnaś jest sponsorem wszystkich transmisji Pucharu Świata w skokach narciarskich w TVP1, od 5 grudnia 2003 do 14...

Kraj, 4 listopada 2003

Rafał Kowalczyk dołącza do zespołu MPG Media Planning

(MPG Media Planning) Wczoraj do zespołu MPG Media Planning dołączył Rafał Kowalczyk, który wzmocni dział telewizyjny agencji. Kowalczyk zatrudniony będzie...

Kraj, 24 października 2003

Carlsberg Okocim rozpoczyna kampanię reklamową marki piwa Okocim Mocne

(Task Force Consulting) W październiku na ekrany telewizyjne po ponaddwuletniej przerwie powraca marka Okocim Mocne (Grupa Carlsberg Okocim) z nową...

Kraj, 1 października 2003

Ścibor Szpak odszedł z wrocławskiej agencji reklamowej Zebra

Ścibor Szpak, dotychczas dyrektor generalny i kreatywny agencji reklamowej Zebra, odszedł z firmy. Jego obowiązki objęli Łukasz Kujawski, który został...

Kraj, 15 września 2003

Carey Agri, nowy dystrybutor piwa Grolsch, planuje działania reklamowe

Firma Carey Agri została nowym importerem i dystrybutorem w Polsce holenderskiej marki piwa Grolsch. Dotychczas produkcją i dystrybucją piwa Grolsch...

Kraj, 9 września 2003

Krzysztof Czupryna nowym prezesem GCS

Krzysztof Czupryna został nowym prezesem firmy GCS, która jest właścicielem większościowym w agencji reklamowej Red 8 i firmie Synergy Marketing...

Kraj, 20 sierpnia 2003

Marka piwa Carlsberg będzie reklamowana w Radiu Zet

Browar Carlsberg Okocim SA rozpoczyna reklamową kampanię radiową w Radiu Zet piwa marki piwa Carlsberg. Codziennie po godzinie 20, przez...

Kraj, 13 sierpnia 2003

Krystyańczuk przechodzi z Carlsberg Okocimia do Whirlpoola

Wojciech Krystyańczuk (32 lata), absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, obejmie od 1 września stanowisko dyrektora finansowego i członka zarządu w firmie Whirlpool...

Kraj, 4 sierpnia 2003

Grupa Carlsberg Okocim rozpocznie promocję piwa Carlsberg

Na początku sierpnia br. rusza letnia promocja piwa Carlsberg (Grupa Carlsberg Okocim SA) pod hasłem "Paszport do świata Carlsberga". Promocja...

Kraj, 1 sierpnia 2003

Piwo Harnaś sponsorem "Tatrzańskich Wici"

Należące do grupy Carlsberg-Okocim SA piwo Harnaś będzie sponsorem cyklu imprez "Tatrzańskie Wici" zaplanowanych na 2-17 sierpnia br. w wybranych...

Kraj, 1 sierpnia 2003

Firma Animex rozpoczęła współpracę z agencją TFC

Agencja Task Force Consulting (TFC) pozyskała nowego klienta. Jest nim firma Animex - producent wyrobów mięsnych. Podpisana pod koniec lipca...

Kraj, 14 lipca 2003

Carlsberg Okocim SA rozpoczął kampanię reklamową piwa Carlsberg

Browar Carlsberg Okocim SA rozpoczął kampanię reklamową piwa Carlsberg, marki z segmentu premium. Spot reklamowy (30- i 60-sekundowy) będzie emitowany...

Kraj, 11 lipca 2003

Carlsberg Okocim SA planuje promocję konsumencką dla piwa Okocim

Browar Carlsberg Okocim SA przeprowadzi promocję konsumencką dla marki piwa Okocim. Głównymi celami akcji jest wsparcie sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku...

Kraj, 12 czerwca 2003

Carlsberg Okocim wprowadza Karmi w nowym opakowaniu

Browar Carlsberg Okocim wprowadził na rynek nowe opakowanie piwa Karmi - puszka 0,25 l (dotychczas są dwie butelki o pojemności...

Kraj, 12 maja 2003

Michał Olszewski odchodzi z domu mediowego Universal McCann

Michał Olszewski zrezygnował ze stanowiska new business managera w domu mediowym Universal McCann. Zajmował je od maja 2001 r. Olszewski...

Kraj, 9 maja 2003

Karmelowe piwo Karmi sponsoruje nową płytę wokalistki In-Grid

Włoska wokalistka In-Grid promuje w Polsce swoją najnowszą płytę pt. "Rendez-vous In-Grid" sponsorowaną przez Karmi - piwo karmelowe należące do...

Kraj, 31 marca 2003

DougFaberFamily wzmacnia dział kreatywny

Zespół kreacji agencji reklamowej DougFaberFamily powiększył się o dwie nowe osoby. Justyna Zoc została nowym senior art directorem, a Tomasz...

Kraj, 19 marca 2003

Statoil wprowadził markę piwa produkowaną przez Carlsberg Okocim SA

Firma Statoil Polska wprowadziła na rynek własną markę piwa pod marką Trzy Korony. Produkcją piwa zajmuje się koncern Carlsberg Okocim...

Kraj, 17 stycznia 2003

Arkadiusz Dobosz został nowym senior brand managerem marki Okocim

Arkadiusz Dobosz, dotychczasowy brand manager marki piwa Kasztelan w grupie Carlsberg Okocim SA, został senior brand managerem marki piwa Okocim...

Kraj, 5 grudnia 2002

Carlsberg Okocim SA wspiera promocją piwo Kasztelan

Browar Carlsberg Okocim SA wspiera sprzedaż piwa Kasztelan akcją promocyjną Od początku grudnia 2002 do końca stycznia 2003 r. trwać...