M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carlsberg Polska (firma)"

Kraj, 9 grudnia 2015

Pierwsza od lat kampania marki Guinness

Carlsberg Polska, który przejął od Grupy Żywiec dystrybucję piwa tej marki, zdecydował się na jej pierwsze od wielu lat wsparcie reklamowe. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction, kreację przygotował Diageo.

Kraj, 30 października 2015

Carlsberg Polska zwolni 150 osób

Jak informuje firma, jedną z przyczyn restrukturyzacji są "długotrwale utrzymujące się niskie ceny piwa".

Kraj, 7 sierpnia 2015

Bosman promuje się nad morzem

Marka z portfolio Carlsberg Polska startuje w okolicach Szczecina z outdoorową kampanią promującą wariant Bosman Niefiltrowane.

Kraj, 28 lipca 2015

Hypermedia wzmacnia dział e-commerce

Anna Lasmanowicz dołącza jako e-commerce consultant.

Kraj, 8 lipca 2015

Marek Rak wiceprezesem sprzedaży w Carlsberg Polska

Z zarządu odchodzi Paweł Piwowar.

Kraj, 17 czerwca 2015

KRRiT: 10 tys. zł kary dla TV Republika za reklamę Kasztelana przed południem i reklamy ponad limit

W ub.r. Telewizja Republika SA uzyskała blisko 6 mln zł przychodów.

Kraj, 25 maja 2015

Carlsberg reklamuje Okocim Radler Cola z limonką

Kampanię telewizyjną przygotowały: Brasil, Mojo i PHD Media Direction.

Kraj, 21 maja 2015

Carlsberg reklamuje nowość - Harnasia Wysokochmielowego

"Więcej chmielu w piwie". Wprowadzenie nowości wsparte będzie komunikacją w TV, materiałami POS i kampanią outdoorową.

Kraj, 20 maja 2015

Carlsberg Polska wprowadza Bosman Niefiltrowane

Launch wesprze kampania autorstwa agencji LSCG.

Kraj, 30 kwietnia 2015

Za kapsle Somersby zniżka na bilety do Multikina we wtorek

Są "Środy z Orange", a teraz mamy też "Wtorki z Somersby".

Kraj, 17 kwietnia 2015

Wojowniczy Okocim

Nowa kampania reklamowa piwa Okocim ponownie wykorzystuje motyw "wojowników".

Kraj, 14 kwietnia 2015

Google, IKEA, Mars, ING najbardziej pożądanymi pracodawcami według specjalistów

Firma rekrutacyjna Antal International prezentuje wyniki swojego dorocznego badania.

Kraj, 24 marca 2015

Szkoleniowcy Pogoni Szczecin reklamują piwo Bosman

Regionalna marka Carlsberga jest sponsorem szczecińskiego klubu piłkarskiego od 2004 r.

Kraj, 10 marca 2015

Carlsberg w 2015 r. chce rosnąć szybciej niż rynek

Wolumen i wartość sprzedaży trzeciego pod względem wielkości producenta piwa w kraju wzrosły w ub.r. o 3,4 proc., podczas gdy rynek, według szacunków marketera, urósł o 0,8 proc. ale wartościowo zmalał o 0,5 proc.

Kraj, 24 lutego 2015

Marka Strongbow wejdzie na polski rynek

Międzynarodowy brand cydru Heinekena zadebiutuje już w tym sezonie.

Kraj, 18 lutego 2015

Mieszko Musiał awansuje w regionalnych strukturach Carlsberga

Piotr Gondek obejmuje nowe stanowisko krajowego dyrektora sprzedaży Carlsberg Polska, zastępując Mieszka Musiała.

Kraj, 17 grudnia 2014

Palone - kolejna z piwnych specjalności Browaru Okocim

Po sześciu latach marka piwa Palone powraca na rynek.

Kraj, 13 listopada 2014

Autentyczni piwowarzy w reklamach Bosmana

Carlsberg Polska prowadzi outdoorową kampanię regionalnej marki piw, wspierając się wizerunkami i nazwiskami pracowników szczecińskiego browaru.

Kraj, 3 listopada 2014

Okocim Palone powróci na rynek

Po sześciu latach Okocim powraca z marką Palone na rynek.

Kraj, 27 sierpnia 2014

Somersby przygotowuje event dla fanów marki

Wydarzenie otrzyma wsparcie reklamowe.

Kraj, 25 sierpnia 2014

Debiutuje Tatra niepasteryzowane

Nowy produkt jest adresowany do obecnych i nowych konsumentów Tatry. Grupa Żywiec podkreśla, że odbiorcy marek mainstreamowych piwa także szukają dziś nowości i najwyższej jakości.

Kraj, 21 sierpnia 2014

Butelka Carlsberga ponownie w akcji

W drugim etapie kampanii "Weź mnie w obroty" organizator ruszył z kolejnymi atrakcjami dla konsumentów.

Kraj, 4 sierpnia 2014

Piwa KP w restauracjach Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło

Operator tych sieci zmienia dostawcę piwa. Kompania Piwowarska zastąpi Carlsberga.

Kraj, 18 lipca 2014

Kasztelan rusza z kampanią wariantu niepasteryzowanego

Nowy spot "Drzewo" jest kolejną odsłoną działań dla marki realizowanych pod hasłem "Świeże z natury".

Kraj, 17 lipca 2014

Kolejny artysta wspiera butelkę zwrotną

Kampania "Weź mnie w obroty", której organizatorem jest Carlsberg Polska, potrwa do końca września.

Kraj, 4 lipca 2014

Harnaś w nowej odsłonie [wideo]

Do emisji w TV trafił właśnie nowy spot pt. "Rzeka" autorstwa Red8.

Kraj, 3 lipca 2014

Okocim Radler orzeźwia w kampanii

Rusza kampania wspierająca tegoroczną nowość - wariant grejpfrut z limonką.

Kraj, 29 maja 2014

Okocim wznosi toast [wideo]

Pierwszy spot dla marki autorstwa agencji Brasil.

Kraj, 26 maja 2014

Okocim rusza z kampanią

Spot prezentuje prawdziwych mężczyzn, ludzi z charakterem. Są wśród nich dawni wojownicy oraz współcześni bohaterowie - sportowcy.

Kraj, 21 maja 2014

Carlsberg zaprasza do współpracy ekologicznych przodowników

Startują kolejne działania w ramach kampanii społecznej "Weź mnie w obroty". Za kreację i koordynację kampanii odpowiada agencja Task Force Consulting.

Kraj, 7 maja 2014

JWT Warszawa autorem nowej platformy komunikacji Carlsberga [wideo]

Carlsberg Polska rozpoczyna wsparcie akcji "Where’s the party?".

Kraj, 11 kwietnia 2014

Brasil zajmie się także obsługą Okocimia Radlera

Agencja, która właśnie wygrała obsługę głównej marki Okocim, przygotuje reklamy także dla jej wariantu Radler.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Agencja Brasil wygrywa Okocim

W przetargu pokonała czterech rywali.

Kraj, 10 kwietnia 2014

Nowy Okocim Radler o smaku grejpfruta

Zaplanowano wsparcie w TV i POS. Trwa wybór agencji, która zajmie się działaniami ATL.

Kraj, 3 kwietnia 2014

Iwona Zaczek w Coca-Cola Poland Services

Firma ma nowego public affairs and communications managera.

Kraj, 28 marca 2014

Kampania Carlsberg Citrus

Nowy wariant piwa będzie wspierać komunikacja outdoorowa.

Kraj, 5 marca 2014

Lord Somersby wymyślił pokój na Ziemii [wideo]

Do emisji trafił nowy spot marki z portfolio Carlsberg Polska.

Kraj, 5 marca 2014

Carlsberg w br. chce sprzedać o 2-4 proc. więcej piwa

Trzeci co do wielkości producent zaprezentował wyniki i swoje prognozy.

Kraj, 5 lutego 2014

Tyskie Jasne Lekkie na Stadionie Narodowym

Kompania Piwowarska wygrała przetarg na oficjalnego partnera i dostawcę piwa na Stadionie Narodowym w Warszawie. Przelicytowała i Grupę Żywiec i Carlsberga.

Kraj, 24 stycznia 2014

JWT będzie pracować dla Carlsberg Polska

Jedna z sieciowych agencji marketera przygotuje projekt dla marki.

Kraj, 13 stycznia 2014

Beata Ptaszyńska-Jedynak dyrektorem ds. komunikacji w Carlsberg Polska

Była menedżerka PR-u Coca-Coli, a wcześniej Philipsa teraz będzie odpowiadać za komunikację produktową i korporacyjną trzeciego producenta piwa w kraju.

Przetargi, 9 grudnia 2013

Okocim wznawia przetarg

Agencja, która przygotuje kampanię w nowym sezonie, ma być wybrana w pierwszym kwartale 2014 r.

Kraj, 28 listopada 2013

Obsługa socialmediowa Somersby przeszła do PHD MD

Poprzednio za media społecznościowe tej marki odpowiadała Interactive Solutions.

Kraj, 26 listopada 2013

Trzej liderzy rynku piwa zwiększyli wydatki reklamowe

Najbardziej zwiększył swój budżet Carlsberg, ale najsilniej reklamowaną marką piwa jest Żywiec. Najbardziej skorzystała telewizja.

Kraj, 21 listopada 2013

Wspólna akcja Carlsberga i Auchan

Firmy podjęły współpracę w ramach akcji na rzecz powtórnego wykorzystania opakowań szklanych.

Kraj, 30 października 2013

KP wprowadza nowe piwo Książęce

To już szósty wariant marki, która ma być odpowiedzią koncernu na trend piwnych specjalności.

Kraj, 16 października 2013

Harnaś sponsorem tatrzańskich orłów

Marka piwa zostanie oficjalnym sponsorem tatrzańskiego orła przedniego i otrzyma nową wizualizację.

Kraj, 19 września 2013

Cydry reklamowane w telewizji jak piwo?

Winiarze chcą zmian w prawie dopuszczających reklamy cydru np. w telewizji tak jak piwa.

Kraj, 23 sierpnia 2013

Kujawiak Grupy Żywiec zbyt podobny do Kasztelana?

Carlsberg Polska rozważa kroki prawne wobec konkurenta.

Kraj, 18 lipca 2013

Kasztelan sponsoruje miniserial w TVP

"Wrzuć na luuuz" to projekt marki na kluczowy dla sprzedaży letni okres.