M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki wyszukiwania dla tagu "Carlsberg (marka)"

Kraj, 30 października 2015

Carlsberg Polska zwolni 150 osób

Jak informuje firma, jedną z przyczyn restrukturyzacji są "długotrwale utrzymujące się niskie ceny piwa".

Kraj, 7 października 2015

50 tys. kary za reklamy piwa przed godz. 20 dla TVP Sport

KRRiT nałożyła na Telewizję Polską 50 tys. zł kary ze emisję reklam piwa w czasie zakazanym.

Kraj, 12 lutego 2015

Carlsberg ponownie "prawdopodobnie" najlepszy

Po czterech latach marka wraca do sloganu "Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie".

Kraj, 28 listopada 2013

Obsługa socialmediowa Somersby przeszła do PHD MD

Poprzednio za media społecznościowe tej marki odpowiadała Interactive Solutions.

Zagranica, 23 sierpnia 2013

Grolsch szuka agencji

Holenderska marka Grolsch szuka agencji do obsługi digital w Wielkiej Brytanii.

Kraj, 7 sierpnia 2013

Gigantyczna konstrukcja ze skrzynek Carlsberga na Woodstocku

Z opakowań zbudowano 20-metrową postać, która została podświetlona i przemówiła ludzkim głosem.

Zagranica, 15 lipca 2013

Carlsberg wybrał Marketing Store

Agencja będzie m.in. pracować nad projektem związanym z Premier League.

Kraj, 15 maja 2013

Carlsberg wzmacnia jakościowo markę Harnaś

Nowa kampania ma ją otworzyć na szerszy target.

Kraj, 9 kwietnia 2013

Anna Rabczuk account directorem w Interactive Solutions

Pokieruje jednym z lokalnych zespołów obsługi klienta w Interactive Solutions.

Kraj, 15 marca 2013

Carlsberg testuje odwagę prawdziwych przyjaciół [wideo]

Piwna marka przygotowała spolszczoną wersję virala, który cieszy się już na świecie popularnością.

Kraj, 11 marca 2013

Carlsberg Polska chce rosnąć, ale brakuje mu mocy produkcyjnych

Zachęcony ubiegłorocznymi wynikami polskiej spółki koncern zainwestuje 250 mln zł w rozbudowę dwóch browarów.

Kraj, 5 marca 2013

Andrzej Białasiewicz marketerem Carlsberga w Azji

Współtwórca sukcesów Tyskiego, Lecha i Żubra po 11 latach odchodzi z Kompanii Piwowarskiej.

Kraj, 7 sierpnia 2012

Carlsberg zreorganizował dział marketingu

W ramach tego procesu utworzono nowe stanowiska.

Kraj, 6 lipca 2012

Carlsberg ruszył z kampanią na Przystanek Woodstock

Marka przygotowała specjalny konkurs, który komunikowany jest w kampanii reklamowej.

Kraj, 27 czerwca 2012

Spoty Byss.pl dla Original Source

Agencja interaktywna stawia pierwsze kroki w ATL.

Przetargi, 20 czerwca 2012

Kompania Piwowarska rozpoczyna przetarg na Tyskie

Marketer zakończył trwającą 14 lat współpracę z agencją DDB.

Kraj, 18 maja 2012

Grolsch z Kropką Bordo i w nowym opakowaniu

Marka premium z portfela Kompanii Piwowarskiej będzie swoją komunikację wiązać z kulturą.

Kraj, 26 kwietnia 2012

Tyskie Klasyczne - największa piwna marka powraca do korzeni

Kompania Piwowarska chce zwiększyć "pijalność" piwa i przetestuje to na marce Tyskie. Ma to być "powrót do korzeni".

Kraj, 17 kwietnia 2012

Carlsberg rusza z ofensywą reklamową [wideo]

Producent równocześnie uruchamia kampanie reklamowe trzech swoich marek.

Kraj, 2 marca 2012

Marka BP korzysta z praw Castrola do Euro 2012

Wśród brandów, które rozdają bilety na imprezę, niespodziewanie pojawiła się sieć stacji paliw.

Kraj, 1 marca 2012

Największy projekt w historii Tyskiego

Marka w kampanii piłkarskiej sięgnęła po legendy futbolu.

Kraj, 16 lutego 2012

Sprostowanie: Przetarg na Okocim potrwa nawet 1,5-2 miesiące dłużej

Budżet mediowy Carlsberga obsługuje PHD Media Direction, a nie Media Direction OMD.

Kraj, 1 lutego 2012

Trzy rodzaje Carlsberga na Euro 2012

Browar zdecydował, że w strefach kibica pojawi się niespotykane wcześniej piwo o zawartości alkoholu 3,5 proc.

Kraj, 18 stycznia 2012

Boniek, Figo i van Basten będą reklamować Tyskie?

Kompania Piwowarska chce odebrać Carlsbergowi i Grupie Żywiec trochę splendoru finałów Euro 2012 i szykuje dużą "piłkarską" kampanię marki Tyskie.

Kraj, 20 grudnia 2011

Innowacyjny lodówkomat KP

Kompania Piwowarska kontynuuje strategię wdrażania innowacji w dziedzinie opakowań.

Kraj, 29 listopada 2011

Brainshake rozwija projekt związany z Euro 2012

Do zespołu agencji dołączył Robert Zakrzewski, który objął nowo utworzone stanowisko sponsorship & sales directora.

Kraj, 16 listopada 2011

KP chce być bardziej efektywna

Największy producent piwa nie planuje zwiększania nakładów reklamowych, chce je jednak alokować bardziej "efektywnie".

Artykuły weekendowe, 30 września 2011

Memetyka i Kot w butach

Tomasz Ciechański, copywriter i brand consultant, przekonuje, że plagiat trzeba odróżnić od mema.

Kraj, 13 września 2011

Piwo 3,5 proc. zagrozi festiwalom?

Nowelizacja Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych może zniechęcić browary do sponsorowania koncertów i festiwali.

Kraj, 12 września 2011

Heineken użyje Star Playera również w Polsce

Robiąca na świecie furorę gra dla kibiców pojawi się na polskim rynku.

Kraj, 30 czerwca 2011

Jurek Owsiak w kampanii Carlsberga

Szef Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy wystąpił w spocie w ramach współpracy z marką przy Przystanku Woodstock.

Zagranica, 7 czerwca 2011

Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus

Na kultowym londyńskim neonie pojawi się logo koreańskiej firmy.

Kraj, 31 maja 2011

KP skasowała projekt piwa Kozel

Marketer szukał kolejnej metody, aby "ugryźć" rynek marek międzynarodowych.

Artykuły weekendowe, 20 maja 2011

Zderzenie kreatywnych umysłów

Rozmowy o marketingu i reklamie w atmosferze rozrywkowej. Zaprasza klub de lite.

Kraj, 5 maja 2011

Agata Pietrzyk odpowiada za DM w Pepsi

Marketer utworzył stanowisko direct marketing managera.

Kraj, 4 maja 2011

Carlsberg rozda 722 bilety na Euro za ponad 200 tys. zł

Carlsberg rusza z akcją promocyjną, w której nagrodami są bilety na Euro 2012. Potrwa ona blisko rok.

Kraj, 21 kwietnia 2011

Awans w PHD Media Direction

Małgorzata Sobańska objęła stanowisko media managera.

Kraj, 6 kwietnia 2011

Carlsberg ma nowe pozycjonowanie i startuje z największą kampanią [WIDEO]

Grupa Carlsberg zmienia pozycjonowanie, wizerunek swojej sztandarowej marki i szykuje największą w historii kampanię.

Kraj, 30 marca 2011

Wedel pierwszym narodowym sponsorem Euro 2012

Bilety na mecze dla konsumentów, specjalne linie produktów, kampania reklamowa - takie m.in. plany ma marketer w związku ze sponsorowaniem rozgrywek piłkarskich.

Przetargi, 16 marca 2011

Carlsberg wybiera agencję Ciszewski PR

Umowa została podpisana na dwa lata.

Kraj, 8 marca 2011

Euro 2012 tylko z Carlsbergiem

Podczas publicznych pokazów meczów na dużych ekranach organizator będzie mógł serwować tylko "Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie".

Kraj, 22 lutego 2011

Carlsberg zainteresowany "stadionowym piwem"

Rząd przygotowuje nowelizację ustaw, tak aby na Euro 2012 kibice mogli pić piwo.

Kraj, 8 grudnia 2010

Carlsberg ma nowego senior brand managera

Maciej Szalaty zastąpi Piotra Walenczaka i będzie zarządzać czołową marką Carlsberg Polska.

Zagranica, 25 listopada 2010

Take That ma najpopularniejszą aplikację w Facebooku

Popularny boysband zdystansował na wyspach brytyjskich Coca-Colę i "The Economist".

Zagranica, 4 listopada 2010

Short-lista najlepszych reklam w YouTube

Po raz pierwszy w historii konkursu Campaign Media Awards będą oceniane reklamy w kategorii My YouTube Ad of the Year.

Kraj, 25 października 2010

Johan H. Ohlson dyrektorem kreatywnym w San Markos

Kreacją agencji będzie zarządzał wraz z Tomaszem Chojnackim.

Kraj, 21 września 2010

Wojciech Żabiński wraca do Carlsberga

Doświadczony menedżer zajmie się przygotowaniami marki do Euro 2012.

Kraj, 15 września 2010

DDB prowadzi projekt dla Pilsner Urquell

W najnowszej kampanii reklamowej marka skupia się na pochodzeniu i oryginalności produktu.

Zagranica, 8 września 2010

Carlsberg radzi, jak ma wyglądać dobra impreza

Skandynawska agencja reklamowa Prime Sweden przygotowała film reklamowy, w którym radzi młodym ludziom, jak zyskać popularność na imprezie.

Kraj, 15 lipca 2010

Carlsberg inwestuje w witryny marek

Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla browaru.